Hyvät pahat ja rumat

Anonyymi

Mikä näistä olet?

25

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ainakaan Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez. 😋
      Jäljelle jää enkelisilmä ja blondi, ihan sama kumpi heistä on.

• Sanotaan hmmmm, ruma.

• Tuco. 😂

• Anonyymi

Olen hyvä ja ruma.

• Anonyymi

Paha ja ruma. No doubt about it. :)

• Välillä hyvä, välillä paha, mutta ruma en ole ikinä.☝️

• Anonyymi

En ole täysin selkeästi mikään mainituista vaihtoehdoista. Olen sivistynyt, älykäs, toisten ihmisten huomiointiin kykenevä. Ja ulkonäkö: Kun katson peiliin, niin totean: Oma naama paras naama. -Likinäkörillitäti

• Anonyymi

Entä jos on paha ja kaunis?

• Elokuvista puheenollen, niin tämä on yksi niistä täydellisistä raapaisuista olevaisuuden pintaan niillä kynsillä, joita on paljon.

Bergman ei kuulu näihin tyyppeihin, sillä tämä on vapaa alusta lausua mielipiteitä.

(hirn)

• Itse olen tietenkin täällä leffan Itäpuu.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Itse olen tietenkin täällä leffan Itäpuu.

(hihitystä)

Tiesitkö sitä että omena ei ikinä pudonnut Newtonin päähän, vaan se omena putosi puusta hänen viereensä ja hän löi sillä puusta pudonneella omenalla itseään päähän ja sai ajatuksen.

Kuten Einstein aikoinaan patenttivirastossa töissä ollessaan varasteli toisten keksinnöt, itse ei tajunnut mitään mistään asiasta :D

• Anonyymi kirjoitti:

Tiesitkö sitä että omena ei ikinä pudonnut Newtonin päähän, vaan se omena putosi puusta hänen viereensä ja hän löi sillä puusta pudonneella omenalla itseään päähän ja sai ajatuksen.

Kuten Einstein aikoinaan patenttivirastossa töissä ollessaan varasteli toisten keksinnöt, itse ei tajunnut mitään mistään asiasta :D

Mjaa

Mitä mä en nyt tajunnut?

(reps)

• Anonyymi

Kaikki. Ja kaunis.

• Anonyymi

Olen hyvyyteen pyrkivä, fyysisesti-ei-niin-viehättävä (en mielelläni käytä sanaa ruma), monin tavoin keskeneräinen ja epätäydellinen. On minussa paljon muutakin.

• Olen hyvässä mielessä ruma ja pahassa mielessä hyvä.

• Anonyymi

Keitä ovat: Kauniit, pahat ja ystävälliset?

• Anonyymi

Uusi TV-sarja Kauniiden ja Rohkeiden rinnalle: Kauniit ja Rumat, tai Rumat ja Menestyvät, Spelling-yhtiölle heittää scriptejä :D

• Anonyymi
        RumaMies kirjoitti:

https://dauamh13nm6e3.cloudfront.net/telkku/image/upload/w_735,h_413,c_fill,f_auto,g_faces:center/v1539663249/guide/4740239.jpg

Huuliharppukostaja!!!

Itse voit kirjoittaa jollekin Tori Spellingille skriptaasi minkälainen olisi rumat ja rahakkaat sarja esim. :D

Monesti vastaavat jos asia on oikea ja asiallinen.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse voit kirjoittaa jollekin Tori Spellingille skriptaasi minkälainen olisi rumat ja rahakkaat sarja esim. :D

Monesti vastaavat jos asia on oikea ja asiallinen.

Voi v.tun papukaija. Menisit edes töihin.

• Anonyymi

Mä olen v*tun päivänsäde!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      77
      5446
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3085
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      124
      2360
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      121
      1972
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      23
      1909
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1810
    7. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      6
      1469
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      71
      1432
    9. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      297
      1425
    10. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      54
      1300
    Aihe