Ei jumankauta en kestä enää

Anonyymi

Mies käy vain tyydyttämässä tarpeitaan, minun luonani, siis ei hänen koska ei hänen tarvitse lakanoista välittää. On helpompi mennä valmiille ja olishan se kamalaa jos vaki pano sattuis näkemään autoni hänen talonsa luona:( Saattaisin päästä hengestäni vaikka mieshän se syypää on jos kahta vai kolme hoitelee samanaikaisesti ja valheelliseti. On jo harmaapää eli ei varmaan kovinkaan kauaa jaksa pitää sirkusta yllä ja ottaa nuoren naisen hoitamaan itseään, jos on viisas.. Minullahan ei ole mitään tietoa hänen kumppaneistaan, pelkkää arvailua vaan mutta kun ei tuosta kelmistä eroonkaan pääse ja sen tietää vain hän jolla samantyyppistä systeemiä meneillään. Elämä lyhyt, ei kiukutella eikä murehdita suotta vaan nautitaan vielä jos siltä tuntuu ja toivotaan ettei tuo pahalaisen tauti pääse yllättämään.

11

862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vakipano on yhdyssana.

• Anonyymi

Ja mies hoitelee samanaikaisesti useampia, sithän se on kimppaseksiä.

• Anonyymi

No mikä sun ongelmasi siis on? Tyydyt miehelle patjaksi ja tiedät hänellä olevan muitakin patjoja. Jos ei rooli huvita, niin poistu kuviosta. Ei kukaan sua siihen kai pakota.

• Anonyymi

Lakanan vaito taitaa vituttaa.

• Anonyymi

Ihmettelen kans apn tilannetta, ei kai toinen pakota sinua olemaan hänen kanssaan?

• itseppä olet hommaan mukaan lähtenyt. turha nyt kitistä.

• Anonyymi

Mitä valitat. Itsepä olet tilanteeseen suostunut. Ei sitten väliä kun tiedät hänellä muitakin olevan, pidä hyvänäs.

• Siis onko homma hyvin vai huonosti. Itse taidat olla tyytyväinen osaasi kun siinä pysyt?

• Anonyymi

Nyyh wuwuw yyh yhyy

• Anonyymi

Ap on kirjoitellut tänne jo vuosia, tyylilleen uskollinen. Kalasteletko tarinoita vai muuten vaan trollaat.

• Anonyymi

Loppuu se kun vaadit kumia. Toisaalta etkö ole oman osasi hoitanut miehen miellyttämiseksi.

Joillekin sallitaan sikailu ja omien tarpeiden täyttäminen. Hyvä sinä! Olet ymmärtänyt täysin miten maailma makaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      82
      1310
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      44
      938
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      362
      767
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      132
      720
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56