Puumaa mä metsästän..

43

<50

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toi mirri ei sano Miu, vaan Wräyh..
      Ja sitten ne ulkoiluttaa sitä kuin koiraa..Toivottavasti muistavat pitää ruoka-ajoista kiinni, etteivät yks ilonen aamu herää ilman jalkoja..

https://youtu.be/vemBCCWmz7k

• Jos joskus hairahdan puumaan, niin juuri tuollaiseen puumaan. Voisi hiukan pelottaa makaa noin ison kissan kanssa samassa sängyssä. Käyköhän tuollainenkin varpaaseen kiinni jos tuot sen esille peiton alta. 😂

Mitenköhän puuma reagoi laserosoittimeen, tai johonkin muuhun leluun. Tuon kanssa kun leikkii jää äkkiä kakkoseksi.

• Anonyymi

Enpä avannut linkkiä katsoakseni millaisista haaveillette 🤣

• Olen seurannut tuon nuorenparin, puuman ja kotikissan tarinaa jo vuoden verran. Heiltä tulee youtubeen, joka sunnuntai, uusi , parin tunnin mittainen, suora kotivideoa.
      He ovat muuttaneet tuosta kerrostaloasunnosta omakotitaloon. Messillä on tilaa leikkiä ja katsella isoista ikkunoista "live-tv:tä", eli kaikkea kivaa mitä ulkona tapahtuu. Varsinkin linnut kiinnostavat erityisen paljon. :)

Ihana ja leikkisä Messi . :)

https://youtu.be/3spJkLU-qX4

• Anonyymi

Suloinen ja ihana puuma, mutta toisaalta voi olla arvaamaton..

• Anonyymi kirjoitti:

Suloinen ja ihana puuma, mutta toisaalta voi olla arvaamaton..

Joo, voi olla. Mutta tuossa heidän tilanteessa on pitempi tarina, johon kannattaisi tutustua. Aluksi itsekin oletin, että tilanne on todella vaarallinen. Olin kuitenkin väärässä. Silloin alussa he kertoivat Messin tarinan. Nykyään Messi on leimautunut tuohon isäntään, sillä on suorastaan läheisriippuvuus oireita, jos "Papa" on poissa pitempään.

Tuo nuoripari adoptoi sairaalloisen Messin eläintarhasta. Siellä uusille puumanpennuille annettiin jalkapalloilijoiden nimet. Messi ei ole koskaan elänyt vapaudessa, eikä osaa metsätää omaa ruokaansa. Ovat sitä(kin) kokeilleet. Menee leikiksi.

Puuma oli jo syntyessään pienikokoinen ja sairaalloinen. Nuo omistajat ovat uupumatta hoitaneet ja lääkinneet Messiä. Sillä on edelleen terveysongelmia, mutta ne saadaan pysymään aisoissa säännöllisen lääkityksen ja ruokavalion ansiosta. Messi on kooltaan paljon pienempi, kuin normaali puma. Sellaiseksi se jää,.

Viime vuonna isäntä vei Messin koirakouluun, eli oppivaisuus kursseille. Siellä onnistuivat todella hyvin. Messillä ei ollut mitään ongelmia sopeutua siellv koirien joukkoon. Oli vain yksi luokan oppilaista. :)

Näitä Messi-videoita on hauska seurata.

• Oh..

Mä en ole ikinä seurannu mitään tai ketään vissiin missään..

• Wwuwuw kirjoitti:

No hyvä. Mä jo aattelinkin että miksi tuota villikissaa kotona pidetään..

Heh. Koska Messi on oikeasti kotikissa. Hieman isohko, mutta luonne on aivan mahtava. Söpö ja ihana. :)

Tuubissa on hauskoja videoita siitä, kuinka Messi toimii herätyskellona ja pistää isäntäväkeen vauhtia jo aamuvarhaisella. Puumaan tarjoilema "aamupesu" karkealla hiekkapaperi-kielellä , ei ole kaikkien mieleen. :)

• tosi..typy kirjoitti:

Heh. Koska Messi on oikeasti kotikissa. Hieman isohko, mutta luonne on aivan mahtava. Söpö ja ihana. :)

Tuubissa on hauskoja videoita siitä, kuinka Messi toimii herätyskellona ja pistää isäntäväkeen vauhtia jo aamuvarhaisella. Puumaan tarjoilema "aamupesu" karkealla hiekkapaperi-kielellä , ei ole kaikkien mieleen. :)

Näytti niillä olevan joku vähän nopeempikin kisu..
        https://youtu.be/mldBpRoRqCQ

Jossainhan oli juttua, että vankeudessa elää jo enemmän tiettyjä lajeja kuin villinä vapaudessa..

• Wwuwuw kirjoitti:

Jossainhan oli juttua, että vankeudessa elää jo enemmän tiettyjä lajeja kuin villinä vapaudessa..

Miksi nuo sitä pukee..

https://youtu.be/X6SdLUsPNfM

Ja sitten niillä on ihan naku toinen pikkusempi kissa siinä..

• Wwuwuw kirjoitti:

Pari viikkoa sitten Ichel nukkui pois. Surullista. Ichelillä oli kaihi, haimatulehdus, sekä keuhkosyöpä todettiin vasta viimehetkillä, koska Moskovalainen eläinlääkäri ei karanteenin vuoksi päässyt heti tulemaan paikalle. Onneksi elämänsä lopussa sai viimein hellää huomiota,hoitoa ja rakkautta.

Ichel oli pelastettu eläintarhasta n. 3-4 kk aikaisemmin. Valitettaavasti se ei selvinnyt.

• Wwuwuw kirjoitti:

Miksi nuo sitä pukee..

https://youtu.be/X6SdLUsPNfM

Ja sitten niillä on ihan naku toinen pikkusempi kissa siinä..

Kotikissa on sfinksi Kiira. Messille puetaan tyylikäs sadetakki. Ettei se kastu ja vilustu, tietenkin.
        Ne saa usein lahjoituksina näitä vaatteita ja asusteita.
        Messi on kova käskyttämään ja äänenlaatu muuttuu vaativaksi.

• tosi..typy kirjoitti:

Pari viikkoa sitten Ichel nukkui pois. Surullista. Ichelillä oli kaihi, haimatulehdus, sekä keuhkosyöpä todettiin vasta viimehetkillä, koska Moskovalainen eläinlääkäri ei karanteenin vuoksi päässyt heti tulemaan paikalle. Onneksi elämänsä lopussa sai viimein hellää huomiota,hoitoa ja rakkautta.

Ichel oli pelastettu eläintarhasta n. 3-4 kk aikaisemmin. Valitettaavasti se ei selvinnyt.

Elä kerro..😔😥

• Wwuwuw kirjoitti:

Elä kerro..😔😥

Ok. En.

Circle of life-

"In the circle of life
        It's the wheel of fortune
        It's the leap of faith
        It's the band of hope
        'Til we find our place
        On the path unwinding
        In the circle, the circle of life"

(Elton John- The Lion King)

• tosi..typy kirjoitti:

Ok. En.

Circle of life-

"In the circle of life
        It's the wheel of fortune
        It's the leap of faith
        It's the band of hope
        'Til we find our place
        On the path unwinding
        In the circle, the circle of life"

(Elton John- The Lion King)

Nyt ykköseltä tulee Avarassa luonnossa: Kiehtovat kissat.

Tänään just sanoin että kissa mahtaa olla luomakunnan kaunein olento..

• Wwuwuw kirjoitti:

Nyt ykköseltä tulee Avarassa luonnossa: Kiehtovat kissat.

Tänään just sanoin että kissa mahtaa olla luomakunnan kaunein olento..

Ei hitto, joku hiiren kokonen kissa..

Kumpi voittais?

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei hitto, joku hiiren kokonen kissa..

Kumpi voittais?

En ole nyt telkkarin ääressä. Katson kissavideoita.:)

• tosi..typy kirjoitti:

En ole nyt telkkarin ääressä. Katson kissavideoita.:)

Tässä yks lisää, eikä tuo ole edes pentu..
        https://youtu.be/W86cTIoMv2U

• Wwuwuw kirjoitti:

Tässä yks lisää, eikä tuo ole edes pentu..
        https://youtu.be/W86cTIoMv2U

Voi miten suloinen. Pienellä kissalla on iso ääni.

• tosi..typy kirjoitti:

Voi miten suloinen. Pienellä kissalla on iso ääni.

Aattele kun koiria on jalostettu kaikenkokoisiksi, niin kas kun ei kissoja.. Hevosia ja possujakin..

Ei niin että pitäisi..

• Wwuwuw kirjoitti:

Aattele kun koiria on jalostettu kaikenkokoisiksi, niin kas kun ei kissoja.. Hevosia ja possujakin..

Ei niin että pitäisi..

Mun on vaikea hyväksyä tuollaista koirien jalostamista, koska on niin paljon koiria, jotka kaipaisi omaa kotia.
        Ei saisi mennä näpelöimään luontoäidin suurella vaivalla luomia rakenteita.

• tosi..typy kirjoitti:

Mun on vaikea hyväksyä tuollaista koirien jalostamista, koska on niin paljon koiria, jotka kaipaisi omaa kotia.
        Ei saisi mennä näpelöimään luontoäidin suurella vaivalla luomia rakenteita.

Niinpä.

Kaikki nää mun öttiäiset on otettu kodittomina, tai kodinvaihtajina..

• Wwuwuw kirjoitti:

Niinpä.

Kaikki nää mun öttiäiset on otettu kodittomina, tai kodinvaihtajina..

Mitä lemmikkejä sulla siellä on?

Meillä ei ole ollut koskaan koiraa, olemme enemmän kissaihmisiä. Nyt ei ole mitään elukoita. Kun viimeinen kissamme nukkui ikiuneen, en halunnut enää lemmikkiä.
        Minulla on tapana tehdä surutyötä pitkään.
        Siinä samalla havahduin todellisuuteen, kunka paljon lemmikit sitovat ja rajoittavat elämää ja omaa menemistä. Ainakin nyt on sellainen tunne, ettei haluta lemmikkiä,. Tietysti, tämä fiilis voi muuttua hyvinkin nopeasti.

• Wwuwuw
        tosi..typy kirjoitti:

Mitä lemmikkejä sulla siellä on?

Meillä ei ole ollut koskaan koiraa, olemme enemmän kissaihmisiä. Nyt ei ole mitään elukoita. Kun viimeinen kissamme nukkui ikiuneen, en halunnut enää lemmikkiä.
        Minulla on tapana tehdä surutyötä pitkään.
        Siinä samalla havahduin todellisuuteen, kunka paljon lemmikit sitovat ja rajoittavat elämää ja omaa menemistä. Ainakin nyt on sellainen tunne, ettei haluta lemmikkiä,. Tietysti, tämä fiilis voi muuttua hyvinkin nopeasti.

Nyt on yks koira ja yks kissa...🤗

Vkl tehtiin pihaoveen kissanluukku ja piha on saatu aidotettua niin ettei kisuli enää pääse omille teilleen.

• Wwuwuw kirjoitti:

Vkl tehtiin pihaoveen kissanluukku ja piha on saatu aidotettua niin ettei kisuli enää pääse omille teilleen.

Tosi kiva tuo oviluukku. Kissa pääsee seikkailemaan pihalle ja tarkkailemaan ympäristöä, silti se pysyy turvassa.

• Wwuwuw kirjoitti:

Laitetaan kuva..

https://aijaa.com/M3u4f0

• Wwuwuw kirjoitti:

Laitetaan kuva..

https://aijaa.com/M3u4f0

Oi, miten suloiset lemmikit. Varmasti pitää sinut liikkeessä. :)

• Anonyymi

Aijaijaijai..ihanaaaaa! Ihan ku minun kissa.just tollane❤hiukkapienempi😊🙄

• IHANA

Nyt sataa peukkuja Funeaulta.

(hirn)

• Mjoo

Tarkemmin ajateltuna mun on noudateltava Timo Similän elämäohjeita, ja pidettävä oma pääni kiinni.

Luonto hoitaa omansa.

(naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Tarkemmin ajateltuna mun on noudateltava Timo Similän elämäohjeita, ja pidettävä oma pääni kiinni.

Luonto hoitaa omansa.

(naurua)

Mjaa

Miksi tuo pilkku on tuolla välissä?

Onko sillä jokin merkitys yleisilmeessä?

(hirn)

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Mjaa

Miksi tuo pilkku on tuolla välissä?

Onko sillä jokin merkitys yleisilmeessä?

(hirn)

Tässä yks puuma..tuo timo similä ihan mun mielrinen mies että hihi hirn jne tässä sulle kilpailija.vai jaetaanko?🤗

• Kummalta puolen päätä.?

Aa..että..😄

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kummalta puolen päätä.?

Aa..että..😄

Voit ottaa vasemman.minä oikean.tai jos pakko valita ylä tai ala niin kyllä se ylä kun huomattavasti hygieenniseppi.hirn hihi reps.

• Anonyymi kirjoitti:

Voit ottaa vasemman.minä oikean.tai jos pakko valita ylä tai ala niin kyllä se ylä kun huomattavasti hygieenniseppi.hirn hihi reps.

Hö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hirrrrnn.hhiiihhiiiii.repppssss.en ihan ole ymmärtänyt näitä hänen juttuja..

• Anonyymi kirjoitti:

Hirrrrnn.hhiiihhiiiii.repppssss.en ihan ole ymmärtänyt näitä hänen juttuja..

Väliskö se siinä taas huomiohomoilee..🙄

• Anonyymi

Tämä korona..

• Anonyymi

Tota noi.oli tälle naiselle..mutta kyllä sinäki väliin mahdut wwuwuw.teemme tilaa🥰

• Anonyymi

Kuin tuossa Ron Burgundy -elokuvassa toiset katsovat: mistä ihmeestä sait tuon: En tiedä mikä tämä on, löysin jostain: käsikranaatti kädessä ja irroittaa siitä sokan... juoskaa jo...

• Anonyymi

Pumaa mä metsästän Cougareita harrastan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      83
      5968
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      302
      4935
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2628
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      43
      2549
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      99
      1624
    6. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      68
      1513
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1491
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1397
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1363
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      116
      1327
    Aihe