Olen 56 % duunari.
https://www.is.fi/tyoelama/art-2000000784558.html
Hauskaa vappua. Ilma ainakin suosii. 🍾🎭🎈🎉
Duunaritesti
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei toimi.
Enimmäkseen olin ryhmää: "Töitä löytyy seisokin jälkeen."
Se on varmaan eri ryhmää, jotka ovat seisokin aikanakin töissä.
Tulokset tosin vähän vaihteli. N. 47 - 68 %
Hyvää Vappua 🤸♂️Oon niin kova duunari, ettei tuollaiset testit edes suostu aukiimaan....varmaan poksahtas niin reippaasti yli satasen. :oD
Wwuwuw kirjoitti:
Tais lähteä duurin testi vappua viettämään..
Niin tai muuttui mollivoittoiseksi ja siksi ei kehtaa toimia.... :oD
Disse kirjoitti:
Niin tai muuttui mollivoittoiseksi ja siksi ei kehtaa toimia.... :oD
Ehheeh...
Sormet naputtelee niin nopeasti ettei kirjaimet ehdi aina mukaan..Wwuwuw kirjoitti:
Ehheeh...
Sormet naputtelee niin nopeasti ettei kirjaimet ehdi aina mukaan..Se rupee jo täristämään.... Saat ottaa jo simaata. :oD
Disse kirjoitti:
Se rupee jo täristämään.... Saat ottaa jo simaata. :oD
Tttäätäässä mimimitäänn tätäririsstä..
Wwuwuw kirjoitti:
Tttäätäässä mimimitäänn tätäririsstä..
Simaat ja tippaleivät vaan silmissä vilisee, kun vasta iltakasilta saa ottaa. 😀
- Anonyymi
Itselläni saattaa olla palomuuri hieman korkealla kun ilmoittaa että:
<Error><Code>AccessDenied</Code><Message>Access Denied</Message><RequestId>36D69E8976443DD9</RequestId><HostId>k1X 49ZQGbpehMsQsgqA8jSFLmRVGoTfdE2DoN8EmU/dxwpvpUZmmIeylS8MfWSklXbuwszqW9s=</HostId></Error>
Pitäisi ensin opetella ohjelmoimaan ennen kuin tekee mitään omia testejä, ehkä noin 76 vuotta yliopiston ohjelmointilinjalla voisi auttaa, näin sarkastisesti sanottuna, voisi auttaa myös älykkyynteenkin :D:D- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Niin se mullakin nyt näyttää.
Sinä särit sen!
- Anonyymi
Toi julkaisu on vuodelta 2014, päivitetty 2015. Testi on kyllästynyt ja lähtenyt meneen.
📣TOIMIVA LINKKI. KUULUUKO?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006492483.html- Anonyymi
Sä korjasit sen!
- Anonyymi
No nyt toimi tuo testi sitten hah :D:D
Huono testi sinänsä kun on sen hetkisistä mielipiteistä kiinni mitä milloinkin tekee ja miten kysymyksiin vastaa, kun jos on joku naton:n palkkamurhaaja tai muu freelanceri, niin työtilannekin muuttuu jokainen päivä ja tunti, silloin :D:D - Anonyymi
71% duunari. Lähes täydellinen siis.
Olet 70% duunari! se vastasi.
Olet varmasti tärkeä yhteiskunnan ratas, mutta duunariksi sinua ei voi kutsua. Sori.
Toimihenkilöainesta siis. 😋Jascal kirjoitti:
Kuka vastasi Wagner on possu siitä sarjakuvasta eikä saksalainen säveltäjä? 😋
Mie☝️
Soli paljon hauskempi vastaus.
- Anonyymi
Lopputili!
Olet varmasti tärkeä yhteiskunnan ratas, mutta duunariksi sinua ei voi kutsua. Sori.
Ekat fudut tuli.
-flowersreally- 58 % duunari.
Hauska testi. Ei vaan mennyt ihan odotuksien mukaan. Noh, ei aina voi voittaa. :)
"Olet 35 -prosenttisesti duunari.
Lopputili!
Olet varmasti tärkeä yhteiskunnan ratas, mutta duunariksi sinua ei voi
kutsua. Sori!"- Anonyymi
Omituinen testi. Ensin olin 75%. Toisella kertaa osa kysymyksistä oli erilaisia ja tulos: 53%.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991