Kaveri tupeerasi hiukseni viime viikonloppuna ja ihastuin lopputulokseen. Mutta rasittaako pitkien hiusten tupeeraaminen paljon hiuksia...
kannattaako esim. joka viikonloppu tupeerata hiuksia???
Tupeeraus
5
7458
Vastaukset
- jos...
Eli tupeeraus ei rasita hiuksia jos tupeeraat oikein ja harjaat sitten tupeeraukset varovasti auki.
- mewwy
hiusten kunnosta ja kuin paljon niitä tupeeraa jne. itte oon tupeeraanut viimeset muutaman vuotta monta kertaa viikossa eikä mun hiukset siitä oo kärsiny kovastikaan, mut ne on olleet kyl aina pisimmillään leukapituset...
- .,,
Rasittaahan se, mutta et kyllä pelkällä tupeerauksella saa tukkaasi tuhottua, jos et joka päivä harrasta. Tupeeraaminen irrottaa hiussuomuja hiuksen pinnasta. Pitkätukkaiselle vinkki: tupeeraa vain tyvestä, ja jätä latvaosa rauhaan.
- ^__^
Oikeaoppinen tupeeraus ei vahingoita hiusta.Hiusta ei saa jynssätä ylösalas kammalla,vaan kampa liu'utetaan alas...Eli otat haluamasi kokoisen osion,pidät toisella kädellä ylhäällä ja haluamastasi kohtaa painat kammalla alas,tyveen asti,kampa pois ja uudestaan,jne jne...Huonosti selitetty mutta kuitenkin...Ei niin että tupsu hiuksia ylös ja kampa pidetään kokoajan hiuksissa kii ja hangataan
- imoooooooo
Miten hiukset Tupeeraaminen tapahtuu? Kertokaahan?
-_____________-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1801718
- 921588
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6925- 80924
- 68871
- 59835
- 61808
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes167784