lukenut ja jos olet niin kerrohan mielipiteesi; Kannattaako tutustua tuohon vai ei?
Kurt Cobain päiväkirjat
13
2212
Vastaukset
- ....
En oo vielä lukenu, mutta oon kuullu, et olis tosi hyvä. Eli ainakin mun kuuleman perusteella kannattaa lukea (, jos aihe kiinnostaa).
- Underwood
lukenut. Kyllähän sen läpi luki, ja oli siellä joitain mielenkiintoisia juttujakin. Jos on Kurtista kiinnostunut, niin silloinhan se on pakko lukea. Lisäksi jos tykkäsi Nirvanasta, niin näistä päiväkirjoista löytyy erilaisia listoja eri bändeistä ja biiseistä, mistä Kurt on diggaillut, sitä kautta voi löytää itselleenkin uusia bändejä.
eli lue. - rokkienkeli
olen lukenut ja kannattaa... Aika ajoin oli kyllä aika paskaa tekstii, mutta kyllä tuo mies on sen arvoinen... Kannattaa.
- Rock!
Sain itseasiassa juuri luettua kyseisen kirjan ja mielestäni se on erittäin mielenkiintoinen. Siellä on paljon sellaista tekstiä, jota joutuu vähän aikaa kelailemaan, ennenkun tajuaa sen...
Mutta se loppuu ärsyttävästi. Kun siihen ei ole laitettu sitä itsemurhaviestiä. En tiedä kyllä minkä takia, kuulin kyllä juttua, että siitä ei oltaisi varmoja, että oliko se kokonaan kurtin kirjoittama... Mun mielestä siinä olis pitänyt olla lopussa joku tietopläjäys siitä itsemurhasta ja sitten se viesti.
Mutta jos vähääkään tykkäät kurtista, niin lue ihmeessä. Se selvittää paljon hänen persoonastaan. - vastauksista
Kai tässä on pakko kallistua tuon lukemisvaihtoehdon puoleen!
- äyksi
Siis kyllä kannattaa.
- kurt
Miehen elamantarinan paljolti selittaa se etta han syntyi Aberdeeniin, WA: han.
Olen kaynyt siella usein ja taytyy sanoa etta ihme on etta Suomi edelleen johtaa tuota paikkaa itsemurhatilastoissa.- misty.mollie
Täytyy sanoa että melkoisen sekavaa ja vaikeaselkoista tekstiä oli ko. kirja.
Hmmm. Hieman ikävästi tuli mieleen rahastuksen maku siinä lueskellessa. Mitähän Kurt itse olisi mahtanut olla mieltä kirjoitustensa julkaisemisesta..
Kannattaa kuitenkin tutustua. - peikkotyttoe
misty.mollie kirjoitti:
Täytyy sanoa että melkoisen sekavaa ja vaikeaselkoista tekstiä oli ko. kirja.
Hmmm. Hieman ikävästi tuli mieleen rahastuksen maku siinä lueskellessa. Mitähän Kurt itse olisi mahtanut olla mieltä kirjoitustensa julkaisemisesta..
Kannattaa kuitenkin tutustua.hmm, ihan totta.
tuskin Kurt olisi itse sitä noinkaan kamalasti edes mainostanut, ja rahaahan tuolla vaan halutaan. - dumb_
peikkotyttoe kirjoitti:
hmm, ihan totta.
tuskin Kurt olisi itse sitä noinkaan kamalasti edes mainostanut, ja rahaahan tuolla vaan halutaan.Kyseisen kirjan luin joskus viime vuonna jo, pidin kovasti ja kirja oli yksi syy miksi alunperin kiinostuin kunnolla Nirvanasta ja aloin sitä kuuntelemaan ja bändiin tutustumaan. Kieltämättä kirjan lukemisen jälkeen iski hieman huono omatuntuo, en minäkään päiväkirjaa kirjoita siksi että ne voitaisiin julkaista koko maailman luettavaksi kuolemani jälkeen. Courtney on saanut julkaisusta varmasti melkoiset rahat. Lisäksi se, että Courtney on valinnut julkaistut muistiinpanot tuo tietenkin asiaan pientä sivumakua, tuskinpa Courtney on ihan mitä sattuu antanut julkaistavaksi, ei varmaankaan esimerkiksi mitään kielteistä tai negatiivista hänestä itsestään. Vähän on tullut mietittyä kannattiko tuon kirjan lukeminen koska tuskinpa Kurt olisi halunnut niitä päiväkirjoja julkaistavan, mutta koska se oli osasyy siihen että tutustuin maailman parhaimpaan rockbändiin, niin oli se sen väärti. Suosittelen kirjaa kyllä, siinä on paljon mielenkiinoitia juttuja.
- maumas
dumb_ kirjoitti:
Kyseisen kirjan luin joskus viime vuonna jo, pidin kovasti ja kirja oli yksi syy miksi alunperin kiinostuin kunnolla Nirvanasta ja aloin sitä kuuntelemaan ja bändiin tutustumaan. Kieltämättä kirjan lukemisen jälkeen iski hieman huono omatuntuo, en minäkään päiväkirjaa kirjoita siksi että ne voitaisiin julkaista koko maailman luettavaksi kuolemani jälkeen. Courtney on saanut julkaisusta varmasti melkoiset rahat. Lisäksi se, että Courtney on valinnut julkaistut muistiinpanot tuo tietenkin asiaan pientä sivumakua, tuskinpa Courtney on ihan mitä sattuu antanut julkaistavaksi, ei varmaankaan esimerkiksi mitään kielteistä tai negatiivista hänestä itsestään. Vähän on tullut mietittyä kannattiko tuon kirjan lukeminen koska tuskinpa Kurt olisi halunnut niitä päiväkirjoja julkaistavan, mutta koska se oli osasyy siihen että tutustuin maailman parhaimpaan rockbändiin, niin oli se sen väärti. Suosittelen kirjaa kyllä, siinä on paljon mielenkiinoitia juttuja.
rakkaat lapset. kurt cobain ei kirjoittanut päiväkirjaa. teokseen on kerätty kirjeitä joita kurt on lähettänyt eri ihmisille, laulun sanoja sekä luonnoksia, mitä-pitää-tehdä- listoja, muistiinpanoja yms. , mutta siinä määrin ja sillä periaatteella, että courtney love saa mahdollisimman hyvää julkisuuskuvaa.. eräskin teksti puhuu courtneysta hyvin välittävään sävyyn, vaikka todellisuudessa parin avioliitto oli farssi, josta kurt halusi lähes alusta alkaen irti.
- Spring is here again
Taidan itekki lukea sen kirjan (js pystyn ees olla itkemättä).. :/
- I swear, igotagun
No ei se ihmeellistä vaikutusta tehnyt. Itse oon kirjoitellut kuutisen vuotta samankaltaista matskua, eikä se varmasti kiinnosta ketään loppupeleissä riippumatta miten täältä lähden ja Kurtin raapustuksissa on paljon sitä ´"hain sätkäpaperit siwasta"-osastoa ja muuta turhaa ja joutavaa hörhöilyä ja rahastusta paljolti koko keissi,
mutta joissain pohdinnoissa on ajattelemisen aihetta, ja oli mies selvästi piisintekijä,
halpa maku jää silti ja irrallisuus ja sekavuus, kuten varmaan pitääkin, keskeneräinen ja äkisti päättynyt tarina puolustaa siis paikkaansa ansiokkaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984