Mikä sai sinut kaipaamaan kaivattuasi? Mitä toivot tapahtuvan teidän välillänne?
Onko sinulla useita kaivattuja vai vaan yksi? Oletko ihastunut vai rakastunut?
Haluatko hetken huvin vai jotain enemmän? Kaivattuasi paras ominaisuus?
Kysymyksiä joihin palstalaiset voi vastata
7
<50
Vastaukset
Miksi kyselet tyhmiä palstalla.......
<3- Anonyymi
Täällä on tosi tyhmää porukkaa kirjoittelemassa
- Anonyymi
Kun en enää häntä nähnyt iski aivan mieletön ikävä. Ja se ikävä on jatkuva seuralainen ollut siitä asti. Hänessä vaan oli jotain, mikä sai minut rakastumaan. Hänen seurassaan oli niin hyvä olla, kuin olisi tunnettu jo kauemminkin. Todella luontevaa oli kaikki välillämme.
Toivoisin että tavattaisiin vielä ja saataisiin jutella. Haluaisin hänet elämääni sillä tasolla miten hän sen haluaa.
Olen varmasti rakastunut, koska tunne kestänyt jo tämänkin ajan. Pienet ihastukset unohtuu yleensä nopeasti eivätkä valvota öisin.
Pidin hänestä todella paljon. Sympaattinen ihminen kaikin puolin. Kaikki se mitä hänessä näin miellytti minua, olisin halunnut tutustua häneen enemmänkin.- Anonyymi
Tuossa on jotakin tuttua, aika paljonkin oikeastaan. Koska tapasitte ensimmäisen kerran ja millainen se oli? Oletteko jotenkin pitäneet yhteyttä toisiinne? Oletko kertonut tunteistasi hänelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on jotakin tuttua, aika paljonkin oikeastaan. Koska tapasitte ensimmäisen kerran ja millainen se oli? Oletteko jotenkin pitäneet yhteyttä toisiinne? Oletko kertonut tunteistasi hänelle?
Oletko Ei-mia?
Löydät usein jotakin tuttua kaikista?
Oletko koska käynyt viimeksi psykiatrillasi?
Hän voisi kertoa sinulle myös jotakin tuttua! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen ja uskon että täällä monella on varmaan samantapaisia tuntemuksia ja kokemuksia. Emme ole pitäneet yhteyksiä enkä ole kertonut tunteistani hänelle. Uskon että hän kyllä aavisti tunteeni niin kuin minä hänen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen ja uskon että täällä monella on varmaan samantapaisia tuntemuksia ja kokemuksia. Emme ole pitäneet yhteyksiä enkä ole kertonut tunteistani hänelle. Uskon että hän kyllä aavisti tunteeni niin kuin minä hänen.
Kuulostatte molemmat jotenkin
Tutuilta!!!
Kaksi jotka eivät enää jotain ole kohdanneet ja sympaattinen oli henkilö
Tässä kolmas joka kokenut saman
Ja nainen minäkin
Ehkä meitä on vielä lisääkin joille tapahtuma on tuttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5091491- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18817Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101756- 72724
- 30697
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691- 63685