Onko se toimiva

Anonyymi

Minua kiinnostaisi avoin suhde onko se toimiva jne ynm koska itse en halua semmosta suhdetta enää jossa menojani kytätään ja tarkkaillaan sekä puhelin tutkitaan jne ynm kertokaapa komennteja jo siinä olevat ja siihen miettimässä alkamaan,?

23

552

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meinaatko että puhelinta ja menoja vahtiva ihmistyyppi, puolisona, saattaisi muuttua ikäänkuin eri ihmiseksi taikasanalla "avoin suhde"?

      Epäilen, luultavasti vain entistä pahemmaksi, jopa vaaralliseksi.

    • avoin suhde ei toimi kuin naiselle - nainen saa kyllä aina vierasta miestä halutessaan, mutta miehille asia ei ole niin helppoa.

      • pöh vaan miehekäs. hajoo siihen ;)


      • Anonyymi

        Mulla on eri kokemus asiasta, olin hetken ”avoimessa suhteessa”, joka itseasiassa tarkoitti, että mies pani kaikkia ja mä en sitten kuitenkaan saanut edes tutustua muihin ihmisiin, eli se siitä avoimesta suhteesta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on eri kokemus asiasta, olin hetken ”avoimessa suhteessa”, joka itseasiassa tarkoitti, että mies pani kaikkia ja mä en sitten kuitenkaan saanut edes tutustua muihin ihmisiin, eli se siitä avoimesta suhteesta

        yleensä vain se sitä ehdottaa jolla on jo vientiä valmiiksi


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        yleensä vain se sitä ehdottaa jolla on jo vientiä valmiiksi

        minä ja vaimo olit keran avoi suhde vime vuoden puolella kaatu avoi suhde siihen kun vaimo haadista koko juttu


    • Anonyymi

      Kolmisen vuotta sitten päädyimme mieheni ehdotuksesta avoimeen suhteeseen, pitkän harkinnan jälkeen. Emme enää vaihtaisi normi pari suhteeseen takaisin, molemmat aloimme pitää paremmin huolta itsestämme niin fyysiseti kuin henkisesti. Sexsi muuttui myös kotonamme aivan uudelle tasolle kun harrasstamme sitä muidenkin kanssa. Molemmilla tällä hetkellä yksi vaki rakastaja sen lisäksi säännölllisesti irto suhteita kun aikaa löyttyy😋 n 41v

      • Anonyymi

        Jos asiantilaa kysyttäisiin mieheltäsi kahdenkesken, niin hän mitä suurimmalla todennäköisyydellä vastaisi elämänsä siltä osin olevan lähinnä pelkkää kärsimystä.

        Tyypillinen ns. vapaa-suhde on tapaus, jossa henkisesti heikompi, "puolustuskyvytön" puoliso alistuu henkisesti hallitsevan puolison vaatimuksiin elää ns. vapaassa suhteessa. Perusteluna hallitseva puoliso usein käyttää tyypillisiä sanallisia vähättelyilmaisuja: "sehän on vain seksiä" "molemmat saavat nauttia" "eivät paikat kulu naimalla" jnejne.

        Tuollaisten ilmaisujen tarkoitus on tietysti saada puoliso tuntemaan itsensä "hölmöksi" vanhanaikaiseksi, mikäli hän ei suostu noiden "epäämättömien" todistelujen edessä, muka omaksi parhaakseen.


      • Anonyymi

        Hyvä. Kuulostaa oikein hyvälle


    • Anonyymi

      Ei mitenkään toimi vaikka haluis

      • Anonyymi

        Molempien pitää löytää sähköä vapaudesta seksiin sekä uusiin ystäviin😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molempien pitää löytää sähköä vapaudesta seksiin sekä uusiin ystäviin😊

        Olis ihana kun sellainen mies olis kumppanina..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Molempien pitää löytää sähköä vapaudesta seksiin sekä uusiin ystäviin😊

        miehille ei löydy seksikumppaneita kuten naiselle niin ei toimi.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        miehille ei löydy seksikumppaneita kuten naiselle niin ei toimi.

        Miksi ajattelet noin? Eihän me voida nauttia ilman miestä😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ajattelet noin? Eihän me voida nauttia ilman miestä😊

        nainen hakee seksiä 7-8/10 miehestä suostuu

        mies hakee seksiä 0-2/10 naisesta suostuu

        kyllä se on miehelle niiiiiin paljon hankalampaa.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        nainen hakee seksiä 7-8/10 miehestä suostuu

        mies hakee seksiä 0-2/10 naisesta suostuu

        kyllä se on miehelle niiiiiin paljon hankalampaa.

        Eiköhän se ole siitä miehestä kiinni ja jos sinulle ei löydykään et voi yleistää sitä koskemaan kaikkia.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        nainen hakee seksiä 7-8/10 miehestä suostuu

        mies hakee seksiä 0-2/10 naisesta suostuu

        kyllä se on miehelle niiiiiin paljon hankalampaa.

        Voihan siinä olla perääkin..itse kyllä tykkään miehestä joka viestittää suoraan et haluu yhdyntää..en hae valokuva poikaa vaan siistiä perus miestä jolla halut kohdillaan😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan siinä olla perääkin..itse kyllä tykkään miehestä joka viestittää suoraan et haluu yhdyntää..en hae valokuva poikaa vaan siistiä perus miestä jolla halut kohdillaan😋

        Ilmeisesti olet sitten transu tms. "valenainen".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole siitä miehestä kiinni ja jos sinulle ei löydykään et voi yleistää sitä koskemaan kaikkia.

        asia on sukupuolisidonnainen, ei henkilö


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan siinä olla perääkin..itse kyllä tykkään miehestä joka viestittää suoraan et haluu yhdyntää..en hae valokuva poikaa vaan siistiä perus miestä jolla halut kohdillaan😋

        lähtökohtaisesti kaikki vapaat miehet haluavat yhdyntää jos nainen ei ole ruma


    • Anonyymi

      Elostelusuhde eli avoin suhde ei ole helppoa. Näinhän nuo elostelusuhteessa itsekin tuolla TV:ssä mainostaa. Pahimmillaan sairasta henkistä väkivaltaa.

    • Anonyymi

      Älkää tuomitko avoimia suhteita ne voi olla hyvinkin toimivia sitähän tämä nyky aika on käyvään vieraissa jne ynm petetään mulla on monta Ystävää jolla avoin suhde toimii oikein hyvin paremmin ku normi suhteet vaihtelu virkistää eikö se niin mene tämmösenä. Paska aikana ku oman ukon naama kyllästyttää vieraan naama voi piristää kele vie

      • Anonyymi

        Paree vaihto ehto kuin erota seksin vuoksi eikä lapset kärsi jos muuten menee ilman riitelyä yhdessä. Meillä toimii hyvin😗


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe