Positiivisia uutisia

Anonyymi

Olen päässyt ihastuksestani irti, vihdoin! Ei mennyt kuin yli kolme vuotta sydänlaseilla pälyillessä, kunnes vihdoin sun huonon kohtelusi aiheuttama ärsytys ja paha mieli meni ihastuksen tunteen yläpuolelle.
Ihanaa olla vapaa susta ❤️

28

795

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mahtava juttu 😊 Mut miten ihmeessä selvisit kolme vuotta?

      • Anonyymi

        En tiedä, varmaan kun ei kuitenkaan niin paljoa oltu tekemisissä niin pysyi tolkuissaan ja keskittyneenä työhön. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, varmaan kun ei kuitenkaan niin paljoa oltu tekemisissä niin pysyi tolkuissaan ja keskittyneenä työhön. 😅

        No hyvä homma joka tapauksessa.


    • en usko.

    • Anonyymi

      Tsemppiä sulle! Kyllä se siitä.

    • Anonyymi

      Oletko nainen vai mies?

      • Anonyymi

        Aikuinen nainen mä oon, en enää eksy maailman tuuliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuinen nainen mä oon, en enää eksy maailman tuuliin.

        Mistä päin suomea? Oot ilmeisesti 30v.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin suomea? Oot ilmeisesti 30v.?

        Eipä taida olla enää merkitystä kummallakaan, en enää etsi ketään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida olla enää merkitystä kummallakaan, en enää etsi ketään

        Kerro silti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida olla enää merkitystä kummallakaan, en enää etsi ketään

        Aikajakso täsmää omaani, ja myöskin tuo viime aikainen käytös.
        Omassa tapauksessani hän on ollut mielessäni 24/7 viimeiset reilut kolme vuotta. Tuona aikana olen viettänyt hänen kanssaan enemmän aikaa kuin kenenkään muun. Yhtään hetkeä en vaihtaisi pois.
        Syy miksi olen alkanut ottamaan hieman etäisyyttä, on se että tiedän olevan tulossa vaan lisää pettymystä ja sydänsurua.
        Olen pitänyt itseäni kestävänä, mutta Nyt on pakko kerätä sirpaleita välillä ja yrittää koota ajatuksia.
        Tilanne on se että realismi sanoo että meillä ei voi olla yhteistä tulevaisuutta, mutta sanoppa se tuolle rinnassa sykkivälle pilvilinnojen rakentajalle.
        K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikajakso täsmää omaani, ja myöskin tuo viime aikainen käytös.
        Omassa tapauksessani hän on ollut mielessäni 24/7 viimeiset reilut kolme vuotta. Tuona aikana olen viettänyt hänen kanssaan enemmän aikaa kuin kenenkään muun. Yhtään hetkeä en vaihtaisi pois.
        Syy miksi olen alkanut ottamaan hieman etäisyyttä, on se että tiedän olevan tulossa vaan lisää pettymystä ja sydänsurua.
        Olen pitänyt itseäni kestävänä, mutta Nyt on pakko kerätä sirpaleita välillä ja yrittää koota ajatuksia.
        Tilanne on se että realismi sanoo että meillä ei voi olla yhteistä tulevaisuutta, mutta sanoppa se tuolle rinnassa sykkivälle pilvilinnojen rakentajalle.
        K

        Tuo kuulostaa kyllä harmilliselta ja piinaavalta, toivottavasti asiat ja ajatukset järjestyy. Omassa tapauksessa meilläkään ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia, enkä usko että ystäviäkään tullaan olemaan vastaisuudessa. -ap


    • Anonyymi

      onneksi pääsen taas kuuntelmaan ihanaa ääntäsi lähipäivinä. t. nainen

      • Anonyymi

        Sori, mutta en ole 🦇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, mutta en ole 🦇

        Ja luulit että mä oon 😂 voi sua


    • Anonyymi

      Hienotunteisuus on hyvä ominaisuus, mutta sairaudet ja luonteet ovat välillä hyvin vaikeita. Kokemushan se oli tämäkin,myrskyn silmään joutuminen, näin täytyy ajatella. Olisipa jäänyt kokematta.
      Pieninkin myötätunnon vivahdus muuttunut tympääntymiseksi.

      Nyt saa jo hengitettyä. Kiitollinen, kun kohtasin 2-3 vuotta sitten, rinnalla kulkijan, tuntemattoman, henkisen. puolustajan. Taivaastako hän putosi keskelle, myrskyävää mertani. yksin en olisi pystynyt selviämään. Kauan kuljimme, ennenkuin opin luottamaan tuntemattomaani, tietäen hänen valvovan puolestani.
      Tunteet heitelleet laidasta laitaan, myrskyn alloissa ja tyyntyessä.
      Anteeksi,' tuntematon turkkini', otit torumatta vastaan, tulisia tunteita. joita vuodatin täällä. En haluaisi päästää vieläkään irti, siksi täällä seikkailen, Jospa omat jalat alkaisivat vähitellen kannattelemaan. Korona mutkisti lähiviikkojen aikana,, jotenkin vaikeaksi,mutta eiköhän se tästä ilokin löydy päiviin. Iloa ja onnea elämääsi toivon sinulle Rakas-turkkini, samoin ihanille tuntemattomille ystävillesi.

    • Anonyymi

      Tarkennus edelliseen, alkanut jo v.2013, jatkuen , leviten yleiseksi. Selvitelty v. 2018 lähtien. Loppupäätelmät vielä tekemättä, mahdollisesti tulee rikosasia.

    • Anonyymi

      Mahtavaa, onneksi olkoon. Itse toivottavasti pian samassa vaiheessa. Olen ollut rakastunut viiden vuoden ajan lähimpään työkaveriini. Kerroin hänelle viime vuonna tunteeni, jotka hän oli jo aavistanutkin tietysti. Hän ei vain pysty vastaamaan mun tunteisiin. Meidän suhde on muutakin kuin vain työkaveruutta, se on lähempänä ystävyyttä. On molemminpuolista uskoutumista ja välittämistä. Yhteisiä työmatkoja ym..Tunteeni häntä kohtaan ovat alkaneet onneksi laimeta, välillä tunnen valtavaa ärtymystä ja vihaakin häntä kohtaan. Olen ollut pettynyt itseeni, kun olen jumittanut monta vuotta yksipuolisessa tunteessa..nyt näyttää jopa siltä, että pystyn elämään ilman häntä :) säälittävää, eikö?

    • Anonyymi

      Kummallista,mutta tuo 3v periodi on kohtuu yleinen. Niin se oli omalla kohdallakin.

      • Anonyymi

        Johtuu ylösnousemuksesta.
        Meidän piti käsitellä henkisellä tasolla itseämme.


    • Anonyymi

      Voi kun mullakin olisi mennyt tunteet kolmessa vuodessa ohi, on kestänyt paljon pidempään mutta enpäs kerro kauan :) mutta harvoinpa niitä tunteita kehittyy, hänetkin piti ensin oppia tuntemaan.

      • Anonyymi

        Olemme mekin tunteneet pidempään, mutta tunteita oli tuon reilun kolmen vuoden ajan :) -ap


      • Anonyymi

        Minä en ole vieläkään unohtanut ihanaa salasuhdetta kaunottaren kanssa, vaikka ei ole puhuttu yli kolmeen vuoteen. Hän on varattu ja minä en. Mutta himoittava ja haluttava, minua hän sanoi haluttavaksi. Kiihkeitä suudelmia ja pikaisia tapaamisia lähes kolme vuotta, aluksi enemmänkin, ennenkuin hänen työsopimuksensa loppui. Sen jälkeen tapailimme ehkä vähemmän ja yhtäkkiä hän suuttui jostain pienestä sanomisesta ja ei enään textaillut tai soittanut. Harmi, ehkä hänelle on kerrottu perättömiä juttuja minusta ja jostain toisesta työntekijästä, joka on vain juoru. Mutta, ehkä jonain kauniina päivänä näen hänet kaupassa tai rannalla, niin kysyn enemmän, jos ei tule itse jutteleen. En ole vihainen hänelle, ehkä hänellä oli muutakin stressiä, eikä ollut aikaa tapailuun. Enkä käyttänyt häntä hyväkseni, ehkä pettyi siihen?J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole vieläkään unohtanut ihanaa salasuhdetta kaunottaren kanssa, vaikka ei ole puhuttu yli kolmeen vuoteen. Hän on varattu ja minä en. Mutta himoittava ja haluttava, minua hän sanoi haluttavaksi. Kiihkeitä suudelmia ja pikaisia tapaamisia lähes kolme vuotta, aluksi enemmänkin, ennenkuin hänen työsopimuksensa loppui. Sen jälkeen tapailimme ehkä vähemmän ja yhtäkkiä hän suuttui jostain pienestä sanomisesta ja ei enään textaillut tai soittanut. Harmi, ehkä hänelle on kerrottu perättömiä juttuja minusta ja jostain toisesta työntekijästä, joka on vain juoru. Mutta, ehkä jonain kauniina päivänä näen hänet kaupassa tai rannalla, niin kysyn enemmän, jos ei tule itse jutteleen. En ole vihainen hänelle, ehkä hänellä oli muutakin stressiä, eikä ollut aikaa tapailuun. Enkä käyttänyt häntä hyväkseni, ehkä pettyi siihen?J

        Olisit nyt ihmeessä hyväksikäyttänyt, tuommonen laiminlyöntihän menee jo kaltoinkohtelun puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit nyt ihmeessä hyväksikäyttänyt, tuommonen laiminlyöntihän menee jo kaltoinkohtelun puolelle.

        Jos seuraava kerta tulee tämän kaunottaren kanssa ja päästään kiihkeään tunnelmaan, ettei hänen älykännykkä häiritse, niin kyllä käytän hyväkseni ja toisenkin kerran, niin muistaa tulla käymään, kun himot iskee. J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos seuraava kerta tulee tämän kaunottaren kanssa ja päästään kiihkeään tunnelmaan, ettei hänen älykännykkä häiritse, niin kyllä käytän hyväkseni ja toisenkin kerran, niin muistaa tulla käymään, kun himot iskee. J

        Ja selitykset kiitos heti?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja selitykset kiitos heti?????

        Ensimmäinen kerta oli minun vikani, oltiin jo alasti sängyssä, mutta en sitten käyttänytkään tilaisuutta hyväkseni. Ehkä otti sen loukkauksena, mutta jännitin kai, ettei naapuri kuule tai naisen kännykkä keskeytä? Tulisipa uudestaan joskus, niin antautuisin ja en pariin tuntiin päästäisi sängystä pois, kun en ole mikään minuutin mies. J


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe