Nimittäin se, että kun TIELIIKENNELAIN muutos tulee voimaan kesäkuun alussa, loppuu jantterien joutava rällääminen myös Lieksassa.
Joutavalle kaasuttelulle ja myös bassojen jytkeelle tulee hinta. Ilmoitan poliisille aina kun joku uskaltaa kokeilla tuon lain pitävyyttä.
Jantterien kannattaa siis lukea tuo YLE:n uutinen tarkkaan.
https://yle.fi/uutiset/3-11324256
Yksi asia on nyt varmaa
27
69
Vastaukset
- Anonyymi
Ei lopu, korkeintaan lisääntyy, kyttiä on nähkääs mukava vedättää ;)
- Anonyymi
Ne vievät mopokortin, kolmannelle satasella jo pois, joutuu työtää mopoa kotiin.
- Anonyymi
Kesäkuun alusta myös osasta alle 3500 kg painavien ajoneuvojen persiistä saapi 80 lätkän repiä pois ja näitä jarrutomia pikkukärrejä vetäviä autoja ei enää rajoita 80 km/ h nopeusrajoitus.
- Anonyymi
Kylläpä alkaa pilkkeet ja muut tavarat kärristä lennellä, kun yli satasta aletaan paahtaa.
Pimeällä ajettaessa polkupyörässä pitää sitten olla myös punainen takavalo valkoisen etuvalon lisäksi.
Oletko harkinnut perussuomalaisiin liittymistä? Ulosantisi perusteella sopisit heihin erinomaisesti.
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Oletko harkinnut perussuomalaisiin liittymistä? Ulosantisi perusteella sopisit heihin erinomaisesti.
Mikä on yleisin persun kirjoittama kommentti Suomi24-palstalla?
"Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena."- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Mikä on yleisin persun kirjoittama kommentti Suomi24-palstalla?
"Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena."Ei ne persut sitä kirjoita vaan suvakit.
- Anonyymi
Antaa jantterien kaasutella ja jytkytellä bassoja. Annetaan nuorten elää.
- Anonyymi
Eipä nisitä janttereista enää muuhun ookkaan.
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Saapihan niitä kaasutella ja jytkytellä kuhan ei tee sitä yöllä ja keskustassa.
Ei luulisi pankko sinun, hissan ja markkinan yöunia häiritsevän kun te hullut muutenkin valvotte yöt.
Anonyymi kirjoitti:
Ei luulisi pankko sinun, hissan ja markkinan yöunia häiritsevän kun te hullut muutenkin valvotte yöt.
En puhunutkaan itsestäni vaan heidän puolesta jotka asuvat keskustassa jytkytyskatujen vieressä. Itse asun onneksi rauhallisella alueella missä ei kaasutella eikä jytkytellä.
- Anonyymi
juurikin näin ! vihervasurien poijaat pukeutuu kukkamekkoon ja syövät parsaa. Sitten niistä tulee luiskahartia anarkisteja .
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Saapihan niitä kaasutella ja jytkytellä kuhan ei tee sitä yöllä ja keskustassa.
Jos asuu keskustassa eikä kestä ääniä, on muutettava korpeen. Ketään ei pakoteta ostamaan asuntoa Pielisentien varrelta. Jos keskustassa, on oltava hiiren hiljaista, sinun mielestäsi saa syrjemmällä kolistella ja rymistellä, niinkö?
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
En puhunutkaan itsestäni vaan heidän puolesta jotka asuvat keskustassa jytkytyskatujen vieressä. Itse asun onneksi rauhallisella alueella missä ei kaasutella eikä jytkytellä.
Matutko ne jytkyttävät ja luukuttavat? Eihän täällä ole autollista nuorisoa nimeksikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos asuu keskustassa eikä kestä ääniä, on muutettava korpeen. Ketään ei pakoteta ostamaan asuntoa Pielisentien varrelta. Jos keskustassa, on oltava hiiren hiljaista, sinun mielestäsi saa syrjemmällä kolistella ja rymistellä, niinkö?
No totta mooses, siellä ei naapurit häiriinny kun ne on kaukana.
Anonyymi kirjoitti:
Jos asuu keskustassa eikä kestä ääniä, on muutettava korpeen. Ketään ei pakoteta ostamaan asuntoa Pielisentien varrelta. Jos keskustassa, on oltava hiiren hiljaista, sinun mielestäsi saa syrjemmällä kolistella ja rymistellä, niinkö?
Normaalit elämän äänet jokainen sietää, mutta normaalia ei ole basson jytkytys, renkaiden kirskunta ja moottorin huudatus keskellä yötä. Totta kai syrjemmällä saa rymistellä ja kolistella minkä haluaa. Johan tuon käytöstavatkin sanovat, että toiset tulee ottaa huomioon, vaikka laki ei sitä edellyttäisikään.
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Normaalit elämän äänet jokainen sietää, mutta normaalia ei ole basson jytkytys, renkaiden kirskunta ja moottorin huudatus keskellä yötä. Totta kai syrjemmällä saa rymistellä ja kolistella minkä haluaa. Johan tuon käytöstavatkin sanovat, että toiset tulee ottaa huomioon, vaikka laki ei sitä edellyttäisikään.
Basson jytkytys ja renkaiden kirskutus voi olla nuorisolle siis kyllä normaalia elämän ääntä, mutta se ei ole pakollista keskellä yötä jonkun toisen ikkunan alla kun tämä yrittää nukkua. Renkaita voi kirskuttaa ja bassoa jytkyttää ihan vähäsen syrjemmässä, vaikka sataman pätkällä, niin kaikki ovat tyytyväisiä.
- Anonyymi
Ei se lopu ikinnään, se piluralli. Myö ajoimma, tai minä ajoin, kaikki muut olivat kännissä jo vuonna 1972 Lieksassa ainakin 90 kierrosta Pielisentien piästä piähän.
Siis kyllä oli niin paljo sakkia liikenteessä, jotta ei uskois ryssänpappikkaa.
Sillonhan Lieksan väkiluku olikkii siinä 25,000.
Se oliki hellunttai, ei Vappu, ku Vappuna olttii vielä savotassa. Nykynuorisohan ei tietenkää tiijä mitä on savota.
Savota on sitä, kun työnjohtaja, elikkäs kymppi antaa palstan, joka on merkattu joko kirvesleimoilla, tai myöhemmin kreppipapereilla alue.
Siitä alkaa tukkijätkä kaatamaan, riippuu onko harvennushakkuu, ropsinteko, vai aukko. Voi olla halonhakkuukin, jotta otettaan vain lehtipuita, isot koivut vaneritehtaalle. Minä kuavoin helevetin isoja huapoja tulitikkutehtaalle Porriin. - Anonyymi
Velipoeka aekonnaan veti 350cc Jawalla minut poes Lieksasta, siis hinasi, kun minun Jupiter mopo teki n.s. tenän. Narun jatkoks ja kokka kohti tuntematonta. Voin kertoa että olihan kyyti. Ei ole Särkänniemi mittää sen rinnalla.
Jätkä pyyhkäs jo Tiensuun paikkeilla toistasattaa. Ei ollu hätävilikkuja, eikä puhelinyhteyttä. No, onneks matka ei ollu ku 17km. Mutta kulukipahan Jupitteri ja pääsin kehummaan. Kyllä muuten lähttöö. - Anonyymi
Pielisen Kumihan niitä Javoja möi ja kolomepuolsatanen oli semmonen mukava kakspyttynen murmattelija olihan se kyytikin kova.
- Anonyymi
Uuden lain mukaan saa polkupyörällä kuljettaa myös aikuista kyydissä kun ikäraja kyyditettävän kohdalta poistetaan, eli kymmenvuotias saa kuljettaa 60 vuotiasta känniläistä tarakalla. Tai kaksi aikuista voi pyöräillä ilman sakkojen pelkoa. Humalassa ajajan polkupyörään pitäisi laittaa apupyörät ja punainen viiri metriseen varteen että tietäisi kuka ajelee mäskissä.
- Anonyymi
ja yks pyttynen isompi koneinen jätti mukavat jälet sorakolle ku oikein kaasutteli .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja yks pyttynen isompi koneinen jätti mukavat jälet sorakolle ku oikein kaasutteli .
Joo kyllä musttaa rantuva synty kilometritolokulla, ku oikkein alako piästä viirroommaan. Honda otti ilosesti kiekuroita.
- Anonyymi
Passon jytinään ja häiritsevään ajoon pystyisi nytkin puuttumaan jos Poliisilla olisi aikaa järjestys lain mukaan. Olette nähneet miten paljon rikkeitä joka päivä tapahtuu Pielisen tiellä , sitten kun tulee muualta Poliisi niin alkaa sakkolaput vilistä. Pysäköinti ei vieläkään onnistu muutamilta ja liikenne säännöt ajalta miekka ja kilpi , eli ajetaan kuin ennen hevospeleillä. Kiertoliittymiin ehdottomasti näköesteeksi keskelle korkea seinä tai puita jottei nähtäisi puolenkilometrin päästä tulevaa, jota sitten jäädään vuottamaan vaikka hyvin pystyisi ajamaan eteenpäin. Ei sieltä muualta tulevia tarvitse nähdä kuin vasemmalta tulevat ja käytä hyvänen aika poistuessa vilkkua niin ei tarvitse turhaan odottaa minnepäin olet menossa.
" Vain minä osaan ajaa"
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519