Pastori Harri Veijonen opettaa vahvassa voitelussa

Anonyymi

Harri Veijosen opetuksiin kannattaa kaikkien tutustua ja Sanalla koetella niin huomaa niiden olevan vahvassa voitelussa. Myöskin Pastori Harri Veijosen maankuulut profetiat kannattaa kaikkien tutkia, varsinkin kohta täyttyvä Keihäsprofetia antaa selkeää tietoa mitä tapahtuu vuonna 2024

124

1248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin koronan aikaan kun ei ole tilaisuuksia niin onneksi pastori Harri Veijosen nettisivuilta löytyy voideltua opetusta ja paljon profetioita. Mukana myös kuuluisa Keihäsprofetia

      • Kaikki muut profetiat paitsi Jarmon Tukholman profetiat on VAL3PROFETIOITA11!!!!!!


    • Anonyymi

      Olen saanut todella vahvaa ravintoa Harri Veijosen internet sivuilta ja vahvistunut uskossani. Pastori Harri Veijosen internet sivut ovat lähes ainoat kristilliset sivut joita luen niiden sisältämän voitelun vuoksi

      • Anonyymi

        Totta. Harri Veijosen sivuilla ei keskitytä näyttävään ulkonäköön vaan puhtaaseen ja voideltuun evankeliumiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Harri Veijosen sivuilla ei keskitytä näyttävään ulkonäköön vaan puhtaaseen ja voideltuun evankeliumiin

        Amen🙏🙏🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Harri Veijosen sivuilla ei keskitytä näyttävään ulkonäköön vaan puhtaaseen ja voideltuun evankeliumiin

        Harri Veijosen nettisivut ovat yhtä sekavat, kun hänen opetuksetkin. Ajatusten kaatopaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harri Veijosen nettisivut ovat yhtä sekavat, kun hänen opetuksetkin. Ajatusten kaatopaikka.

        Ei Veijosen sivuilla uskottavaa tekstiä juuri löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Veijosen sivuilla uskottavaa tekstiä juuri löydy.

        Miksi annat väärää todistusta pastori Harri Veijosesta? Näytä mikä muka ei pidä paikkaansa Veijosen sivuilla tai poistu valheinesi palstalta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi annat väärää todistusta pastori Harri Veijosesta? Näytä mikä muka ei pidä paikkaansa Veijosen sivuilla tai poistu valheinesi palstalta!

        Jo heti tässä viestissä ilmenee se "voitelu", sekä jopa Suomen lain ja S24-sääntöjen vastainen ylimielisyys, jossa Veijonen ja hänen seuraajansa vaikuttavat.

        Jumalan sana itse ei opeta minkään tällaisen hengen olevan Jumalasta lähtöinen. Mitään erillistä, Jumalasta Itsestä irti olevaa ja Hänen ulkopuolellaan vaikuttavaa "voitelua" ei Jumalan maailmassa ole olemassa.

        Raamatun UT opettaa vain ja ainoastaan Jumalan Itsensä: Isän, Pojan ja Pyhän Hengen toiminnasta. Jumalan Nimiin ei kuulu "... ja Harri Veijosen", kuten tuo helluntaisatanistikultti itse opettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo heti tässä viestissä ilmenee se "voitelu", sekä jopa Suomen lain ja S24-sääntöjen vastainen ylimielisyys, jossa Veijonen ja hänen seuraajansa vaikuttavat.

        Jumalan sana itse ei opeta minkään tällaisen hengen olevan Jumalasta lähtöinen. Mitään erillistä, Jumalasta Itsestä irti olevaa ja Hänen ulkopuolellaan vaikuttavaa "voitelua" ei Jumalan maailmassa ole olemassa.

        Raamatun UT opettaa vain ja ainoastaan Jumalan Itsensä: Isän, Pojan ja Pyhän Hengen toiminnasta. Jumalan Nimiin ei kuulu "... ja Harri Veijosen", kuten tuo helluntaisatanistikultti itse opettaa.

        Minäkin olen pappi ja olen 👿 pikkusievässä, kun hautaan tai naitutan!


    • Anonyymi

      Uskomattoman hyvää ja voideltua opetusta pastori Harri Veijosella

      • Anonyymi

        Amen🙏🙏🙏


      • Anonyymi

        Mit voita voiteluun on käytetty? Vai onko moottoriöljyä kenties?

        Itseni olen antanut voidella kolmesti. En ole huomannut mitään eroa yhtään missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mit voita voiteluun on käytetty? Vai onko moottoriöljyä kenties?

        Itseni olen antanut voidella kolmesti. En ole huomannut mitään eroa yhtään missään.

        Taivaallinen voitelu ei tarkoita mitään manoilia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mit voita voiteluun on käytetty? Vai onko moottoriöljyä kenties?

        Itseni olen antanut voidella kolmesti. En ole huomannut mitään eroa yhtään missään.

        Tummelia ehkä? Tai liukuvoidetta, silloin liukuu paremmin? Vai Kossu, sisäiseen voiteluun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mit voita voiteluun on käytetty? Vai onko moottoriöljyä kenties?

        Itseni olen antanut voidella kolmesti. En ole huomannut mitään eroa yhtään missään.

        👿😅😘🤑🤣😅☺️☺️


    • Anonyymi

      Kyllä on voitelustaan kertova voideltu voitelussa, jäteöljyssä kauttaaltaan.

      • Anonyymi

        Mikä on tämän pilkkasi tarkoitus?


    • Anonyymi

      Mua väsyttää. Menen nukkumaan.

    • Anonyymi

      Toisille Veijonen on välimies- Jumalan ja ihmisen välillä.
      Veijosen kautta tulee vain totuus. Veijosen aivoilla ymmärretään sanaa, ei tarvita Pyhää Henkeä, vain Veijosen henki.
      Sama kuin KouvoSanomissa kirkkoherra sanoi, että ei me tarvita raamattua, riittää kirkkokäsikirjat.

      Niinpä niin. Veijonen sitä, veijonen tätä, ah veijonen pelastaa, ah veijonen on jumalamme selittäjä ah veijonen ja veijonen.

      Itselläni on vain Yksi välimies Isän ja minun välissä Jeesus- joka on välimiehenä taivaassa- verensä vienyt sovitusuhrina ylös. Se riittää.
      Rukouskammio on paikka, missä keskustellaan Välimiehen kautta ja Pyhä Henki kirjoituksissa avaa sanan.

      Ei kerkiä luttereita, veijosia, ei sitä ja tätä pappia, jne. jne.

      Ei kerkiä kumarrella ihmistä, eikä enkeleitä, eikä läähättää profetioiden perään, ei mellereitä, eikä mallereita.

      Mutta, läähättäkää te, kun aikaa on, ja se veijonenkin tuntuu korvasyyhyynne sopivalta, sillä näin on aina tehty ja muotouskonnollisuus on vallannut alaa.

      Ah veijonen.

    • Anonyymi

      Eikö teille keskinkertainen voitelu riitä?

      Meillä ei voidella lainkaan ja silti puhe luistaa hyvin.

      • Anonyymi

        Puhetta mahtuu maailmaan mutta voideltu puhe ei olekaan maailmallista. Pastori Harri Veijosen puheet ja opetus on aina 100% vahvassa voitelussa annettua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhetta mahtuu maailmaan mutta voideltu puhe ei olekaan maailmallista. Pastori Harri Veijosen puheet ja opetus on aina 100% vahvassa voitelussa annettua

        Sillä ei ole mitään merkitystä jos joku ihminen toisen voitelee. Eikä silläkään, jos joku kuvittelee Jumalan voitelevan toisen. Vasta kun Jumala todella fyysisesti oikeasti jonkun voitelee, sillä on merkitystä. Oletko kuullut omilla korvillasi Jumalan voitelevan tämän saarnaajan? Entä onko joku muu? Niin ajattelinkin. Kuvitellusti voideltu siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhetta mahtuu maailmaan mutta voideltu puhe ei olekaan maailmallista. Pastori Harri Veijosen puheet ja opetus on aina 100% vahvassa voitelussa annettua

        Minä myös.
        Kun tyttöystävälleni oikein mukavasti puhun, niin hän siinä itsenä minkään ja kenenkään auttamatta voitelee.
        Miesten keskeinen voitelu ei sivumennen sanoen kiinnosta yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ei ole mitään merkitystä jos joku ihminen toisen voitelee. Eikä silläkään, jos joku kuvittelee Jumalan voitelevan toisen. Vasta kun Jumala todella fyysisesti oikeasti jonkun voitelee, sillä on merkitystä. Oletko kuullut omilla korvillasi Jumalan voitelevan tämän saarnaajan? Entä onko joku muu? Niin ajattelinkin. Kuvitellusti voideltu siis.

        Jospa Harri Veijonen on kuitenkin itse itsensä voidellut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös.
        Kun tyttöystävälleni oikein mukavasti puhun, niin hän siinä itsenä minkään ja kenenkään auttamatta voitelee.
        Miesten keskeinen voitelu ei sivumennen sanoen kiinnosta yhtään.

        Onko profeetta voideltu sekä ylhäältä että vastakkaisesta viistottain


    • Anonyymi

      Kovasti korotetaan ihmistä. Onko H.V. ainoa jolla on Jumalan voitelu? Siihen en usko.

      • Anonyymi

        Ei tietenkään Pastori Harri Veijonen ole ainoa pastori joka on voitelussa. Mutta jos vaikka tutkit Veijosen väkevää Keihäsprofetiaa niin voit siinäkin huomata ylimaallista voitelua mikä on harvinaista näinä epävakaina aikoina


    • Anonyymi

      Veijonen ei ole lainkaan turha mies. Hänen kirjoituksiaan ja ennusteluitaan on oikein viihdyttävää lukea esim sadepäivien ratoksi. Hän on selvästi huumorimiehiä 👍

    • Anonyymi

      NETTIVERSIOT GORBASTA ILMESTYNEET

      "Onko Gorba Antikristus?" - kirja odottaa vielä tuloaan,
      mutta nettiversiot ovat ilmestyneet kohtaan ILMAISET KIRJAT.


      ILMAINEN: Harri Veijonen: Onko Gorba Antikristus?
      http://wwnet.fi/users/veijone/gorba2.pdf ja http://wwnet.fi/users/veijone/gorba2.htm
      Lisätieto: Antikristuksen paluu: http://wwnet.fi/users/veijone/gorba3.htm



      ISRAELIN 72. ITSENÄISYYSPÄIVÄ
      Meidän kalenterissamme Israelin 72. itsenäisyyspäivä on 14. 5. 2020. Takaraja Israelinkin perusteella ylösotolle on vuosi 2028, jolloin Israel täyttää 80 vuotta. Todennäköisesti ylösotto tulee jo talvella 2025, joka tapauksessa "Jerusalemista sovittaessa".


      ONKO NIMI ELÄMÄN KIRJASSA?

      Ajatteleppa tuota, että ihmiset, jotka ihmettelevät pedon paluuta eivät Ilmestyskirjan mukaan edes omista nimeään elämän kirjassa: 17:8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.

      Sitä vastaan on rokotus, Jumalan Sana siitä, että Gorba palaa valtaan eikä sitä pidä ihmetellä. Sellainen rokottaja olen minä. Ei tämä ole omakehua vaan ihmettelyä siitä, miten paljon saan vastustusta ns. uskoviltakin, joiden nimen luullaan löytyvän elämän kirjasta. http://wwnet.fi/users/veijone/.


      LOPUN PROFETIAN LOPPU HYVIN HELPPO

      Lopun profetian loppu on hyvin helppo. Armotalouskauden viimeiset tapahtumat ovat Antikristuksen tulo ja ilmestyminen. Niitä olen yksityiskohtaisesti selittänyt vuosikausia. Mielikuvituksessamme tapahtumat on nähty jo moneen kertaan etukäteen! Hienoa, että Jumala on sallinut lopun olevan näin selkeä ilman tulkintavaikeuksia. Tietenkin vain meille, jotka olemme saaneet lukea Harri Veijosen kirjoituksia. Armoahan sekin on.


      TUKHOLMAN PROFETIAA LUETTU PALJON

      http://wwnet.fi/users/veijone/profetia.htm

      Viime aikoina monet ovat lukeneet Tukholman profetiaa vuodelta 1984. Tulkitsen sitä niin, että Jerusalemin valerauhan ja ylösoton jälkeen Goog eli Gorba joukkoineen hyökkää Suomen läpi Norjan Natotukikohtiin ja Israeliin ns. Googin sota.

      Palautan mieliin, että alunperin en meinannut julkaista Tukholman profetiaa, mutta Jumala laittoi autoni hajoamaan pariinkin otteeseen Kymijoen rantaan, johon venäläiset profetian mukaan tulevat nopeasti. Tukholman profetia on oikea profetia minun selitykselläni. En tiedä ennustaako profetia minun kuolemaani, mutta lopussa korjaan, että profeetan poistuminen tarkoittaisi ylösottoon pääsyä. HV


      ISRAEL POISTETTU RAAMATUSTA TANSKASSA

      Hiljattain uutiset kertoivat Tanskan Raamattuseuran uudesta Raamatun käännöksestä. Erikoiseksi kyseisen käännöksen tekee se, että siitä on monet viittaukset Israeliin on poistettu tai korvattu erilaisilla kiertoilmaisuilla. http://www.karmel.fi/blogit/risto-auvinen/onko-teologinen-kristalliy-pian-todellisuutta


      ADRESSIT: VASTUSTAMME SUOMEEN SUUNNITELTUA PAKKOROKOTUSLAKIA


      OSMO PÖYSTIN UUSIA KIRJOITUKSIA

      Osmo soitti ja kertoi uusista sivuistaan:
      http://www.opsti.net/suomi.htm
      http://opsti.japo.fi/nuit.htm


      TAPIO PUOLIMATKA PÄIVI RÄSÄSESTÄ


      EI YHTEISTYÖTÄ MOSHE ZEWin KANSSA

      Mauno Mattila: Antero Hiltunen eli Moshe Zew (Facebookissa heprealainen nimi ja linja-auto kuva) opettaa modalismia. Vakava harhaoppi. https://fi.wikipedia.org/wiki/Modalismi


      MESSI

      Julistettuani palvelusväelle totuutta Herran paluusta tulen Herran koko omaisuuden hoitajaksi (Mt 24:45-47). Mitä Herra omistaa? Herran on maa ja kaikki mitä siinä on. Ei siis kannatakaan nyt sijoittaa maahan, sillä sen omistus siirtyy Kristukselle, joka vuokraa maata tarvitseville edullisesti.

      Monet haluavat lahjoittaa tavaraa Messiaalle. Aion perustaa maan päälle joka kaupunkiin Messiaan kirpputorin, Messin. Tuotot menevät mm. kuningashuoneen ylläpitoon ja parhaat lahjat siirretään kuningashuoneeseen.


      PARI FIKSUA JOUKOSSA

      1. Amen! Voideltua tekstiä sinulta Harri. Siunausta tärkeään työhösi

      2. Siunausta Harrille. T. Perhe Suonenjoelta

      Lähde: pilkkaajan aloittama keskustelu: https://keskustelu.suomi24.fi/t/16360184/harri-veijosen-voideltu-profetia

      • Anonyymi

        Erittäin hyvää opetusta Harri Veijoselta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvää opetusta Harri Veijoselta!

        Kyllä! 🙏🙏🙏 pastori Harri Veijosen voideltuun opetuksen kannattaa tutustua ja hakea lohtua. Keihäsprofetia täyttyy silmiemme edessä mutta kaikki eivät vain avaa silmiään ennnen kuin on vuosi 2024!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! 🙏🙏🙏 pastori Harri Veijosen voideltuun opetuksen kannattaa tutustua ja hakea lohtua. Keihäsprofetia täyttyy silmiemme edessä mutta kaikki eivät vain avaa silmiään ennnen kuin on vuosi 2024!

        Välttelen kaikkia pastoreita, joita joku väittää voidelluiksi (voideltu = Kristus = Messias).

        Markus 13:21-22
        "21. Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on voideltu', tai: 'Katso, tuolla', älkää uskoko. 22. Sillä vääriä voideltuja ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä eksyttääkseen, jos mahdollista, valitutkin. "


      • Anonyymi

        Ei käy minulle Veijosen, Yli Vainion ja Syväntöjen julistukset ja opetukset alkuunkaan.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käy minulle Veijosen, Yli Vainion ja Syväntöjen julistukset ja opetukset alkuunkaan.

        1234567---

        Eksyttäjille voideltu opetus on kauhistus koska se pelastaa sieluja Taivaankotiin!


      • Anonyymi

        Onpa taas mahotonta menoa.
        Hellarit ovat uskovaisista hauskimpia.
        Hallelujah!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksyttäjille voideltu opetus on kauhistus koska se pelastaa sieluja Taivaankotiin!

        Eksyttäjät johdattavat lampaitaan 1000 vuodeksi maanpäälle.

        Pelastuneet adventistit Jeesus vie 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---


      • Anonyymi

        Pöysti ja
        Veijonen ovat usein maistis9sa


    • Anonyymi

      Lopeta jo Veijonen ITSESI korottaminen !!!

      Tämä on jo naurettavaa itsekehua kaiken aikaa !!!

      • Anonyymi

        Ei pastori Harri Veijonen korota itseään mutta hänen voideltu opetuksensa korottaa Jeesusta juuri niin kuin pitääkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pastori Harri Veijonen korota itseään mutta hänen voideltu opetuksensa korottaa Jeesusta juuri niin kuin pitääkin!

        Amen🙏🙏🙏🙏


    • Anonyymi

      Älä yritä Veijonen, sinä kehut itse itseäsi ja väität itseäsi profeetaksi ja jopa erittäin voidelluksi, vaikka olet valheita ja vääriä ENNUSTELUJASI suoltanut vaikka kuinka paljon vuosien ajan !!!

      • Anonyymi

        Voitelussa profetointi ei ole mitään ennustelua (jonka tiedoksesi Raamattu kieltää). Tutustu pastori Harri Veijosen profetioihin ennen kuin tulet tänne valheitasi syytämään! Esim 2024 voimme nähdä kuinka Keihäsprofetia toteutuu! Itsesi kannalta toivon että olet ennen sitä tutustunut siihen ja muihin voideltuihin profetioihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitelussa profetointi ei ole mitään ennustelua (jonka tiedoksesi Raamattu kieltää). Tutustu pastori Harri Veijosen profetioihin ennen kuin tulet tänne valheitasi syytämään! Esim 2024 voimme nähdä kuinka Keihäsprofetia toteutuu! Itsesi kannalta toivon että olet ennen sitä tutustunut siihen ja muihin voideltuihin profetioihin!

        Lopeta jo Veijonen ITSESI kehuminen !!!

        Todella törkeää touhua sinulta Veijonen tälläinen touhu !!!

        Olet jäänyt monen monesta väräästä ennustelustasi kiinni, ja sitten olet niitä muutellut ja selitellyt, että miksi ne "VARMAT" "profeitasi" ovat menneet ihan pieleen !!!

        Miten joku voikin olla näin sekaisin omista vääristä "ennusteluistaan" ???

        Oletko jo mennyt jonkin asteiseen psykoosin kaltaiseen tilaan ja kadottanut jo totaalisesti todellisuuden tajusi ja itsekritiikkisi ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta jo Veijonen ITSESI kehuminen !!!

        Todella törkeää touhua sinulta Veijonen tälläinen touhu !!!

        Olet jäänyt monen monesta väräästä ennustelustasi kiinni, ja sitten olet niitä muutellut ja selitellyt, että miksi ne "VARMAT" "profeitasi" ovat menneet ihan pieleen !!!

        Miten joku voikin olla näin sekaisin omista vääristä "ennusteluistaan" ???

        Oletko jo mennyt jonkin asteiseen psykoosin kaltaiseen tilaan ja kadottanut jo totaalisesti todellisuuden tajusi ja itsekritiikkisi ???

        Mistä moinen viha voideltua pastoria kohtaan? Vihollinenko yrittää hyökätä eksytyksellään ja vetää huomiota pois Harri Veijosen profetioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä moinen viha voideltua pastoria kohtaan? Vihollinenko yrittää hyökätä eksytyksellään ja vetää huomiota pois Harri Veijosen profetioista?

        Olisko siellä kaiken takana oikea riivaaja tai peräti saatana. Tai joku henkivalta?


    • Anonyymi

      Tiedoksi niin Harri Veijoselle että Weijo Lindroosille, että jos te teette aloituksia väittäen olevanne voitelussa, niin aliarvioitte lukijoita. Lukijat eivät usko mitä tahansa, mitä joku anonyymi kirjoittaa someen. Te teette itsenne säälittäviksi, koska keräätte tältä foorumilta kunniaa itsellenne, mitä te ette ansaitse, mitä teillä ei ole ja mitä te ette tule saamaan. Tämä kunnian pyytäminen menee teidän omaan nilkkaanne ja teidän maneenne huononee entisestään.

      • Anonyymi

        Ei voideltua opetusta tarvitse pastorien itse mainostaa. Lopeta eksytys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voideltua opetusta tarvitse pastorien itse mainostaa. Lopeta eksytys!

        Pastori Veijosen opetuksen voitelun voi jokainen tarkistaa mm. pastori Harri Veijosen nettisivuilta. Niiltä sivuilta ei löydy YHTÄÄN Sanan vastaista opetusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pastori Veijosen opetuksen voitelun voi jokainen tarkistaa mm. pastori Harri Veijosen nettisivuilta. Niiltä sivuilta ei löydy YHTÄÄN Sanan vastaista opetusta!

        Amen! Profetioista nostan esiin voitelussa saadun Keihäsprofetian! Siinä on profetia johon jokaisen olisi syytä tutustua ennden kuin on myöhäistä!


    • Anonyymi

      Käsitinkö nyt oikein tuon keihäsprofetian, että siinä kerrotaan tarkka aika Markuksen evankeliumin luvun 13 tapahtumille?
      Meidän tulee kyllä tarkata aikain merkkejä ja valvoa, mutta mutta...

      Markus 13.32

      Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa, eikä myöskään Poika, vaan ainoastaan Isä.

      • Anonyymi

        Kaikki merkit vaikuttavat siltä että Keihäsprofetiassa saatu vuosiluku 2024 on kriittinen meille uskoville. Myöskin voitelussa saatu Tykkimäkiprofetia täyttyy silmiemme edessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki merkit vaikuttavat siltä että Keihäsprofetiassa saatu vuosiluku 2024 on kriittinen meille uskoville. Myöskin voitelussa saatu Tykkimäkiprofetia täyttyy silmiemme edessä!

        Keihäsprofetia on toteutunut, 6006 senttiä symmetrisesti.

        Euroina 60 euroo ja voitelu päälle.


    • Anonyymi

      "Viina vanhin voitehista", ainakin jutuista päätellen.

    • Anonyymi

      Veijonen on TÄYS HUIJARI !!!

      Ennustallut PALJON valheita ja jäänyt niistä kiinni vuosien ajan !!!

      • Anonyymi

        Älä anna väärää todistusta! Profetioista tärkein eli voitelussa saatu KEIHÄSPROFETIA toteutuu kovaa vauhtia silmiemme edessä ja huipentuu vuonna 2024!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä anna väärää todistusta! Profetioista tärkein eli voitelussa saatu KEIHÄSPROFETIA toteutuu kovaa vauhtia silmiemme edessä ja huipentuu vuonna 2024!

        Höpö höpö !!!

        Ennustelit Venäjänkin hyökkäävän Suomeen, jo olikohan se 15v. sitten !!!

        Mitään ei silloinkaan tapahtunut, vaikka sinulla oli "varma" tieto silloinkin !!!

        Joten "älä mulle ala" !!!


        5. Moos. 18:20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
        21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
        22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."

        Niin ja Veijonen, sinä et ole edes mikään profeetta saati pastori, joten herää jo harhoistasi !!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö !!!

        Ennustelit Venäjänkin hyökkäävän Suomeen, jo olikohan se 15v. sitten !!!

        Mitään ei silloinkaan tapahtunut, vaikka sinulla oli "varma" tieto silloinkin !!!

        Joten "älä mulle ala" !!!


        5. Moos. 18:20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
        21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
        22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."

        Niin ja Veijonen, sinä et ole edes mikään profeetta saati pastori, joten herää jo harhoistasi !!!!!!!!!!!!!!!!

        Kehtaatkin eksyttäjä valehdella ja panetella pastori Harri Veijosta! Puhut vihollisen äänellä ja olet kuin kyykäärmeen sikiö joka levittää myrkkyään uskovien keskuuteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehtaatkin eksyttäjä valehdella ja panetella pastori Harri Veijosta! Puhut vihollisen äänellä ja olet kuin kyykäärmeen sikiö joka levittää myrkkyään uskovien keskuuteen!

        Se on kuule niin, että uskovat ovat ihan erikseen !

        Ja velhetta ennusteleva Veijonen taas ihan eri tapaus kokonaan !

        Minähän kerroin edellä vain totuuden Veijosen touhuista, eli valheista, joista väärän "profeetan" tunnistaa helposti !

        Joten, kyllä se kyykäärmeen sikiö on Veijonen itse ja myrkky tulee ihan Veijosen omasta suusta !

        5. Moos. 18:20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
        21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
        22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö !!!

        Ennustelit Venäjänkin hyökkäävän Suomeen, jo olikohan se 15v. sitten !!!

        Mitään ei silloinkaan tapahtunut, vaikka sinulla oli "varma" tieto silloinkin !!!

        Joten "älä mulle ala" !!!


        5. Moos. 18:20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
        21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
        22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."

        Niin ja Veijonen, sinä et ole edes mikään profeetta saati pastori, joten herää jo harhoistasi !!!!!!!!!!!!!!!!

        Jospa keihäsprofetia toteutuu sen jälkeen kun gorba on ylöstempaistu, niinkuin jeseian kirjeissä on todistettu


    • Anonyymi

      Niin ja kuka on korottanut Veijosen "pastoriksi" ?

      No, varmasti hän itse, omassa paisuneisuudessaan !

      Odottelen vaan sitä enää, että milloin tuo ilmaa täynnä oleva kupla puhkeaa, vai paisuuko yhä vain paisumistaan ?

    • Anonyymi

      Niin, no ei kai hän ole kovin paljon pahempi eksyttäjänä kuin kristittyjen laittomuuden todelliset herrat:
      Matt.24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

      KAIKKIVALTIAAN ANTAMA KIELTO KOSKEE NÄITÄ HERROJA:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

    • Anonyymi

      Harrille siunattua Juhannusta. Toivoo Kemppaisen perhe

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen vimma uskovilla on etsiä voideltuja?? Onko tarkoitus löytää ihminen joka olisi profeetta, apostoli tai pastori?? Joka tekisi voima tekoja, kaataisi ja toisi mieleisiä profetioita? Ja mukavia tarinoita suuresta herätyksestä ja ihmeistä, siellä jossain? No, jotkut haluaa sitä. Eikö elämä arjessa kiinnosta. Jeesus on luvannut olla kanssamme loppuun asti. Koko ajan tapahtuu ihmeitä, kun ihmiset sairasvuoteella tulee uskoon. Mutta paljon tälläista tapahtuu ja se on salainen herätys. Yksin Jumala tietää. Se onkin parempi, koska yksikään ihminen tai srk ei saa kunniaa. Kaikki kunnia ja ylistys Hänelle jolle se kuuluu!

      • Anonyymi

        Tutustu esim Keihäsprofetiaan että edes vähän viisastuisit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustu esim Keihäsprofetiaan että edes vähän viisastuisit

        Amen🙏 Keihäsprofetia on yksi vuosituhannen tärkeimmistä profetioista


      • Anonyymi

        oliko raamatun, Paavali, Pietari, Johannes, jne.

        missä raamatussa käytetty opetuslapsista, kuten Paavali, Pietari, Johannes, jne.
        sanaa: "voideltu"


    • Anonyymi

      Vahvat voiteluaineet suoraan Shellistä!

      • Anonyymi

        Miksi pilkkaat Jumalan voideltua? Etkö tiedä kuinka vaarallista se on?


    • Anonyymi

      Taas on hyvää ja raitista opetusta pastori Harri Veijosen nettisivuilla. Kannattaa tutustua ja todeta voitelun väkevyys Veijosen sivuilta

      • Anonyymi

        nää "voidellut pastorit" on kierrettävä kaukaa, uskokoon ken tahtoo.

        koko sana, "voideltu" ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nää "voidellut pastorit" on kierrettävä kaukaa, uskokoon ken tahtoo.

        koko sana, "voideltu" ??

        vastaako kukaan ?

        missä raamatussa käytetään , opetuslapsista sanaa "voideltu"


      • Anonyymi

        Itsekin olen löytänyt virvoittavaa opetusta Harri Veijosen sivuilta. Myöskin profetiat ja niiden selitykset olen tarkkaan lukenut ja punninnut hengessäni voidelluiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin olen löytänyt virvoittavaa opetusta Harri Veijosen sivuilta. Myöskin profetiat ja niiden selitykset olen tarkkaan lukenut ja punninnut hengessäni voidelluiksi

        🙏🙏🙏🙏Siunausta Harri Veijoselle🙏🙏🙏🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vastaako kukaan ?

        missä raamatussa käytetään , opetuslapsista sanaa "voideltu"

        Moni pastori on voideltu sisältä lasisella virsikirjalla, mikä antaa ruumiillisen mittavuuden lisäksi myös henkistä ylistystä vaikkapa kilvoittelemaan maallisissa kisoissa kohti Ratinan 60 Jesajan rajaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🙏🙏🙏🙏Siunausta Harri Veijoselle🙏🙏🙏🙏

        Allah on suurin!

        Nautaeläinten navigaattori!


    • Anonyymi

      Miksi tämä Veijosen itsekehu/ itsensä mainostamis kejtu sallitaan yhä vain ???

      Siis eihän täällä saa muutakaan mainostaa !!!

      Veijonen itse siis kehui taas kerran itseään, niin sekaisin hän oikeasti on !

    • Anonyymi

      Millä perusteella hän käyttää itsestään nimitystä "pastori"? Mikä on hänen teologinen koulutuksensa?

      Nimitystä "saarnaaja" voi kuka tahansa käyttää itsestään, mutta pastoriksi tullaan yleensä tiedekunnan kautta.

      • Anonyymi

        Pastori voi olla ilman maallista (saatanallista) koulutusta. Pastori Harri Veijonen opettaa voitelussa ja Herran voitelu antaa oikeuden kutsua Harri Veijosta pastoriksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pastori voi olla ilman maallista (saatanallista) koulutusta. Pastori Harri Veijonen opettaa voitelussa ja Herran voitelu antaa oikeuden kutsua Harri Veijosta pastoriksi

        Veijosen oma kirjoitus taas !

        Hän on jo niin pahasti kadottanut todellisuuden tajunsa, että kirjoittaa itse itsestää, ikäänkuin 3:ssa persoonassa !


    • Anonyymi

      Pastori Harri Veijoselta tullut uusin ja tarkin voitelussa saatu profetia koskien valerauhaa ja ylösottoa. Kannattaa tutustua Veijosen sivuilla. Meillä jo 9 vuotias tyttökin lukee Harri Veijosen sivuja mielummin kuin maallisia faisbookeja sun muita.

      • Anonyymi

        Siunausta perheellesi ja sinulle. Olen samaa mieltä että Harri Veijosen profetiat ovat niin osuvia ja Sanan mukaisia että niihin voi huoletta luottaa ilman pelkoa eksytyksestä


      • Anonyymi

        "Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan, eivät taivaan enkelit eikä edes Poika, sen tietää vain Isä. " (Matt 24:36)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siunausta perheellesi ja sinulle. Olen samaa mieltä että Harri Veijosen profetiat ovat niin osuvia ja Sanan mukaisia että niihin voi huoletta luottaa ilman pelkoa eksytyksestä

        Ai siis niihin monen moniin valhe profetioihin, jotka eivät ole toteutuneet !

        Niiden perusteellako tuota väärää profeettaa tulisi uskoa ???

        5. Moos. 18:20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
        21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
        22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."


      • Anonyymi

        Joko on tyttösikin huomannut että kaveri oikeasti on lipevä kuin matikka?
        Noilla ijillä se alkaa tosiaan seksuaalisuus jo heräillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko on tyttösikin huomannut että kaveri oikeasti on lipevä kuin matikka?
        Noilla ijillä se alkaa tosiaan seksuaalisuus jo heräillä.

        Mitä oikein yrität sanoa? Vihjailetko sellaista josta voidaan tehdä sinua kohtaan tutkimuspyyntö kunnianloukkauksesta? Tiedoksesi että poliisilla on ATK ja internet käytettävissä ja niillä voidaan selvittää tietokoneen ip-numero (tietokoneen puhelinnumero). Eli jos tuossa edellä vihjaisit jotain pastori Harri Veijosen kunniaa loukkaavaa niin on parasta soittaa itse 112 numeroon ja kertoa mihin on syyllistynyt niin pääsee oikeudessa helpommalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä oikein yrität sanoa? Vihjailetko sellaista josta voidaan tehdä sinua kohtaan tutkimuspyyntö kunnianloukkauksesta? Tiedoksesi että poliisilla on ATK ja internet käytettävissä ja niillä voidaan selvittää tietokoneen ip-numero (tietokoneen puhelinnumero). Eli jos tuossa edellä vihjaisit jotain pastori Harri Veijosen kunniaa loukkaavaa niin on parasta soittaa itse 112 numeroon ja kertoa mihin on syyllistynyt niin pääsee oikeudessa helpommalla

        Jumalattomat hyökkäävät Pastori Veijosta vastaan. Harmi kun täällä ei voi blogata eksyttäjien viestejä😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko on tyttösikin huomannut että kaveri oikeasti on lipevä kuin matikka?
        Noilla ijillä se alkaa tosiaan seksuaalisuus jo heräillä.

        Marjatta ja Martti Pokela polkevat jo taivaallisia urkuja, odottaen pastori veijosen ylöstempasua.!

        Suuaa kohden heeerra jiiieesssuus🎼🎼🎼


    • Anonyymi

      Iljettävää!!
      Onko edes housuja jalassa.

      • Anonyymi

        Pastori Harri Veijonen esiintyy aina julkisesti asiallisesti pukeutuneena. Että pidä vain eksyttäjä huolta omista housuistasi ja laita vyö ja henkselit niin saa ihmiset olla turvassa paljastelultasi!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pastori Harri Veijonen esiintyy aina julkisesti asiallisesti pukeutuneena. Että pidä vain eksyttäjä huolta omista housuistasi ja laita vyö ja henkselit niin saa ihmiset olla turvassa paljastelultasi!!!

        Harria asiallisempaa pukeutujaa ei ole toista, paitsi mitä nyt joskus paidan ylänappi on auki, sekä silloin tällöin sepalus retkottaa avonaisena ja kengännauhat ovat sitomatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pastori Harri Veijonen esiintyy aina julkisesti asiallisesti pukeutuneena. Että pidä vain eksyttäjä huolta omista housuistasi ja laita vyö ja henkselit niin saa ihmiset olla turvassa paljastelultasi!!!

        Kuka on korottanut Veijosen pastoriksi ???

        Vääräksi profeetaksi hän on jo aikoja sitten paljastunut !!!

        20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
        21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
        22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jokainen esiprofetia ennen varsinaista vuonna 2024 toteutuvaa Keihäsprofetiaa on toteutunut. Täydellistä ja niin ollen voideltua on pastori Harri Veijosen opetus ja profetiat

      • Anonyymi

        Höpö höpö !!!

        Ennustelit Venäjänkin hyökkäävän Suomeen, jo olikohan se 15v. sitten !!!

        Mitään ei silloinkaan tapahtunut, vaikka sinulla oli "varma" tieto silloinkin !!!

        Joten "älä mulle ala" !!!

        5. Moos. 18:20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
        21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
        22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."

        Niin ja Veijonen, sinä et ole edes mikään profeetta saati pastori, joten herää jo harhoistasi !!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö !!!

        Ennustelit Venäjänkin hyökkäävän Suomeen, jo olikohan se 15v. sitten !!!

        Mitään ei silloinkaan tapahtunut, vaikka sinulla oli "varma" tieto silloinkin !!!

        Joten "älä mulle ala" !!!

        5. Moos. 18:20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
        21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
        22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."

        Niin ja Veijonen, sinä et ole edes mikään profeetta saati pastori, joten herää jo harhoistasi !!!!!!!!!!!!!!!!

        Lopeta Herran voidellun rienaus ennen kuin Kaikkivaltias Jumala toteaa syntivelkasi liian suureksi ja ravistelee tomumajaasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta Herran voidellun rienaus ennen kuin Kaikkivaltias Jumala toteaa syntivelkasi liian suureksi ja ravistelee tomumajaasi

        Amen! Tätä ei moni ymmärrä mutta Herra ei hyvällä niitä katsoa jotka kajoavat voideltuun. Myös haukkuminen ja panettelu on kajoamista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amen! Tätä ei moni ymmärrä mutta Herra ei hyvällä niitä katsoa jotka kajoavat voideltuun. Myös haukkuminen ja panettelu on kajoamista!

        Veijonen ei ole mikään "voideltu" !!!

        Hän on ennustellut niin paljon jo värää eli valhetta !!!

        Harhoissaan hän toki itse kuvittelee itsestään vaikka mitä, mutta Jumalan asialla hän ei ole !!!

        Hänen aiemmat monen monet väärät ennustelunsa hänet siis paljastavat !!!

        5. Moos. 18:20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
        21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
        22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amen! Tätä ei moni ymmärrä mutta Herra ei hyvällä niitä katsoa jotka kajoavat voideltuun. Myös haukkuminen ja panettelu on kajoamista!

        Tässä vielä lisää Sanaa, eli mitä tuossa sanottiinkaan:

        5. Moos. 18:20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä,

        sellainen profeetta kuolkoon.'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta Herran voidellun rienaus ennen kuin Kaikkivaltias Jumala toteaa syntivelkasi liian suureksi ja ravistelee tomumajaasi

        Niin ja jotta ei jäisi siis sanoma epäselväksi, niin:

        Lakiliiton aikana Harri Veijonen olisi JO tapettu, tuon sanan mukaan !


    • Anonyymi

      KEIHÄSPROFETIA TOTEUTUU 2024! OLETKO VALMIS?

      • Anonyymi

        Olen Rakas JEESUS! Tule ja vie meidät Karitsan Häihin Rakas JEESUS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Rakas JEESUS! Tule ja vie meidät Karitsan Häihin Rakas JEESUS

        Lampussa on öljyä! Jeesus tule! Valvon odottaen sinua Jeesus!


    • Anonyymi

      Ketjun aloitus ja jatko on Pyhän Hengen pilkkaa.

    • Anonyymi

      Uskon että Pastori Harri Veijonen on Tukholman profetiassa mainittu herättäjä

    • Anonyymi

      Jos ihminen horjahtaa tai jopa kaatuu alkoholin vaikutuksesta,
      niin syy siihen on selvä.

      Mutta jos menet jonnekin epämääräiseen 100 vuotta sitten Amerikassa syntyneeseen uskonlahkoon ja siellä jokin epämääräinen henki tai voima kaataa sinut selälleen,
      niin kyllä se tilanne paljon vaarallisempi tilanne.
      Voi olla, että kun makaat siellä lahkokellarin lattialla selälläsi järki narikassa, niin se antikristus iskee sen pedonmerkkinsä ja tunnusluvun otsaasi ja vaikka tuikkaa vielä sen pelätyn mikrosirun käsivarteesi.

      Älä anna kaataa itseäsi hurmoslahkoissa maahan tiedottomaan tilaan.

      Hes. 13:17 "Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan."

    • Anonyymi

      ALKAAKO VUOSIVIIKKO VASTA VUODEN PÄÄSTÄ?

      Mitä ilmeisimmin Kalliomoskeijan tuho on merkkinä viimeisen vuosiviikon alkamisesta. Sellaista ei tapahtunut 11. 9. 2021 eikä kai tapahdu Lehtimajanjuhlan aikaankaan pari viikkoa myöhemmin.
      Koska pidin 11. 9. 2021 ennustustani hyvänä, vaikkei se ollutkaan koko totuus, ennustus on sattumaa paljon parempi, jos Kalliomoskeija tuhoutuukin 11. 9. 2022. Tämä käsitys tuli mahdolliseksi kun Daniel Elkama kommentoi, että 2000 vuotta Kristuksen syntymästä oli 11. 9. 2001 eikä vuotta aiemmin kuten itse olin olettanut.

      Kaikki aikamääreet siirtyisivät vuodella eteenpäin. Ajankohdasta 11. 9. 2001 kuluisi kolme vuosiviikkoa eli 21 vuotta viimeisen vuosiviikon alkamiseen. Jerusalemin valerauha ylösottoineen tulisi tammikuussa 2026. Antikristus hyökkäisi Jerusalemiin maaliskuussa 2026. Ja Messiaan näkyvä paluu tapahtuisi vasta syksyllä vuonna 2029. Tällaisessä käsityksessä olen tällä hetkellä. Toki hienosäätöä voi vieläkin tulla.

      Harri Veijonen http://wwnet.fi/users/veijone


      PITÄÄKÖ ODOTTAA VUOSI?

      Daniel Elkama: Harri, Messias syntyi ilmeisesti 11.9. Ajanlasku aloitetaan vuodella 1 eli 9/11 iskut olivat tasan 2000 vuotta Jeesuksen syntymästä.

      HV: Minä oletin 2000 vuotta Jeesuksen syntymästä olleen 11. 9. 2000. Olisiko mahdollista, että vuosiviikko alkaa vasta vuoden päästä ja kenties silloin Kalliomoskeijan tuhokin?


      VEIJOSEN YLIVOIMAISIA PROFEETALLISIA KIRJOJA

      1. Daniel 9:27 aikamme paljastin: Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin!
      2. Daniel 9:27 ja ylösottoa edeltävät tapahtumat
      3. Tuleva Lähi-Idän rauhansopimus ja uskovien katoaminen
      4. Palestiina maan päälle ja seurakunta yläilmoihin
      5. Luettelo maailmanlopun päivämääristä
      6. Onko Gorba antikristus
      7. Petovaltion synty
      8. Middle-East now - Lähi-Itä nyt
      9. Suomen profeetat ja profetiat
      10. Profetiaraamattu
      11. Uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija
      12. Sotaprofeetat ja ennaltatiedetyt sodat
      http://wwnet.fi/users/veijone

      • Anonyymi

        Kiitos rakas Harri. Rukoilen sinulle voimia Jeesuksen työssä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rakas Harri. Rukoilen sinulle voimia Jeesuksen työssä

        Oi rakas Harri, toivottavasti voitelusi kestää liukkaaseen ylöstempaukseesi asti?


    • Anonyymi

      vilkaiskaapa Suomi24 profetiasivua! Siellä on Veijosella tukalat paikat!
      Valitusvirttäkin se vinkuu?

      • Anonyymi

        Kyllä Harri ymmärtää, koska Jeesuksellakin aikanaan oli tukalat paikat ristiin naulattaessa.


    • Anonyymi

      Ei kuulu kristinuskoon tällaiset. Eksyttäjiä, uskonnollisia, hurmahenkisiä...

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe