Onko se toimiva

Anonyymi

Minua kiinnostaisi avoin suhde onko se toimiva jne ynm koska itse en halua semmosta suhdetta enää jossa menojani kytätään ja tarkkaillaan sekä puhelin tutkitaan jne ynm kertokaapa komennteja jo siinä olevat ja siihen miettimässä alkamaan,?

23

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meinaatko että puhelinta ja menoja vahtiva ihmistyyppi, puolisona, saattaisi muuttua ikäänkuin eri ihmiseksi taikasanalla "avoin suhde"?

      Epäilen, luultavasti vain entistä pahemmaksi, jopa vaaralliseksi.

    • avoin suhde ei toimi kuin naiselle - nainen saa kyllä aina vierasta miestä halutessaan, mutta miehille asia ei ole niin helppoa.

      • pöh vaan miehekäs. hajoo siihen ;)


      • Anonyymi

        Mulla on eri kokemus asiasta, olin hetken ”avoimessa suhteessa”, joka itseasiassa tarkoitti, että mies pani kaikkia ja mä en sitten kuitenkaan saanut edes tutustua muihin ihmisiin, eli se siitä avoimesta suhteesta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on eri kokemus asiasta, olin hetken ”avoimessa suhteessa”, joka itseasiassa tarkoitti, että mies pani kaikkia ja mä en sitten kuitenkaan saanut edes tutustua muihin ihmisiin, eli se siitä avoimesta suhteesta

        yleensä vain se sitä ehdottaa jolla on jo vientiä valmiiksi


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        yleensä vain se sitä ehdottaa jolla on jo vientiä valmiiksi

        minä ja vaimo olit keran avoi suhde vime vuoden puolella kaatu avoi suhde siihen kun vaimo haadista koko juttu


    • Anonyymi

      Kolmisen vuotta sitten päädyimme mieheni ehdotuksesta avoimeen suhteeseen, pitkän harkinnan jälkeen. Emme enää vaihtaisi normi pari suhteeseen takaisin, molemmat aloimme pitää paremmin huolta itsestämme niin fyysiseti kuin henkisesti. Sexsi muuttui myös kotonamme aivan uudelle tasolle kun harrasstamme sitä muidenkin kanssa. Molemmilla tällä hetkellä yksi vaki rakastaja sen lisäksi säännölllisesti irto suhteita kun aikaa löyttyy😋 n 41v

      • Anonyymi

        Jos asiantilaa kysyttäisiin mieheltäsi kahdenkesken, niin hän mitä suurimmalla todennäköisyydellä vastaisi elämänsä siltä osin olevan lähinnä pelkkää kärsimystä.

        Tyypillinen ns. vapaa-suhde on tapaus, jossa henkisesti heikompi, "puolustuskyvytön" puoliso alistuu henkisesti hallitsevan puolison vaatimuksiin elää ns. vapaassa suhteessa. Perusteluna hallitseva puoliso usein käyttää tyypillisiä sanallisia vähättelyilmaisuja: "sehän on vain seksiä" "molemmat saavat nauttia" "eivät paikat kulu naimalla" jnejne.

        Tuollaisten ilmaisujen tarkoitus on tietysti saada puoliso tuntemaan itsensä "hölmöksi" vanhanaikaiseksi, mikäli hän ei suostu noiden "epäämättömien" todistelujen edessä, muka omaksi parhaakseen.


      • Anonyymi

        Hyvä. Kuulostaa oikein hyvälle


    • Anonyymi

      Ei mitenkään toimi vaikka haluis

      • Anonyymi

        Molempien pitää löytää sähköä vapaudesta seksiin sekä uusiin ystäviin😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molempien pitää löytää sähköä vapaudesta seksiin sekä uusiin ystäviin😊

        Olis ihana kun sellainen mies olis kumppanina..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Molempien pitää löytää sähköä vapaudesta seksiin sekä uusiin ystäviin😊

        miehille ei löydy seksikumppaneita kuten naiselle niin ei toimi.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        miehille ei löydy seksikumppaneita kuten naiselle niin ei toimi.

        Miksi ajattelet noin? Eihän me voida nauttia ilman miestä😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ajattelet noin? Eihän me voida nauttia ilman miestä😊

        nainen hakee seksiä 7-8/10 miehestä suostuu

        mies hakee seksiä 0-2/10 naisesta suostuu

        kyllä se on miehelle niiiiiin paljon hankalampaa.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        nainen hakee seksiä 7-8/10 miehestä suostuu

        mies hakee seksiä 0-2/10 naisesta suostuu

        kyllä se on miehelle niiiiiin paljon hankalampaa.

        Eiköhän se ole siitä miehestä kiinni ja jos sinulle ei löydykään et voi yleistää sitä koskemaan kaikkia.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        nainen hakee seksiä 7-8/10 miehestä suostuu

        mies hakee seksiä 0-2/10 naisesta suostuu

        kyllä se on miehelle niiiiiin paljon hankalampaa.

        Voihan siinä olla perääkin..itse kyllä tykkään miehestä joka viestittää suoraan et haluu yhdyntää..en hae valokuva poikaa vaan siistiä perus miestä jolla halut kohdillaan😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan siinä olla perääkin..itse kyllä tykkään miehestä joka viestittää suoraan et haluu yhdyntää..en hae valokuva poikaa vaan siistiä perus miestä jolla halut kohdillaan😋

        Ilmeisesti olet sitten transu tms. "valenainen".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole siitä miehestä kiinni ja jos sinulle ei löydykään et voi yleistää sitä koskemaan kaikkia.

        asia on sukupuolisidonnainen, ei henkilö


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan siinä olla perääkin..itse kyllä tykkään miehestä joka viestittää suoraan et haluu yhdyntää..en hae valokuva poikaa vaan siistiä perus miestä jolla halut kohdillaan😋

        lähtökohtaisesti kaikki vapaat miehet haluavat yhdyntää jos nainen ei ole ruma


    • Anonyymi

      Elostelusuhde eli avoin suhde ei ole helppoa. Näinhän nuo elostelusuhteessa itsekin tuolla TV:ssä mainostaa. Pahimmillaan sairasta henkistä väkivaltaa.

    • Anonyymi

      Älkää tuomitko avoimia suhteita ne voi olla hyvinkin toimivia sitähän tämä nyky aika on käyvään vieraissa jne ynm petetään mulla on monta Ystävää jolla avoin suhde toimii oikein hyvin paremmin ku normi suhteet vaihtelu virkistää eikö se niin mene tämmösenä. Paska aikana ku oman ukon naama kyllästyttää vieraan naama voi piristää kele vie

      • Anonyymi

        Paree vaihto ehto kuin erota seksin vuoksi eikä lapset kärsi jos muuten menee ilman riitelyä yhdessä. Meillä toimii hyvin😗


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe