Kurt Cobain päiväkirjat

oletko

lukenut ja jos olet niin kerrohan mielipiteesi; Kannattaako tutustua tuohon vai ei?

13

2212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

En oo vielä lukenu, mutta oon kuullu, et olis tosi hyvä. Eli ainakin mun kuuleman perusteella kannattaa lukea (, jos aihe kiinnostaa).

• Underwood

lukenut. Kyllähän sen läpi luki, ja oli siellä joitain mielenkiintoisia juttujakin. Jos on Kurtista kiinnostunut, niin silloinhan se on pakko lukea. Lisäksi jos tykkäsi Nirvanasta, niin näistä päiväkirjoista löytyy erilaisia listoja eri bändeistä ja biiseistä, mistä Kurt on diggaillut, sitä kautta voi löytää itselleenkin uusia bändejä.

eli lue.

• rokkienkeli

olen lukenut ja kannattaa... Aika ajoin oli kyllä aika paskaa tekstii, mutta kyllä tuo mies on sen arvoinen... Kannattaa.

• Rock!

Sain itseasiassa juuri luettua kyseisen kirjan ja mielestäni se on erittäin mielenkiintoinen. Siellä on paljon sellaista tekstiä, jota joutuu vähän aikaa kelailemaan, ennenkun tajuaa sen...
      Mutta se loppuu ärsyttävästi. Kun siihen ei ole laitettu sitä itsemurhaviestiä. En tiedä kyllä minkä takia, kuulin kyllä juttua, että siitä ei oltaisi varmoja, että oliko se kokonaan kurtin kirjoittama... Mun mielestä siinä olis pitänyt olla lopussa joku tietopläjäys siitä itsemurhasta ja sitten se viesti.

Mutta jos vähääkään tykkäät kurtista, niin lue ihmeessä. Se selvittää paljon hänen persoonastaan.

• vastauksista

Kai tässä on pakko kallistua tuon lukemisvaihtoehdon puoleen!

• äyksi

Siis kyllä kannattaa.

• kurt

Miehen elamantarinan paljolti selittaa se etta han syntyi Aberdeeniin, WA: han.

Olen kaynyt siella usein ja taytyy sanoa etta ihme on etta Suomi edelleen johtaa tuota paikkaa itsemurhatilastoissa.

• misty.mollie

Täytyy sanoa että melkoisen sekavaa ja vaikeaselkoista tekstiä oli ko. kirja.

Hmmm. Hieman ikävästi tuli mieleen rahastuksen maku siinä lueskellessa. Mitähän Kurt itse olisi mahtanut olla mieltä kirjoitustensa julkaisemisesta..

Kannattaa kuitenkin tutustua.

• peikkotyttoe
        misty.mollie kirjoitti:

Täytyy sanoa että melkoisen sekavaa ja vaikeaselkoista tekstiä oli ko. kirja.

Hmmm. Hieman ikävästi tuli mieleen rahastuksen maku siinä lueskellessa. Mitähän Kurt itse olisi mahtanut olla mieltä kirjoitustensa julkaisemisesta..

Kannattaa kuitenkin tutustua.

hmm, ihan totta.
        tuskin Kurt olisi itse sitä noinkaan kamalasti edes mainostanut, ja rahaahan tuolla vaan halutaan.

• dumb_
        peikkotyttoe kirjoitti:

hmm, ihan totta.
        tuskin Kurt olisi itse sitä noinkaan kamalasti edes mainostanut, ja rahaahan tuolla vaan halutaan.

Kyseisen kirjan luin joskus viime vuonna jo, pidin kovasti ja kirja oli yksi syy miksi alunperin kiinostuin kunnolla Nirvanasta ja aloin sitä kuuntelemaan ja bändiin tutustumaan. Kieltämättä kirjan lukemisen jälkeen iski hieman huono omatuntuo, en minäkään päiväkirjaa kirjoita siksi että ne voitaisiin julkaista koko maailman luettavaksi kuolemani jälkeen. Courtney on saanut julkaisusta varmasti melkoiset rahat. Lisäksi se, että Courtney on valinnut julkaistut muistiinpanot tuo tietenkin asiaan pientä sivumakua, tuskinpa Courtney on ihan mitä sattuu antanut julkaistavaksi, ei varmaankaan esimerkiksi mitään kielteistä tai negatiivista hänestä itsestään. Vähän on tullut mietittyä kannattiko tuon kirjan lukeminen koska tuskinpa Kurt olisi halunnut niitä päiväkirjoja julkaistavan, mutta koska se oli osasyy siihen että tutustuin maailman parhaimpaan rockbändiin, niin oli se sen väärti. Suosittelen kirjaa kyllä, siinä on paljon mielenkiinoitia juttuja.

• maumas
        dumb_ kirjoitti:

Kyseisen kirjan luin joskus viime vuonna jo, pidin kovasti ja kirja oli yksi syy miksi alunperin kiinostuin kunnolla Nirvanasta ja aloin sitä kuuntelemaan ja bändiin tutustumaan. Kieltämättä kirjan lukemisen jälkeen iski hieman huono omatuntuo, en minäkään päiväkirjaa kirjoita siksi että ne voitaisiin julkaista koko maailman luettavaksi kuolemani jälkeen. Courtney on saanut julkaisusta varmasti melkoiset rahat. Lisäksi se, että Courtney on valinnut julkaistut muistiinpanot tuo tietenkin asiaan pientä sivumakua, tuskinpa Courtney on ihan mitä sattuu antanut julkaistavaksi, ei varmaankaan esimerkiksi mitään kielteistä tai negatiivista hänestä itsestään. Vähän on tullut mietittyä kannattiko tuon kirjan lukeminen koska tuskinpa Kurt olisi halunnut niitä päiväkirjoja julkaistavan, mutta koska se oli osasyy siihen että tutustuin maailman parhaimpaan rockbändiin, niin oli se sen väärti. Suosittelen kirjaa kyllä, siinä on paljon mielenkiinoitia juttuja.

rakkaat lapset. kurt cobain ei kirjoittanut päiväkirjaa. teokseen on kerätty kirjeitä joita kurt on lähettänyt eri ihmisille, laulun sanoja sekä luonnoksia, mitä-pitää-tehdä- listoja, muistiinpanoja yms. , mutta siinä määrin ja sillä periaatteella, että courtney love saa mahdollisimman hyvää julkisuuskuvaa.. eräskin teksti puhuu courtneysta hyvin välittävään sävyyn, vaikka todellisuudessa parin avioliitto oli farssi, josta kurt halusi lähes alusta alkaen irti.

• Spring is here again

Taidan itekki lukea sen kirjan (js pystyn ees olla itkemättä).. :/

• I swear, igotagun

No ei se ihmeellistä vaikutusta tehnyt. Itse oon kirjoitellut kuutisen vuotta samankaltaista matskua, eikä se varmasti kiinnosta ketään loppupeleissä riippumatta miten täältä lähden ja Kurtin raapustuksissa on paljon sitä ´"hain sätkäpaperit siwasta"-osastoa ja muuta turhaa ja joutavaa hörhöilyä ja rahastusta paljolti koko keissi,

mutta joissain pohdinnoissa on ajattelemisen aihetta, ja oli mies selvästi piisintekijä,

halpa maku jää silti ja irrallisuus ja sekavuus, kuten varmaan pitääkin, keskeneräinen ja äkisti päättynyt tarina puolustaa siis paikkaansa ansiokkaasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe