Kuinka joku voi olla näin sisältä mätä?

usko mennyt

Laitoinpa minäkin ilmoituksen treffipalstalle. Vastauksia tuli ja yhden kanssa ruvettiin sitten enemmän kirjoittelemaan ja soittelemaan. Omasta mielestäni vastasin aika hyvin tyypin halukriteerejä. Lopulta sitten tavattiinkin. kellonaika oli outo,koska teen yötöitä, mutta jussi halusi tavata. oli toisesta kaupungista ja sanoin,et tuntuu hullulta, kun ei olla nähty vielä, niin nähdä niin outoon aikaan. kaveri vakuutti olevansa todella kiinnostunut, ei tulis muuten. Hyvinhän meillä sitten synkkäs, kun alkujännityksestä selvittiin. Tuli tehtyä jotain sellaistakin, mitä normaalisti en todellakaan tee.
Aamu tuli ja tyyppi meni menojaan. Edelleen kirjoteltiin päivittäin, mutta näkemisestä ei enää puhuttu. Nyt pääsiäisenä minulla olisi ollut mahdollisuus nähdä, mutta eipä kaverilla ollut aikaa. Vähän aikaa kun juteltiin, niin tyyppi ilmoitti,et hän ei ala koskaan seurustelemaan, että kyrpä ohjaa miehen elämää ja hänellä on ollut 58 naista viimeisen puolentoista vuoden aikana. Pakko myöntää,että raivo nosti päätään. kundi naureskeli,et turha uhkailla millään,et häntä on uhkailtu ennenkin. Olin kuulemma omasta vapaasta tahdostani tehnyt asiat, mitä tein. Se on kyllä totta, mutta tein asiat valheelliselle pohjalle. Miten elämässä mikään onnistuu, jos koskaan ei voi luottaa kehenkään?
Tiesin kyllä,että ei hän minun elämäni mies olisi ollut, mutta vaikutti todella mukavalta ja luotettavalta. niin...vaikutti! Seuraavana aamuna oli tullut täysin käänteinen viesti. hän oli kuulemma ollut täysin vilpittömästi liikenteessä, mutta asiat,joista nyt on turha puhua, esti sen,että me ei ois voitu alkaa seurustelemaan. Vilpittömästi todellakin! Kundi valehteli nimensäkin, eikä katsonut vielä tavatessakaan aiheelliseksi kertoa oikeaa.
Että tälläisiä mätiä tapauksia täällä liikkuu. Minulta meni luotto koko hommaan. oon kyllä chatissa huomannut,et siellä ei oo muuta kuin seksinnälkäsiä tyyppejä, mut aattelin,et tää olis eri asia. Vähän vaan mietityttää, että minkälaista hallaan tämä mies tekee jollekin sellaselle naiselle, joka oikeesti rakastuu ja kuvittelee, että tässä on mun mies? Huomasin,että hän selvästi nautti tuottamastaan hämmennyksestä ja mielipahasta.
Voiko tälläiselle tehdä mitään? Onko niin,että hän vain voi joka viikonloppu tavata uuden naisen ja sit nauraa päälle, jos se erehtyy kuvittelemaan jotain. Tekeekö naisetkin vastaavaa? tuolla on paljon ilmotuksia,joissa haetaan seikkailua ja varmasti sitä saadaankin, joten miksi edes tehdä toisenlainen ilmoitus? Luulen,että on kuitenkin turvallisempaa tavata uusi ihminen heti livenä, kuin kuunnella valheita ruudulta ja pettyä sit pahemman kerran.

36

6415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

siellä vaikka mitä menijää treffi sivulla...siellä todellakin monet vain valehtelevat ja kieroilevat...on mennyt munkin usko miehiin ja turhiin puheisiin..toi mitä sulle kävi oli enemmän kuin törkeetä ja voin kuvitella miltä susta tuntuu..miten voi ketään kohdella noin ja uskon että mies tulee tekemään monelle vielä samaa ja on varmaankin tehnyt!! mutta kyllä saa vielä omaan nilkkaansa mitä muille tekee se on aivan varma!!!ja itse chatissa käyneenä en ole muita miehiä siellä tavannutkaan kuin niitä sexin nälkäisiä jotka pitävät meitä naisia ei minään ja jolle voi ehdotella ihan mitä vain!! monelle olen antanut tulla tuutin täydeltä...ja niin epätoivoinen en todella ole että sieltä sänkyseurani etsisin..kumma kun sitä syytetään aina naista jos satuu uskomaan ja menemään pitemmälle kun hyväuskoisuuttaan luottaa toiseen...

• Miäs

Vaikkakin chatissa sillointällöin poikkean, koskaan en siellä ole kenellekään naiselle ehdotellut´sexiä. Kunnioitan naisia ja käymämme keskustelut ovat etupäässä olleet erittäin mielenkiintoisia ja mukavia. Erittäin hyviä ystävyyssuhteita on muutama syntynyt, kerran jopa olen rakastunut. Aikalailla jo alkumetreillä "haistaa" tilanteen että kannattaako sen enempää jutella ja varsinkaan antaa omia tietojaan yhteyden pitoon.

Arvon neidoilla käynyt vaan onnettoman huonoa tuuria, harmi ettemme vielä ole kohdanneet linjoilla..

• nainen
        Miäs kirjoitti:

Vaikkakin chatissa sillointällöin poikkean, koskaan en siellä ole kenellekään naiselle ehdotellut´sexiä. Kunnioitan naisia ja käymämme keskustelut ovat etupäässä olleet erittäin mielenkiintoisia ja mukavia. Erittäin hyviä ystävyyssuhteita on muutama syntynyt, kerran jopa olen rakastunut. Aikalailla jo alkumetreillä "haistaa" tilanteen että kannattaako sen enempää jutella ja varsinkaan antaa omia tietojaan yhteyden pitoon.

Arvon neidoilla käynyt vaan onnettoman huonoa tuuria, harmi ettemme vielä ole kohdanneet linjoilla..

että tollaisiakin kuin sä olet on varmaankin siellä mutta omalle kohdalleni ei ole moista osunut!!täytyy kyllä mynöntää että joskus todella nauran kaikelle mitä siellä ehdotellaan..vaikka pettynyt olenkin :) sillä onneksi olen ottanut monesti huumorilla kaiken jälkeenpäin...vaikka pahalta tuntuukin ajatella että kuinka monet kehtaavatkin varsinkin varatut vongata siellä päivästä toiseen..

• Musashix
        Miäs kirjoitti:

kyllä täältä löytyy toivotatavsti sekä reiluja miehiä että naisia.

Harmittaa vain itseääni etten olen törmännyt sellaiseen kauniimman sukupuolen edustajaan vielä :-/.

Kyllä naisetkin sitä tekevät miehille, tavalaan ensin tulevat lähelle ja sitten alkaakin se "jarrutusvaihe" kun juttu alkaisi muuttua vakavammaksi ja siihen pitäisi sitoutua kummankin...

Onhan läheisyys sekä fyysinen että henkinen niin tärkeä asia ettei kenenkään niillä pitäisi leikkiä . No jos kohdalleni se Oikea Nainen osuu, on sitä Kipinää yms. niin kyllä sitten keksittyisin häneen kunnolla.

Livenä on hyvä tavata ja jutella, totta.

• enää koskaan

Suurin osa niistä "kunnollistakaan" miehistä ei halua sitoutua ja laittaa tikkua ristiin oikean parisuhteen eteen. Sama varmaan sukupuoleen katsomatta.

• Miäs

Niin vaan löytyy myös niitä ketkä haluisivat sitoutua ja laittaa toisenkin tikun ristiin..

• Musashix

Niin olen kait se "erilainen nuori", joka olisi valmis sitoutumaan sekä laittamaan tukkikasan parisuhteen eteen. Ihan aikuisen oikeasti. :)

Vastapuolta se tukkikasan ilmestyminen on kait vain peloittanut...

• Mies

Ei pidä lähteä merille jos perse ei kestä merivettä.

Suurempi ongelma näissä jutuissa taitaa olla naisten loputon jahkaaminen ja asioitten selvittely. Ei siinä mitään jos kerran kysyy, mutta kun vastaa kolmannen tai neljännen kerran samaan kysymykseen niin alkaa kyllästyttää.

Eiköhän tuolla netissä niin miehet kuin naisetkin ole samoja kuin tulee vastaan IRL.

• Diagnosoitu

... joukossa on niitä helmiä, joiden takia kannattaa yrittää ja toivoa, että kohtalo olisi suotuisa. Itse en periaatteessa mene ekoilla treffeillä enkä toisillakaan intiimeihin muhinoihin kenenkään kanssa. Kannattaa muuten selvittää tyypin henkilöllisyys jo ennen tapaamista. Ja jos se ei ole mahdollista tai tyyppi on valehdellut niin pyydä näyttämään ajokortti. Minä itse luotan tähän malliin ja esitän henkilöllisyystodistuksen tavatessamme kysymättä ja eikä kukaan sitä ole ihmetellyt (ehkä mielessään vain). Tämä maailma kun on sellainen, ettei muukalaiseen voi luottaa päätäpahkaa. Ja kuitenkin on otettava riski, jos aikoo kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen saada. Ovatko netissä liikkujat sitten sen epäluotettavampia ja valheellisempia kuin "real life"-tuttavat - siihen ei kai ole selkeää vastausta.

Tyyppi, joka kerskuu tavanneensa 60 naista ennen SINUA, on aikamoinen LUUSERI!!! Jos mies ei pysty siitä määrästä naisia löytämään itselleen pysyvää suhdetta niin silloin on syytä katsoa peiliin!

• Jussi

siis mies valehteli minkä kerkes ja sä olit heti jalat levällään, ja nyt itket se perään vaikka olit sille vain yksi pano.
      Ota opikses ja valitte seuras tarkemmin seuraavalla kerralla.

• usko mennyt

Voi kuule, opin tästä kokemuksesta niin paljon, että et voi uskoakaan, mutta pitkiä ihmissuhteita eläneenä, tulipahan tämäkin koettua. kyse onkin periaatteesta! kukaan ei voi,eikä saa käyttäytyä noin toista kohtaan. Et sinä, eikä kukaan muukaan. mutta kuten joku edella vastasi, niin kyllä jokainen joutuu virheistään maksamaan ennemmin tai myöhemmin

• usko mennyt

niin onko miesten logiikka sitten se,että kusetetaan minkä keretään ja jos joku ottaa tosissaan, niin nauretaan paskaset naurut päälle. säälittävää käytöstä minun mielestäni

• ..tapahtunutta...
        usko mennyt kirjoitti:

niin onko miesten logiikka sitten se,että kusetetaan minkä keretään ja jos joku ottaa tosissaan, niin nauretaan paskaset naurut päälle. säälittävää käytöstä minun mielestäni

Treffeille menin onnellisena ja luottavaisena, niinkuin vain voi tehdä luottavaiseksi ja luottamuksen arvoiseksi kasvatettu nainen.

No, sattuipa niin, että mies pyysi kylään ja sitten jäämään myös yöksi. Fiksu ja filmaattinen ihana suomalainen, hyvintoimeentuleva, akateemisesti koulutettu, ihan niinkuin minäkin...

No, sitä ittiäänhän se sitten alkoi vonkaamaan...

Kerroin hänelle suorin sanakääntein, että minun ei todellakaan tarvitse etsiä seksiseuraa netistä... saan sitä ihan livenä muualtakin jos vain tahdon.. :)))

No, seuraavana aamuna en tainnut sitten tämän pihtaamisen jälkeen ollakaan hänelle enää mitään, kun en edes pillua tarjoillut.. ;)

Eipä ole kuulunut tästä tyypistä yhtikäs mitään sen jälkeen. Eli, olisiko pitänyt antaa, ottaa, pyytää vai tarjota, vai mitä olisi pitänyt tehdä???

Tässäpä dilemma kerrakseen!
        Vastatkoon ken voi...

• Miäs
        ..tapahtunutta... kirjoitti:

Treffeille menin onnellisena ja luottavaisena, niinkuin vain voi tehdä luottavaiseksi ja luottamuksen arvoiseksi kasvatettu nainen.

No, sattuipa niin, että mies pyysi kylään ja sitten jäämään myös yöksi. Fiksu ja filmaattinen ihana suomalainen, hyvintoimeentuleva, akateemisesti koulutettu, ihan niinkuin minäkin...

Kerroin hänelle suorin sanakääntein, että minun ei todellakaan tarvitse etsiä seksiseuraa netistä... saan sitä ihan livenä muualtakin jos vain tahdon.. :)))

No, seuraavana aamuna en tainnut sitten tämän pihtaamisen jälkeen ollakaan hänelle enää mitään, kun en edes pillua tarjoillut.. ;)

Eipä ole kuulunut tästä tyypistä yhtikäs mitään sen jälkeen. Eli, olisiko pitänyt antaa, ottaa, pyytää vai tarjota, vai mitä olisi pitänyt tehdä???

Vastatkoon ken voi...

Mies ei ala vonkaan, ilta etenee itsekseen siihen mihin molemmat ovat valmiita ja halukkaita. Ei miehen tarvitse vongata, nainen sen olemuksellaan kertoo haluaako vai ei, mies aivan samaten.

Oikein teit kun et antanut säälistä, illallisen sinulle pistouvvaan..

Heitä mielestäsi mokoma moukka, miehiä on vieläkin olemassa..

• hieman empatiaa, please

Kuulehan Jussi, vastasit alkuperäiselle todella törkeästi. Mieshän oli aivan täyssika, mutta miten sen olisi voinut etukäteen tietää? On tosi paskamaista ja törkeää syyttää jotakuta siitä, että on tullut huijatuksi. Ei se huijatun vika ole. Alkuperäinen oli rehellinen ja luuli, että toinenkin pelaa avoimin kortein. Ei sinun tehtäväsi ole sitä arvioida, milloin joku toinen voi mennä sänkyyn. Se on ihan kunkin itsensä päätettävissä. Tuonkaltaiset kommentit ovat todella perseestä. Ja jotain sellaista, mitä mies sanoo vain naiselle, ei ikinä toiselle miehelle. Häpeä!

• usko mennyt
        hieman empatiaa, please kirjoitti:

Kuulehan Jussi, vastasit alkuperäiselle todella törkeästi. Mieshän oli aivan täyssika, mutta miten sen olisi voinut etukäteen tietää? On tosi paskamaista ja törkeää syyttää jotakuta siitä, että on tullut huijatuksi. Ei se huijatun vika ole. Alkuperäinen oli rehellinen ja luuli, että toinenkin pelaa avoimin kortein. Ei sinun tehtäväsi ole sitä arvioida, milloin joku toinen voi mennä sänkyyn. Se on ihan kunkin itsensä päätettävissä. Tuonkaltaiset kommentit ovat todella perseestä. Ja jotain sellaista, mitä mies sanoo vain naiselle, ei ikinä toiselle miehelle. Häpeä!

En todellakaan ole jalat levällään jokaisen kohdalla. Erostani on 3 vuotta ja olen tyytyväisenä elellyt lapseni kanssa, joten edellisestäkin kerrasta on hieman aikaa :-) Arvasin,että tälläisiäkin vastauksia tulee, sillä eihän tää mun tapaamani jussi ole ainutlaatuinen lajissaan, vaan taitaa tämä jussi olla samaa maata, ellei sitten satu olemaan peräti sama henkilö.

• Mies
        ..tapahtunutta... kirjoitti:

Vastatkoon ken voi...

Ensimmäinen oli se, että pihtasit vaikka mies kiinnosti. Ei kovin vakavaa.

Toinen vakavampi se, että aloit selittää mistä ja miten saat seksiseuraa ihan milloin vaan. Varma turnoff.

Et sentään mokannut kunnolla ja selittänyt haluavasi vakiintua kun olet kyllästynyt kapakoista poimittuihin yhdenillanjuttuihin. :-)

• Jussi
        usko mennyt kirjoitti:

Voi kuule, opin tästä kokemuksesta niin paljon, että et voi uskoakaan, mutta pitkiä ihmissuhteita eläneenä, tulipahan tämäkin koettua. kyse onkin periaatteesta! kukaan ei voi,eikä saa käyttäytyä noin toista kohtaan. Et sinä, eikä kukaan muukaan. mutta kuten joku edella vastasi, niin kyllä jokainen joutuu virheistään maksamaan ennemmin tai myöhemmin

tyhmästä päästä kärsii koko kroppa

• Jussi
        hieman empatiaa, please kirjoitti:

jos loukkasin, mutta kun mulla on paha tapa sanoa mitä ajattelen. koita jaksaa

• Jussi
        Jussi kirjoitti:

en ole samaa maata enkä myöskään sama Jussi.

• usko mennyt
        Jussi kirjoitti:

Loukkasihan tuo, mutta ei yllättänyt. On hyvä sanoa mitä ajattelee, mutta silti kannattaa vähän miettiä,että miten sen sanoo. Tiedän,että tuo on usean miehen näkökanta. siksi olen todennut,että yksin on parempi,kuin huonon kaverin kanssa.

• toivo mennyt
        Jussi kirjoitti:

en ole samaa maata enkä myöskään sama Jussi.

Toivon,että muita noin sairaita ei olekaan.

• ...noin...
        Mies kirjoitti:

Ensimmäinen oli se, että pihtasit vaikka mies kiinnosti. Ei kovin vakavaa.

Toinen vakavampi se, että aloit selittää mistä ja miten saat seksiseuraa ihan milloin vaan. Varma turnoff.

Et sentään mokannut kunnolla ja selittänyt haluavasi vakiintua kun olet kyllästynyt kapakoista poimittuihin yhdenillanjuttuihin. :-)

En huomannut lisätä viestiini, että en harrasta kertakäyttöisiä seksisuhteita lainkaan...

Sanoinkin sen tälle miehelle, ja sanoin myös, että seksiseuraa saa aina,jos vain haluaa...

Itse en harrasta todellakaan kertapanoja, ja siksi olenkin selibaatissa.. :)

Ajattelin sitä tapaamista, ja koen, että mies tässä tapauksessa haki seikkailuseuraa, vaikka ei sitä minulle kertonutkaan ääneen...

No, onni "onnettomuudessa" , enpähän tunne itseäni hyväksikäytetyksi, vaan voin olla iloisin mielin ja nauttia aurinkoisesta keväästä!

• Mies
        ...noin... kirjoitti:

En huomannut lisätä viestiini, että en harrasta kertakäyttöisiä seksisuhteita lainkaan...

Sanoinkin sen tälle miehelle, ja sanoin myös, että seksiseuraa saa aina,jos vain haluaa...

Itse en harrasta todellakaan kertapanoja, ja siksi olenkin selibaatissa.. :)

Ajattelin sitä tapaamista, ja koen, että mies tässä tapauksessa haki seikkailuseuraa, vaikka ei sitä minulle kertonutkaan ääneen...

No, onni "onnettomuudessa" , enpähän tunne itseäni hyväksikäytetyksi, vaan voin olla iloisin mielin ja nauttia aurinkoisesta keväästä!

Aika tylsää olisi hakea seksiseuraa baarista.

En silti ala naisille kertoa että saan baarista naisen kuin naisen mukaan. Voisi karkoittaa fiksuimmat. *LOL*

• riina
        Jussi kirjoitti:

tyhmästä päästä kärsii koko kroppa

Yksi mies henkilö otti yhteyttä treffi palstan kautta minuun...En vastannut heti mitään se lähetti kuvan no ajattelin et antaa olla. Se jaksoi pommittaa mua kolme viikkoa ja sitten ajattelin ottaa puhelimitse yhteyttä. mies tuntui ihan mukavalta ja huumorin tajuiselta sielun ystävältä. Emmin pitkään että mitä teen tapaanko hänet vai en. Rohkaisin luonteeni ja tapasimme mies oli se mitä miehen pitkin olla... Kyllä ajatuksissa oli ollut monta kertaa kaikkea koska osaan aika hyvin lukea ihmisiä ulkonäon perusteella ja hän tiesi mitä olin ajtellut hänestä... Olin hänen kanssa ja hän kertoi minulle asioita joita ei puhata ihan tosta vaan ei ainakaan miehet. Yö meni ja vielä hän aamulla sanoi et haluu tavat mutta mitäs kummaa tuli viesti et haluu olla frendi siis minä olin ollut alusta asti oikeassa. En halua hänelle mitään pahaa mut nyt en usko enää mihinkään kohtaloon enkä mihinkään treffi palstoihin.

• mutta en viitsinytkään
        riina kirjoitti:

Yksi mies henkilö otti yhteyttä treffi palstan kautta minuun...En vastannut heti mitään se lähetti kuvan no ajattelin et antaa olla. Se jaksoi pommittaa mua kolme viikkoa ja sitten ajattelin ottaa puhelimitse yhteyttä. mies tuntui ihan mukavalta ja huumorin tajuiselta sielun ystävältä. Emmin pitkään että mitä teen tapaanko hänet vai en. Rohkaisin luonteeni ja tapasimme mies oli se mitä miehen pitkin olla... Kyllä ajatuksissa oli ollut monta kertaa kaikkea koska osaan aika hyvin lukea ihmisiä ulkonäon perusteella ja hän tiesi mitä olin ajtellut hänestä... Olin hänen kanssa ja hän kertoi minulle asioita joita ei puhata ihan tosta vaan ei ainakaan miehet. Yö meni ja vielä hän aamulla sanoi et haluu tavat mutta mitäs kummaa tuli viesti et haluu olla frendi siis minä olin ollut alusta asti oikeassa. En halua hänelle mitään pahaa mut nyt en usko enää mihinkään kohtaloon enkä mihinkään treffi palstoihin.

Minä halusin kostaa aluksi ja oisin pystynytkin siihen, kun jokunen tuttu "kunnollinen" mies oli sitä mieltä, että noin ei naista kohdella, et he lähtee tapaamaan tätä tyyppiä. Kuitenkin pari yötä nukuttua tuli sääli tätä miestä kohtaan. Hän on sairas, eikä opi siitä mitään, vaikka turpaansa saisikin ja toisekseen ei kannata sotkea käsiään paskaan, sillä se vaan hajoo ja alkaa haisemaan. Tuntu tietty pahalta, kun kaveri vaan nauroi päin naamaa, et häntä on kyllä uhkailtu ennenkin, mut siihen se on jäänyt. nytkin sisu kuohuu,että annako kaverin olla, vai annanko niiden tosimiesten käydä kylässä. olen seurannut hänen profiiliaan ja huomasin,että 2 päivää hän oli sillai,että ei käynyt kenenkään sivuilla, vaikka joku olisi käynyt hänen sivuillaan, mut nyt metsästys on käynnissä ja varmaan taas lauantaina joku kokee pettymyksen, mutta kun tyyppiä ei mitenkään saa pois täältä huijaamasta, niin ei voi kuin pahoitella tilannetta.
        Siitä olen iloinen,.että tähän keskusteluun ei ole tullut yhtään samanlaista mätämunaa, kuin tämä jussi retostelemaan samanlaisilla saavutuksillaan.
        Uskon,että kunnollisiakin miehiä tulee, niin sinun kuin minunkin eteeni vielä, mutta tuskin täältä netistä, vaikkakin hyvä ystäväni löysi täältä elämänkumppanin. Jatketaan valoisin mielin eteenpäin ja otetaan opiksi taas kerran,että miehiin ei oo luottaminen. Anteeksi vaan te kunnonmiehet, joita myös pieni joukko täällä maan päällä taivaltaa. luottaisin kyllä teihin,jos joskus uskoisin sellaisen tapaavani. :-)

• chattailija
        mutta en viitsinytkään kirjoitti:

Minä halusin kostaa aluksi ja oisin pystynytkin siihen, kun jokunen tuttu "kunnollinen" mies oli sitä mieltä, että noin ei naista kohdella, et he lähtee tapaamaan tätä tyyppiä. Kuitenkin pari yötä nukuttua tuli sääli tätä miestä kohtaan. Hän on sairas, eikä opi siitä mitään, vaikka turpaansa saisikin ja toisekseen ei kannata sotkea käsiään paskaan, sillä se vaan hajoo ja alkaa haisemaan. Tuntu tietty pahalta, kun kaveri vaan nauroi päin naamaa, et häntä on kyllä uhkailtu ennenkin, mut siihen se on jäänyt. nytkin sisu kuohuu,että annako kaverin olla, vai annanko niiden tosimiesten käydä kylässä. olen seurannut hänen profiiliaan ja huomasin,että 2 päivää hän oli sillai,että ei käynyt kenenkään sivuilla, vaikka joku olisi käynyt hänen sivuillaan, mut nyt metsästys on käynnissä ja varmaan taas lauantaina joku kokee pettymyksen, mutta kun tyyppiä ei mitenkään saa pois täältä huijaamasta, niin ei voi kuin pahoitella tilannetta.
        Siitä olen iloinen,.että tähän keskusteluun ei ole tullut yhtään samanlaista mätämunaa, kuin tämä jussi retostelemaan samanlaisilla saavutuksillaan.
        Uskon,että kunnollisiakin miehiä tulee, niin sinun kuin minunkin eteeni vielä, mutta tuskin täältä netistä, vaikkakin hyvä ystäväni löysi täältä elämänkumppanin. Jatketaan valoisin mielin eteenpäin ja otetaan opiksi taas kerran,että miehiin ei oo luottaminen. Anteeksi vaan te kunnonmiehet, joita myös pieni joukko täällä maan päällä taivaltaa. luottaisin kyllä teihin,jos joskus uskoisin sellaisen tapaavani. :-)

Pistä reilusti julkiseksi sen tapauksen nimi, et naiset tietää karttaa sitä tyyppiä!

• riina
        mutta en viitsinytkään kirjoitti:

Minunkin miehen nimi oli jussi..nyt hän on vaihtanut nimimerkkiä tuolla treffi palstalla ja otti yhteyttä minun kaveriin. En tiedä mitä hän ajaa takaa tai ajako takaa vain sitä yhtä ja samaa...
        Kivalta ei tunne vieläkään et hän teki just niinkuin teki ei ole oikein. Kyllä tiedän et unohdan asian mut mistä niitä tosi miehiä saa... Mulla on hieman outo olo näiden tapahtumien jälkeen mut tiedän et minun ystävä vielä näyttää tälle miehelle sen et miten naisia ei saa kohdella..

• myösmies

vilpittömästi pahoillani, että olet
      joutunut hyväksi käytetyksi ja
      huijauksen uhriksi.

Jos mies kehuu "saaneensa"
      muiltakin, ei hän todellisuudessa
      ole ikinä "saanut".

Kommentoi asiaa mies.

• ------------

näin on, siitä puhe mistä puute

• minä vaan

miksi valitsit juuri tämän miehen? koska varmasti sait useita kymmeniä vastauksia

• pettynyt

Kaveri oli raitis, eikä tupakoinut. itse olen samanlainen. Hän oli rehellisen oloinen, puhelias, itsestään huolehtiva, ehkä tosin vähän liiaksikin. tunsin oloni hyväksi hänen seurassaan. harvoin tapaa miehiä,joiden kanssa voi keskustella, mutta kai se on harjoittelun tulos. ei muuten olis tollasta naislaumaa takana kokemuksina. olen vain hyvin pettynyt häneen ja yleensä miehiin. miksi ei voi suoraan sanoa,että hakee yhdenillan seikkailua? niihinkin tulee varmasti paljon vastauksia. on väärin leikkiä ihmisten tunteilla, oli sitten kyseessä mies tai nainen. itse olen 35 vuotias. mies oli 30, joten sen ikäsillä ihmisillä luulis olevan jo elämänkokemusta sen verran, että ei tarvii ruveta leikkimään. minä oon kehunut hyvällä ihmistuntemuksellani aina :-) mutta tämä paskiainen osasi kyllä hämätä minua täydellisesti ja ikäväkseni huomaan,että hän jatkaa edelleen metsästystään tuolla treffi puolella.

• pettynyt kirjoitti:

Kaveri oli raitis, eikä tupakoinut. itse olen samanlainen. Hän oli rehellisen oloinen, puhelias, itsestään huolehtiva, ehkä tosin vähän liiaksikin. tunsin oloni hyväksi hänen seurassaan. harvoin tapaa miehiä,joiden kanssa voi keskustella, mutta kai se on harjoittelun tulos. ei muuten olis tollasta naislaumaa takana kokemuksina. olen vain hyvin pettynyt häneen ja yleensä miehiin. miksi ei voi suoraan sanoa,että hakee yhdenillan seikkailua? niihinkin tulee varmasti paljon vastauksia. on väärin leikkiä ihmisten tunteilla, oli sitten kyseessä mies tai nainen. itse olen 35 vuotias. mies oli 30, joten sen ikäsillä ihmisillä luulis olevan jo elämänkokemusta sen verran, että ei tarvii ruveta leikkimään. minä oon kehunut hyvällä ihmistuntemuksellani aina :-) mutta tämä paskiainen osasi kyllä hämätä minua täydellisesti ja ikäväkseni huomaan,että hän jatkaa edelleen metsästystään tuolla treffi puolella.

Liian helppoa hakea yhdenillan juttuja. Näin on kertonut mies, joka varmaan seikkailee treffeissäkin niin kuin kaikissa muissakin mahdollisissa paikoissa. Sen olen huomannut kun joskus olen hänen kanssaan liikunut, että naiset varmasti tajuaa että kaikki mitä hän kertoo ei ole totta. Jotenkin hän asioita muka avoimesti kertomalla saa luottamuksen ja sitten loppu onkin tulossa. Meikeläinen kun on aina rehellinen ja ei kerro lentäviä tarinoita elämänkohtalosta joissa ei olisi toden hiventäkään, jää myös ilman naista. Eli mitä tehdä?

• magda2
        puupiä kirjoitti:

Liian helppoa hakea yhdenillan juttuja. Näin on kertonut mies, joka varmaan seikkailee treffeissäkin niin kuin kaikissa muissakin mahdollisissa paikoissa. Sen olen huomannut kun joskus olen hänen kanssaan liikunut, että naiset varmasti tajuaa että kaikki mitä hän kertoo ei ole totta. Jotenkin hän asioita muka avoimesti kertomalla saa luottamuksen ja sitten loppu onkin tulossa. Meikeläinen kun on aina rehellinen ja ei kerro lentäviä tarinoita elämänkohtalosta joissa ei olisi toden hiventäkään, jää myös ilman naista. Eli mitä tehdä?

Tuolla tyylillä löydät lopulta jotain parempaa, kuin vain "naisen". Auervaarat eivät älyä enempää olla edes vailla ja se on heidän henkilökohtainen menetyksensä. Aikaa se voi viedä, mutta lienee vaivan arvoista.
        Parisuhde on ihmissuhde isolla iillä, ei se maistu paljon miltään tyytyessä johonkin joutavaan paremman puutteessa.

• magda2 kirjoitti:

Tuolla tyylillä löydät lopulta jotain parempaa, kuin vain "naisen". Auervaarat eivät älyä enempää olla edes vailla ja se on heidän henkilökohtainen menetyksensä. Aikaa se voi viedä, mutta lienee vaivan arvoista.
        Parisuhde on ihmissuhde isolla iillä, ei se maistu paljon miltään tyytyessä johonkin joutavaan paremman puutteessa.

Minä linjassani pysyn, mutta taitaa käydä niin että elämä käy lyhyeksi. Just tulin baarista, jossa kuulin tuosta edellä kertomastani henkilöstä. Oli "seurustellut" kuukauden erään naisen kans jota minä kävin treffaamassa, en ollut riitävän uskottava sanoi nainen minusta. Nyt sitten on lyötänyt sen rehellisen ja uskottavan, joka on naimisissa ja pysyy. Eli kohta varmaan totuus pamahtaa päin näköö. Ei sillä jotta oisin katkera, ei meillä ollut oikein mitään yhteistä ajatusta. Muutaman viestin jälkeen tavattiin kun satuin olemaan työreissulla siellä ilman suunnalla. Haki todellista elämänkumppania ja kehui kuinka tunnistaa heti ensinäkemältä kuka on luotettava. Noh ei tää tarina kyllä liittyny tähän aiheeseen juur mitenkään, mutta tulipahan kerrottua. Sääliks vaan käy sitä tyttöä mihin on tunteitaan uhrannu.

• Musashix

Tuo on kyllä mielestäni tosi törkeää mitä ikinä mies voi naiselle tehdä. Istelläni kun on mottona reiluus ja rehellsiyys niin tuolalsiet hemmot kyllä tekevät hallaa meille muille miehille jotka ovat ihan tositarkoituksellakin liikenteessä.

Itse olen kokenut melkeinpä vastaavaa eräältä naiselta täältä ja se sattu ja pahasti sattuikin.

Mutta silti jaksan uksoa vielä kerrran että elämääni löytyy joku joka arvostaa minua itsenäni ja jolle kelpaa rehellinen, suorapuheinen sitoutumiskammoton mies.

Tuolalsiten hemmot tiedot melkeinpä pitäisi julkistaa muidenkin nähtäville, että osaisivat varoa ja ettei sattuisi liikaa eikä luotto ihmisiin menisi.

Toivottavasti sinäkin saat positiivisia kokemusksia vielä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5420
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      2727
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2531
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2409
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1894
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      233
      1593
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      56
      1201
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1123
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1105
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90