on kauneimmillaan? Ylläpito v..ttu!
Koska nainen
33
146
Vastaukset
Hmm, hetkissä kun silmä niin kauniina näkee. Pätee myös miehiin.
Lillis2020 kirjoitti:
Huomenta 🧞♂️
Nukuitko hyvin? 🤗
....🧚🏼♀️....Huomenta. :)
Nukuin ihan hyvin, jotenkin huonossa asennossa kuitenkin. Vasemmalla puolella hartia meinaa jumittaa. Ei kärsi kallistaa päätä oikealle, kun kiskoo ikävästi vastaan. Täytyy tänään vähän läpsiä säkkiä, jos se auttaisi. 😉
Mites Lilli nukkui? 🧚🏼♀️ 🤗Jan1 kirjoitti:
Huomenta. :)
Nukuin ihan hyvin, jotenkin huonossa asennossa kuitenkin. Vasemmalla puolella hartia meinaa jumittaa. Ei kärsi kallistaa päätä oikealle, kun kiskoo ikävästi vastaan. Täytyy tänään vähän läpsiä säkkiä, jos se auttaisi. 😉
Mites Lilli nukkui? 🧚🏼♀️ 🤗Autsista ai, ai.... Itselle käy samoin välillä. Joo, liike tekee hyvää, kunhan lämmittelet ensin vaan 🤗
Kiitos, mä nukuin ihan hyvin. Lyhyet unet, mutta jostain syystä vaan heräsin jo kuuden jälkeen ihan pirteänä. En tiedä mikä on. Ehkä odotan vappuvapaita 😄 Tänään piti jo heti aamusta maistaa simaa.... oi, oi, oi.... namia!
👀
👅💦
Mukavaa ja aurinkoista päivää! ☀️😎Lillis2020 kirjoitti:
Autsista ai, ai.... Itselle käy samoin välillä. Joo, liike tekee hyvää, kunhan lämmittelet ensin vaan 🤗
Kiitos, mä nukuin ihan hyvin. Lyhyet unet, mutta jostain syystä vaan heräsin jo kuuden jälkeen ihan pirteänä. En tiedä mikä on. Ehkä odotan vappuvapaita 😄 Tänään piti jo heti aamusta maistaa simaa.... oi, oi, oi.... namia!
👀
👅💦
Mukavaa ja aurinkoista päivää! ☀️😎Kyllä se siitä taas vetristyy, kun alkaa heilumaan. :)
Mukavaa ja aurinkoista päivää sinnekin, simasuulle! 😃
- Anonyymi
Kuten Elvis ja niin moni muu lauloivat, on nainen kauneimmillaan siinä 16-17 vuotiaana. Sen sijaan seksikkäimmillään, eli juuri täyteen mittaan kasvaneena, hän on 21 vuotiaana.
Arvelisin, että rakastuessaan ja rakastaessaan. Ainakin miehet on silloin komeimmillaan.
Luulen, että ei tee eroa sukupuolien välillä. ;)
Tottakai johonkin ihastuessaan, rakastuessaan, rakastaessaan toista katselee lumoutunein silmin ja näkee uskomattoman kauniina kaiken. Hengästyy ihan katsellessa.Jan1 kirjoitti:
Luulen, että ei tee eroa sukupuolien välillä. ;)
Tottakai johonkin ihastuessaan, rakastuessaan, rakastaessaan toista katselee lumoutunein silmin ja näkee uskomattoman kauniina kaiken. Hengästyy ihan katsellessa.Niin ja se rakastunut/rakastava vasta kauniilta /komealta näyttääkin, vaikka ihan sivustakin katsottuna. Eli ei välttämättä minuun rakastunut 😄 vaan ylipäätään johonkuhun tai johonkin asiaan.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Niin ja se rakastunut/rakastava vasta kauniilta /komealta näyttääkin, vaikka ihan sivustakin katsottuna. Eli ei välttämättä minuun rakastunut 😄 vaan ylipäätään johonkuhun tai johonkin asiaan.
Totta tuokin. Keväässä on aina se kiva puoli, jota odotan. Rakastavaiset katukuvassa. En tiedä miksi, mutta olen aina pitänyt näystä, kun kaksi ihmistä katsoo toisiinsa rakastunein silmin ja pitää toisistaan. Kulkee käsi kädessä ja osoittaa tunteitaan halien ja hellien, hymyillen. Sen energian voi aistia heidän välillään ulkopuolisenakin ja mä tykkään siitä fiiliksestä jonka koen nähdessäni heitä. :)
Ihan kun itsekin saisi ladatun akun. Se viba jotenkin välittyy. :)- Anonyymi
Kyllä, onnellisena ja rakastuneena.
- Anonyymi
naiset on aina kauniita mutta sanoisin että 20-55v ja sitten alkaa mummoutuminen eli vanhuus
Mjaa-a
Onhan hankala kyssä.
Oman kokemukseni mukaan nämä kauneudeksi kutsutut hetket ovat todellakin hetkiä. Ja näiden hetkien syvin olemus on ajan pysäyttäminen. Aika stoppaa tiettyinä hetkinä, ja kuva pysähtyy; luullakseni on niin, että aika ei todellakaan pysähdy, vaan ihmisen aivotoiminta pysähtyy ihmettelemään näkemäänsä ja kokemaansa.
Silloin ihminen on kauneimmillaan, mutta hän itse tätä tuskin edes tajuaa, jollei mene ja kerro.
(reps)Synnyttäessään. 😂
Lillis2020 kirjoitti:
Oho, mä meinasin sanoa että raskaana ollessaan.
On varmasti silloin myös kauneimmillaan, ainakin hehkeimmillään.
- Anonyymi
Silloin kun katsojan silmäpari sen tunnistaa.
Aamuisin.
- Anonyymi
Muistoissa
- Anonyymi
Pyllistäessä.
-flowersreally- Ehdottomasti silloin, kun hän on tyytyväinen. Sen näkee silloin hänestä joka solusta.
Elämässäni olen tavannut ehkä yhden naisen livenä, jonka tiedän olleen elämäänsä tyytyväinen. Silloin en sitä tajunnut, mutta jälkeenpäin olen yhdistellyt asioita päässäni.
Kävin hänen kanssaan treffeillä ja paikkana oli Joensuun ABC. Onneksi istuin jo pöydässä, kun hän saapui paikalle....niin ja istuin, koska sokat lensivät polvista. Hän täytti tilan ja luultavasti vei ilmankin ympäriltä, sillä silloin korvissa vaan piippasi. Kaikki muu ympäriltä menetti merkityksensä. Nainen hymyili lämpimästi ja en edes muista kävelikö, vai leijuiko siihen. Ääni tuntui keijun ääneltä ja hän keskittyi vaan minuun tyyliin: "Tässä nyt olen, kuka sinä olet?"
Siinä oli itseensä ja elämäänsä tyytyväinen nainen kantapäästä hiustupsuun asti. Ei mikään olisi saanut tässä maailmassa saanut sitä häneltä pois.... ja se oli hänen itsensä itselleen järjestämä juttu.... Hän oli sinut itsensä kanssa varmaan 100%;sti.
Ja oli kaunis...voi pojat. :o)- Anonyymi
Oliko venäläinen nainen? Saitko pakit?
Anonyymi kirjoitti:
Oliko venäläinen nainen? Saitko pakit?
Ei, ihan supisuomalainen. Ja rukkaset lopulta tuli....kyllä hän halusi vuorokauden miettiä, että nähdäänkö toiste, mutta ymmärrän hyvin, että varsinkin silloin olin niin epävarma itsestäni, ettei näin savolaisittain sanottuna ollut "ietiäkkään"! :oD
Mutta kyllä se kauneus on tietenkin ihan ulkonäköä fyysisesti, mutta toinen puoli tulee kyllä sisältäpäin ja se vaikuttaa myös siihen, miten kantaa sen "ruotonsa". :oD
Sellainen samanlainen eläjä ois kiva löytää taas. :oD- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ei, ihan supisuomalainen. Ja rukkaset lopulta tuli....kyllä hän halusi vuorokauden miettiä, että nähdäänkö toiste, mutta ymmärrän hyvin, että varsinkin silloin olin niin epävarma itsestäni, ettei näin savolaisittain sanottuna ollut "ietiäkkään"! :oD
Mutta kyllä se kauneus on tietenkin ihan ulkonäköä fyysisesti, mutta toinen puoli tulee kyllä sisältäpäin ja se vaikuttaa myös siihen, miten kantaa sen "ruotonsa". :oD
Sellainen samanlainen eläjä ois kiva löytää taas. :oD" olin niin epävarma itsestäni"
Ehkä tuo vain laittoi näkemään sen naisen parempana kuin onkaan. Anonyymi kirjoitti:
" olin niin epävarma itsestäni"
Ehkä tuo vain laittoi näkemään sen naisen parempana kuin onkaan.No siis varmasti aika kultaa muistoja ja mieli värittää lisää. Mutta kyllä mä pidän häntä kauneimpana tapaamaninaisena juuri siksi, että oli niin tyytyväinen elämäänsä. :o)
Olen mä senkin jälkeen tavannut muitakin naisia, jotka ovat vastaavanlaisia, mutta he taas eivät minua vetoa samalla tavalla, kun hän oli minua varten siellä. Nämä muut ovat olleet varattuja tai sitten muuten sellaisessa tilanteessa, että ei samaa reaktiota minussa taas tule.
Mutta tosiaaan se oli ainutlaatuinen hetki ja tuskin toistuukaan, vaikka juuri siksi, että olen itse nyt taas ihan erilainen....että oikeassa olet siinä mielessä. :o)Disse kirjoitti:
No siis varmasti aika kultaa muistoja ja mieli värittää lisää. Mutta kyllä mä pidän häntä kauneimpana tapaamaninaisena juuri siksi, että oli niin tyytyväinen elämäänsä. :o)
Olen mä senkin jälkeen tavannut muitakin naisia, jotka ovat vastaavanlaisia, mutta he taas eivät minua vetoa samalla tavalla, kun hän oli minua varten siellä. Nämä muut ovat olleet varattuja tai sitten muuten sellaisessa tilanteessa, että ei samaa reaktiota minussa taas tule.
Mutta tosiaaan se oli ainutlaatuinen hetki ja tuskin toistuukaan, vaikka juuri siksi, että olen itse nyt taas ihan erilainen....että oikeassa olet siinä mielessä. :o)Ja tästä katosi jo kommentti, että myö Jan1;n kanssa oltais keijumiehiä.... ???
No totta helkatissa ollaankin. :o) Kyllä sellainen keijukaisten lempeys ja heleys on huikaisevan ihanaa... Vaikka itse on vähän tälläinen mörrimöykky.
https://youtu.be/Z4A9PBV7n_k
Pitää saada keiju, tai sitten mörmötän pimeässä. :oDDisse kirjoitti:
Ja tästä katosi jo kommentti, että myö Jan1;n kanssa oltais keijumiehiä.... ???
No totta helkatissa ollaankin. :o) Kyllä sellainen keijukaisten lempeys ja heleys on huikaisevan ihanaa... Vaikka itse on vähän tälläinen mörrimöykky.
https://youtu.be/Z4A9PBV7n_k
Pitää saada keiju, tai sitten mörmötän pimeässä. :oDNyt on syöty hyvin, voi lähteä ruokalevolle uneksimaan vaikka keijuista. 😋
Pää särkee taas, niin että etoo. 😴Jan1 kirjoitti:
Nyt on syöty hyvin, voi lähteä ruokalevolle uneksimaan vaikka keijuista. 😋
Pää särkee taas, niin että etoo. 😴Mäkin just haarukoin grillattua kanaa ja tacosalaattia lautasellisen. Mä kokeilen tässä vaikka piruullessani syödä palan kanaa, tai possua grillattuna ja sit salaattia... Josko kilon tai pari sais pihistettyä... Muuten ei mitään huolta, mutta tässä mietin, että minkähän kokoisen motskarotsin ostais... :oD Jos tippuu helposti pari kiloa, niin sitten tiedän paremmin. :oD
No perhana....migreeninpoikasta? Otahan droppia ja unet. :o)Disse kirjoitti:
Mäkin just haarukoin grillattua kanaa ja tacosalaattia lautasellisen. Mä kokeilen tässä vaikka piruullessani syödä palan kanaa, tai possua grillattuna ja sit salaattia... Josko kilon tai pari sais pihistettyä... Muuten ei mitään huolta, mutta tässä mietin, että minkähän kokoisen motskarotsin ostais... :oD Jos tippuu helposti pari kiloa, niin sitten tiedän paremmin. :oD
No perhana....migreeninpoikasta? Otahan droppia ja unet. :o)Jep. Nyt imigran nokkaan ja krooh pyyh. 😃
Jan1 kirjoitti:
Jep. Nyt imigran nokkaan ja krooh pyyh. 😃
No niin, eiköhän tuo tuolla reseptillä taputella? :oD
- Anonyymi
kauneimmillaan nainen makaa alasti selällään ja haarat auki niin siinä se on maaiman kaikkeuden upein näky
Kun juo pullon viinaa☝️
- Anonyymi
Vihne silmässä, vähän ennen naisen puheenvuoroa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303