Kumman kanssa viettäisit kuuman kuukauden

Anonyymi

Jutta Urpilaisen vai Marilyn Monroen?

18

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en kummankaan

    • Anonyymi

      Joo en ainakaan Marilynin. Pelkkää luuta enää jos sitäkään. Jos siis pakko olis niin Jutan kanssa joisin kahvit mut en enempää.

      • Anonyymi

        Tietysti olettaen että Marilyn olisi elossa.


      • Anonyymi

        Tietysti olettaen että Marilyn olisi elossa.


    • Öm...

      Jutta on käsittääkseni Brysselissä, jota kaupunkina vihaan. Aivan hanurista.

      Marilyn taas ei kuole koskaan. Olen lukenut hänen kanssaan satoja kirjoja ja hieronut samalla lukemattomia kylmiä varpaita.

      (hihitystä)

      • Anonyymi

        No unohda se kaupunki, nythän oli puhe vain naisista. Ajattele se Jutta irrallaan siitä Brysselistä. Muuttuuko mielipide sen jälkeen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No unohda se kaupunki, nythän oli puhe vain naisista. Ajattele se Jutta irrallaan siitä Brysselistä. Muuttuuko mielipide sen jälkeen?

        Irrota Jutta Brysselistä?

        Ei Juttaa voi irrottaa Brysselistä, sillä hän itse siihen liittyi.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Irrota Jutta Brysselistä?

        Ei Juttaa voi irrottaa Brysselistä, sillä hän itse siihen liittyi.

        (Naurua)

        Kuvakollaasi

        Viimeksi näin Jutan Juttutuvassa, joka on demareiden graniittipyhättö, ja kestää siten hyvin sosiaalidemokraattista bilettämistä.

        Istuin samassa pöydässä syömässä pitsaa Jutan kanssa. Muistaakseni siinä oli pari muutakin tyyppiä tai ihmistä, mutta he eivät olleet niin inspiroivia kuin Jutta oli.

        Söin artisokkapitsan.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Kuvakollaasi

        Viimeksi näin Jutan Juttutuvassa, joka on demareiden graniittipyhättö, ja kestää siten hyvin sosiaalidemokraattista bilettämistä.

        Istuin samassa pöydässä syömässä pitsaa Jutan kanssa. Muistaakseni siinä oli pari muutakin tyyppiä tai ihmistä, mutta he eivät olleet niin inspiroivia kuin Jutta oli.

        Söin artisokkapitsan.

        (hirn)

        Taas neiti Mortensonin kanssa olemme keskustelleet paljon kirjallisuudesta ja elelleet ja lojuneet ikään kuin toisenlaisessa maailmassa, fiktiivisessä.

        Siellä on todella miellyttävää, sillä kaikki yksityiskohdat liikkuvat kättä heilauttamalla. Norma älysi heti mistä puhuin ja nauroi päälle.

        Hänellä on ihana nauru. Rakastan häntä.

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      Kunnioitan näitä ihmisiä niin paljon, etten ajattele tällaisia. Jutta on hyvä. Marilyn oli hyvä. m>

      • Anonyymi

        Hienosti sanottu! n>


    • Anonyymi

      Jutta on ihana!

    • Anonyymi

      Jutta ilman muuta, vaikka tosin en jaa mitään näkemyksiä kanssaan koska olen Persu. Jutta on vain niin ihanan rehevä ja hyvät peput.

    • Anonyymi

      Ja mihin Jutan suosio perustuu? Varmaan eri asioihin kuin Marilynin...

    • Voi ei. Toinen kuollut aikoja sitten ja toinen on politiikko. Vaikea valita.

      • Anonyymi

        Kuvittele että Marilyn on elossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittele että Marilyn on elossa

        En kummankaan Jutta on vasemmistolainen, no olihan hänellä sentään mustat verkkosukat reittä reippaasti näkyville. Konstit on monet.


    • Anonyymi

      Jutta tihkuu seksiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1275
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1125
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      811
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      672
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      40
      657
    9. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    10. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      349
      625
    Aihe