Onko muilla kokemusta siitä että joutuu jatkuvasti kahnauksiin kun ihmiset vittuilevat ja ajattelevat että tuossapa hyvä kyykytyksen kohde?
Vastaukset 18
- Anonyymi
Millaisissa tilanteissa sulle näin käy? Ja jatkuvasti?
- Anonyymi
En joudu, koska olen niin viisas.
Netissä välillä, irl en koskaan.
- Anonyymi
Siihen auttaa vahvat sanat. Todella vahvat sanat. Ne hiljenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä keino on sanoa jotain sellaista että v ttuilija luulee ett olet vähän hullukin.
Anonyymi kirjoitti:
Jaa-a. Mulla on tapana sanoa mitä ajattelen. Osa hiljenee, osa ei. Parasta kun hiljenee itse ainakin näin netissä, jos toinen ei älyä lopettaa. Vaikka joskus on ihan terapeuttista vähän vääntääkin.
En joudu kahnauksiin . Ei kukaan pottuile minulle. Enkä minä pottuile toisille. Jotkut töllöttävät minua, mutta en ole huomaavinani heidän töllötyksiään.
No en. Netissä jotkut koittaa vähän tökkiä välillä, mutta jättää omaan arvoonsa vaan.
Jascal kirjoitti:
Toiset tökkii vähän, toiset vähän enemmän. 👆👉👇👈 Nyt on tökitty joka ilmansuunnasta. 😜
😄 nyt ei enempää vappusimaa sulle sitten 😅
Lillis2020 kirjoitti:
😄 nyt ei enempää vappusimaa sulle sitten 😅
Ensimmäistä viedään, jo loppui tarjoilu. 😭🙄
Jascal kirjoitti:
Ensimmäistä viedään, jo loppui tarjoilu. 😭🙄
Oih...🥺 älä itke... tässä sitten vielä vähän 🥂 skål!
Lillis2020 kirjoitti:
Oih...🥺 älä itke... tässä sitten vielä vähän 🥂 skål!
Kiitoksia, selvästi valkkaria, mun suosikkia. 🥂 (taidan ottaa vielä vähän lisää🍾😂)
Hyvää vappua.Jascal kirjoitti:
Kiitoksia, selvästi valkkaria, mun suosikkia. 🥂 (taidan ottaa vielä vähän lisää🍾😂)
Hyvää vappua.Hyvää vappua! 😄🥳
- Anonyymi
Ei....
Kun ei ennee misseen liikutakkaan Eipä nykyään käy. Käännän huumoriksi kaiken. Saatan samalla pistää huomaamattanikin vähän piikkiä takaisinkin, kun itsepähän läksi. 😄
Ei kannata v.ttuilla, jos ei ossoo. 😉- Anonyymi
Miksi siitä itse kahnaukseen joutuisi mukaan, jos joku on niin urpo että lähtee aukomaan päätä? Ei tarvitse lähteä moiseen lapsellisuuteen mukaan, jättää vaan omaan arvoonsa ja poistuu tilanteesta.
Joten ei, ei ole kokemusta. Jos joku alkaa länkyttää sellaisia juttuja etten jaksa kuunnella, siirrän itseni muualle tilanteesta.- Anonyymi
En osaan pitää puoleni! Ihmistä ei kannata pelätä, röyhkeinkin rehentelijä nöyrtyy tavatessaan vielä röyhkeämmän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212214Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko821402- 132958
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.142737- 54666
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv95662- 13607
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan96592Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12578- 65561
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44549Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298546- 42525
- 133509
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas28498Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36490- 77484
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä52474On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus31469- 58447