millaisia toivoisit

Anonyymi

että millai kesällä helteellä naiset pukeutuisivat

64

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Otatko laulajan tyylin äijänä?

• Anonyymi kirjoitti:

Otatko laulajan tyylin äijänä?

Hmm. Tyylihän on hyvä. Hiukset nyt leikkuutan jo muutenkin tuohon malliin, joskus lyhemmäksi, joskus pidemmäksi jne. Vaatetuskin on bueno, parta tuskin on ikinä yhtä magee.

Pidän tyylistä, joten varmaan aika lähelle joo.

• Jan1 kirjoitti:

Hmm. Tyylihän on hyvä. Hiukset nyt leikkuutan jo muutenkin tuohon malliin, joskus lyhemmäksi, joskus pidemmäksi jne. Vaatetuskin on bueno, parta tuskin on ikinä yhtä magee.

Pidän tyylistä, joten varmaan aika lähelle joo.

Catalan Gitanoa minusta ei kuitenkaan tehdä.

• Ei ole toiveita sen suhteen miten pukeutuvat. Kunhan heillä on heitä miellyttävät vaatteet.

• Että kuitenkin mieluusti vaatteita saisi yllä olla? :)

• Jan1 kirjoitti:

Että kuitenkin mieluusti vaatteita saisi yllä olla? :)

Jaskan kanssa samaa mieltä, että kunhan menevät sillä tavalla mikä itsestä tuntuu hyvältä, niin se näkyy ulospäinkin. Sehän ei välttämättä tarkoita vaatteita.

• Jan1 kirjoitti:

Että kuitenkin mieluusti vaatteita saisi yllä olla? :)

Itseasiassa se ja sama, näppieni lisäksi kykenen pitämään silmänikin kurissa. 😋

• Jascal kirjoitti:

Voi sua onnekasta. :)

• Thymallus kirjoitti:

Jaskan kanssa samaa mieltä, että kunhan menevät sillä tavalla mikä itsestä tuntuu hyvältä, niin se näkyy ulospäinkin. Sehän ei välttämättä tarkoita vaatteita.

Joo, mutta kysymys olikin toiveesta ja sain hyvän syyn esitellä hienoa viulunsoittoa. ;)

Ainahan toivoa saa, eihän se aseta vielä vaatimusta. Tottakai jokainen pukeutuu kuten haluaa, mutta on mulla silti se omakin toive olemassa. :)

• Jascal kirjoitti:

Ja hei, teidän vanhempien miesten jotka olette kärsineet jo nuorena nuo krampit naisten vuoksi, tarttee teidän ymmärtää mua. Mähän olen vasta ihan teini ja vasta-alkaja. ;)

Taino pitänyt sisälläni sen minkä te olette laskeneet ulos jo nuorena miehenä.

• Jascal kirjoitti:

Ja hei, teidän vanhempien miesten jotka olette kärsineet jo nuorena nuo krampit naisten vuoksi, tarttee teidän ymmärtää mua. Mähän olen vasta ihan teini ja vasta-alkaja. ;)

• Jan1 kirjoitti:

Joo, mutta kysymys olikin toiveesta ja sain hyvän syyn esitellä hienoa viulunsoittoa. ;)

Ainahan toivoa saa, eihän se aseta vielä vaatimusta. Tottakai jokainen pukeutuu kuten haluaa, mutta on mulla silti se omakin toive olemassa. :)

Nätti viulustihan se.
        Mistä muuten tulee nämä (varsinkin nuorten) naisten kokemat ulkonäköpaineet?

Tuonne alemmas pistin linkin iltalehden hömppäjuttuun, mutta surulliseksi tuollaisesta tulee, jos siinä on totta edes nimeksikään.

• Jan1 kirjoitti:

Voi sua onnekasta. :)

Monetko dronet, kiikarit, kaukoputket yms. omistat? 😂 Kierossa mielessä tuosta saa sellaisen kuvan että olet epäonninen näppiesi ja silmiesi suhteen. 😂 Pakko koskea ja tiirailla alastomia tipuja rannalla puskissa väijyen. 😜

• Thymallus kirjoitti:

Nätti viulustihan se.
        Mistä muuten tulee nämä (varsinkin nuorten) naisten kokemat ulkonäköpaineet?

Tuonne alemmas pistin linkin iltalehden hömppäjuttuun, mutta surulliseksi tuollaisesta tulee, jos siinä on totta edes nimeksikään.

Kait ne tulee päänsisäisestä kilpailusta, ihanteista ja mielikuvasta millainen on kaunis nainen? Itsetunnon puute vielä nuorena helposti lennättää jutusta toiseen, kun kokeilee ja hakee itseään. Vertailee toisiin ja katselee millä ne toiset saa sitä suosiota itselleen, no naiset luonnollisesti ( miehetkin) ulkoisilla seikoilla. Kaikki huomaa hyvännäköisen ihmisen.

Ulkonäkö on nykyään ehkä pinnalla enemmän, kun koskaan ennen. Mutta toivon, että sekin vielä muuttuu ja henkiset arvot nousee joskus pinnalle ulkoisten jäädessä vähemmälle huomiolle. Silloin kaikki olisi oikeasti onnellisempia. Kun kiinnittäisi niihin henkisiin juttuihin enemmän ulkoisia huomiota. :)

• Jascal kirjoitti:

Monetko dronet, kiikarit, kaukoputket yms. omistat? 😂 Kierossa mielessä tuosta saa sellaisen kuvan että olet epäonninen näppiesi ja silmiesi suhteen. 😂 Pakko koskea ja tiirailla alastomia tipuja rannalla puskissa väijyen. 😜

Heh, ei ainuttakaan. Kiikarit on mutten tiedä missä. Mähän katselen häveliäisesti ja salaa. En mä kehtaa tuijottaa. :)

Juu ei puskaan. Jostain syystä irl keskittyy oikeasti kaikkeen muuhun, kun millaisia miehiä tai naisia katukuvassa kulkee. ne on nämä yksinäiset höperöt hetket, kun kiinnittää enemmän huomiota tuollaiseen.

• Jan1 kirjoitti:

Joskos sinä olitkaan niillä hormooneilla?

Elämänkokemus osoittaa, että pyöritä vain silmiä, niin niskat säästyy :)

• Jascal kirjoitti:

6h puskassa, kahvit jo loppuneen, viimeinen kuivaliha menossa, tänään ei vielä ole tippoja näkynyt. 😂

Toinen vaihtoehto on se että väkisin joudut näkemään naapurit alasti, tekevät kaiken alasti ja pitävät huolen että juoksevat suoraan linjaan katseesi kanssa. 😵

• Thymallus kirjoitti:

Joskos sinä olitkaan niillä hormooneilla?

Elämänkokemus osoittaa, että pyöritä vain silmiä, niin niskat säästyy :)

En vielä, kun nyt pääsisin joskus polille asti. :)

Kaikki on nyt entistä hitaampaa, kun korona. Kaikki aikanaan. On jo ihan hyvä fiilis, että voi olla avoimesti itsensä, vaikka ei ihan sellaisessa paketissa kun toivoisi. Mutta henkisessä paketissa on nyt hyvä. :)

Kiitos vinkistä. :D

• Jascal kirjoitti:

6h puskassa, kahvit jo loppuneen, viimeinen kuivaliha menossa, tänään ei vielä ole tippoja näkynyt. 😂

Toinen vaihtoehto on se että väkisin joudut näkemään naapurit alasti, tekevät kaiken alasti ja pitävät huolen että juoksevat suoraan linjaan katseesi kanssa. 😵

Olen mä alastomia naapureitakin nähnyt. Muutenkin aika paljon alastomuuteen törmännyt mm. töissä. Hoitotyö. Munanjuuresta ajellut karvojakin, eikä se ollut seisokissa olevalle yhtään sen kivempaa, kun mullekaan sairaalan sängyllä. Aika epämukava hetki. :D

Oikeasti olen aika turtunut alastomuuteen, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Paitsi silloin, kun on viehättynyt jostakin, niin tietysti silloin katselee sitä ihmistä ahnein silmin. :)

• Jan1 kirjoitti:

Olen mä alastomia naapureitakin nähnyt. Muutenkin aika paljon alastomuuteen törmännyt mm. töissä. Hoitotyö. Munanjuuresta ajellut karvojakin, eikä se ollut seisokissa olevalle yhtään sen kivempaa, kun mullekaan sairaalan sängyllä. Aika epämukava hetki. :D

Oikeasti olen aika turtunut alastomuuteen, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Paitsi silloin, kun on viehättynyt jostakin, niin tietysti silloin katselee sitä ihmistä ahnein silmin. :)

Hoitotyössä ei ole kerrottu että yksi tarkka näpäytys vie seisokin saman tien. Molemmilla olisi ollut mukavampi. 🤣

Nähnyt alastomia naapureita vai katsonut? 😜😏 Joskus sattumoisin näkee jotain mitä ei halua, saattanut joskus naapurit nähdä minutkin alasti, ilmeisesti selvisivät näkemästään ilman traumoja. 😂

• Jascal kirjoitti:

Hoitotyössä ei ole kerrottu että yksi tarkka näpäytys vie seisokin saman tien. Molemmilla olisi ollut mukavampi. 🤣

Nähnyt alastomia naapureita vai katsonut? 😜😏 Joskus sattumoisin näkee jotain mitä ei halua, saattanut joskus naapurit nähdä minutkin alasti, ilmeisesti selvisivät näkemästään ilman traumoja. 😂

Eiii raskinut, sanoin vaan että voin tulla myöhemmin tekemään tämän, jos olisi helpompaa. Mutta oli kiirus toimenpiteeseen ja karvat oli saatava pois siinä ja heti. :)

Voi mies reppanaa. Posket punotti ja ei tiennyt minne olisi katsellut, nolotti toista. Ja itse olin 18 kesäinen, joten untuvikko alastomien vehkeidenkin katselussa. Saati sitten tuollainen tilanne. Mutta menihän se sitten. :)

Nähnyt. Yksi ukko hillui aina parvekkeella alasti kun kesä tuli ja kun meni kylään hänen tyttärelleen, niin isukki veteli munasillaan siellä. Ei sitä haitannut kyläilijät. Karseeta.

Mä vedän aina verhot kiinni, jos alan riisutua ikkunan läheisyydessä. Ei tätä ruhoa viitti julkisesti esitellä. :D

• Jan1 kirjoitti:

Heh, ei ainuttakaan. Kiikarit on mutten tiedä missä. Mähän katselen häveliäisesti ja salaa. En mä kehtaa tuijottaa. :)

Juu ei puskaan. Jostain syystä irl keskittyy oikeasti kaikkeen muuhun, kun millaisia miehiä tai naisia katukuvassa kulkee. ne on nämä yksinäiset höperöt hetket, kun kiinnittää enemmän huomiota tuollaiseen.

Mä muutes tilasin jotkut armykiikarit..

Aattelin mennä kesällä rannalle tiirailemaan tipuja.. Siis kirjaimellisesti.

• Wwuwuw kirjoitti:

Niin ihan oikeita tipuja. :)

Saattaahan siihin linssiin osua jotain tipuakin suurempaa, ihan yrittämättäkin. Juu, kyllä minäkin ihan kiltisti tuolla käyskentelen. Kunhan nyt vähän vitsiä heitän, huulenheittäjä. :)

Kkrrööhm.. 🙄..

• Wwuwuw kirjoitti:

Yö- ja lämpönäkö optiikka kertoen kohteen etäisyyden?

• Jascal kirjoitti:

Yö- ja lämpönäkö optiikka kertoen kohteen etäisyyden?

Ihan sama..😄

• Wwuwuw kirjoitti:

Ihan sama..😄

Eli armyttomat kiikarit. 😋😘

• Jascal kirjoitti:

Eli armyttomat kiikarit. 😋😘

No en nyt muista mitä kaikkia ominaisuuksia siinä oli.. yönäkö nyt ainakin.

• Jan1 kirjoitti:

Eiii raskinut, sanoin vaan että voin tulla myöhemmin tekemään tämän, jos olisi helpompaa. Mutta oli kiirus toimenpiteeseen ja karvat oli saatava pois siinä ja heti. :)

Voi mies reppanaa. Posket punotti ja ei tiennyt minne olisi katsellut, nolotti toista. Ja itse olin 18 kesäinen, joten untuvikko alastomien vehkeidenkin katselussa. Saati sitten tuollainen tilanne. Mutta menihän se sitten. :)

Nähnyt. Yksi ukko hillui aina parvekkeella alasti kun kesä tuli ja kun meni kylään hänen tyttärelleen, niin isukki veteli munasillaan siellä. Ei sitä haitannut kyläilijät. Karseeta.

Mä vedän aina verhot kiinni, jos alan riisutua ikkunan läheisyydessä. Ei tätä ruhoa viitti julkisesti esitellä. :D

Siinä on miestä hävettänyt oikein kunnolla. Varmasti kaikki toivoo ettei se paisuvaiskudos tee tehtäviänsä väärään aikaan. Mahtanut haluta mahdollisimman nopeasti pois sieltä koko paikasta.

Kaverin isovanhempi on aina kotonaan kalsarit jalassa, kalsarit tosin on niin huonoa sorttia että olisi sama olla ilman. Onneksi kylille sentään laittaa housut. 😂 Minäkin vieraat otan kylään aina alasti (vitsi). Kyllä sitä aina pukeissa on, useimmiten jotain puettu päälle vaikka olisi yksin.

• Wwuwuw kirjoitti:

No en nyt muista mitä kaikkia ominaisuuksia siinä oli.. yönäkö nyt ainakin.

Mukiteline pitää olla. 😂

• Jascal kirjoitti:

Mukiteline pitää olla. 😂

Juu, ja pilkkituoli. Ja nettiyhteys..luonnollisesti.

• Jascal kirjoitti:

Siinä on miestä hävettänyt oikein kunnolla. Varmasti kaikki toivoo ettei se paisuvaiskudos tee tehtäviänsä väärään aikaan. Mahtanut haluta mahdollisimman nopeasti pois sieltä koko paikasta.

Kaverin isovanhempi on aina kotonaan kalsarit jalassa, kalsarit tosin on niin huonoa sorttia että olisi sama olla ilman. Onneksi kylille sentään laittaa housut. 😂 Minäkin vieraat otan kylään aina alasti (vitsi). Kyllä sitä aina pukeissa on, useimmiten jotain puettu päälle vaikka olisi yksin.

Juu, kyllä sen näki että mies oli todella vaivaantunut tilanteesta. Eihän se pikkuveikka osaa ajatella, tekee källit ominpäin. Onneksi hoitajat aika hienosti näitä asioita osaa käsitellä ja ymmärtää olla nolaamatta toista sen enempää. On niitä tietysti joskus sellaisiakin hoitsuja että sanoo mitä sylki suuhun tuo, mutta ei tällä kertaa. :)

En kanssa hillu kyllä alasti ominpäinkään, paitsi joskus suihkusta hiippaillessa vaatekaapille. Jotenkin viihdyn vaatteet päällä paremmin, vaikka en häpeilekään itseäni kotiväen edessä nyt etenkään. Mutta mukavempi olla, kun on vaatteisiin tottunut. :)

• Jan1 kirjoitti:

En vielä, kun nyt pääsisin joskus polille asti. :)

Kaikki on nyt entistä hitaampaa, kun korona. Kaikki aikanaan. On jo ihan hyvä fiilis, että voi olla avoimesti itsensä, vaikka ei ihan sellaisessa paketissa kun toivoisi. Mutta henkisessä paketissa on nyt hyvä. :)

Kiitos vinkistä. :D

Hieno homma, jos olet kuitenkin jo sisäisesti tasapainossa.

Pääset kunnon hormonihuuruihin, niin saat kokea nämä mieselämän ihanuudet. Terve mies ikävuosina 12-70 (parhaassa tapauksessa pidempäänkin) pääosin naisen jalkoväli mielessä. Häiritsee kaikkea. Ja naiset kehtaa valittaa osaansa.

• Thymallus kirjoitti:

Hieno homma, jos olet kuitenkin jo sisäisesti tasapainossa.

Pääset kunnon hormonihuuruihin, niin saat kokea nämä mieselämän ihanuudet. Terve mies ikävuosina 12-70 (parhaassa tapauksessa pidempäänkin) pääosin naisen jalkoväli mielessä. Häiritsee kaikkea. Ja naiset kehtaa valittaa osaansa.

Kyllä niitä huonojakin hetkiä varmasti matkalla vielä tulee monen monta kertaa. Kuten olen sanonut aiemminkin, sinkkuna ja perheettömänä kaikki olisi ollut niin hitsin paljon helpompaa, mutta kun ei uskaltanut. Pelotti kaikki, kaikkien suhtautuminen. Kyllä mua vieläkin pelottaa lihimmäisien ihmisten suhatutumien, kaikki voi tuntua iisille kun näytän vielä itselleni. Mutta kun ulkonäkö muuttuu, tulee niitä tunnepuolen oikkuja, niin enpä tiedä.

En uskalla ajatella niitä nyt. Se miten ne hormonit sitten vaikuttaa, kun on jo keski-ikäinen ja on migreenitaipumusta jne. Sekin jää nähtäväksi. Nuorena käsitykseni mukaan kaikki hoituu mukavemmin ja lopputulokset on suotuisampia. ja mihin sitten hoitava taho lopulta päätyy.

Itse olen ihan varma asiastani, henkisesti tiedän ja olen pienen ikäni tiennyt etten kykene olemaan naisena sellainen, kun mun sisin sanoo. Joutuu aina esittämään. Ejkä mä nostelen pikkurilliä vanhasta tottumuksesta sitten. ;)

Puen punaisen yöpaidan päälle ja ajelen parran. :)

Voi olla sopeutumista kaikin puolin kaikilla läheisilläkin. Tuskin tää näin helposti etenee, kun mulla nyt on vaan riemukas olo. Keventynyt olo, kun ei enää tarvi miettiä mitä kirjoitan. Kirjoitan vaan just niin kun koen ja tunnen. :)

Puhun just niin kun tunnen enkä mieti mitä multa fyysisenä naisena vartutaan..hitot siitä, Niin, joillain seksuaalinen suuntautuminen muuttuu hoitojen aikana kokonaan jompsin kumpsin. Mä kuitenkin toivon, että mulla säilyy tämä näin, en halua erota puolisostani, kuitenkin rakastan häntä edelleen, mutta en tiedä mitä hän sitten haluaa. Aika näyttää.

• Jan1 kirjoitti:

Juu, kyllä sen näki että mies oli todella vaivaantunut tilanteesta. Eihän se pikkuveikka osaa ajatella, tekee källit ominpäin. Onneksi hoitajat aika hienosti näitä asioita osaa käsitellä ja ymmärtää olla nolaamatta toista sen enempää. On niitä tietysti joskus sellaisiakin hoitsuja että sanoo mitä sylki suuhun tuo, mutta ei tällä kertaa. :)

En kanssa hillu kyllä alasti ominpäinkään, paitsi joskus suihkusta hiippaillessa vaatekaapille. Jotenkin viihdyn vaatteet päällä paremmin, vaikka en häpeilekään itseäni kotiväen edessä nyt etenkään. Mutta mukavempi olla, kun on vaatteisiin tottunut. :)

Sylkisuuhun hoitsut ovat kokeneet sen me too-tilanteen. Nyt kun siinä on eloa voit samalla... 😂

Voin vain kuvitella että tuota miestä on posket punoittanut kaksi päivää ja pari viikkoa hävennyt tapahtumaa.

• Jascal kirjoitti:

Sylkisuuhun hoitsut ovat kokeneet sen me too-tilanteen. Nyt kun siinä on eloa voit samalla... 😂

Voin vain kuvitella että tuota miestä on posket punoittanut kaksi päivää ja pari viikkoa hävennyt tapahtumaa.

On varmaan niin. Tuo kaveri ei kyllä ikinä olisi kehdannut sanoa mitään. Varmaan teki mieli vajota sen patjan sisään. :)

Ei mikään vanha mies ollut edes. Oiskohan ollut alta kolmenkympin?

No ihan turhaan. Miehille voi joskus käydä niin, että alakerta elää omaa elämäänsä. Eipä se ny maailmanloppu saa olla. Ei kaikkea aina pysty hallitsemaan. Tekojaan vaan.

• Jan1 kirjoitti:

Kyllä niitä huonojakin hetkiä varmasti matkalla vielä tulee monen monta kertaa. Kuten olen sanonut aiemminkin, sinkkuna ja perheettömänä kaikki olisi ollut niin hitsin paljon helpompaa, mutta kun ei uskaltanut. Pelotti kaikki, kaikkien suhtautuminen. Kyllä mua vieläkin pelottaa lihimmäisien ihmisten suhatutumien, kaikki voi tuntua iisille kun näytän vielä itselleni. Mutta kun ulkonäkö muuttuu, tulee niitä tunnepuolen oikkuja, niin enpä tiedä.

En uskalla ajatella niitä nyt. Se miten ne hormonit sitten vaikuttaa, kun on jo keski-ikäinen ja on migreenitaipumusta jne. Sekin jää nähtäväksi. Nuorena käsitykseni mukaan kaikki hoituu mukavemmin ja lopputulokset on suotuisampia. ja mihin sitten hoitava taho lopulta päätyy.

Itse olen ihan varma asiastani, henkisesti tiedän ja olen pienen ikäni tiennyt etten kykene olemaan naisena sellainen, kun mun sisin sanoo. Joutuu aina esittämään. Ejkä mä nostelen pikkurilliä vanhasta tottumuksesta sitten. ;)

Puen punaisen yöpaidan päälle ja ajelen parran. :)

Voi olla sopeutumista kaikin puolin kaikilla läheisilläkin. Tuskin tää näin helposti etenee, kun mulla nyt on vaan riemukas olo. Keventynyt olo, kun ei enää tarvi miettiä mitä kirjoitan. Kirjoitan vaan just niin kun koen ja tunnen. :)

Puhun just niin kun tunnen enkä mieti mitä multa fyysisenä naisena vartutaan..hitot siitä, Niin, joillain seksuaalinen suuntautuminen muuttuu hoitojen aikana kokonaan jompsin kumpsin. Mä kuitenkin toivon, että mulla säilyy tämä näin, en halua erota puolisostani, kuitenkin rakastan häntä edelleen, mutta en tiedä mitä hän sitten haluaa. Aika näyttää.

Varmaan olen jo aikaisemminkin toivottanut tsemppiä ja voimia matkalle, mutta varmuuden vuoksi nyt vielä kuitenkin.

• Thymallus kirjoitti:

Varmaan olen jo aikaisemminkin toivottanut tsemppiä ja voimia matkalle, mutta varmuuden vuoksi nyt vielä kuitenkin.

Olet, kiitos vielä.

• Anonyymi

Minä sivistynyt pukeudun kuten itse haluan. En kysy toisten mielipiteitä. -Likinäkörillitäti

• Ainoa oikea tapa.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mulkkuja?

Lähinnä tarkoitin niitä naisia, jotka tuohon kelkkaan hyppää.
        Säälittäviä.

• Thymallus kirjoitti:

Lähinnä tarkoitin niitä naisia, jotka tuohon kelkkaan hyppää.
        Säälittäviä.

Tajusin joo..

Mutta nuorten naisten ulkonäköä arvostellaan ihan eri volyymillä kuin miesten..

Joku tuossa teki aloituksen..

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16374713/quotulkonaon-jatkuva-kommentointi-ahdistiquot

Jotenkin veikkaan, että Juha Föhr, tai Pekka Pouta selviää ilman sen kummempaa ulkonäkökommentointia..

• Wwuwuw kirjoitti:

Tajusin joo..

Mutta nuorten naisten ulkonäköä arvostellaan ihan eri volyymillä kuin miesten..

Joku tuossa teki aloituksen..

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16374713/quotulkonaon-jatkuva-kommentointi-ahdistiquot

Jotenkin veikkaan, että Juha Föhr, tai Pekka Pouta selviää ilman sen kummempaa ulkonäkökommentointia..

No vähän koetin tämänkin keskustelun ja ketjun tarpeellisuutta kyseenalaistaa, mutta onko se nyt sellaista tuulimyllyjä vastaan taistelua.

Luonto on mitä on. Alkaa tuo pikkuinen jorkki kohta syödä soraa. Niin innokkaasti se nuoleskelee kiimaisten narttujen pissejä. Alaleuka oikein väpättää ja semmonen lupsutus kuuluu, kun se koittaa kielellään saada oikeita molekyylejä oikeaan paikkaan. Ei se tahdo syödäkään, kun tienposkia pitäis vaan päästä nuuhkimaan.

• Thymallus kirjoitti:

No vähän koetin tämänkin keskustelun ja ketjun tarpeellisuutta kyseenalaistaa, mutta onko se nyt sellaista tuulimyllyjä vastaan taistelua.

Luonto on mitä on. Alkaa tuo pikkuinen jorkki kohta syödä soraa. Niin innokkaasti se nuoleskelee kiimaisten narttujen pissejä. Alaleuka oikein väpättää ja semmonen lupsutus kuuluu, kun se koittaa kielellään saada oikeita molekyylejä oikeaan paikkaan. Ei se tahdo syödäkään, kun tienposkia pitäis vaan päästä nuuhkimaan.

Meijän poikapa on leikattu..Voi keskittyä olennaiseen, eli tuota..syömiseen ja paskomiseen.

• Wwuwuw kirjoitti:

Meijän poikapa on leikattu..Voi keskittyä olennaiseen, eli tuota..syömiseen ja paskomiseen.

Laitettiin muuten vkl pihaoveen kissanluukku.. Joku jorkki siitä mahtuis kissan lisäksi, muttei meidän seropi. ( joka itse asiassa taitaa bodengo).

• Wwuwuw kirjoitti:

Ilmankos sitä itse vaan pysyy hoikkana :)

• Anonyymi

minusta pelkät sandaalit riittää no voi olla joku päähinenkin ettei saa aurinko pistosta

• Anonyymi

töitä tehdessä riittää työhanskat ja turvajalkineet ja jos työ vaatii niin suojalasit ja korvasuojaimet ja turvakypärä tai jos kevyempää työtä niin saappaat ja työhanskat riittää

• Anonyymi

sade säällä voisi olla läpinäkyvä sadetakki tai sade asu tai kumisaappaat ja sateenvarjo muuta ei tarvita

• No kuhan sillai.... tai tälläi...ei oo ihan just nii tärkeit juttui nää...😁

• Jaa, ja kumihanskat.

• Wwuwuw kirjoitti:

Jaa, ja kumihanskat.

Oikein hyvä. Jää mielikuvitukselle tilaa.

• Anonyymi

Toivon, että rantaleijonat pukeutuisivat rannoilla värikkäisiin mankineihin ja stringiuikkareihin. Nyt on vielä aikaa trimmata sitä kroppaa, jotta naiset saa sitten silmänruokaa oikein kunnolla. Ihania, uhkeita ja lihaksikkaita uroksia pikku uikkareissa on kiva katsella. Miesten pitäisi ajatella naisia tässäkin asiassa ja panna parastaan kesällä. ;)

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Eiköhän tämä riitä..
        https://sc02.alicdn.com/kf/HTB19euHXpT7gK0jSZFpq6yTkpXa2.jpg_350x350.jpg

Aika näpsäkkä! Tyylikkäämpiäkin tamineita toki löytyy. ;)

• jättäisivät pukeutumatta

• Mjoo

En heti ymmärtänyt mitä ajoin takaa, mutta viimein ajatukseni kirkastivat minut.

Timo Similä rantsulla raamikkaassa kokonaisuudessa vaahtorenkaat nilkoissa.

(hihitystä)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6754
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4562
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      32
      3618
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3047
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1630
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1626
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1409
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1360
    Aihe