Olette sinkkuja

Anonyymi

Niin miksi olettekaan sinkkuja. Oletteko liian nirsoja vai mistä kiikastaa. En minäkään missiä tavoitellut mutta ihan tavallisen kivan naisen kanssa seurustelen.

33

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ulkonäkö ja toisen puolison vaemaankin ovat rakkautta vahvempia tekijöitä, jotta ei olla sitten alasti varattomina kaduilla ilman asuntoja.

      • Anonyymi

        Sorry, en ymmärtänyt.


    • Olen sinkku, siis uus-sinkku, koska haluan olla sinkku. Olen kokenut, millainen oli avioliitto alkoholiriippuvaisen kanssa. Oli ahdistavaa. Nyt olen sinkkuna aivan onnellinen.

    • Anonyymi

      Oon ruma. Rumat ei saa seurustella.

      • Anonyymi

        Kuka sen kieltää?


      • Anonyymi

        Ruma , rahaton , lapseton , absolutisti, vakitöissä käyvä. Eli oman elämän markku, toki perseilijöitä , seinäruusuja pyörii ympärillä huutelemassa.. muta siint huolimata sinkku. M/LPR♤


    • Anonyymi

      Olen sinkku ku en kelpaa eea tavis nätille naisille. Käyn töissä ja omistan auton. Rahaa sopivasti et pärjään. En kelpaa naisille.

      T. Allu

      • Anonyymi

        Niin että sun sinkkuuden syy on naisissa, itsessä ei ole mitään vikaa mikä voisi selittää, mikset kelpaa naisille?

        Noh, tulipa ainakin selväksi miksi olet sinkku...


    • Anonyymi

      Se vituttaa ihan sikana. Kun en missejä tavottele. Mutkun ei kelpaa. Pakko laihduttaa kun ihmiset sanoo olet liian lihava

      • Anonyymi

        Jos olet itse tyytyväinen ulkonäköösi, niin suotta sitä muiden takia muuttamaan. Jos taas et ole itse tyytyväinen nahoissasi, se on sitten hyvä syy tehdä asialle jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet itse tyytyväinen ulkonäköösi, niin suotta sitä muiden takia muuttamaan. Jos taas et ole itse tyytyväinen nahoissasi, se on sitten hyvä syy tehdä asialle jotain.

        Joo mutta ongelma on se että mulla on oma maku naisten suhteen. Ja en saa semmosia naisia mistä tykkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta ongelma on se että mulla on oma maku naisten suhteen. Ja en saa semmosia naisia mistä tykkään.

        Jokaisella saa tottakai olla oma maku.
        Mutta sitten on ymmärrettävä, ettei se ole muiden vika jos ei naista löydy.
        Jos sinä tykkäät vain tietynlaisista naisista, jotka eivät kuitenkaan kiinnostu sinusta, niin vika on sussa.


    • Anonyymi

      Emmä kovin ruma ole. Mut ku ei kelpaa. Ja pitäs olla 30 v

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi olla 30v?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi olla 30v?

        Koska sillon naiset kiinnostui paremmin:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sillon naiset kiinnostui paremmin:)

        Mihin perustat tuon harhaluulon?

        On totta että useimmat miehet pitävät parikymppisiä naisia viehättävimpinä.
        Se ei kuitenkaan toimi toisinpäin, eli parikymppiset miehet eivät ole useimpien naisten makuun.


    • Anonyymi

      Ehkä se on sitten silläkin tavoin että toiset pitävät seksistä, toiset pitävät lapsien tekemisestä.

    • En todellakaan mikään nirso. Mutta kun omalle ikäluokalle on iskenyt käsittämätön varhaisvanhuus. Tykätään mökkeilystä ja kuunnellaan iskelmää. Joillekin seksi ja ryyppääminen muodostaa turhan tärkeän osan elämästä. Itse haluan nauttia elämästä ja katsella tätä hienoa maailmaa. En itsekään koko aikaa ole liikkeessä, mutta joskus on kiva tehdä jotain repäsevää. Ottaa vähän riskiä eikä aina elää niin lain pilkun mukaan, kunhan en ole kenellekään haitaksi.

    • Anonyymi

      Odottelen sitä heppua, jonka kanssa palikat osuu kohdilleen.

    • Anonyymi

      Sinkkuus johtuu sosiaalisen elämän puutteesta. Kyvyttömyytenne lähestyä vastakkaista sukupuolta on syy että ette pääse treffeille ettekä uskalla edes tehdä alotteita. suomalaisten juro luonne on myös syy ja seuraus. Selvinpäin monetkaan ei uskalla tehdä alottoteita naisille koska saavat todennäköisesti tylyt pakit naisten kamalan luonteen takia.

    • Anonyymi

      minä etsin sitä missien missiä eli sitä maailman kauneinta ja seksikkäintä naista niin minulle ei kelpaa muu kuin naisista parhain

    • Mukavuudenhaluinen ja saamattoman laiska nirso. =)

    • Anonyymi

      Ei minunnuää kiinnosta sellainen miäs joka on monen kanssa.

      Se on viärin kertakaikkiään

      Ja pettänyt luottamuksen satoja kertoja

      Älä jatka tuohon malliin

      Ei se sinua kanna

      Minä kyllä hyväksyisin ihmisten tapaamisen mutta ei sen tarvii m7hinkään johtoo

      Sen verran vanhakin jo mutta toivottavasti joskus piäsen tuosta ukonketkun mun7sta irti

      Vammanen

      Voimot ä lähtöö kun pitee koittoo pitee hengissä yhtä

      Jos ei kahtakin

      Mutta tapaamaan en pysty ennenkuin helteet on ohi

      Tämä on kauheeta kun pitee koittoo jotakin todistoo ettei ois hyvä vaimo tai hoitaja

      Kyllä ajat on muuttuneet jokin aika sitten tuas

      Ei olis näitä suvun kirouksiä joka puälellä

    • No tällähetkellä tuntuu ihan kivalta olla sinkku. Pari pitempää suhteenyritystä on ollut lasten äitistä erottua, mutta nyt ois toisaalta ihan jees joku suhde, mutta ehkä mä oon nyt nirsokin sitten? 😃

      Jotenkin tämä elo sujuu nyt niin mutkattomasti, eikä tartte pähkiä mitä se toinen meinaa milloinkin. Sen verran mä suhteessa olen sit täysillä mukana, että se nakertaa väkisin tätä muuta elämää.

      Toisinsanoen koen saavani suhteelta sen verran vähän mitään, että kannattaisi sellaiseen sijoittaa. Sitäpaitsi tämä vapaus tehdä mitä vaan houkuttaa jo liikaa. 😁 Tänäänkin otin kamppeet kasaan ja polkasin maalle, kun siltä tuntui. Touhuilen täällä kaikkea ja otan olutta illalla. Lämmitän ulkosaunan ja nautin rauhasta, eikä kellekkään tartte selittää miks. 😬

    • Anonyymi

      Sinkkuus on mukavaa ja stressitöntä. Vapaa-aika on oikeasti omaa aikaa eikä "keskustellaan yhdessä mitä tehtäisiin ja tyydytään johonkin puolikiinnostavaan aktiviteettiin, paitsi jos tulee riita, sitten vain riidellään" -aikaa. Voin kuunnella juuri sellaista musiikkia kuin haluan tai sitten nauttia hiljaisuudesta, ihan kumpi paremmin sopii fiilikseen. Seksiäkään ei oikeastaan edes sillä tavalla kaipaa, kun on ollut jo reilusti yli vuoden ilman. Siihen tottuu. On myös huoletonta, kun ei tarvitse miettiä ehkäisymenetelmiä eikä päivän tai pari myöhässä tulevat kuukautiset oo saanu ajattelemaan yhtään mitään. Kirsikkana sinkkukakun päällä on puhdas, siisti ja viihtyisä koti. Ei ole miestä rumentamassa kotia sotkuillaan, romuillaan, rumilla kalusteillaan jne. Kukaan ei myöskään koske tavaroihini, mikä sekin on iso plussa.

    • Anonyymi

      Tuo on se autuus kun on sinkku: ei ole kukaan määräämässä omia tekemisiä eikä arvostelemassa mitään.

    • Anonyymi

      On vain kahdenlaisia miehiä, niitä jotka saa naisia ja niitä jotka on raittita.

      t viinamies

      • Anonyymi

        Raittiita miehiä on, ja lähes jokainen heistä on löytänyt tyttöystävän tai aviopuolison. Tiedän kyllä, että et osaa kommentoida tähän mitään ...


      • Anonyymi

        Mies ja nainen kohtaavat silloin kun juodaan viinaa yökerhossa. Nainen ihastuu mieheen joka osaa bailata yökerhossa.

        Viinamies juo viinaa yökerhossa ja löytää kumppanin.

        Raitis mies on yksin kotona ja haaveilee löytävänsä kumppanin jostain harrastuksista tai lenkkipolulta. Mutta lopulta hän jää yksin.

        t. viinamies


    • Viimeksi kun olin sinkku, olin siksi, että halusin huolehtia vain itsestäni ja lopettaa toisen ihmisen asioista hermoilun ja stressaamisen.

      • Anonyymi

        Itselle kun olen mies, haluaisin tavallaan hoitaa naista paremmaksi kun pystyisin, mutta nautin kyllä vapaasta seksistä ja omasta vapaasta tahdosti, ei tarvitse siivotakaan voi sotkea hieman jos huvittaa. Sepi Kumpulainen: https://www.youtube.com/watch?v=R2F9milTpVs


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselle kun olen mies, haluaisin tavallaan hoitaa naista paremmaksi kun pystyisin, mutta nautin kyllä vapaasta seksistä ja omasta vapaasta tahdosti, ei tarvitse siivotakaan voi sotkea hieman jos huvittaa. Sepi Kumpulainen: https://www.youtube.com/watch?v=R2F9milTpVs

        Paremmaksi? Ok. Itsellä oli lähinnä huolehtimista, että toinen selviytyy ihan arkipäivän asioista, sen verran oli heikossa hapessa henkisesti hän loppuajat. Vähän liian raskas taakka parikymppiselle opiskelijatytölle, omasta mielestäni. Ne pari vuotta sinkkuna sen jälkeen olivat todella onnellisia vuosia. Siksi minulla on ajatus, että sinkkuna ihminen on vapaa ja onnellinen ja voi keskittyä omaan itseensä ja omiin mielenkiinnon kohteisiin kaikessa rauhassa. Onneksi löysin kumppanin, joka antaa mun olla sellainen parisuhteessakin. En olisi muuten 25 vuotta jaksanut yhteistä taivalta.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Paremmaksi? Ok. Itsellä oli lähinnä huolehtimista, että toinen selviytyy ihan arkipäivän asioista, sen verran oli heikossa hapessa henkisesti hän loppuajat. Vähän liian raskas taakka parikymppiselle opiskelijatytölle, omasta mielestäni. Ne pari vuotta sinkkuna sen jälkeen olivat todella onnellisia vuosia. Siksi minulla on ajatus, että sinkkuna ihminen on vapaa ja onnellinen ja voi keskittyä omaan itseensä ja omiin mielenkiinnon kohteisiin kaikessa rauhassa. Onneksi löysin kumppanin, joka antaa mun olla sellainen parisuhteessakin. En olisi muuten 25 vuotta jaksanut yhteistä taivalta.

        Vähän samankaltaista sitten paitsi että olen mies ja haluaisxin pitää huolta naisista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe