karkotus??

mie

Moi! Miten maassa pysyvällä oleskeluluvalla asuvan karkotus etenee? Karkotus tulossa vanhoista rötöksistä kaverille.. Kuinka pian karkotusesityksestä karkotus toimeenpannaan? Myönnetäänkö kaikille valituslupa? Voiko ehdonalaisessa olevan karkottaa?

16

1623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi tapahtua

hyvinkin nopeasti, kun paperit ovat viranomaisten puolesta kunnossa. Enpä ole juuri kuullut, jos karkoitetaan rikoksien takia, saisi lupaa jäädä Suomeen; hyvä niin, emme kaipaa tänne uusia rötöstelijöitä, onhan kaverisi saanut mahdollisuuden näyttää yhteiskuntakelpoisuutensa, mutta missasi!

• rikokset, että

pysyvällä oleskeluluvalla Suomessa asuva karkoitetaan??? Mistä rötöksistä on kysymys? Millä verukkeella pysyvä oleskelulupa Suomeen???

• rikollinen

Ei armoa kuin olos vaan jos on rötöstellyt Suomessa.
        Mielestäni siloin kun ulkolainen hakee Suomesta oleskelulupaa tulisi jo siinä vaiheessa kirjata, että mikäli hakija tekee tulomaassaan, eli Suomessa rikoksen, josta on rangaistuksena ehdollinen vankeustuomio olisi se automaattisesti palautuksen syy, maahan josta hakija on viimeksi tullut.

• luvat

mitenkä UVI tai poliisi yleensä perustelee oleskeluluvan myöntämättömyyden, miten ihmeessä joku pari esim. voi asua yhdessä toisessa maassa kun eihän se ole käytännössä mahdollista esim. mulla on työ ja asunto Suomessa, en minä voi niin vaan ulkomaille lähteä asustelee. Miehen piti tulla tänne ja jättää työnsä omassa maassaan, näin oli parempi.haastalellaanko asianomaisen jotenkin ennekuin negatiivinen päätös annetaan ?

• gfbndfg
        luvat kirjoitti:

mitenkä UVI tai poliisi yleensä perustelee oleskeluluvan myöntämättömyyden, miten ihmeessä joku pari esim. voi asua yhdessä toisessa maassa kun eihän se ole käytännössä mahdollista esim. mulla on työ ja asunto Suomessa, en minä voi niin vaan ulkomaille lähteä asustelee. Miehen piti tulla tänne ja jättää työnsä omassa maassaan, näin oli parempi.haastalellaanko asianomaisen jotenkin ennekuin negatiivinen päätös annetaan ?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000430&posting=22000000007561939

• mie

..olivat huumausainerikoksia (käyttöä), ei väkivaltataustaa..kaveri tullut jo teini-iässä Suomeen, "paluumuuttaja", sen takia pysyvä oleskelulupa.
        Ei uusia rikoksia vankilassa olon jälkeen, pääsi ensikertalaisena ehdonalaiseen, sen takia ihmetyttää, kun oon ymmärtäny, et karkotus tulisi vasta koko tuomion suorittamisen jälkeen..

• Sinne vaan
        mie kirjoitti:

..olivat huumausainerikoksia (käyttöä), ei väkivaltataustaa..kaveri tullut jo teini-iässä Suomeen, "paluumuuttaja", sen takia pysyvä oleskelulupa.
        Ei uusia rikoksia vankilassa olon jälkeen, pääsi ensikertalaisena ehdonalaiseen, sen takia ihmetyttää, kun oon ymmärtäny, et karkotus tulisi vasta koko tuomion suorittamisen jälkeen..

Olis vaan tarvinnut lähettää jo lusimaan Venäjälle.

• Miehen puolesta
        luvat kirjoitti:

Omat sanasi:
        "mulla on työ ja asunto Suomessa, en minä voi niin vaan ulkomaille lähteä asustelee. Miehen piti tulla tänne ja jättää työnsä omassa maassaan, näin oli parempi."
        Mies saattoi jättää oman työnsä?! Onko hän vakavissaan sinun suhteesi? Eikö hänellä ole kunnia-asiana elättää perhe? Jos on syntynyt konservatiivisessa yhteiskunnassa, niin eikö hänestä ole kauheata luopua kodistaan ja työstään naisen takia ja muuttaa hänen perässään toiseen ja vieraaseen kulttuuriin? Miten hänen omanarvontuntonsa kestää?
        Parempi hänen varmaan onkin ihan itsensä vuoksi palata kotimaahan ja löytää sieltä puoliso.

• suomalainen ?
        Miehen puolesta kirjoitti:

Omat sanasi:
        "mulla on työ ja asunto Suomessa, en minä voi niin vaan ulkomaille lähteä asustelee. Miehen piti tulla tänne ja jättää työnsä omassa maassaan, näin oli parempi."
        Mies saattoi jättää oman työnsä?! Onko hän vakavissaan sinun suhteesi? Eikö hänellä ole kunnia-asiana elättää perhe? Jos on syntynyt konservatiivisessa yhteiskunnassa, niin eikö hänestä ole kauheata luopua kodistaan ja työstään naisen takia ja muuttaa hänen perässään toiseen ja vieraaseen kulttuuriin? Miten hänen omanarvontuntonsa kestää?
        Parempi hänen varmaan onkin ihan itsensä vuoksi palata kotimaahan ja löytää sieltä puoliso.

olipa taas katkeraa tekstiä..he heh..jos tietäisit millanen mies mulla on, niin sä et kestäis itteesi enää päivääkään..

• ( ¤ )
        Sinne vaan kirjoitti:

Olis vaan tarvinnut lähettää jo lusimaan Venäjälle.

Pitäiskö Ruotsin vankiloista sit siirtää monta sataa suomalaista vankia Suomeen lusimaan, vai??

• Miehen puolesta
        suomalainen ? kirjoitti:

olipa taas katkeraa tekstiä..he heh..jos tietäisit millanen mies mulla on, niin sä et kestäis itteesi enää päivääkään..

Suomeen raahataan ulkomailta mies tai vaimo ilman sukua, ilman ystäviä, ilman rahaa, ilman työtä ja asuntoa, ja sitten kuvitellaan, että rakas MINÄ voi korvata sen kaiken.
        Arki kuule alkaa ennemmin tai myöhemmin.

• pikkurasisti?
        Miehen puolesta kirjoitti:

Suomeen raahataan ulkomailta mies tai vaimo ilman sukua, ilman ystäviä, ilman rahaa, ilman työtä ja asuntoa, ja sitten kuvitellaan, että rakas MINÄ voi korvata sen kaiken.
        Arki kuule alkaa ennemmin tai myöhemmin.

edelleenkään sinä et tiedä yhtään mitään millainen henkilö on kyseessä. se kertonee sinusta itsestäsi paljon, sivistyneisyydestäsi ja ahdasmielisyydestäsi, ja alhaisesta, todennäköisesti, koulutustasostasi.

• maasta
        mie kirjoitti:

On se nyt helvetti, ettei muka huumehörhöä voi palauttaa. Suomessa vähenisi huumeiden käyttö ja kauppa 60%, jos kaikki ulkomaalaiset, huumeisiin jotenkin sekaantuneet, palautettaisiin oikeaan kotiinsa. Huumebisneksestä suurin osa on juuri ulkomaalaisten hallussa. Melkein kaikki isot kihot ovat muualta tulleita. Ulos vaan ja pysyvä maahantulokielto porukoille. Minusta jokainen ulkomaalainen, joka käryää huumeista (käyttö, hallussapito tai myynti)palautetaan heti takaisin.

• nimetön

kuinka nopeasti se karkotus tulee uvi:n päätöksen jälkeen ja saako kaikki valitusluvan?

• sauna

Ekaksi kun karkoitus määräys tulee, niin sitten on kolme vaihtoehtoa, haluaa lähteä vapaaehtoisesti, viedään saunan taakse ja sitten lähetetään pakolla. Minä valitsisin ensimmäisen
        :-))

• tai opettele edes

kysy hyvä ihminen sieltä UVI:sta, poliisilta tai lakimiehiltä, kai sulla sellenen on? tällä palstalla ei kukaan tiedä yhtään mitää. Toiset ei edes tiedä kuka heidän asioitaan oikeesti hoitaa, ja toiset ovat sitten jotain finninaamasia, syrjäytyneitä psykopaattirasisteja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4611
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2588
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2425
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      55
      2317
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1787
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1611
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1295
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82