Mikä olisi mielestäsi ideaalipituinen mies parisuhteeseen kanssasi?
Minkä pituinen itse olet?
Voisitko tapailla itseäsi pidempää miestä?
Voisitko tapailla itseäsi RUNSAASTI pidempää miestä?
Entä runsaasti lyhyempää?
Miksi/ miksi et?
Onko mitään cm-rajoitusta paljonko pidempi tai lyhyempi ideaalimies saisi mielestäsi korkeintaan olla?
Miehen pituus
118
91
Vastaukset
- Anonyymi
Miehen pituus on 180 cm ylöspäin. Sori. Se nyt vaan on totuus.
Itsehän olen alle 160 cm nainen. - Anonyymi
Joku 182 cm, itse olen n. 169 cm.
- Anonyymi
minulla pituus on 185 cm. olen aika lyhytkasvuinen kaiken kaikkiaan, (vitsi).
mutta, nyt menen nukkumaan, väsyttää sen verran, kaikkea kaunista ja hyvää teille vain. - Anonyymi
188 cm vähintään
174 cm - Anonyymi
120cm hattu päässä.
- Anonyymi
😀hassu.
Hmm. 3 metriä. Minimi.
- Anonyymi
Mikä olisi mielestäsi ideaalipituinen mies parisuhteeseen kanssasi? 178-193cm
Minkä pituinen itse olet? 163cm
Voisitko tapailla itseäsi pidempää miestä? Kyllä. Miehen tulee olla minua (paljon) pidempi.
Voisitko tapailla itseäsi RUNSAASTI pidempää miestä? Kyllä. Max. 30cm pidempää.
Entä runsaasti lyhyempää? En. En lyhyempää, en samanmittaista enkä vähän pidempääkään. Pitää ajatella mahd. jälkeläisiä eikä vaan sytytä. Miehen pitää olla vähintään 15cm pidempi kuin minä.
Miksi/ miksi et? En ole pitkä, lähellä suomalaisen naisen keskipituutta (164cm). Miehen tulee olla olla vähintään keskimittainen, 178cm. Pidän keskimittaisista-pitkistä miehistä. Lyhyet miehet ei kiinnosta, koska en koe heitä fyysisesti viehättävinä tai maskuliinisina.
Onko mitään cm-rajoitusta paljonko pidempi tai lyhyempi ideaalimies saisi mielestäsi korkeintaan olla? On. Miehen tulee olla minua 15-30cm pidempi. - Anonyymi
Löytyykö miestä joka haluaa noin lyhyen naisen. 163cm. Liikuntavammainen tarvitsee kävelykepin?
- Anonyymi
Varmaan moni ottaa 160cm naisen, jopa lyhyemmän. Samanpituista miestä ei välttämättä moni ota. Tasan ei käy nallekarkit!
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan moni ottaa 160cm naisen, jopa lyhyemmän. Samanpituista miestä ei välttämättä moni ota. Tasan ei käy nallekarkit!
Syön sun nallekarkit, jos et ota voipi naiselle sitten vaan todeta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9 syytä miksi lyhyet miehet ovat seksikkäämpiä kuin pitkät
https://www.voice.fi/suhteet/a-75332 Anonyymi kirjoitti:
https://www.voice.fi/suhteet/a-75332Heh, hauskoja yleistyksiä ja oletuksiakin oli joukossa. Mutta joo, kokemuksesta osaan sanoa että aika saman mittaisten kanssa kaikki nyhjääminen on teknisesti helpompaa. Ei tule pituuseron takia dilemmaa kuinkas päin tässä nyt mentäs. :)
Haetaanko jakkaraa, että ylttää tms. Kaikki palikat osuu kohdalleen mutkattomammin, nenä mukaan lukien nenää vasten. :)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.voice.fi/suhteet/a-75332Tästä voisi sanoa, että jokaiselle omansa. En ole itse ollut kiinnostunut koskaan lyhyistä miehistä kumppaniehdokkaana mutta hyvä, että niitäkin naisia on, jotka on kiinnostuneet. Lyhyellä miehellä voi olla muita hyviä ominaisuuksia sekä ulkonäössä että luonteessa niin kuin pitkälläkin miehelle. Tärkein, että löytää mieleisensä kumppanin, josta on aidosti kiinnostunut ja jonka hyväksyy, olipa se pituus mikä tahansa.
Mikä olisi mielestäsi ideaalipituinen mies parisuhteeseen kanssasi?
Jaa... no joku 160 - 180 cm ehkä, en tiedä.
Minkä pituinen itse olet?
No just päälle 160 cm, olisiko tarkka luku 162.5 cm vissin?
Voisitko tapailla itseäsi pidempää miestä?
Voisin, ja olenkin aina
Voisitko tapailla itseäsi RUNSAASTI pidempää miestä?
Voisin, ja olenkin. Pituutta hänellä oli komeat 198 cm.
Entä runsaasti lyhyempää?
Voisin, mutta ei ole tullut vastaan minua lyhyempää ehdokasta.
Miksi/ miksi et?
kanada
Onko mitään cm-rajoitusta paljonko pidempi tai lyhyempi ideaalimies saisi mielestäsi korkeintaan olla?
No ei ole mitään tuollaisia rajoituksia, mutta paljon pidemmän miehen kanssa pitää vaan varautua seisomaan aina varpaillaan ja pää kallistettuna kattoon et näkee toisen :D- Anonyymi
40 , 160 , lähihoitaja valmistuva sosionomi?
Se on jännä tunne, kun kumppani on niin paljon pidempi että itse mahtuu kainalokuoppaan suorana seisomaan. Exäni oli 203 cm pitkä ja nykyinen 191 cm. On siinäkin jo aikamoinen pituusero. :)
Jan1 kirjoitti:
Se on jännä tunne, kun kumppani on niin paljon pidempi että itse mahtuu kainalokuoppaan suorana seisomaan. Exäni oli 203 cm pitkä ja nykyinen 191 cm. On siinäkin jo aikamoinen pituusero. :)
No on! 😅
Joo, toi! Ja halatessa pää oli suunnilleen vatsan kohdalla 😁
Mut ainoa ihan oikeasti hankala juttu mikä on jäänyt mieleen, oli kun piti kävellä yhdessä, kun olisi tykännyt että toisella olisi ollut se käsi vaikkapa vyötärön ympärillä, mutta eihän se ollut mahdollista! Minä otin aina kolme askelta, siinä missä hän otti yhden 😄Lillis2020 kirjoitti:
No on! 😅
Mut ainoa ihan oikeasti hankala juttu mikä on jäänyt mieleen, oli kun piti kävellä yhdessä, kun olisi tykännyt että toisella olisi ollut se käsi vaikkapa vyötärön ympärillä, mutta eihän se ollut mahdollista! Minä otin aina kolme askelta, siinä missä hän otti yhden 😄Sehän se. :)
Pussaileminen on joko sitä, että toinen on kyyryssä mutkalla tai itse kapuaa jonnekkin 'korokkeelle' tai varvastaa ja kaula pitkänä kurkottaa. :D
Istuen tietysti on helpompaa. Joo, kävelyllä käyminen käy työstä sille joka juoksee harppojan rinnalla ja harppojalle jarrutella, että se lyhyt jalkaisempi pysyy vauhdissa mukana. Ja tosiaan tuo käden vyötärölle laittaminen ei ihan helposti onnistu isolla pituuserolla. On vähän kuin majakka ja perävaunu. :)
Käsi kädessä tietysti voi kulkea, jos kumppani muuten vaan tykkää käsi kädessä kulkea. Kaikki ei tykkää.
Oma käsi nousee suurinpiirtein takapuolen kohdalle, jos haluaisi vaikka laittaa oman käden toisen vyötärölle. Niskalle ei puhettakaan, että ylettää käsivarsineen jalkeilla. Ellei roiku kaulassa. :DLillis2020 kirjoitti:
No on! 😅
Mut ainoa ihan oikeasti hankala juttu mikä on jäänyt mieleen, oli kun piti kävellä yhdessä, kun olisi tykännyt että toisella olisi ollut se käsi vaikkapa vyötärön ympärillä, mutta eihän se ollut mahdollista! Minä otin aina kolme askelta, siinä missä hän otti yhden 😄Tuossa linkissä oli lyhyiden miesten pituuden puolesta puhetta. Oli mainittu, että pitkät miehet on komeita ikään kuin automaattisemmin. Mutta ei sekään pidä paikkaansa, minusta siis. Pituus ei ole mun mielestä koskaan mikään synonyymi komeudelle tai kauneudelle. Sopusuhtaisuus sen sijaan on.
Ihan höpö juttuja nuo yleistykset muutenkin helposti.
Ryhdistäkin oli juttua, voipihan se ryhti lyhyelläkin olla lysyssä.Jan1 kirjoitti:
Tuossa linkissä oli lyhyiden miesten pituuden puolesta puhetta. Oli mainittu, että pitkät miehet on komeita ikään kuin automaattisemmin. Mutta ei sekään pidä paikkaansa, minusta siis. Pituus ei ole mun mielestä koskaan mikään synonyymi komeudelle tai kauneudelle. Sopusuhtaisuus sen sijaan on.
Ryhdistäkin oli juttua, voipihan se ryhti lyhyelläkin olla lysyssä.Ai se 9 syytä miksi lyhyet miehet ovat seksikkäämpiä? , luin joo. No en itsekään ajattele että pitkä mies olisi automaattisesti mitenkään seksikkäämpi. Tuntuu kyllä aika vieraalta ajatukselta. Kyllä mä yhdyn sun ajatukseen tuossa, että se enemmän se sopusuhtaisuus on.
Ryhti toki on pitkillä monesti kyllä huono, mutta se ei tarkoita, etteikö lyhyilläkin voisi olla huono ryhti ja monesti onkin. Sekin oli vaan aika hauskasti vältetty "seisovat ylpeänä niin suorassa kuin pystyy." 😄
Joo, aikamoista hömppää, mutta hauskasti kirjoitettu 😁Lillis2020 kirjoitti:
Ai se 9 syytä miksi lyhyet miehet ovat seksikkäämpiä? , luin joo. No en itsekään ajattele että pitkä mies olisi automaattisesti mitenkään seksikkäämpi. Tuntuu kyllä aika vieraalta ajatukselta. Kyllä mä yhdyn sun ajatukseen tuossa, että se enemmän se sopusuhtaisuus on.
Ryhti toki on pitkillä monesti kyllä huono, mutta se ei tarkoita, etteikö lyhyilläkin voisi olla huono ryhti ja monesti onkin. Sekin oli vaan aika hauskasti vältetty "seisovat ylpeänä niin suorassa kuin pystyy." 😄
Joo, aikamoista hömppää, mutta hauskasti kirjoitettu 😁Markkinapuheet on toki pätkäheikkien puolella, joten en yhtään dissaa. ;)
Mainospuhe ja perään musiikkivideo, ihme jos ei toimi. 😂
https://youtu.be/XgJFqVvb2WsJan1 kirjoitti:
Markkinapuheet on toki pätkäheikkien puolella, joten en yhtään dissaa. ;)
Mainospuhe ja perään musiikkivideo, ihme jos ei toimi. 😂
https://youtu.be/XgJFqVvb2WsUuuh... aika hottis video oli 🥵😍😄
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Miesoletettu? :)
20-vuotta vanhalla Jaana kuvalla niin kyllä.
Anonyymi kirjoitti:
Janistako puhut? Häneen olisi oikeinkin mukavaa tutustua irl, mutta hän on varattu ja perheellinen, niin se on valitettavasti no go.
Lillis2020 kirjoitti:
Joo, ja jäitä 😂
Taitaa nekin sulaa hetkessä, niin kun teippikin ihoon kiinni. 😂
Anonyymi kirjoitti:
Lillis on Lillis. Me olemme kaksi eri ihmistä, vaikka varmasti olisi mukavaa olla yhtä samaa ihmistä. ;)
Jan1 kirjoitti:
Lillis on Lillis. Me olemme kaksi eri ihmistä, vaikka varmasti olisi mukavaa olla yhtä samaa ihmistä. ;)
Ai, siis sitäkö tuo kommentti tarkoitti? 😂
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Molemmilla samanlaiset nenät ja hymykuopat. Jan1 voisi näyttää hampaansa kuvassa.
Lillis2020 kirjoitti:
Näin tulkitsen, että epäilee mun leikkivän kahdella nimimerkillä. Että olisin sinä ja minä. Ilmeisesti ollaan liian mahdottomia ja epäuskottavia? :D
Anonyymi kirjoitti:
Molemmilla samanlaiset nenät ja hymykuopat. Jan1 voisi näyttää hampaansa kuvassa.
Heh, ei tasan ole. Mulla ei ole ikinä ollut noin kauniita kasvoja kun Lilliksellä. Ei edes tällättynä. Hymykuopat multakin kyllä löytyy, muttei nekään ole samanlaiset. Nenästä nyt puhumattakaan. :)
Jan1 kirjoitti:
Näin tulkitsen, että epäilee mun leikkivän kahdella nimimerkillä. Että olisin sinä ja minä. Ilmeisesti ollaan liian mahdottomia ja epäuskottavia? :D
Hahhhaaa... No näköjään, oikeassa olit 😅
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Helposti, ei riittävästi tekemistä. Ei minkäänlaista keskustelua, samat lätinät käy ympäri aamusta iltaan.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Heh, ei tasan ole. Mulla ei ole ikinä ollut noin kauniita kasvoja kun Lilliksellä. Ei edes tällättynä. Hymykuopat multakin kyllä löytyy, muttei nekään ole samanlaiset. Nenästä nyt puhumattakaan. :)
Kuva on vuodelta 1998. :P
Jan1 kirjoitti:
Hihhii... mun nenä on muuten sellainen pehmeä joka suuntaan taipuva. Samoin kuin korvatkin. Mä taittelen usein korvalehtiä telkkaria katsellessa 😂
Anonyymi kirjoitti:
Helposti, ei riittävästi tekemistä. Ei minkäänlaista keskustelua, samat lätinät käy ympäri aamusta iltaan.
Mistäs sinä meidän keskustelut tiedät? Keskity vain niihin keskusteleviin, niin ei ahdista niin kovasti. :)
Anna meidän hömpöttää omiamme. Hömpötetään kumminkin, kiellä tai käske. :DLillis2020 kirjoitti:
Hahhhaaa... No näköjään, oikeassa olit 😅
Juu. Ei ollut vaikea arvata mistä se kenkä taas puristaa. :)
Jos jollain on hauskaa keskenään tai vuoropuhelu sujuu, niin täytyy olla yksinään höpötystä. Ettäs tiedät. :DJan1 kirjoitti:
Jos jollain on hauskaa keskenään tai vuoropuhelu sujuu, niin täytyy olla yksinään höpötystä. Ettäs tiedät. :DJoillain. ;)
Lillis2020 kirjoitti:
Hihhii... mun nenä on muuten sellainen pehmeä joka suuntaan taipuva. Samoin kuin korvatkin. Mä taittelen usein korvalehtiä telkkaria katsellessa 😂
Hah hah, kiva mielikuva.
🤣Anonyymi kirjoitti:
Kuva on vuodelta 1998. :P
Mä voin laittaa sulle kuvan tuohon mun profiiliin kuvan vuodelta 2003. Huomaat itsekin, että ei sitten niin yhtään samaa näköä. :)
Hyvä jos sukupuoli selkiää mun kuvasta.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Mistäs sinä meidän keskustelut tiedät? Keskity vain niihin keskusteleviin, niin ei ahdista niin kovasti. :)
Anna meidän hömpöttää omiamme. Hömpötetään kumminkin, kiellä tai käske. :DHelposti, missä on toinen on myös toinen pelkästään. Toisella ei ole edes piilotettu näkymää viesteistä. Ehkä et ole riittävän luova keskustellaksi muiden kuin itsesi kanssa.
Jan1 kirjoitti:
Jos jollain on hauskaa keskenään tai vuoropuhelu sujuu, niin täytyy olla yksinään höpötystä. Ettäs tiedät. :DSelkis 😄, on parempi kun en edes yritä käsittää.
Lillis2020 kirjoitti:
Selkis 😄, on parempi kun en edes yritä käsittää.
Vanhojen palstapierujen nenä haistaa nämä dilemmat. ;)
Anonyymi kirjoitti:
Helposti, missä on toinen on myös toinen pelkästään. Toisella ei ole edes piilotettu näkymää viesteistä. Ehkä et ole riittävän luova keskustellaksi muiden kuin itsesi kanssa.
Heh, katso nyt vaan sitä kuvaa. Mulla on aina ollut vähän miesmäiset piirteet, isän näköä hyvin vahvasti. Lillis on hyvin naisellinen kasvoiltaan. Keijumainen.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Vanhojen palstapierujen nenä haistaa nämä dilemmat. ;)
Tietenkin haistaa, se on sama juttu joka kerta. :)))))))))
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin haistaa, se on sama juttu joka kerta. :)))))))))
Luulo ei ole tiedon väärti. Huvittavaa kuitenkin epäilijöiden epäilyt. :)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Mä voin laittaa sulle kuvan tuohon mun profiiliin kuvan vuodelta 2003. Huomaat itsekin, että ei sitten niin yhtään samaa näköä. :)
Hyvä jos sukupuoli selkiää mun kuvasta.1970-luvun Conan O'Brien
Anonyymi kirjoitti:
1970-luvun Conan O'Brien
No melkein. :)
Parran kun lisää ja pitkät hiukset olen vara jeesus.Anonyymi kirjoitti:
1970-luvun Conan O'Brien
Kyllä mulle on tuosta poikamiasesta naamasta vittuiltu sen verran ikäni, ettei tunnu missään jos nyt vähän lisääkin joku vielä sylkee päin. :)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Luulo ei ole tiedon väärti. Huvittavaa kuitenkin epäilijöiden epäilyt. :)
Tieto, tieto. Olet vain liian huomionkipeä. :D
Anonyymi kirjoitti:
Tieto, tieto. Olet vain liian huomionkipeä. :D
Huomionkipeä voin olla, mutten Lillis. Lilliksen huomionkipeä kyllä olen, tunnustan. ;)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Huomionkipeä voin olla, mutten Lillis. Lilliksen huomionkipeä kyllä olen, tunnustan. ;)
"Lilliksellä" sama huomio kipeys.
Anonyymi kirjoitti:
"Lilliksellä" sama huomio kipeys.
Ei hän minusta ole huomionkipeä. Ihan normaalisti keskustelee ihmisien kanssa, eikä edes joka paikassa vaan valikoiden mihin kesusteluun menee mukaan. Mites sä hänestä huomionkipeen saat tehtyä?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ei hän minusta ole huomionkipeä. Ihan normaalisti keskustelee ihmisien kanssa, eikä edes joka paikassa vaan valikoiden mihin kesusteluun menee mukaan. Mites sä hänestä huomionkipeen saat tehtyä?
Helposti, sen näkee läpi. Eikä "hän" keskustele ihmisien kanssa, monikko on liian vahva sana. :D
Anonyymi kirjoitti:
Helposti, sen näkee läpi. Eikä "hän" keskustele ihmisien kanssa, monikko on liian vahva sana. :D
Aha. Olen eri mieltä, mutta ei ole yllätys eihän? Mitäpä tästä jauhamaan, kun ei se jauhamalla muuksi muutu. Mukavaa vappua.
https://youtu.be/Is-AEgolHnIAnonyymi kirjoitti:
Sinunko kanssasi minun pitäisi jutella? Mitä keskusteltavaa meillä voisi olla, kun et edes usko mun olemassaoloon?
Jan1 kirjoitti:
Aha. Olen eri mieltä, mutta ei ole yllätys eihän? Mitäpä tästä jauhamaan, kun ei se jauhamalla muuksi muutu. Mukavaa vappua.
https://youtu.be/Is-AEgolHnIJani, joo, hyvä veto. Tuo voi vaikka olla joku joka on harmiksen puolesta harmistunut eilisestä keskustelusta. Mistä noista tietää. Parempi kun jättää omaan arvoonsa.
Lillis2020 kirjoitti:
Jani, joo, hyvä veto. Tuo voi vaikka olla joku joka on harmiksen puolesta harmistunut eilisestä keskustelusta. Mistä noista tietää. Parempi kun jättää omaan arvoonsa.
Joo. Ei noihin jankuttajiin jaksa tuhlata enempää energiaa. :)
Näkee kukin niin omalla tavallaan kaiken.Jan1 kirjoitti:
Joo. Ei noihin jankuttajiin jaksa tuhlata enempää energiaa. :)
Näkee kukin niin omalla tavallaan kaiken.Juu. Hyvä kuva sinusta muuten. Tykkäsin 😊
Piti kommentoida, mutta kun se olisi vaan lisännyt vettä myllyyn.Lillis2020 kirjoitti:
Juu. Hyvä kuva sinusta muuten. Tykkäsin 😊
Piti kommentoida, mutta kun se olisi vaan lisännyt vettä myllyyn.Niin, ja piti mun sekin tunnustaa, että on mun lähikuvissa "siloposki" filtteri.🙈
😅 olenhan 41 v. sentään...Lillis2020 kirjoitti:
Juu. Hyvä kuva sinusta muuten. Tykkäsin 😊
Piti kommentoida, mutta kun se olisi vaan lisännyt vettä myllyyn.Kiitos. Totuudenmukaisempi, kun jotkut aiemmat. Toki nyt ikä tekee tehtävänsä. :)
Ei vaaraa, jos luulevat sun/mun kirjoittelevan yksinään, itselleen. ;)- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
https://youtu.be/Is-AEgolHnITietenkin olet eri mieltä. Henkilöä jota et "tunne", juokset puolustamaan alle minuutissa sopivasti ja maalaat hänestä asioita joita et voi tietää kun et "tunne".
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Sinunko kanssasi minun pitäisi jutella? Mitä keskusteltavaa meillä voisi olla, kun et edes usko mun olemassaoloon?
Mitä keskusteltavaa sinulla ylipäätänsä on kenenkään kanssa? :))))))))))
Anonyymi kirjoitti:
Mitä keskusteltavaa sinulla ylipäätänsä on kenenkään kanssa? :))))))))))
Huono provo.
Lillis2020 kirjoitti:
Niin, ja piti mun sekin tunnustaa, että on mun lähikuvissa "siloposki" filtteri.🙈
😅 olenhan 41 v. sentään...Juu, kyllä mä filtterit tunnistan. Eipä se hämää. ;)
Kaunis olet silti joka kuvassa, mitä olen sinusta nähnyt. Todella kaunis minun silmään, sille en mahda mitään. Olkoon sopivaa tai epäsopivaa se sanoa ääneen. Mutta huh ja bumtsi bum.
😅Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin olet eri mieltä. Henkilöä jota et "tunne", juokset puolustamaan alle minuutissa sopivasti ja maalaat hänestä asioita joita et voi tietää kun et "tunne".
Hyvää vappua sullekin.
Jan1 kirjoitti:
Juu, kyllä mä filtterit tunnistan. Eipä se hämää. ;)
Kaunis olet silti joka kuvassa, mitä olen sinusta nähnyt. Todella kaunis minun silmään, sille en mahda mitään. Olkoon sopivaa tai epäsopivaa se sanoa ääneen. Mutta huh ja bumtsi bum.
😅Awww.... Kiitos 🤗
Lillis2020 kirjoitti:
Awww.... Kiitos 🤗
Eipä kestä kiitellä omaa kauneuttasi. 😀🤗
Silmä kovana kyylään profiiliasi. 😅Jan1 kirjoitti:
Eipä kestä kiitellä omaa kauneuttasi. 😀🤗
Silmä kovana kyylään profiiliasi. 😅Heh, höpsö. Kehusta minä kiitin 😄
Lillis2020 kirjoitti:
Heh, höpsö. Kehusta minä kiitin 😄
Siis juu tiedän, mistä kiitit. En voinut vastustaa kiusausta ja niitä on paljon sun kanssa. 😂
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Huono provo.
Huono provo on synonyymi totuudelle. :)))))))))
Anonyymi kirjoitti:
Huono provo on synonyymi totuudelle. :)))))))))
Kuunteles natiainen musiikkia välillä.
https://youtu.be/YT2ojzrs70k- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Tuossa linkissä oli lyhyiden miesten pituuden puolesta puhetta. Oli mainittu, että pitkät miehet on komeita ikään kuin automaattisemmin. Mutta ei sekään pidä paikkaansa, minusta siis. Pituus ei ole mun mielestä koskaan mikään synonyymi komeudelle tai kauneudelle. Sopusuhtaisuus sen sijaan on.
Ryhdistäkin oli juttua, voipihan se ryhti lyhyelläkin olla lysyssä.Erittäin hyvä kommentti. Keskimittainen tai pitkä varsi ei tarkoita vielä komeutta. Ulkonäköön kuuluu kasvot, vartalo ja pituus. Lyhyt mies voi olla komeakasvoinen ja vaikka hyväkroppainen ruumiinrakenteensa puolesta. Silloin kun puhutaan oikeasti komeasta miehestä, puhutaan komeakasvoisesta, hyväkroppaisesta ja keskipituisesta-pitkästä miehestä. Sellaisesta miehestä, jossa on kaikki ulkonäköosat kohdallaan.
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvä kommentti. Keskimittainen tai pitkä varsi ei tarkoita vielä komeutta. Ulkonäköön kuuluu kasvot, vartalo ja pituus. Lyhyt mies voi olla komeakasvoinen ja vaikka hyväkroppainen ruumiinrakenteensa puolesta. Silloin kun puhutaan oikeasti komeasta miehestä, puhutaan komeakasvoisesta, hyväkroppaisesta ja keskipituisesta-pitkästä miehestä. Sellaisesta miehestä, jossa on kaikki ulkonäköosat kohdallaan.
Oikeasti komea lyhyt mies on yhtä todellinen, kuin keskimittainen tai pitkä komea mies. Sopusuhtaisuus ei ole vain keskimittaisten ja pitkien etuoikeus. :)
Monia sopusuhtaisia lyhyitä miehiä nähnyt. Missä kaikki komeasti kohdillaan. 👌- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Oikeasti komea lyhyt mies on yhtä todellinen, kuin keskimittainen tai pitkä komea mies. Sopusuhtaisuus ei ole vain keskimittaisten ja pitkien etuoikeus. :)
Monia sopusuhtaisia lyhyitä miehiä nähnyt. Missä kaikki komeasti kohdillaan. 👌Tom Cruise oli lyhyenä miehenä monen mielestä komea ja hänellä oli paljon pidemmät vaimot. Tom Cruise on 170cm eli reilusti alle 178cm hän on lyhyt mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tom Cruise oli lyhyenä miehenä monen mielestä komea ja hänellä oli paljon pidemmät vaimot. Tom Cruise on 170cm eli reilusti alle 178cm hän on lyhyt mies.
Oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli?
Hänhän on vanha mies jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänhän on vanha mies jo.
59 v. Omassa ikäluokassaan edelleen todella komea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
59 v. Omassa ikäluokassaan edelleen todella komea.
Täyttää tänä vuonna 58-v. On ikäisekseen ihan ok.
Anonyymi kirjoitti:
Tom Cruise oli lyhyenä miehenä monen mielestä komea ja hänellä oli paljon pidemmät vaimot. Tom Cruise on 170cm eli reilusti alle 178cm hän on lyhyt mies.
Oli kyllä Top Gun aikaan itselläkin julisteita seinällä, missä Tomppa komeili. :)
- Anonyymi
Mun mielestä pituudella ei väliä. Tärkeintä on että mies on rauhallinen, luotettava ja hyväluontoinen ja huolehtii terveydestään
Huumoria unohtamatta! Remppataidot plussaa! Lisää vetovoimaa. - Anonyymi
Aloittaja on lapsellinen. Eikö se miehen järkevyys, kommunikointitaidot, elämänkokemus sekä hyvyys ole ne tärkeimmät mitat miehessä?
- Anonyymi
Aloittaja käänsi suoraan kysymykset toisesta ketjusta
"Naisen pituus"
koskemaan miehiä. Hah, ehkä ideaalissa maailmassa, kuten voisi ajatella, että auton turvallisuus, kestävyys ja taloudellisuus olisivat niitä asioita jotka painaisivat valinnassa. Kenelläkään ei pitäisi olla käyttöä autolla joka kulkee vaikkapa 200 km/h
Mutta kun ei. Lue vaikkapa naisen kirjoittama Tinder-päiväkirja, niin pituus on heti alkukriteeri.- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
Hah, ehkä ideaalissa maailmassa, kuten voisi ajatella, että auton turvallisuus, kestävyys ja taloudellisuus olisivat niitä asioita jotka painaisivat valinnassa. Kenelläkään ei pitäisi olla käyttöä autolla joka kulkee vaikkapa 200 km/h
Mutta kun ei. Lue vaikkapa naisen kirjoittama Tinder-päiväkirja, niin pituus on heti alkukriteeri.Toki löytyy niitä naisia, joille miehen pituus on kaikki kaikessa. Ihan kuten löytyy niitä miehiä, joille kelpaa vain tietyn painoinen, ikäinen tai kuppikokoinen nainen. Typeryksiä maailmassa riittää.
Ihmiset jotka aidosti etsivät kumppania ja rakkautta, eivät painota hakuaan pelkkien ulkoisten seikkojen takia. Ne jotka kulkevat kauppalista kädessä tutkien ihmisiä ja hylkäävät ehdokkaat jotka eivät täytä jokaista vaatimusta jäävät yksin. Ei heillä itselläänkään olisi mitään annettavaa parisuhteessa, joten hyvä että erottuvat joukosta heti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki löytyy niitä naisia, joille miehen pituus on kaikki kaikessa. Ihan kuten löytyy niitä miehiä, joille kelpaa vain tietyn painoinen, ikäinen tai kuppikokoinen nainen. Typeryksiä maailmassa riittää.
Ihmiset jotka aidosti etsivät kumppania ja rakkautta, eivät painota hakuaan pelkkien ulkoisten seikkojen takia. Ne jotka kulkevat kauppalista kädessä tutkien ihmisiä ja hylkäävät ehdokkaat jotka eivät täytä jokaista vaatimusta jäävät yksin. Ei heillä itselläänkään olisi mitään annettavaa parisuhteessa, joten hyvä että erottuvat joukosta heti.Täydellisiä ihmisiä ei ole olemassa mutta kyllä se kumppanin tulee viehättää. Itse ainakin ajattelen niin. Jokainen vastaa parinvalinnastaan itse, minua ei muiden parinvalinta liikuta. Minä kuitenkin vastaan omasta valinnastani ja päätöksestäni enkä halua sitä katua. Kumppaninvalinta ei ole myöskään säälipeliä; tulee olla itselleen ja toiselle rehellinen. Luulisi nyt jokaisen haluavan sellaisen ihmisen vierelleen, josta on kokonaisvaltaisesti kiinnostunut ja joka on kokonaisvaltaisesti sinusta kiinnostunut.
Hyvä kumppani on muutakin ja ensisijaisesti muuta kuin hyvä ulkonäkö. Siihen tarvitaan ne hyvät sisäiset ominaisuudet, mielenkiintoinen persoona, hyvät henkiset ominaisuudet ja hyvä luonne. Kysymys on aina kokonaisuudesta. Mielummin olen yksin kuin sellaisen ihmisen kanssa, joka ei kokonaisuutena minua kiinnosta ja viehätä. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täydellisiä ihmisiä ei ole olemassa mutta kyllä se kumppanin tulee viehättää. Itse ainakin ajattelen niin. Jokainen vastaa parinvalinnastaan itse, minua ei muiden parinvalinta liikuta. Minä kuitenkin vastaan omasta valinnastani ja päätöksestäni enkä halua sitä katua. Kumppaninvalinta ei ole myöskään säälipeliä; tulee olla itselleen ja toiselle rehellinen. Luulisi nyt jokaisen haluavan sellaisen ihmisen vierelleen, josta on kokonaisvaltaisesti kiinnostunut ja joka on kokonaisvaltaisesti sinusta kiinnostunut.
Hyvä kumppani on muutakin ja ensisijaisesti muuta kuin hyvä ulkonäkö. Siihen tarvitaan ne hyvät sisäiset ominaisuudet, mielenkiintoinen persoona, hyvät henkiset ominaisuudet ja hyvä luonne. Kysymys on aina kokonaisuudesta. Mielummin olen yksin kuin sellaisen ihmisen kanssa, joka ei kokonaisuutena minua kiinnosta ja viehätä. :)Tietenkin kumppanin täytyy omaa silmää viehättää, sehän on selvää. Onneksi ihmiset viehättyvät erilaisista asioista, joten useimmille löytyy ottaja.
Check-listin kanssa kumppania on pöljää lähteä etsimään. Jos tyyppi olisi muuten upea, mutta 5cm toivelistan pituusrajan alapuolella, niin tyhmähän sitä olisi jos moisen vuoksi hyvän kumppaniehdokkaan sivuun työntäisi. Anonyymi kirjoitti:
Toki löytyy niitä naisia, joille miehen pituus on kaikki kaikessa. Ihan kuten löytyy niitä miehiä, joille kelpaa vain tietyn painoinen, ikäinen tai kuppikokoinen nainen. Typeryksiä maailmassa riittää.
Ihmiset jotka aidosti etsivät kumppania ja rakkautta, eivät painota hakuaan pelkkien ulkoisten seikkojen takia. Ne jotka kulkevat kauppalista kädessä tutkien ihmisiä ja hylkäävät ehdokkaat jotka eivät täytä jokaista vaatimusta jäävät yksin. Ei heillä itselläänkään olisi mitään annettavaa parisuhteessa, joten hyvä että erottuvat joukosta heti.Tein joskus vuosia sitten epätieteellistä tutkimusta naisten ilmoituksissa Suomi24 treffeissä. Laskin, että n. 62%: ssa naisten ilmoituksissa oli pituusvaade jollakin tavalla esillä.
En ota kantaa, onko se oikein tai väärin. Minusta vaan on tyhmää kuvitella, ettei koolla olisi merkitystä.- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
Tein joskus vuosia sitten epätieteellistä tutkimusta naisten ilmoituksissa Suomi24 treffeissä. Laskin, että n. 62%: ssa naisten ilmoituksissa oli pituusvaade jollakin tavalla esillä.
En ota kantaa, onko se oikein tai väärin. Minusta vaan on tyhmää kuvitella, ettei koolla olisi merkitystä.Miehen pituudella on merkitystä, sen pituinen se.
-flowersreally-
Ideaali parisuhteeseen? Näköjään 180 (vai oliko 181)
Itse:167.
Näköjään onnistuu. Vaikka edelliset oli saman pituisia suunnilleen.
Runsaasti pidempää? En oikein tykkää, jos on yli 20 cm pidempi. Tulee itselle liian "pieni" olo.
Runsaasti lyhyempi? Siinä ei ole sitä eikä muuta ongelmaa.
No se 20 cm voi olla ylä ja alaraja.Ideaalipituinen mies parisuhteeseen? Voisinko tapailla itseäni pidempää, reilusti itseni pidempää.? 😵 En, en voisi. Kiitos, ei. 😋😂
Miksi en? - pokeritermein suora. 😏- Anonyymi
Olen ihmetellyt sitä että naiset etsivät itseään pidempää miestä. Ainakin seksualisesti on parempi jos mies on naisen kanssa saman mittainen. Silloin lähetyssaarnaaja sekä takaapäin onnistuvat optimaalisesti.
Miehet usein etsivät "taskuvenusta", eli lyhyttä naista. Suuresta pituuserosta johten esim. naisen rintojen hyväily lähetyssaarnaajassa on haasteellista. Tasapitkillä pareilla se on helpompaa.- Anonyymi
Ehkä kaikki eivät etsi kumppania seksitekniikoiden helppouden takia, luulisin ainakin. Tai mistä minä tiedän, vaikka kaikki muut pohtivatkin, että pahus kun olis kiva tyyppi tuossa, mutta kun on yli 10 cm minua pidempi, niin ei lähetyssaarnaajassa pystytä optimaaliseen suoritukseen, Ei jatkoon.
Toisekseen, ei pituus ole ainoa seikka, joka vaikuttaa, vaan myös vartalon mittasuhteet eli missä kohtaa kehon pituusmittaa ne yhteenliitettävät elimet sijaitsevat. Persjalkaisuudesta olikin puhetta aiemmin pastalla. Lisäksi sylimitta vaikuttaa, voihan jollakulla olla käsivarret, joilla ylettää rintakourintaan naisen kuin naisen kanssa. Lisäksi naisella saattaa vaikka olla hiukan roikahtavat tisut, joilla läimii vaikka miestä persuksille asennossa kuin asennossa. - Anonyymi
Hyvin on onnistunut panemaan kaiken pituisia naisia vaikka on yli 190 cm pitkä. Ei ole muodostunut ongelmaksi.
- Anonyymi
En ole koskaan kuullut kenenkään keskipitkän-pitkän miehen valittaneen siitä, että seksi ei suju naisen lyhyyden vuoksi. Monella keskipitkällä-pitkällä miehellä on nainen, jonka pituus on 160-169cm, jopa lyhyempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan kuullut kenenkään keskipitkän-pitkän miehen valittaneen siitä, että seksi ei suju naisen lyhyyden vuoksi. Monella keskipitkällä-pitkällä miehellä on nainen, jonka pituus on 160-169cm, jopa lyhyempi.
69 suuseksi oli hankalaa 20 senttiä pidemmän kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni ei tuollaista ymmärrä. Mietipä, jos toisella tai molemmilla on kauheet ilmanpaineet. Tulee sitten naamalle kaikki! ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
69:ssä pituusero vaikuttaa eniten silloin, jos toisella on paljon pidempi selkä. Pitkät jalat eivät vaikuta asiaan mitenkään. Pitkäjalkaisen kanssa isokaan pituusero ei hankaloita 69:ä.
- Anonyymi
Olen itse 170cm. Mies saisi olla 180-190cm. Haaveilen raittiista,uskollisesta miehestä,jolla olisi oma talo😀Haaveeksi jäänee. Ei kunnollisia ole. Mutta aina pittää unelmia olla.
- Anonyymi
Onhan noita kaiken pituisia miehiä tapailtu. Itse 165cm, lyhin mies taisi olla vain pari senttiä itseä pidempi, pisin 195cm. Ja kaikkea siltä väliltä, useimmat varmaan olleet siinä 180cm paikkeilla. Ei se pituus ole itselle koskaan ollut miehessä merkittävä tekijä.
Tykkään käyttää korkokenkiä, muutama lyhyempi mies koitti kieltää multa niiden käyttämisen kun ei halunnut että oisin pidempi. En suostunut tietenkään, toisen huono itsetunto ei määritä mun pukeutumista. Vain yksi lyhyempi mies osasi suhtautua ilolla siihen että kuljin korkokengissä, hän tykkäsi naisellisesta tyylistä. Häntä ei haitannut tippaakaan olla mua lyhyempi.- Anonyymi
Lyhyet miehetkin voivat käyttää piilokorkoja, jos haluavat. Niitä voi tilata netistä. Kyllä lyhyt mies, jos pokka riittää, voi aivan hyvin käyttää korkkareitakin. Kyllä ne miehetkin oppivat niillä kävelemään. Sitten molemmat voi lähteä viihteelle korkkarit jalassa! ;) ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyhyet miehetkin voivat käyttää piilokorkoja, jos haluavat. Niitä voi tilata netistä. Kyllä lyhyt mies, jos pokka riittää, voi aivan hyvin käyttää korkkareitakin. Kyllä ne miehetkin oppivat niillä kävelemään. Sitten molemmat voi lähteä viihteelle korkkarit jalassa! ;) ;D
Ihan huippua olisi lähteä viihteelle korkkarimiesten kanssa. Semmonen iloinen korkkariporukka, joka ei ota itseään turhan vakavasti! ;) ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan huippua olisi lähteä viihteelle korkkarimiesten kanssa. Semmonen iloinen korkkariporukka, joka ei ota itseään turhan vakavasti! ;) ;D
No nyt en saa karistettua mielikuvaa juhlaporukasta 70-luvun tamineissa, etenkin miehistä niissä polvikorkuisissa super paksupohjaisissa bootseissa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt en saa karistettua mielikuvaa juhlaporukasta 70-luvun tamineissa, etenkin miehistä niissä polvikorkuisissa super paksupohjaisissa bootseissa :D
Jos tällainen porukka löytyy tai saadaan kokoon, minä lähden mukaan. Kyllä ne baarit ja tanssipaikat aukeaa varmaan elokuun alussa tai viimeistään syyskuun alussa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tällainen porukka löytyy tai saadaan kokoon, minä lähden mukaan. Kyllä ne baarit ja tanssipaikat aukeaa varmaan elokuun alussa tai viimeistään syyskuun alussa!
Kuulostaa senverran hauskoilta karkeloilta että ilmottaudun täten itsekin mukaan!
- Anonyymi
Pitkälle naiselle pitkä mies(190cm), koska muuten näyttää hölmöltä. Lyhyelle naiselle myös pitkä mies, että yltää kaupassa ylähyllylle.
- Anonyymi
Eipä se rakkaus tunne pituuseroja. Ei rakastunut mieti että näytänköhän hölmöltä rakkaani vieressä kulkiessa.
- Anonyymi
Tuolla tavoin: jos uskaltaa kysyä nuorilta naisilta apua, kuten itsekin johonkin kasvovoiteeseen: voi saada hyviä vinkkejä jos uskaltaa kysyä, silmiin tietystikään ei kannattaisi sellaisia tuotteita tunkea.
- Anonyymi
JOS miestä ja parisuhdetta tavoittelisin, niin aivan varmasti valinta osuisi mieheen joka kantaa pituutensa ja painonsa. Siis on sinut itsensä kanssa eikä kaipaa eikä tarvitse ulkoa tulevia normeja ja kriteereitä. sellainen mies (kuten myös nainen) on tasapainoinen ja itsessään turvallinen ja siten myös hyväksyy toisen ilman mitään pinnallisia vaatimuksia.
En voi arvostaa ihmistä joka tarvitsee ulkomaailman hyväksyntää siihen miltä näyttää. Arvostan hyvin korkealle miestä jolla on terve itsetunto ja sitä kautta sinut itsensä ja elämänsä kanssa. Tällaisia kun vain on hyvin vaikea löytää!
En tuhlaisi aikaani ulkokuoren kanssa seurusteluun, jos sisus on tyhjä. Ruma ilkeä ja pahantahtoinen ihminen on ruma vaikka kullalla kuorruttaisi. Myös itsensä vihaaminen ja väheksyminen rumentaa ihmistä, eikä ole millään tavalla puoleensa vetävää.
Itse olen 168 cm, ja olen seurustellut miesten kanssa jotka olivat saman pituisia kuin minä, joku on ollut pari senttiä pitempi ja yksi 186. Yhtäkään en ole valinnut pituuden perusteella. En voi mitenkään ymmärtää miten nykyajan ihmiset ovat niin mielettömän pinnallisia? Sitten itketään yksinäisyyttä ja hypätään kumppanista toiseen, onnettomina.
Tietenkään ei pidä tyytyä kehen tahansa, vaan pitää valita se joka itselle on hyvä ja paras, mutta siinä pitää luonteenominaisuuksien ja muun yhteensopivuuden määrätä., ei ulkonäön ja ruumiinrakenteen. Ei pidä ottaa ketä tahansa kun ei kestä yksin oloa, se ei tuo muuta kuin lisää ja vielä syvempää onnettomuutta. Kun ensin oppii tajuamaan mitkä ovat ne todelliset arvot ja tärkeää parisuhteessa, ja sitten on avoimin sydämin ottamaan vastaan kun se oikea tulee elämääsi, ja on vielä valmis tekemään töitä parisuhteensa eteen, voi elää onnellisenakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360