Sinulle joka ivaat, täällä apua!

Anonyymi

Monen vuoden ajan täällä on ollut henkilö, joka jatkuvasti ivaa muita jotka uskovat rukouksiin, ovat kokeneet että saavat apua rukouksesta, rukoilevat ja pyytävät esirukousta rakkailleen, ystävilleen ja tuntemattomillekin.

Olen usein ihmetellyt mikä on tämän ivaajan motiivi, miksi hän ei kunnioita toisia ihmisiä ja käyttäydy kuten kypsä ihminen käyttäytyy.
Olen tullut siihen tulokseen että tämä henkilö on hyvin yksinäinen ja jäänyt jämähtynyt tuohon kielteiseen asenteeseensa, mistä ei pääse pois, ja että hän täällä purkaa pahaa mieltään ja onnettomuuttaan, kun kukaan elävä ihminen ei todennäköisesti jaksa kuunnella häntä. Usein ivailut tuleva keskiyöllä tai heti aamusta herättyään.

Sinun ihminen olisi hyvä keksiä vaihtelua ja mielenkiintoa elämääsi, kauneutta ja hyviä arvoja.

Apu-lehti ja Ateneumi on laittanut nettiin virtuaalisen taidekierroksen, jota suosittelen sinulle. Taide auttaa monia yksinäisiä ja tuo hyvää mieltä ja ymmärtämystä. Tuo uusia arvoja elämään.

Tässä sinulle (ja muillekin) linkki virtuaaliseen taidekierrokseen.
Ehkä tämä helpottaa sinua pääsemään elämässäsi eteenpäin. Ole hyvä!

https://www.apu.fi/artikkelit/taiteen-kanssa-et-ole-yksin-lahde-virtuaalikierrokselle-ateneumiin

8

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs lottoat, kuinka moni on rukoillut rienaamisen lopettamista epäjumalaltaan?

Eikö epäonnistuminen osoita että rienaaminen on joko jumalan tahto tai kyseessä on tyypilliseen tapaan ainaisesti epäonnistuva epäjumala?

• Anonyymi

Kiitos sinulle aloittaja tästä linkistä!

• Anonyymi

Pilkalla, ilveilyllä ja ivauksella on Italiassa oma teatteritaidemuotonsa, jolla tuodaan esiin yhteiskunnan tai minkä tahansa asian epäkohtia.

• Anonyymi

Painu sinne Italiaan kiireellä sitten.
        Italiassa on myös maffiapääministeri, pitääkö siitäkin ottaa esimerkkiä? Ja koko maa on tuhon partaalla.
        Tämän palstan ivailija on samanluokan "esimerkki".
        Päässä ei mitään muuta kuin ivaa, pitääkö ottaa esimerkkiä. Italiaan!

• Anonyymi kirjoitti:

Italiassa on myös maffiapääministeri, pitääkö siitäkin ottaa esimerkkiä? Ja koko maa on tuhon partaalla.

Älä ruikuta!

Pilkkaat taas epäjumalaasi, koska hänen tahtonsahan tapahtuu myös meidän pilkkaajien pilkatessa hänen olemattomuuttaan, kyvyttömyyttään ja häneen uskovia taikauskoisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervejärkinen ihminen ei tarvitse tuekseen, mielikuvitus olioita.

• Anonyymi

Rukoileminen on oikeasti tyhmää, typerää. Yksikään rukous ei ole koskaan toiminut, eikä tule toimimaan.

Rukoilemisessa ei ole mitään järkeä.

Loukkaako tämä viesti teitä? Tässä ei ole yhtään valetta.

Mutta, jos olen väärässä, todistakaa se.

• Rukoilen usein Ukko-Ylijumalaa nöyryyttämään kristinuskonharhaisia ja sehän muuten toimii.

Joka kesä taikauskoiset kristityt painavat päänsä ja hakeutuvat suojaan Ukon vasaran paukahtaessa.

Krisselit rukoilevat siis toimetonta epäjumalaa ja pyytävät siltä vääriä asioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6332
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4764
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3314
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3151
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1770
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1598
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      72
      1418
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1328
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      84
      1244
    Aihe