Häh? Varauksen loputtuakin olen varattu. Tulkatkaa tää..
Visa Versa
58
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jonoa on.
- Anonyymi
Sinunlaistesi suhteen hän on aina varattu, olipa sitten kuinka vapaa tahansa.
- Anonyymi
Onks sulla kokemusta asiasta? Jaa se!
- Anonyymi
Kuka?
Et vaan ole varaukseton.
Helppo. ☝️Funeau kirjoitti:
Maadoitettu.
(Hirn)Joo, mutta silti voi olla eri potenttiaalissa johonkin maadoittamattomaan nähden. 🤔
- Anonyymi
Häh, todellakin!
Tilauksia ei oteta enää vastaan.☝️
Vice versa, päinvastoin. Ravintola johon itsesi koitit bookata ja on aina täyteen bookata uutta varausta tehdessäsi. Vice versalla on ravintola sinulle aina vapaa ja käytettävissäsi.
Ai, tämä päätyi aloitukseksi. No jopas. :)
Jan1 kirjoitti:
Nooh sitten jää kysymysmerkille. :)
"Varauksen loputtuakin olen varattu."
Olet varauksessa ja kun varaus loppuu olet varattu. Jokin koira haudattuna tai kompa. 24/7 puhelimessa, kun varaus loppuu saa soittajat silloin varattu äänimerkin puhelimeensa. Iso jono tulevia henkivakuutuksen ottajia, kunhan ensin päätät miten päästät nykyisen hengiltä henkivakuutusrahojen vuoksi. Jan1 hääyömurhaaja. 😂 Varauksen jälkeen varattuna kotitöille, pihatöille tai jollekin aktiviteetille, ehkä sille abc:lle.Jascal kirjoitti:
"Varauksen loputtuakin olen varattu."
Olet varauksessa ja kun varaus loppuu olet varattu. Jokin koira haudattuna tai kompa. 24/7 puhelimessa, kun varaus loppuu saa soittajat silloin varattu äänimerkin puhelimeensa. Iso jono tulevia henkivakuutuksen ottajia, kunhan ensin päätät miten päästät nykyisen hengiltä henkivakuutusrahojen vuoksi. Jan1 hääyömurhaaja. 😂 Varauksen jälkeen varattuna kotitöille, pihatöille tai jollekin aktiviteetille, ehkä sille abc:lle.Siinäpä teille pulma ratkottavaksi. 😉
Jan1 kirjoitti:
Siinäpä teille pulma ratkottavaksi. 😉
Mä olen sellainen Nikke Knatterton, ettei tuossa ole pulmaa. Teen vain johtopäätöksiä. 😋
Jan1 kirjoitti:
Siinäpä teille pulma ratkottavaksi. 😉
Otetaan sutinat mukaan. 😋 Aina varattu Lillille, vaikka ei varaus loppuisikaan tai Lilli varaisi. 😜
Jascal kirjoitti:
Otetaan sutinat mukaan. 😋 Aina varattu Lillille, vaikka ei varaus loppuisikaan tai Lilli varaisi. 😜
Lillis käy aurinkovoimalla = jatkuva varaus 😄
Jascal kirjoitti:
Heh, hmm. Ei huono vaihtoehto. 😛
Lillis. 🤗Lillis2020 kirjoitti:
Lillis käy aurinkovoimalla = jatkuva varaus 😄
Onko liiallisessa varauksessa vaarana palanut ylikypsä pinta? 😂
D-vitamiini ja lämpö. 🤗Jan1 kirjoitti:
Heh, hmm. Ei huono vaihtoehto. 😛
Lillis. 🤗Lillis on varattu. 😋😋😋 Hän on auringon kukka (ei siis auringonkukka) 🌞 🌹
Jascal kirjoitti:
Onko liiallisessa varauksessa vaarana palanut ylikypsä pinta? 😂
D-vitamiini ja lämpö. 🤗Ei, aika kestävä pinnoitus kyllä on 😄
Lillis2020 kirjoitti:
Moikka pöö 🤗🥰
Pööpöti pöö. 😊
Välillä livahtelen linjoilta, nuo jälkikasvut kaipailee.
Mites kisu tänään voi? 😸Jascal kirjoitti:
Lillis on varattu. 😋😋😋 Hän on auringon kukka (ei siis auringonkukka) 🌞 🌹
Ihana ihminen on Lillis. 😊
Jan1 kirjoitti:
Pööpöti pöö. 😊
Välillä livahtelen linjoilta, nuo jälkikasvut kaipailee.
Mites kisu tänään voi? 😸Juu 🤗
Kisu aivastelee edelleen, mutta suostui syömään, kun ihmis-keijupalvelija asetteli rouva kissakuningattaren lempinappuloita (sydämenmuotoisia, kuinkas muutenkaan) nenun eteen riviin sohvalle. Sit maistui, kun syötettiin ja paijattiin. Nyt köllii tuossa mun vieressä sohvalla ja viime yönä tuli peiton päälle mun rinnuksille makaamaan, naama aivan kiinni mun naamassa. Kissanviikset muuten kutittaa aika kohtalaisen paljon 🤔 🤧😅
🧚🏼♀️Lillis2020 kirjoitti:
Juu 🤗
Kisu aivastelee edelleen, mutta suostui syömään, kun ihmis-keijupalvelija asetteli rouva kissakuningattaren lempinappuloita (sydämenmuotoisia, kuinkas muutenkaan) nenun eteen riviin sohvalle. Sit maistui, kun syötettiin ja paijattiin. Nyt köllii tuossa mun vieressä sohvalla ja viime yönä tuli peiton päälle mun rinnuksille makaamaan, naama aivan kiinni mun naamassa. Kissanviikset muuten kutittaa aika kohtalaisen paljon 🤔 🤧😅
🧚🏼♀️Heh heh, hyvä juttu. Kiva mielikuva kisusta ja emännästä. Varo nyt ettei nuha tartu. 😉🤧
Sähän olet lellinyt kisulin ihan aateliseksi. Kyllä ei voi kissa valittaa ainakaan oloistaan, tuon lokoisammaksi ei voi enää kissan elo tulla. Tietysti, jos vielä pinkaisisit aamu- ja iltapalaksi hiiripaistit ja onkisit pari silakka hänen majesteetilleen. 😆
🧞♂️Jan1 kirjoitti:
Ihana ihminen on Lillis. 😊
En ole Nikke Knattertonina vielä tuollaisia johtopäätöksiä tehnyt pelkän bittiavaruus kosketuksen vuoksi. 😋😜😛😝
Jascal kirjoitti:
En ole Nikke Knattertonina vielä tuollaisia johtopäätöksiä tehnyt pelkän bittiavaruus kosketuksen vuoksi. 😋😜😛😝
Hmm. Intuitio.
Jascal kirjoitti:
Tieto tai ymmärrys, jossa tieto saavutetaan sen kohteesta suoraan.
Telepatiaa?
https://youtu.be/PI8s1NpI18EJascal kirjoitti:
Tieto tai ymmärrys, jossa tieto saavutetaan sen kohteesta suoraan.
Telepatiaa?
https://youtu.be/PI8s1NpI18EJan1 kirjoitti:
Heh heh, hyvä juttu. Kiva mielikuva kisusta ja emännästä. Varo nyt ettei nuha tartu. 😉🤧
Sähän olet lellinyt kisulin ihan aateliseksi. Kyllä ei voi kissa valittaa ainakaan oloistaan, tuon lokoisammaksi ei voi enää kissan elo tulla. Tietysti, jos vielä pinkaisisit aamu- ja iltapalaksi hiiripaistit ja onkisit pari silakka hänen majesteetilleen. 😆
🧞♂️Joo 🙄, oon kyllä lellinyt ihan surutta. Vain paras on kyllin hyvä. Ressukalla ollut kova elämä. Löytökissa, kaunis kuin mikä (pitkäkarvainen) ja ehkä maailman kiltein ja hellyydenkipein. En tiedä syökö hiiriä, mutta rakastaa kanaa kuitenkin 😂, mulla on aina kissoille tarkoitettua Almo Naturen alternative kanafilettä hänelle kaapissa jemmassa 😁
Lillis2020 kirjoitti:
Joo 🙄, oon kyllä lellinyt ihan surutta. Vain paras on kyllin hyvä. Ressukalla ollut kova elämä. Löytökissa, kaunis kuin mikä (pitkäkarvainen) ja ehkä maailman kiltein ja hellyydenkipein. En tiedä syökö hiiriä, mutta rakastaa kanaa kuitenkin 😂, mulla on aina kissoille tarkoitettua Almo Naturen alternative kanafilettä hänelle kaapissa jemmassa 😁
Niin pitääkin lelliä. Kaverille parasta. Mullakin on ollut 3 rescue tapausta kissaa. Eka oli uroskissa, pitkäkarvainen norjan metsäkissan ja maatiaisen risteytys. Se ei vaan enää sopeutunut kämppään elämään, kun oli maalla saanut vapaana jolkottaa. Niinpä hän meni maalle takaisin maalaistaloon kissaksi.
Toinen oli musta savutiikeri naaras, pentu kodittomista kissoista. Hän eli 9 vuotta. Sitten löytyi eteisen matolta, oli saanut ilmeisesti sairaskohtauksen. 😟
Kolmas oli latzi katzin näköinen naaraspentu. Vikkelä vilistäjä, joka teki 10 pentuakin. Joista 2 pentua pidin emon seurana. Nyt ovat jo kuolleet, eikä uusia kisuja ole hankittu.
Koirakin on ollut, saksanpaimenkoira narttu. Eli 14 vuotta, melkein 15.
Mä voisin ryhtyä sun kissaksi, kun on noin hyvä ylöspito. 😜Jan1 kirjoitti:
Taikapeili? 🙄
Mulla oli sellainen 200-luvulla. 2000-luvulla vaihdoin matkapuhelimeen, huomattavasti kevyempi ja kätevämpi videopuhelun kuin valtava peili. 😋
Toi telepatia voisi olla kätevä, ei tarvitse kirjoitella kun toinen tietää jo mitä ajattelisi kirjoittaa ja vasta kun se idea tulisi mieleen kuulisi kumminkin vain vastauksen. 😏Jan1 kirjoitti:
Niin pitääkin lelliä. Kaverille parasta. Mullakin on ollut 3 rescue tapausta kissaa. Eka oli uroskissa, pitkäkarvainen norjan metsäkissan ja maatiaisen risteytys. Se ei vaan enää sopeutunut kämppään elämään, kun oli maalla saanut vapaana jolkottaa. Niinpä hän meni maalle takaisin maalaistaloon kissaksi.
Toinen oli musta savutiikeri naaras, pentu kodittomista kissoista. Hän eli 9 vuotta. Sitten löytyi eteisen matolta, oli saanut ilmeisesti sairaskohtauksen. 😟
Kolmas oli latzi katzin näköinen naaraspentu. Vikkelä vilistäjä, joka teki 10 pentuakin. Joista 2 pentua pidin emon seurana. Nyt ovat jo kuolleet, eikä uusia kisuja ole hankittu.
Koirakin on ollut, saksanpaimenkoira narttu. Eli 14 vuotta, melkein 15.
Mä voisin ryhtyä sun kissaksi, kun on noin hyvä ylöspito. 😜Oih 😍, ihanaa! Tämä on mun eka oma kissani. Minulla on ollut koiria ennen tätä. Beagle narttu ja sen jälkeen saksanpaimenkoira uros.
"löytyi eteisen matolta, oli saanut ilmeisesti sairaskohtauksen." 😢 oih.... Tuo on ehkä pahin skenaario, tulla kotiin töistä ja lemmikki delannut 😢. Kun ei niistä ikinä voi tietää. Kissat etenkin ovat mestareita piilottelemaan kipuja. Ei sitä välttämättä edes tiedä jos on joku piilevä sairaus.
😂 Heh, no juu, mä kyl paijjaan ja pidän hyvänä, kunhan et kiipeäisi sitten verhoissa vaan, niin kuin eräs kissakuninkaallinen... 🙄🤷🏻♀️Lillis2020 kirjoitti:
Oih 😍, ihanaa! Tämä on mun eka oma kissani. Minulla on ollut koiria ennen tätä. Beagle narttu ja sen jälkeen saksanpaimenkoira uros.
"löytyi eteisen matolta, oli saanut ilmeisesti sairaskohtauksen." 😢 oih.... Tuo on ehkä pahin skenaario, tulla kotiin töistä ja lemmikki delannut 😢. Kun ei niistä ikinä voi tietää. Kissat etenkin ovat mestareita piilottelemaan kipuja. Ei sitä välttämättä edes tiedä jos on joku piilevä sairaus.
😂 Heh, no juu, mä kyl paijjaan ja pidän hyvänä, kunhan et kiipeäisi sitten verhoissa vaan, niin kuin eräs kissakuninkaallinen... 🙄🤷🏻♀️Huomenia tännekin. :)
Jäi illalla vastaamatta, tuli kasvukipujen helpotus ja hoivaus tarpeita lapsukaisella. Sitten tuli jo itsellekin uni silmään.
Beagle onkin lupsakka kaveri. Isovanhemmilla oli ajokoira ja beagle, joskus muinoin. Muistan kyllä hyvin kummankin koiran. Metsästyskoirina.
Saksanpaimenkoira ollut sullakin? Jopas on yhteensattumia meillä. :)
Meidän perheessä siis minulla sekä että mun vanhemmilla on ollut saksanpaimenkoiria useampia. Parhaillaan oli 3 kappaletta samaan aikaan. :)
Kaikki narttuja. Rescue tapauksia 3 niistä. Meidän perheessä on ollut vähän taipumuksia tähän rescue touhuun minun vanhempien aloitteesta alulle lähtien. Mahtavia kavereita ja tykkää rodusta, vaikka sitäkin rotua varjostaa liikaa jalostaminen. Se ei ole hyvä asia.
Mutta mitään huonoa en keksi ko. rodusta sanoa. Lähinnä remmin taluttavassa päässä voi olla huonoa, jos jostakin huonoa etsiä. Mutta mä nyt tykkään kaiken rotuisista ja sekarotuisistakin koirista. En katso karsaasti muitakaan rotuja, enkä koiruuksia. Ylipäänsä tykkään elämistä. Kivoja luontokappaleita.
Joo, kissa voi ihan silminnähden hyvin. Tai sitten en osannut huomata merkkejä tulevasta, kun lähdettiin kauppaan. Eikä oltu poissa varmaan tuntia kauempaa, kun tultiin takaisin silloisen puolison kanssa kotiin. Menin tapani mukaan pesemään käsiäni kauppareissun päätteeksi ja harppasin kisusta yli. Kissa monesti loikoili siinä eteisen matolla normaalistikin, mutta ihmettelin kun yleensä hän väisti tai jotenkin reakoi lähestyjään ja nyt ei mitään. Tajusinhan minä siinä samassa, kun kissaan katsoin että oli kuollut.
Tosi kurjia hetkiä ne lemmikin kuolemiset ja lopettamisetkin, niihinkin on jouduttu päätymään. Niin monesti käyty se luopumisen tuska läpi, että en oikeastaan enää halua mitään lemmikkiä. Jos tulee sairauksia tms. sitten et ehkä pystykään auttamaan. Eläimellä on kovia tuskia ja kärsimystä. Olen ihan liian tunteellinen niitä läpi käymään, vaikka mun järkeni mukana kulkeekin siinäkin.
Ja kyllähän ne sitoo kuin lapset, aikalailla. Minäkin kun haaveilen pääseväni vielä maailmalle matkustelemaan ja laajentaa harrastuksia kotoa kylillekin, niin en välttämättä sitten lemmikkiä tähän ottaisi. Ei ole oikeen hoitopaikkaakaan minne kuskaisi, kun reissuun lähtee.
Lapset on kyllä halunneet pitkään kania lemmikiksi, oishan sellainen kani vallan söpö ja kiva rapsutella. Eipä sillä melkein tekisi mieli suostua ja ottaa. Mutta ehkäpä lykätään vielä muutamalla vuodella, kun ovat tytötkin niin isoja, että löytyy kykyjä osallistua kanin hoitoon ja huolenpitoon. Tulee tietynlaista vastuullisuutta ja kykyä kantaa huolta elollisesta olennosta.
Heh, 74 kg verhoissa saattaa koitua verhojen turmioksi. :DJan1 kirjoitti:
Huomenia tännekin. :)
Jäi illalla vastaamatta, tuli kasvukipujen helpotus ja hoivaus tarpeita lapsukaisella. Sitten tuli jo itsellekin uni silmään.
Beagle onkin lupsakka kaveri. Isovanhemmilla oli ajokoira ja beagle, joskus muinoin. Muistan kyllä hyvin kummankin koiran. Metsästyskoirina.
Saksanpaimenkoira ollut sullakin? Jopas on yhteensattumia meillä. :)
Meidän perheessä siis minulla sekä että mun vanhemmilla on ollut saksanpaimenkoiria useampia. Parhaillaan oli 3 kappaletta samaan aikaan. :)
Kaikki narttuja. Rescue tapauksia 3 niistä. Meidän perheessä on ollut vähän taipumuksia tähän rescue touhuun minun vanhempien aloitteesta alulle lähtien. Mahtavia kavereita ja tykkää rodusta, vaikka sitäkin rotua varjostaa liikaa jalostaminen. Se ei ole hyvä asia.
Mutta mitään huonoa en keksi ko. rodusta sanoa. Lähinnä remmin taluttavassa päässä voi olla huonoa, jos jostakin huonoa etsiä. Mutta mä nyt tykkään kaiken rotuisista ja sekarotuisistakin koirista. En katso karsaasti muitakaan rotuja, enkä koiruuksia. Ylipäänsä tykkään elämistä. Kivoja luontokappaleita.
Joo, kissa voi ihan silminnähden hyvin. Tai sitten en osannut huomata merkkejä tulevasta, kun lähdettiin kauppaan. Eikä oltu poissa varmaan tuntia kauempaa, kun tultiin takaisin silloisen puolison kanssa kotiin. Menin tapani mukaan pesemään käsiäni kauppareissun päätteeksi ja harppasin kisusta yli. Kissa monesti loikoili siinä eteisen matolla normaalistikin, mutta ihmettelin kun yleensä hän väisti tai jotenkin reakoi lähestyjään ja nyt ei mitään. Tajusinhan minä siinä samassa, kun kissaan katsoin että oli kuollut.
Tosi kurjia hetkiä ne lemmikin kuolemiset ja lopettamisetkin, niihinkin on jouduttu päätymään. Niin monesti käyty se luopumisen tuska läpi, että en oikeastaan enää halua mitään lemmikkiä. Jos tulee sairauksia tms. sitten et ehkä pystykään auttamaan. Eläimellä on kovia tuskia ja kärsimystä. Olen ihan liian tunteellinen niitä läpi käymään, vaikka mun järkeni mukana kulkeekin siinäkin.
Ja kyllähän ne sitoo kuin lapset, aikalailla. Minäkin kun haaveilen pääseväni vielä maailmalle matkustelemaan ja laajentaa harrastuksia kotoa kylillekin, niin en välttämättä sitten lemmikkiä tähän ottaisi. Ei ole oikeen hoitopaikkaakaan minne kuskaisi, kun reissuun lähtee.
Lapset on kyllä halunneet pitkään kania lemmikiksi, oishan sellainen kani vallan söpö ja kiva rapsutella. Eipä sillä melkein tekisi mieli suostua ja ottaa. Mutta ehkäpä lykätään vielä muutamalla vuodella, kun ovat tytötkin niin isoja, että löytyy kykyjä osallistua kanin hoitoon ja huolenpitoon. Tulee tietynlaista vastuullisuutta ja kykyä kantaa huolta elollisesta olennosta.
Heh, 74 kg verhoissa saattaa koitua verhojen turmioksi. :DHuomenta :)
Kasvukivut. Auts. Muistan kun pojalla niitä oli. Onneksi nekin sitten jossain vaiheessa jää pois, mutta ei ole kivaa.
Jopo, sitä luopumisen tuskaa minäkin mietin kun kissan otin. Kissa oli jo sinänsä kompromissi, koska koiraa vaikka haluaisin, niin mun työt ja opiskelut eivät jätä riittävästi aikaa koiralle. Siksi kissa. Kissaa ei haittaa, vaikka hän jää yksin kotiin koko päiväksi. Hänen valtakunnassaan kaikki on hyvin, kun vessa on siisti, nappuloita kulhossa ja vettä kupissa ja voi nukkua missä lystää ja katsella ikkunoista maisemia :)
Minulle oli kyllä täysin selvää, että rescue kissan ottaisin jos kissan otan. En voisi ajatellakaan mitään muuta.
On totta, että eläimet sitoo, siksi minäkin sovin etukäteen pojan kanssa, että hän hoitaa kissaa jos/kun matkustelen. Hän on siitä ihan innoissaan. Muutenkin hän tykkää majailla täällä mun kämpillä kun olen poissa, niin järjestely sopii mainiosti :)
Joo, minusta on ihan hyvä, että lapset saa oppia kantamaan vastuuta ja huolehtia lemmikistä. Ja hoitavatkin, kun vaan ymmärtävät tärkeyden.
Heh, voi olla. Mutta kyllä ne kynnetkin rumaa jälkeä tekee vaikka painoa ei ole paria kiloa enempää :DLillis2020 kirjoitti:
Huomenta :)
Kasvukivut. Auts. Muistan kun pojalla niitä oli. Onneksi nekin sitten jossain vaiheessa jää pois, mutta ei ole kivaa.
Jopo, sitä luopumisen tuskaa minäkin mietin kun kissan otin. Kissa oli jo sinänsä kompromissi, koska koiraa vaikka haluaisin, niin mun työt ja opiskelut eivät jätä riittävästi aikaa koiralle. Siksi kissa. Kissaa ei haittaa, vaikka hän jää yksin kotiin koko päiväksi. Hänen valtakunnassaan kaikki on hyvin, kun vessa on siisti, nappuloita kulhossa ja vettä kupissa ja voi nukkua missä lystää ja katsella ikkunoista maisemia :)
Minulle oli kyllä täysin selvää, että rescue kissan ottaisin jos kissan otan. En voisi ajatellakaan mitään muuta.
On totta, että eläimet sitoo, siksi minäkin sovin etukäteen pojan kanssa, että hän hoitaa kissaa jos/kun matkustelen. Hän on siitä ihan innoissaan. Muutenkin hän tykkää majailla täällä mun kämpillä kun olen poissa, niin järjestely sopii mainiosti :)
Joo, minusta on ihan hyvä, että lapset saa oppia kantamaan vastuuta ja huolehtia lemmikistä. Ja hoitavatkin, kun vaan ymmärtävät tärkeyden.
Heh, voi olla. Mutta kyllä ne kynnetkin rumaa jälkeä tekee vaikka painoa ei ole paria kiloa enempää :DHuomenta vielä uudestaan. :)
Olin jo sulkea selaimen, kun huomasin vellikellosta sinun kirjoitelleen. Tietysti ei aina reaaliajassa pääse vastaamaan, mutta nyt kun huomasin niin toki heti. Ei jää lojumaan inboxiin.
Sinäkin olet ilmeisesti töissä jo?
Joo, kyllä niitä asioita lemmikkiä harkitessa on hyvä punnita. Mihin resurssit riittää. Kissa on siitä helpompi lemmikkinä, että pärjää itsekseen, vaikkei lenkille pääsisikään. Mutta kyllähän nekin seuraa kaipaa, kun ovat tottuneet ihmiseen elinkumppanina. Vapaanakin jolkottavat kissat jopa.
Mun latzi katzinikin oli kova maalla kulkemaan ominpäin, mutta aina tuli kotiin ja niin innokkaasti syliin ja puskemaan kehräten. Oli oikea kainaloinen sitten, kun maailmalta palasi kotiin. Ihana katti. :)
Sulla on mukavasti asiat, kun saat pojan isännäksi taloon reissujen ajaksi. Se helpottaa huomattavasti sen lemmikin pitoa. Ja on luotettettavan ihmisen hoidossa, niin voi vapautuneemmin kulkeakin maailmalla. Kun ei ole huolta etteikö kisu saa hyvää huolenpitoa. Mua vaivaisi tollanenkin asia maailmalla, jos lemmikki on ventovieraalla että mahtaako hoitaa hyvin. Ihan kelle vaan ei voi lemmikkiäkään jättää.
Samaa ajattelen itsekin, lasten vastuun kantamisesta. Olen aika varma, että joku päivä minä hellyn sen kanin ostamaan, tykkään itsekin ajatuksesta että pehmeä nöpönenä istuu sylissä ja sen metkuja voi seurailla.
Tietysti pitää sitten olla tilaa ja olosuhteet sen mukaiset, että pääsee liikkumaan eikä vaan kököttele 'kalterien' takana. Rakennella tarha jne.
Hehe, kynsillä tulee raadeltua verhot mutta tällä elopainolla tippuu kiskotkin tai tangot lattialle. :D
Mukavaa päivää sulle ja hali. 🤗Jan1 kirjoitti:
Huomenta vielä uudestaan. :)
Olin jo sulkea selaimen, kun huomasin vellikellosta sinun kirjoitelleen. Tietysti ei aina reaaliajassa pääse vastaamaan, mutta nyt kun huomasin niin toki heti. Ei jää lojumaan inboxiin.
Sinäkin olet ilmeisesti töissä jo?
Joo, kyllä niitä asioita lemmikkiä harkitessa on hyvä punnita. Mihin resurssit riittää. Kissa on siitä helpompi lemmikkinä, että pärjää itsekseen, vaikkei lenkille pääsisikään. Mutta kyllähän nekin seuraa kaipaa, kun ovat tottuneet ihmiseen elinkumppanina. Vapaanakin jolkottavat kissat jopa.
Mun latzi katzinikin oli kova maalla kulkemaan ominpäin, mutta aina tuli kotiin ja niin innokkaasti syliin ja puskemaan kehräten. Oli oikea kainaloinen sitten, kun maailmalta palasi kotiin. Ihana katti. :)
Sulla on mukavasti asiat, kun saat pojan isännäksi taloon reissujen ajaksi. Se helpottaa huomattavasti sen lemmikin pitoa. Ja on luotettettavan ihmisen hoidossa, niin voi vapautuneemmin kulkeakin maailmalla. Kun ei ole huolta etteikö kisu saa hyvää huolenpitoa. Mua vaivaisi tollanenkin asia maailmalla, jos lemmikki on ventovieraalla että mahtaako hoitaa hyvin. Ihan kelle vaan ei voi lemmikkiäkään jättää.
Samaa ajattelen itsekin, lasten vastuun kantamisesta. Olen aika varma, että joku päivä minä hellyn sen kanin ostamaan, tykkään itsekin ajatuksesta että pehmeä nöpönenä istuu sylissä ja sen metkuja voi seurailla.
Tietysti pitää sitten olla tilaa ja olosuhteet sen mukaiset, että pääsee liikkumaan eikä vaan kököttele 'kalterien' takana. Rakennella tarha jne.
Hehe, kynsillä tulee raadeltua verhot mutta tällä elopainolla tippuu kiskotkin tai tangot lattialle. :D
Mukavaa päivää sulle ja hali. 🤗Taas tuli typoja, mutta oikolue. :)
Lillis2020 kirjoitti:
En hupmannut typoja. Hali 🤗
Heh, ton sä teit tarkoituksella.
Hupmannut, hassu. 😋Jan1 kirjoitti:
Heh, ton sä teit tarkoituksella.
Hupmannut, hassu. 😋En muuten tehnyt 😅, huomasin vasta kun oli jo myöhäistä, mutta en viitsinyt korjata, kun tuntui sopivan siihen niin hyvin 😄
Lillis2020 kirjoitti:
En muuten tehnyt 😅, huomasin vasta kun oli jo myöhäistä, mutta en viitsinyt korjata, kun tuntui sopivan siihen niin hyvin 😄
Se on sitten tarttuvaa. :)
Lillis2020 kirjoitti:
Sä oot mestari tuossa :D
Mukavaa päivää! 🤗Toivotonta yrittää kirjoittaa ilman tuplaamista.
- Anonyymi
* vice verca. Älä käytä isoja sanoja jos et osaa.
- Anonyymi
Mulla on Visa Debit.
- Anonyymi
Vaiko sittenkin vice versa?
Kai se tarkoittaa vaikka sitä että kun joku jännämies on korkannut naisen omistukseeensa, niin vaikka nainen eroaisi siitä se on silti sen jännämiehen omaisuutta lopun ikäänsä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197