Kysymyksiä joihin palstalaiset voi vastata

Anonyymi

Mikä sai sinut kaipaamaan kaivattuasi? Mitä toivot tapahtuvan teidän välillänne?
Onko sinulla useita kaivattuja vai vaan yksi? Oletko ihastunut vai rakastunut?
Haluatko hetken huvin vai jotain enemmän? Kaivattuasi paras ominaisuus?

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi kyselet tyhmiä palstalla.......
      <3

• Anonyymi

Täällä on tosi tyhmää porukkaa kirjoittelemassa

• Anonyymi

Kun en enää häntä nähnyt iski aivan mieletön ikävä. Ja se ikävä on jatkuva seuralainen ollut siitä asti. Hänessä vaan oli jotain, mikä sai minut rakastumaan. Hänen seurassaan oli niin hyvä olla, kuin olisi tunnettu jo kauemminkin. Todella luontevaa oli kaikki välillämme.
      Toivoisin että tavattaisiin vielä ja saataisiin jutella. Haluaisin hänet elämääni sillä tasolla miten hän sen haluaa.
      Olen varmasti rakastunut, koska tunne kestänyt jo tämänkin ajan. Pienet ihastukset unohtuu yleensä nopeasti eivätkä valvota öisin.
      Pidin hänestä todella paljon. Sympaattinen ihminen kaikin puolin. Kaikki se mitä hänessä näin miellytti minua, olisin halunnut tutustua häneen enemmänkin.

• Anonyymi

Tuossa on jotakin tuttua, aika paljonkin oikeastaan. Koska tapasitte ensimmäisen kerran ja millainen se oli? Oletteko jotenkin pitäneet yhteyttä toisiinne? Oletko kertonut tunteistasi hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa on jotakin tuttua, aika paljonkin oikeastaan. Koska tapasitte ensimmäisen kerran ja millainen se oli? Oletteko jotenkin pitäneet yhteyttä toisiinne? Oletko kertonut tunteistasi hänelle?

Oletko Ei-mia?

Löydät usein jotakin tuttua kaikista?

Oletko koska käynyt viimeksi psykiatrillasi?

Hän voisi kertoa sinulle myös jotakin tuttua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen ja uskon että täällä monella on varmaan samantapaisia tuntemuksia ja kokemuksia. Emme ole pitäneet yhteyksiä enkä ole kertonut tunteistani hänelle. Uskon että hän kyllä aavisti tunteeni niin kuin minä hänen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen ja uskon että täällä monella on varmaan samantapaisia tuntemuksia ja kokemuksia. Emme ole pitäneet yhteyksiä enkä ole kertonut tunteistani hänelle. Uskon että hän kyllä aavisti tunteeni niin kuin minä hänen.

Kuulostatte molemmat jotenkin
        Tutuilta!!!

Kaksi jotka eivät enää jotain ole kohdanneet ja sympaattinen oli henkilö

Tässä kolmas joka kokenut saman

Ja nainen minäkin

Ehkä meitä on vielä lisääkin joille tapahtuma on tuttu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      509
      1491
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1156
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      835
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      817
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      756
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      724
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      697
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      685
    Aihe