Meillä kerros- ja rivitaloasukkailla liehuu Suomen lippu salossa kaikkina liputuspäivinä. Niinhän se pitää ollakin. Mutta omakotitaloasukkaiden lippitangot huojuu tyhjyyttään, ainakin tuossa kadun toisella puolella. En kirjoita tätä sen vuoksi, että Vappuna pitäisi liputtaa. Kyllä ainakin Suomen itsenäisyyspäivä on liputuksen arvoinen, mutta nuo omakotitalojen lipputangot olivat silloinkin ilman lippua. - Jos liputus ei kiinnosta, niin voisiko lipputangon kaataa pois?
Lipputangot tyhjänä
33
193
Vastaukset
- Anonyymi
Asuu varmaan niin laiskaa porukkaa, ettei viitsi vielä kahdeksan aikaan kiivetä sängystä. Hyvältähän tuo näyttää sinistä taivasta vasten siniristilippu, itse nostin klo 8.00.
- Anonyymi
Kerros-ja rivitaloissa lipun nostaa huoltomies, ok-talon lippu on asukkaan itsensä nostettava. Jos esim. Vuokrataloissa nosto jäisi asukkaiden varaan, ensimmäistäkään kertaa lippu ei nousisi salkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerros-ja rivitaloissa lipun nostaa huoltomies, ok-talon lippu on asukkaan itsensä nostettava. Jos esim. Vuokrataloissa nosto jäisi asukkaiden varaan, ensimmäistäkään kertaa lippu ei nousisi salkoon.
Älä ole niin varma....
- Anonyymi
jokos tolpan nokasta kajuutetaan ja vaaditaan, huuto on karmeeta
- Anonyymi
Jokos, jokos...
Miten on mahdollista, että peräkamarissa ollaan jo hereillä? Valvoitko läpi yön? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokos, jokos...
Miten on mahdollista, että peräkamarissa ollaan jo hereillä? Valvoitko läpi yön?onkos ruuhitus vielä käynnis jotta jaksaavat siliputa tolopan nokkahan kajuutamahan
- sinnehän pitääkin siliputa aika tiuhaan ääntänsä aukomaan
- hakarainen esitti hyvin sen uijun pää sivulle käänetynä ja lakana turpiini pääs - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onkos ruuhitus vielä käynnis jotta jaksaavat siliputa tolopan nokkahan kajuutamahan
- sinnehän pitääkin siliputa aika tiuhaan ääntänsä aukomaan
- hakarainen esitti hyvin sen uijun pää sivulle käänetynä ja lakana turpiini pääsLieksan vesitornniin kuulemma tehhään semmonen reetti ja laetettaan mahottoman isot ämyrit. Kuulluu pitemmällekkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksan vesitornniin kuulemma tehhään semmonen reetti ja laetettaan mahottoman isot ämyrit. Kuulluu pitemmällekkii.
siihehän nuo tähtää jot riisutaa lieksann kaikesta muusta ja levitävät omat sääntösä ja kirjaset miten pitää toimia väärät-uskot ohjeet kumotaan roskasiksi ja osaa poltettaan
- Anonyymi
Pohjanmaallakin vappuna ei isännät lippua nosta. Täälä on tapana ajaa paskaa pellolle vappuna.
Minä työmehenä ymmärrän sen vallan hyvin. Me työtätekevät olemme rakentaneet Suomen ja isännät ovat ottaneet perintöpellosta sadon ja myyneet sen kovalla hinnalla Suomen rakentajille.
Verorahoilla on rahoitettu viljelyksiä ja ostettu monet nelivedot maatalouteen. - Anonyymi
Eipä läheskään kaikkialla lippua salkoon laiteta esim Veteraanien päivänä. Ja se jos mikä on minusta aivan törkeää ja Vetreaanien suurta urakkaa loukkaavaa. Mitä olisimme ilman Sotaveteraaneja ja Lottia. Suuri kunnia ja kiitos kaikille Sotaveteraaneille. Myös Lotat ja kotirintamalla olleet,heille kiitos.
Tunnen paljon Veteraaneja ja kuntoutuslaitoksessa olleena tutustuin moniin vanhoihin ( nuorin oli 96v Veteraani) ja monet keskustelut pidettiin. Annoin heille kauniit kiitokset ja kädenpuristuksen.
Moniko Veteraani koki että on mieletöntä,uskomatonta kun tänne tulee ulkomailta nuoria salskeita miehiä sotaa pakoon,kertoivat et heille ei tullut mieleenkään olla moinen karkuri vaan kunnia asia puolustaa,taistella Suomen puolesta. Sanoin heille että olen sanonutkin näille lusmuille etten arvosta teitä lainkaan kun ei ole miestä puolustaa ja taistella kotimaanne puolesta vaan lähdette tuhansien kilometrien päähän karkuun,,ette ole miehiä ettekä mitään,kurjia nyhvelöitä vain.
Naama punaisen kuuntelivat moitteitani. Osuko ja upposiko et tajuavat mitä heistä täällä ajatellaan.- Anonyymi
Tuommoista kuin lipputanko ja lippu en ottaisi vaikka ilman saisin? Mitä minä sillä tekisin maaton eläjä, tai on minulla maata kukkaruukuissa ja ulkona kukkapenkissä ja kukkalaatikoissa!
Antaa niiden intoilla kenellä on aihetta, minulla ei ole. - Anonyymi
Veteraanaille ei liputettu,odotetaan ensin varmat tulokset syyllistyivätkö kansanmurhaan ja ovatko liputtamisen arvoisia vai rikollisia.
- Anonyymi
Eikö kukaan ole vielä älynnyt esittää yleistä liputuspäivää Suomeen pesiytyneille tunkeutujille? Hävytöntä! Paikka olisi heti siinä ennen omien veteraanien päivää, oikein kunniapaikalla.
- Anonyymi
Muista aina, kun katsot lippuja, että ei se maan omistuksesta ole kiinni. Minulla ei ollut lipputankoa aikasemmin mutta kunhan asuin ulkomailla muutaman vuoden niin takaisin tultuani hankin lipun ja tangon.
On mielestäni asiat niin hyvin Suomessa, että kannattaa liputtaa tiettyinä päivinä.
En liputa kesäkuun 4 päivä, kun on Mannerheimin syntymäpäivä, tappoi niin monta kunnon työntekijää.
Kaikki vähänkin Ruotsiin ja ruotsinkieleen viittaavat liputuspäivät jätän väliin.
Vappu, äitienpäivä ja juhannus ehdottomasti. Nostan minä tuolle muijalle synttäreillä lipun, nostaa muuten metelin.- Anonyymi
Liputatatko Stalinin syntymäpäivänä 18.12. se kun ei tappanut tai tapattanut ketään. Eikös Stalin pitäisi julistaa pyhimykseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liputatatko Stalinin syntymäpäivänä 18.12. se kun ei tappanut tai tapattanut ketään. Eikös Stalin pitäisi julistaa pyhimykseksi?
Arvaa mille puolelle sun ajatukset sijoittuu. Olet niitä saunan taakse työmiehiä taluttavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa mille puolelle sun ajatukset sijoittuu. Olet niitä saunan taakse työmiehiä taluttavia.
En suinkaan, eikös se Stalin tapattanut työläisiä, vai onko historiaa jo muutettu uudelleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä liputan,Georgiassa hänen kotimaassaan on synnyinkoti suurin ja tärkein nähtävyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä liputan,Georgiassa hänen kotimaassaan on synnyinkoti suurin ja tärkein nähtävyys.
Maailma ja tuhon vietti, samaan haluavat venakot kokea vieläkin joukko kuopituksiaan
- on se kumma jano näillä vieteilämme, käydä päin helvetee
- samaa vietiä se on näitä kulukureita hyyssätä, hukkaan heitetyä on vaatijoitten kans kynkätä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä arvelet tuosta että pitäiskö Stalin ja Putin julistaa pyhimyksiksi? Kaksi rehellistä miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä arvelet tuosta että pitäiskö Stalin ja Putin julistaa pyhimyksiksi? Kaksi rehellistä miestä.
Onhan meillä Suomessa julistettu "pyhimykseksi" mies joka on tehnyt valan puollustaa Venäjää kuolemaansa saakka. Sen vankileireillä ja yksityisissä oikeuden käynneissä tapettiin kymmeniä tuhansia naisia, lapsia ja miehiä.
Samaan katekoriaan kuuluu Stalinin kanssa.
Lenin antoi meille suomalaisille edes itsenäisyyden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan meillä Suomessa julistettu "pyhimykseksi" mies joka on tehnyt valan puollustaa Venäjää kuolemaansa saakka. Sen vankileireillä ja yksityisissä oikeuden käynneissä tapettiin kymmeniä tuhansia naisia, lapsia ja miehiä.
Samaan katekoriaan kuuluu Stalinin kanssa.
Lenin antoi meille suomalaisille edes itsenäisyyden.31.12.1917 Leninpä niin kunnon bolsu.
- Anonyymi
Tänään kuulema liputetaan raskaan hoitotyön tekijöille, koska päivittäin työskentelevät vaarallisessa virusympäristössä oma terveys uhattuna.
- Anonyymi
Tässä olisi Venäjälle tutkimista samallakertaa kun tutkivat Suomalaisten sotarikoksia!
Menisi samalla kertaa ja sitten kansainväliseen tuomioistuimeen.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006493452.html
- Anonyymi
Aloittajalle valmiiksi toiset nostavat lipun salkoon, älä leuhki lipun liehumisella kun et itse ole tikkua ristiin asian eteen tehnyt.
- Anonyymi
Jokaisen työtä tekevän pitää arvostaa saavutuksiaan niin paljon, että ei jätä lipputankoa ostamatta ja liputtamatta.
Näistä omaa rintaansa nostavista ei saa tehdä suomalaisuuden omistajia.
Kerrostalon rakentaja sanoi, että olin tuolla kerrotalolla töissä mutta se rahoittaja esittää vierailleen, että tuon kerrostalon olen rakentanut. Eihän se rahoittaja ole siellä rakentanut perhana mitään.
Työtä tekevät ovat rakentaneet Suomesta ehkä maailman parhaimman maan, joten hankkikaa lipputanko ja lippu. Nostakaa se ylpeänä salkoon vappuna.
Salko maksaa n. 250 € rautakaupassa ja lippu muutaman kympin.- Anonyymi
Tuollaiselle summalle on muutakin käyttöä, se on eri juttu jos olisin provari ja hyvä summainen eläke tulisi, niin mikäs siinä voishan sitä ajatella! Mutta ei työläisen pidä ruveta pröystäilemään ja porvaria leikkimään! Monikin työläinen kyllä sitä tekee kun velkamersulla ajelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiselle summalle on muutakin käyttöä, se on eri juttu jos olisin provari ja hyvä summainen eläke tulisi, niin mikäs siinä voishan sitä ajatella! Mutta ei työläisen pidä ruveta pröystäilemään ja porvaria leikkimään! Monikin työläinen kyllä sitä tekee kun velkamersulla ajelee.
Saunakaljat ja kossupullon jättää ostamatta pari kertaa niin siinähän se summa jo säästyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saunakaljat ja kossupullon jättää ostamatta pari kertaa niin siinähän se summa jo säästyy.
Tärkeämpänä minä vaikka kaljaa ja kossua pidän kuin lippuvouhotusta! Mitä järkeä olisi että vielä pitäisi lippu hommata vahdittavaksi kun se kuitenkin unohtuisi yöksi sinne tankoonsa, ja eikös siitä saa elinkautisen vankeustuomion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeämpänä minä vaikka kaljaa ja kossua pidän kuin lippuvouhotusta! Mitä järkeä olisi että vielä pitäisi lippu hommata vahdittavaksi kun se kuitenkin unohtuisi yöksi sinne tankoonsa, ja eikös siitä saa elinkautisen vankeustuomion.
Mulla ei ole niin nöpön nuukaa jääkö lippu salkoon.
Olin aikoinaan Ruotsissa muutaman vuoden töissä ja siellä eräs Stefan oli unohtanut lipun salkoon vielä seuraavanakin päivänä ja naapurin isänmaallinen yksilö soitti poliisille.
No Stefan kertoi, että potutti niin helvetisti niiden valvonta. Nosti vanhat pitkät alushousut salkoon muutamaksi päiväksi ja sen jälkeen oli naapuri lopettanut valitukset.
- Anonyymi
Eipä rautakaupassa saa palvelua niin ei voi ostaa.
Toisissa kaupoissa syöksyy myyjä kimppuun kuin sika limppuun heti kun vaan astuu ovesta sisään. Täällä on sitten toisenlainen meininki.
- Anonyymi
En asu Lieksassa, en lähelläkään, mutta omakotitalossa kyllä. Kun ostin taloni, ensi töikseni poistin lipputangon. Eipähän kukaan pääse valittamaan, että lippu on nostettu tai laskettu väärään aikaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a505739Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,444372Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1483959Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913640Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii702864Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1052507Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut401859Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561826Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2271671Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä331451