Mitä aiotte tehdä

Anonyymi

Mitä aiotte tehdä Li Anderssonin lupaamalla ylimääräisellä 100 euron elvytyssetelillä? Minä aion laittaa sen samaan lasivitriiniin
jossa on Antti Rinteen järkkäämä vappusatanen! Vaalit kunhan lähenee niin ehkä lupaukset kasvaa rahanjaosta!
Kunhan satasia kertyy tarpeeksi joita itse kukin politikko alkaa
lupailemaan ja koossa on 1000 euroa jätän ne perinnöksi
lentokyvyttömien lehmien yhdistykselle.
Hyvää Vappua!

26

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Li Anderssonin elvytyssatasta kokeillaan ensin ambulansseissa. Ensihoitajat heiluttavat satasta elvytettävän nenän edessä jos sen avulla virkoaisi.

      • Anonyymi

        Se on huijausta se vappusatanen II ei kelpaa ruokakaupassa taas äänestäjiä petkuhuiputetaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on huijausta se vappusatanen II ei kelpaa ruokakaupassa taas äänestäjiä petkuhuiputetaan

        Se on varmaan semmonen leikkiseteli Afrikan tähti - pelistä minkä Anderssonni jakaa kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on huijausta se vappusatanen II ei kelpaa ruokakaupassa taas äänestäjiä petkuhuiputetaan

        Li Andersson ei ole luvannut yhtään mitään. Hän esitti vain ajatuksen. Ei siis luvannut mitään.
        Kannattaisikohan juntterien perehtyä asioihin paremmin.
        No leikki leikkinä, ettehän pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on huijausta se vappusatanen II ei kelpaa ruokakaupassa taas äänestäjiä petkuhuiputetaan

        Sillä voi mennä oopperaan.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Se on varmaan semmonen leikkiseteli Afrikan tähti - pelistä minkä Anderssonni jakaa kaikille.

        Samanlainen vitsi Li Andersoni satanen kuin Antti Rinteen lupaamat korotukset. Puhuvat sitä mitä sylki suuhun tuo. Mikä lie näitten ministereiden pään pehmittäny kun edes ilkeävät suustaan tuollaista päästää. No " siin olis idistä " et joa Nallelle annettas satanen. Eiköhän sillä miehellä oo ihan omastaan rahaa niin ei tuollaisille tartte antaa euroakaan. Kun on ihmisiää jotka elää n 500 eurolla kuukauden ja tuosta maksetaan jopa vielä vuokraa,puhelilaskua ym. Hyvää et ko summa riittää elämiseen.
        Ruuan hinta on tämän kevään aikana noussu tosi paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlainen vitsi Li Andersoni satanen kuin Antti Rinteen lupaamat korotukset. Puhuvat sitä mitä sylki suuhun tuo. Mikä lie näitten ministereiden pään pehmittäny kun edes ilkeävät suustaan tuollaista päästää. No " siin olis idistä " et joa Nallelle annettas satanen. Eiköhän sillä miehellä oo ihan omastaan rahaa niin ei tuollaisille tartte antaa euroakaan. Kun on ihmisiää jotka elää n 500 eurolla kuukauden ja tuosta maksetaan jopa vielä vuokraa,puhelilaskua ym. Hyvää et ko summa riittää elämiseen.
        Ruuan hinta on tämän kevään aikana noussu tosi paljon.

        Li puhuu pehmeitä vaikka vaaleja ei ole lähelläkään näköpiirissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Li puhuu pehmeitä vaikka vaaleja ei ole lähelläkään näköpiirissä.

        Taitaa ministereillä olla itsellään korona päässä ja kielellä.


    • Anonyymi

      Oletteko tosiaan niin hölmöjä, että annatte narrata itseänne, peräti 5.5 miljonaa suomalaista. Valtion rahoja muka jaettaisiin 550miljoonaa, sehän on perustuslain vastaista,
      Li Andersson hourii aivan järjettömiä.
      Naisjohtajilla on tapana antaa satasia ja sitten ottaa itsellensä satoja miljoonia, himoitsevat vain valtion rahoja itsellensä.
      Kerrankin naisjohtaja jakoi satasia, nosti itsellensä ponuksina pitkälti toitakymmentä miljoonaa ja apulaisjohtajallekin yli kymmenen miljoonaa.

      • Anonyymi

        Kylläkait ne politikot lupaa mitä tahansa pönkittääkseen asemaansa, vaikka lupaamalla joutavaa paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläkait ne politikot lupaa mitä tahansa pönkittääkseen asemaansa, vaikka lupaamalla joutavaa paskaa.

        halpamaista ja populistista tehdä politiikkaa keskellä poikkeustilaa. nyt kyllä on niin läpinäkyvä vappu-vaalitemppu, että ihan hävettää kun poliitikko ei osaa mitään muuta kun jauhaa oman puolueen mantroja ja tyhjiä lauseita. nyt ei ole aika gallupeille tai poliittiselle tempuille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        halpamaista ja populistista tehdä politiikkaa keskellä poikkeustilaa. nyt kyllä on niin läpinäkyvä vappu-vaalitemppu, että ihan hävettää kun poliitikko ei osaa mitään muuta kun jauhaa oman puolueen mantroja ja tyhjiä lauseita. nyt ei ole aika gallupeille tai poliittiselle tempuille.

        On Andessonilla keinot vähissä. Halpamaista nuoleskelua ja höplästä vetämistä. Kenen taloudellinen tilanne korjaantuu satasella? Vielä kun esittää satasen sijoittamista kulttuuriin ja kivijalkakauppoihin. Eiköhän eläkemummo ja työtön sijoittaisi mieluummin ihan vain syömisiin. Ilman kulttuuririentoja voi elää mutta ilman ruokaa on hankalampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        halpamaista ja populistista tehdä politiikkaa keskellä poikkeustilaa. nyt kyllä on niin läpinäkyvä vappu-vaalitemppu, että ihan hävettää kun poliitikko ei osaa mitään muuta kun jauhaa oman puolueen mantroja ja tyhjiä lauseita. nyt ei ole aika gallupeille tai poliittiselle tempuille.

        Eikä nyt ole aika ottaa pakolaisia ympäri maailmaa. Suomessa on yllinkyllin huono-osaisuutta ja työttömyyttä,lomautuksia,irtisanomisia ym niin näitä EI PITÄISI ottaa. Mutta niin oon lukenut että Toukokuun lopulla tulossa alaikäisiä 35 ja aikuisia 30 ( yht 175) jostain
        pakolaiseksi. Ja jokin vastaanottokeskus etelä-suomessa jossa mieletön määrä koronaa. Ja lisää vaan otetaan joista huolta pitää. Eikö meistä(jotka veroja maksamme suomeen) pitäisi
        ensin huolta pitää varsinkin tälläisenä aikana ? Johonkin keskukseen vain jyntätä ja 1 ruoka päivässä,,ei puhelimia ostella,ei uusia vaatteita, ei uusia fillareita. Katto pään päälle ja ruoka päivässä,,ja ruokana sitä mitä on. Jos ei kelpaa on syömättä. Ei olis kuin se eräs " herra" joka sotki ruokaansa ja sanoi ettei koiralleen edes tälläistä antaisi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Oottakkeehan vielä kun kuntavaalit lähesttyy niin sitten alakkaa sataset lennellä ilimassa. Niitä sitten vaen kerräellään perhoshaavilla. Minä meinnoon lahjottoo rahat köyhijen poliitikkojen rahasttoon.

    • Anonyymi

      Minä jo luin väärin, kun luulin että naisjohtajat antaa satasella, pittää ruveta lukemaan ajatus mukana.

      • Anonyymi

        antee antee hyvinin anttee, johtajuus vilihteee


    • Anonyymi

      Vihervasurien tyhjiä lupauksia ja tekoja.
      Rinne aloitti ja Andersson jatkaa. Seuraavana vuorotellen Marin... sitä ootellessa...

    • Anonyymi

      Kyllähän jotkut Jussinkin jutut tosissaan ottaa samoin Soini oli messias. Kikyt ja pelit tuli sen hallituksen aikaan, maahanmuuttokin lisääntyi roimasti.

      • Anonyymi

        Minä lahjoitan Antin antaman satasen ja kunhan Li antaa myös satasen säätiöön joka opettaa lehmiä lentämään! Arvelin aina tuhanteen euroon asti lahjoitta kaikki sataset mitä politikot vuorollaan lupaa ja antaa koska ne ei valehtele vakavalla asialla. Yli tuhannen euron kertymän jälkeen annan sitten jollekkin toiselle säätiölle, kuten esimerkiksi rivakoitten duunarimatujen säätiölle joka lahjoittaa työssä ylirasittuneille matuille lomarahaa.


    • Anonyymi

      Ostaisin muutaman kanisterin polttoainetta jemmaan, niin tulisi siitäkin hyötyä, kun nyt diesel maksaa enää vähän yli euron litra.

    • Anonyymi

      Lahjoitan sen jollekin kommunistille!

    • Anonyymi

      Minäpä mänin pihalle ja kysyin kaiulta.
      Huusin mehtään jotta ostanko elvytyssetelillä viinoo vai villapaijan?!!
      Kaiku vastas jotta ...vai villapaijan!!!

    • Anonyymi

      Laittaa samaan lipaston laatikkoon,jossa on ruskeassa kuoressa saamani ensimmäinen palkka.Ja siellä on myös käytetty kondoomi sekä muutamia muita elämäni merkkihetkien muistoesineitä. Ruokkomaksujen karhulaskuja jne..Notta silleen se tää homma toimii,hei!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe