Mitä aiotte tehdä Li Anderssonin lupaamalla ylimääräisellä 100 euron elvytyssetelillä? Minä aion laittaa sen samaan lasivitriiniin
jossa on Antti Rinteen järkkäämä vappusatanen! Vaalit kunhan lähenee niin ehkä lupaukset kasvaa rahanjaosta!
Kunhan satasia kertyy tarpeeksi joita itse kukin politikko alkaa
lupailemaan ja koossa on 1000 euroa jätän ne perinnöksi
lentokyvyttömien lehmien yhdistykselle.
Hyvää Vappua!
Mitä aiotte tehdä
26
82
Vastaukset
- Anonyymi
Li Anderssonin elvytyssatasta kokeillaan ensin ambulansseissa. Ensihoitajat heiluttavat satasta elvytettävän nenän edessä jos sen avulla virkoaisi.
- Anonyymi
Se on huijausta se vappusatanen II ei kelpaa ruokakaupassa taas äänestäjiä petkuhuiputetaan
Anonyymi kirjoitti:
Se on huijausta se vappusatanen II ei kelpaa ruokakaupassa taas äänestäjiä petkuhuiputetaan
Se on varmaan semmonen leikkiseteli Afrikan tähti - pelistä minkä Anderssonni jakaa kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on huijausta se vappusatanen II ei kelpaa ruokakaupassa taas äänestäjiä petkuhuiputetaan
Li Andersson ei ole luvannut yhtään mitään. Hän esitti vain ajatuksen. Ei siis luvannut mitään.
Kannattaisikohan juntterien perehtyä asioihin paremmin.
No leikki leikkinä, ettehän pysty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on huijausta se vappusatanen II ei kelpaa ruokakaupassa taas äänestäjiä petkuhuiputetaan
Sillä voi mennä oopperaan.
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Se on varmaan semmonen leikkiseteli Afrikan tähti - pelistä minkä Anderssonni jakaa kaikille.
Samanlainen vitsi Li Andersoni satanen kuin Antti Rinteen lupaamat korotukset. Puhuvat sitä mitä sylki suuhun tuo. Mikä lie näitten ministereiden pään pehmittäny kun edes ilkeävät suustaan tuollaista päästää. No " siin olis idistä " et joa Nallelle annettas satanen. Eiköhän sillä miehellä oo ihan omastaan rahaa niin ei tuollaisille tartte antaa euroakaan. Kun on ihmisiää jotka elää n 500 eurolla kuukauden ja tuosta maksetaan jopa vielä vuokraa,puhelilaskua ym. Hyvää et ko summa riittää elämiseen.
Ruuan hinta on tämän kevään aikana noussu tosi paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanlainen vitsi Li Andersoni satanen kuin Antti Rinteen lupaamat korotukset. Puhuvat sitä mitä sylki suuhun tuo. Mikä lie näitten ministereiden pään pehmittäny kun edes ilkeävät suustaan tuollaista päästää. No " siin olis idistä " et joa Nallelle annettas satanen. Eiköhän sillä miehellä oo ihan omastaan rahaa niin ei tuollaisille tartte antaa euroakaan. Kun on ihmisiää jotka elää n 500 eurolla kuukauden ja tuosta maksetaan jopa vielä vuokraa,puhelilaskua ym. Hyvää et ko summa riittää elämiseen.
Ruuan hinta on tämän kevään aikana noussu tosi paljon.Li puhuu pehmeitä vaikka vaaleja ei ole lähelläkään näköpiirissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Li puhuu pehmeitä vaikka vaaleja ei ole lähelläkään näköpiirissä.
Taitaa ministereillä olla itsellään korona päässä ja kielellä.
- Anonyymi
Oletteko tosiaan niin hölmöjä, että annatte narrata itseänne, peräti 5.5 miljonaa suomalaista. Valtion rahoja muka jaettaisiin 550miljoonaa, sehän on perustuslain vastaista,
Li Andersson hourii aivan järjettömiä.
Naisjohtajilla on tapana antaa satasia ja sitten ottaa itsellensä satoja miljoonia, himoitsevat vain valtion rahoja itsellensä.
Kerrankin naisjohtaja jakoi satasia, nosti itsellensä ponuksina pitkälti toitakymmentä miljoonaa ja apulaisjohtajallekin yli kymmenen miljoonaa.- Anonyymi
Kylläkait ne politikot lupaa mitä tahansa pönkittääkseen asemaansa, vaikka lupaamalla joutavaa paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläkait ne politikot lupaa mitä tahansa pönkittääkseen asemaansa, vaikka lupaamalla joutavaa paskaa.
halpamaista ja populistista tehdä politiikkaa keskellä poikkeustilaa. nyt kyllä on niin läpinäkyvä vappu-vaalitemppu, että ihan hävettää kun poliitikko ei osaa mitään muuta kun jauhaa oman puolueen mantroja ja tyhjiä lauseita. nyt ei ole aika gallupeille tai poliittiselle tempuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
halpamaista ja populistista tehdä politiikkaa keskellä poikkeustilaa. nyt kyllä on niin läpinäkyvä vappu-vaalitemppu, että ihan hävettää kun poliitikko ei osaa mitään muuta kun jauhaa oman puolueen mantroja ja tyhjiä lauseita. nyt ei ole aika gallupeille tai poliittiselle tempuille.
On Andessonilla keinot vähissä. Halpamaista nuoleskelua ja höplästä vetämistä. Kenen taloudellinen tilanne korjaantuu satasella? Vielä kun esittää satasen sijoittamista kulttuuriin ja kivijalkakauppoihin. Eiköhän eläkemummo ja työtön sijoittaisi mieluummin ihan vain syömisiin. Ilman kulttuuririentoja voi elää mutta ilman ruokaa on hankalampaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
halpamaista ja populistista tehdä politiikkaa keskellä poikkeustilaa. nyt kyllä on niin läpinäkyvä vappu-vaalitemppu, että ihan hävettää kun poliitikko ei osaa mitään muuta kun jauhaa oman puolueen mantroja ja tyhjiä lauseita. nyt ei ole aika gallupeille tai poliittiselle tempuille.
Eikä nyt ole aika ottaa pakolaisia ympäri maailmaa. Suomessa on yllinkyllin huono-osaisuutta ja työttömyyttä,lomautuksia,irtisanomisia ym niin näitä EI PITÄISI ottaa. Mutta niin oon lukenut että Toukokuun lopulla tulossa alaikäisiä 35 ja aikuisia 30 ( yht 175) jostain
pakolaiseksi. Ja jokin vastaanottokeskus etelä-suomessa jossa mieletön määrä koronaa. Ja lisää vaan otetaan joista huolta pitää. Eikö meistä(jotka veroja maksamme suomeen) pitäisi
ensin huolta pitää varsinkin tälläisenä aikana ? Johonkin keskukseen vain jyntätä ja 1 ruoka päivässä,,ei puhelimia ostella,ei uusia vaatteita, ei uusia fillareita. Katto pään päälle ja ruoka päivässä,,ja ruokana sitä mitä on. Jos ei kelpaa on syömättä. Ei olis kuin se eräs " herra" joka sotki ruokaansa ja sanoi ettei koiralleen edes tälläistä antaisi.
- Anonyymi
Eräs vappusatasen kohde.
https://www.youtube.com/watch?v=OBGMHT-zXGk- Anonyymi
Tässä toinen kohde kun työmies pitää saada hereille kun on mansikanpomintaan lähtö!
https://www.youtube.com/watch?v=qGs86D61UDA
- Anonyymi
Oottakkeehan vielä kun kuntavaalit lähesttyy niin sitten alakkaa sataset lennellä ilimassa. Niitä sitten vaen kerräellään perhoshaavilla. Minä meinnoon lahjottoo rahat köyhijen poliitikkojen rahasttoon.
- Anonyymi
Minä jo luin väärin, kun luulin että naisjohtajat antaa satasella, pittää ruveta lukemaan ajatus mukana.
- Anonyymi
antee antee hyvinin anttee, johtajuus vilihteee
- Anonyymi
Vihervasurien tyhjiä lupauksia ja tekoja.
Rinne aloitti ja Andersson jatkaa. Seuraavana vuorotellen Marin... sitä ootellessa... - Anonyymi
Kyllähän jotkut Jussinkin jutut tosissaan ottaa samoin Soini oli messias. Kikyt ja pelit tuli sen hallituksen aikaan, maahanmuuttokin lisääntyi roimasti.
- Anonyymi
Minä lahjoitan Antin antaman satasen ja kunhan Li antaa myös satasen säätiöön joka opettaa lehmiä lentämään! Arvelin aina tuhanteen euroon asti lahjoitta kaikki sataset mitä politikot vuorollaan lupaa ja antaa koska ne ei valehtele vakavalla asialla. Yli tuhannen euron kertymän jälkeen annan sitten jollekkin toiselle säätiölle, kuten esimerkiksi rivakoitten duunarimatujen säätiölle joka lahjoittaa työssä ylirasittuneille matuille lomarahaa.
- Anonyymi
Ostaisin muutaman kanisterin polttoainetta jemmaan, niin tulisi siitäkin hyötyä, kun nyt diesel maksaa enää vähän yli euron litra.
- Anonyymi
Lahjoitan sen jollekin kommunistille!
- Anonyymi
Minäpä mänin pihalle ja kysyin kaiulta.
Huusin mehtään jotta ostanko elvytyssetelillä viinoo vai villapaijan?!!
Kaiku vastas jotta ...vai villapaijan!!! - Anonyymi
Laittaa samaan lipaston laatikkoon,jossa on ruskeassa kuoressa saamani ensimmäinen palkka.Ja siellä on myös käytetty kondoomi sekä muutamia muita elämäni merkkihetkien muistoesineitä. Ruokkomaksujen karhulaskuja jne..Notta silleen se tää homma toimii,hei!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519