Mikä näistä olet?
Hyvät pahat ja rumat
25
107
Vastaukset
En ainakaan Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez. 😋
Jäljelle jää enkelisilmä ja blondi, ihan sama kumpi heistä on.Sanotaan hmmmm, ruma.
- Anonyymi
Olen hyvä ja ruma.
- Anonyymi
Paha ja ruma. No doubt about it. :)
Välillä hyvä, välillä paha, mutta ruma en ole ikinä.☝️
- Anonyymi
En ole täysin selkeästi mikään mainituista vaihtoehdoista. Olen sivistynyt, älykäs, toisten ihmisten huomiointiin kykenevä. Ja ulkonäkö: Kun katson peiliin, niin totean: Oma naama paras naama. -Likinäkörillitäti
- Anonyymi
Entä jos on paha ja kaunis?
Elokuvista puheenollen, niin tämä on yksi niistä täydellisistä raapaisuista olevaisuuden pintaan niillä kynsillä, joita on paljon.
Bergman ei kuulu näihin tyyppeihin, sillä tämä on vapaa alusta lausua mielipiteitä.
(hirn)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Itse olen tietenkin täällä leffan Itäpuu.
(hihitystä)Tiesitkö sitä että omena ei ikinä pudonnut Newtonin päähän, vaan se omena putosi puusta hänen viereensä ja hän löi sillä puusta pudonneella omenalla itseään päähän ja sai ajatuksen.
Kuten Einstein aikoinaan patenttivirastossa töissä ollessaan varasteli toisten keksinnöt, itse ei tajunnut mitään mistään asiasta :D Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö sitä että omena ei ikinä pudonnut Newtonin päähän, vaan se omena putosi puusta hänen viereensä ja hän löi sillä puusta pudonneella omenalla itseään päähän ja sai ajatuksen.
Kuten Einstein aikoinaan patenttivirastossa töissä ollessaan varasteli toisten keksinnöt, itse ei tajunnut mitään mistään asiasta :DMjaa
Mitä mä en nyt tajunnut?
(reps)
- Anonyymi
Kaikki. Ja kaunis.
- Anonyymi
Olen hyvyyteen pyrkivä, fyysisesti-ei-niin-viehättävä (en mielelläni käytä sanaa ruma), monin tavoin keskeneräinen ja epätäydellinen. On minussa paljon muutakin.
Olen hyvässä mielessä ruma ja pahassa mielessä hyvä.
- Anonyymi
Keitä ovat: Kauniit, pahat ja ystävälliset?
- Anonyymi
Uusi TV-sarja Kauniiden ja Rohkeiden rinnalle: Kauniit ja Rumat, tai Rumat ja Menestyvät, Spelling-yhtiölle heittää scriptejä :D
Hyvä.
https://youtu.be/A732Cuuo2tI
Do you? 🤨Meikäläinen on Jason Robardsin ja Tucon risteytys!
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/10/Jason_Robards-1968-1.jpg
Ruma olen ja partainen.....https://dauamh13nm6e3.cloudfront.net/telkku/image/upload/w_735,h_413,c_fill,f_auto,g_faces:center/v1539663249/guide/4740239.jpg
Huuliharppukostaja!!!- Anonyymi
RumaMies kirjoitti:
https://dauamh13nm6e3.cloudfront.net/telkku/image/upload/w_735,h_413,c_fill,f_auto,g_faces:center/v1539663249/guide/4740239.jpg
Huuliharppukostaja!!!Itse voit kirjoittaa jollekin Tori Spellingille skriptaasi minkälainen olisi rumat ja rahakkaat sarja esim. :D
Monesti vastaavat jos asia on oikea ja asiallinen. - Anonyymi
RumaMies kirjoitti:
https://dauamh13nm6e3.cloudfront.net/telkku/image/upload/w_735,h_413,c_fill,f_auto,g_faces:center/v1539663249/guide/4740239.jpg
Huuliharppukostaja!!!Charles Bronson :D
Anonyymi kirjoitti:
Charles Bronson :D
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/52/Richard_Kiel_2014_(cropped).jpg/250px-Richard_Kiel_2014_(cropped).jpg
No nyt löytyi meikäläistä vastaava kuva....!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse voit kirjoittaa jollekin Tori Spellingille skriptaasi minkälainen olisi rumat ja rahakkaat sarja esim. :D
Monesti vastaavat jos asia on oikea ja asiallinen.Voi v.tun papukaija. Menisit edes töihin.
- Anonyymi
Mä olen v*tun päivänsäde!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483