Mitä et...

Anonyymi

...suostuisi syömään?

104

125

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No vaikka muovilusikoita.

• Anonyymi

Jos teillä on esineet normaalilla ruokalistalla niin sitten, mutta muuten sullekin tiedoksi, että kyse oli ruoasta!

• Anonyymi kirjoitti:

Jos teillä on esineet normaalilla ruokalistalla niin sitten, mutta muuten sullekin tiedoksi, että kyse oli ruoasta!

Joku tuossa edellä jo mainitsi...

Lisäksi katkaravut, osterit yms. Se on se haju joka etoo.

• Wwuwuw kirjoitti:

Joku tuossa edellä jo mainitsi...

Lisäksi katkaravut, osterit yms. Se on se haju joka etoo.

Eikun alla, siis sillin.

Ja kaikki muu raaka kala, ml sushi.

• Anonyymi

Koska tuut mun ukoksi 😉?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tuut mun ukoksi 😉?

Ei sotketa nyt keskustelua.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Eikun alla, siis sillin.

Ja kaikki muu raaka kala, ml sushi.

Lisään täältä limalonkero mustekalan. Ja ehkä härän pallit?

• Anonyymi kirjoitti:

Lisään täältä limalonkero mustekalan. Ja ehkä härän pallit?

Etanat.

• Wwuwuw kirjoitti:

Etanat.

Voisin tarjota sulle valkosipulivoissa paistettuna😁

• Anonyymi

Silliä!

• Anonyymi

Palstan aamun aihetta, en edes käyttämätöntä.

AsianVierestä

• Anonyymi

Ihmislihaa minä kovin helposti söisi enkä haluaisi purereskella toisen ihmisen puolikxi kypsennryyjä ihmidsibojs pihveinä.

• Anonyymi

Joo anteeksi ajatusjuttuni, kun tuli mieleen ihmisen aivot herkkuruokana, ranskalaisilla, ja Brsun-ohjeixtukella tarjoillaan erittäin pehmeää naisen säärtä ja pimppiä ruoan jälkeen.

• No, jos ei oteta huomioon mitä kaikkea vältän terveydellisistä syistä, niin sanoisin että:

Total No Go:
      - Kaalilaatikko ja -kääryleet
      - Hapansilakka

Pitkin hampain:
      - tiettyjä sieniä (mm. tatit kuuluvat tähän kategoriaan)
      - uuniomenaa, enkä muutenkaan oikein välitä kypsennetyistä hedelmistä (marjat ovat jees), mistä seuraa mm. se, että vaikkapa hedelmä.ommi jogurtin hedelmäpalat jäisivät nätisti sinne purkin pohjalle....

Että sellainen nirso... :D

• Hitsin vitsi, just ostin kaalia ja meinaan tehdä kaalilaatikkoa. Oikeen siirapin kera. Nam. 🤤😂

Haju on kamala, mutta maku... Aijai. 😃

• Jan1 kirjoitti:

Hitsin vitsi, just ostin kaalia ja meinaan tehdä kaalilaatikkoa. Oikeen siirapin kera. Nam. 🤤😂

En tuu syömään.... 🤢 😅

• Lillis2020 kirjoitti:

En tuu syömään.... 🤢 😅

Heh, tuu nyt vaan. 😂🤗

• Jan1 kirjoitti:

Hitsin vitsi, just ostin kaalia ja meinaan tehdä kaalilaatikkoa. Oikeen siirapin kera. Nam. 🤤😂

Ei kai kaalilaatikko juurikaan haise jos/kun on kypsää ja hyväähän se on.

• Harmaaritari kirjoitti:

Ei kai kaalilaatikko juurikaan haise jos/kun on kypsää ja hyväähän se on.

No mä pehmennän kaalia vähän keittämällä, silloin se hiukan haisee niiden nenään jotka ei tykkää. Mun nenään se tuoksuu. Olispa herkkua... 🤤

• Jan1 kirjoitti:

No mä pehmennän kaalia vähän keittämällä, silloin se hiukan haisee niiden nenään jotka ei tykkää. Mun nenään se tuoksuu. Olispa herkkua... 🤤

Sori pojat, mut ihan keskenänne joudutte tuota vetämään...🤷🏻‍♀️
        Kaalilaatikko haisee valmistuksen aikana, ruokailun aikana ja sit alkaa vielä ne muutkin hajuhaitat sen jälkeen. Varsinainen erotiikan tappajakin on 😂

• Jan1 kirjoitti:

Niin no keittovaiheessa vähän mutta ei sitten enää valmiina ja kypsänä minusta haise, tuoksuu korkeintaan.

• Lillis2020 kirjoitti:

Kaalilaatikko haisee valmistuksen aikana, ruokailun aikana ja sit alkaa vielä ne muutkin hajuhaitat sen jälkeen. Varsinainen erotiikan tappajakin on 😂

Sulle on syötetty sitten raakaa kaalia, ei kypsästä kaaliruuasta mitään hajuhaittoja seuraa, pitää vaan malttaa valmistaa kunnolla.

• Lillis2020 kirjoitti:

Hmph. 😁

Nyt naurattaa niin, ettei meinaa näppäimille osua... 🤣

Eli kaaliruokia tosi harvoin tai ainakin eri korttelissa. 😂

Niin no keittovaiheessa vähän mutta ei sitten enää valmiina ja kypsänä minusta haise, tuoksuu korkeintaan.

Näinpä, hyvälle tuoksuukin. Nam nam. 😋

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Ja jälkeenpäinkin!

Sulle on syötetty sitten raakaa kaalia, ei kypsästä kaaliruuasta mitään hajuhaittoja seuraa, pitää vaan malttaa valmistaa kunnolla.

Mulla ei niitä hajuhaittoja tule, kun en ko. ruokiin koske pitkällä tikullakaan. Muut ovat sit syöneet mitä ovat, minä lähinnä vieressä joutunut kärsimään 😂

• Jan1 kirjoitti:

Hmph. 😁

Nyt naurattaa niin, ettei meinaa näppäimille osua... 🤣

Eli kaaliruokia tosi harvoin tai ainakin eri korttelissa. 😂

No kai sitä täytyy saada syödä mistä tykkää.... mä sit vaan nukun vaik teltassa 🙄😅

• Lillis2020 kirjoitti:

No kai sitä täytyy saada syödä mistä tykkää.... mä sit vaan nukun vaik teltassa 🙄😅

Kauhee homma teltat ja kaikki pitää pystyttää kaalilaatikko päivinä. 😂

• Jan1 kirjoitti:

Kauhee homma teltat ja kaikki pitää pystyttää kaalilaatikko päivinä. 😂

Vaikka jo edeltävänä päivänä. Ihan vaan varmuuden vuoksi 😂

• Lillis2020 kirjoitti:

Vaikka jo edeltävänä päivänä. Ihan vaan varmuuden vuoksi 😂

Voiiii sua Lillis. 🤗

• Anonyymi

ai jai jai kaalilaatikko on hyvää mutta kaaliäryleet namia ai jai jai

• Anonyymi

Raakana jo himoissaan ahmisii ihmisaivoja herkkuruokana kuin zombie.

• Anonyymi

Kiinan rottaa tai lepakkoa tai koiraa.

• No riippu ihan, että milloin? Jos pitäis selvitä hengissä, niin vaikka matoja...

Mutta nyt en suostu syömään maksalaatikkoa ja sieniä. Surströmmiä ja muita vastaavia tökötyksiä en syö. Oikeastaan syön vaan sitä mistä suu tykkää. Mitään en ala väkisin syömäään, kun ei tarvitse. 😊

• Anonyymi

Hyh, hapansilakka yöh!

• Anonyymi kirjoitti:

Hyh, hapansilakka yöh!

Niinpä js mitä lie lampaansilmiä syövätkään Norjassa ja munuaisia briteissä.... yyh. En koske, jos on muutakin. 😳

• Disse kirjoitti:

Niinpä js mitä lie lampaansilmiä syövätkään Norjassa ja munuaisia briteissä.... yyh. En koske, jos on muutakin. 😳

Tiijätkö, aito skottilainen perinneruoka tehdään lampaansisälmyksistä ja paistetaan se sen mahalaukussa. Mutta parhaimmillaan with whiskysauce. Suosittelen

• elisakettu kirjoitti:

Tiijätkö, aito skottilainen perinneruoka tehdään lampaansisälmyksistä ja paistetaan se sen mahalaukussa. Mutta parhaimmillaan with whiskysauce. Suosittelen

No voi olla herkkuakin, mutta mä etsin kiksejä muusta kun ruuasta. En harmittele, etten tuota ehkä maista ikinä. 😃

Voin erotella wiskin siitä ja upottaa sen oluen sekaan. 😀

• Disse kirjoitti:

No voi olla herkkuakin, mutta mä etsin kiksejä muusta kun ruuasta. En harmittele, etten tuota ehkä maista ikinä. 😃

Voin erotella wiskin siitä ja upottaa sen oluen sekaan. 😀

Olutviski, yöks. Erikseen pitää olla
        Ootko muuten töissä?

• elisakettu kirjoitti:

Olutviski, yöks. Erikseen pitää olla
        Ootko muuten töissä?

No sotkeutuuhan ne muutenkin mahassa jos peräkkäin juo. 😬

En oo nyt enää. Alkoi vapaat. Olin yövuorossa viime yönä. Huomenna taas kipinkapin keväthommiin. Aluksi työkeikka ylitöinä ja samalla keikalla kasa Ikealta kotiin. Laattoja ränninpätkiä kyytiin ja maalle kaupan kautta. Siellä polttopuuhommia ja pihantasoitusta ynnä muuta maanmöyrimistä mummolle. Sit keskiviikoks kotiin hakemaan pellettiä ja torstaina takas sorvin ääreen. 😀

• Disse kirjoitti:

No sotkeutuuhan ne muutenkin mahassa jos peräkkäin juo. 😬

En oo nyt enää. Alkoi vapaat. Olin yövuorossa viime yönä. Huomenna taas kipinkapin keväthommiin. Aluksi työkeikka ylitöinä ja samalla keikalla kasa Ikealta kotiin. Laattoja ränninpätkiä kyytiin ja maalle kaupan kautta. Siellä polttopuuhommia ja pihantasoitusta ynnä muuta maanmöyrimistä mummolle. Sit keskiviikoks kotiin hakemaan pellettiä ja torstaina takas sorvin ääreen. 😀

Kuulostat ärsyttävälle työnarkomaanille😁

Miekii olin maalla keväthommissa. Ajelin just ohi ja vilkutin. Ilmankos et vastannut.

Ehtii nukkua ehkä kaks tuntia ja töihin. Viivähti viikonloppu pitkäksi.

• elisakettu kirjoitti:

Söisit, jos minä tarjoaisin. Todella hyvän muusin kanssa tietysti.

Enminä sitä ite tee. Mutta tiedän parhaan paikan, missä tehdään.

En söisi etkä sinäkään varmaan haluaisi että laatoittaisin pöydän :D Tuon alkuruuan voisin toki syödä ja sitä muusia:

Yleisin haggis-illan alkuruoka on Cock-a-Leekie eli purjo-kana-kaurarouhekeitto.

En söisi etkä sinäkään varmaan haluaisi että laatoittaisin pöydän :D Tuon alkuruuan voisin toki syödä ja sitä muusia:

Yleisin haggis-illan alkuruoka on Cock-a-Leekie eli purjo-kana-kaurarouhekeitto.

Kuulostaa kauralimalle toi sun keitto. Mulla saattaa tökkiä. Britanniassa ruoka ei minusta ole erityisen hyvää, poikkeuksena kalaruuat. Vai laatoittaisit hyvät sisälmykset? 😁 Se muistuttaa maksalaatikkoa pitkälti.

• elisakettu kirjoitti:

Kuulostat ärsyttävälle työnarkomaanille😁

Miekii olin maalla keväthommissa. Ajelin just ohi ja vilkutin. Ilmankos et vastannut.

Ehtii nukkua ehkä kaks tuntia ja töihin. Viivähti viikonloppu pitkäksi.

Niin saatan kuullostaa, mutten ole. Nyt vaan kulkee, niin pitää antaa mennä sit. Sit joskus taas tökkää.. tiedän jo. 😆

Elä vilkuta vaan, vaan tule rämpyttämään ovikelloa, jos näät mustan sitikan parkissa. 😬

Nukkuminen onkin homojen hommaa! ☝️😃

• elisakettu kirjoitti:

Kuulostaa kauralimalle toi sun keitto. Mulla saattaa tökkiä. Britanniassa ruoka ei minusta ole erityisen hyvää, poikkeuksena kalaruuat. Vai laatoittaisit hyvät sisälmykset? 😁 Se muistuttaa maksalaatikkoa pitkälti.

Joo, veikkaan että siinä kävisi niin kuni hanhenmaksan kanssa, ei siinä järjellä ole mitään tekemistä kun vatsa menee nurin, se on ihan tahdoton reaktio. Hanhenmaksakokemuksen perusteella sanoisin että jos minut on kutsuttu ja pakko on edes vähän maistaa, pitää illan emännän pitää huoli että minun paikalta on alle 10 metriä wc:hen ja mielellään ovi valmiiksi auki, sen verran nopsaan se vatsa kääntyy. Hanhenmaksankin kohdalla tiesin odottaa reaktiota, silti ehdin vain juuri juuri :D

Itse eilen just katoin että tuota brittiläistä vois ihan vaikka tehdäkin:

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000006492081.html?ref=rss

• Disse kirjoitti:

Niin saatan kuullostaa, mutten ole. Nyt vaan kulkee, niin pitää antaa mennä sit. Sit joskus taas tökkää.. tiedän jo. 😆

Elä vilkuta vaan, vaan tule rämpyttämään ovikelloa, jos näät mustan sitikan parkissa. 😬

Nukkuminen onkin homojen hommaa! ☝️😃

Juu ja toisin ylläripylläritervehdyksen lisäksi tuliaiseksi sienipiirakkaa...

Diksu olisi otettu😁

• elisakettu kirjoitti:

Juu ja toisin ylläripylläritervehdyksen lisäksi tuliaiseksi sienipiirakkaa...

Diksu olisi otettu😁

Jos et kertois mitä ois, söisin ehkä kiltisti. Luultavasti jäis yhteen palaseen ja sit kärsisin vatsaoireista mahdollisesti. En tiedä mikä niissä on? Sama juttu herneiden kanssa... käy mahaan vaan. 🙄

• Disse kirjoitti:

Jos et kertois mitä ois, söisin ehkä kiltisti. Luultavasti jäis yhteen palaseen ja sit kärsisin vatsaoireista mahdollisesti. En tiedä mikä niissä on? Sama juttu herneiden kanssa... käy mahaan vaan. 🙄

Kanttarellin maku esmes on hyvä, mutta ne pitäis ottaa pois ruuasta sitten. Hernaristakin tykkään, mut en voi syödä. 🤔

Joo, veikkaan että siinä kävisi niin kuni hanhenmaksan kanssa, ei siinä järjellä ole mitään tekemistä kun vatsa menee nurin, se on ihan tahdoton reaktio. Hanhenmaksakokemuksen perusteella sanoisin että jos minut on kutsuttu ja pakko on edes vähän maistaa, pitää illan emännän pitää huoli että minun paikalta on alle 10 metriä wc:hen ja mielellään ovi valmiiksi auki, sen verran nopsaan se vatsa kääntyy. Hanhenmaksankin kohdalla tiesin odottaa reaktiota, silti ehdin vain juuri juuri :D

Itse eilen just katoin että tuota brittiläistä vois ihan vaikka tehdäkin:

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000006492081.html?ref=rss

Tuota suosittelen tekemään. Mulla ei vaan uppoa aamulla, mutta myöhemmin päivällä. Mulla ei ne pavut mene kurkusta alas aamulla. Puuroa pitää olla ja munia.

Jos tykkäät paistoksista niin tee Jamie Oliverin kalamuusipaita kokeeksi.

Ankanhanhea olen syönyt. Aika rasvaista.

• elisakettu kirjoitti:

Tuota suosittelen tekemään. Mulla ei vaan uppoa aamulla, mutta myöhemmin päivällä. Mulla ei ne pavut mene kurkusta alas aamulla. Puuroa pitää olla ja munia.

Jos tykkäät paistoksista niin tee Jamie Oliverin kalamuusipaita kokeeksi.

Ankanhanhea olen syönyt. Aika rasvaista.

Ankanmaksaa... Mistä se hanhi siihen tuli

• elisakettu kirjoitti:

Vähän lihaisempi versio... ankka sullottu hanheen ja uuniin. Ankanhanhea, naminami...☝️😋

• elisakettu kirjoitti:

Entäs tuo kalamuusipaita? en löytänyt gooklella :(

• Disse kirjoitti:

Sulla oireilee sappi jos herneet ja sienet, epäilen.

Kanttis onkin erinomainen sieni. Käy sairaan hyvin kanapiirakkaan.

Ite tykkään että herkkutatti paras, muhennoksena. Siihen pekonia kyytiin. Slurps.

• Disse kirjoitti:

Vähän lihaisempi versio... ankka sullottu hanheen ja uuniin. Ankanhanhea, naminami...☝️😋

Ketullehan kelpaa. Survotaan vielä kana sinne kaveriksi

• elisakettu kirjoitti:

Sulla oireilee sappi jos herneet ja sienet, epäilen.

Kanttis onkin erinomainen sieni. Käy sairaan hyvin kanapiirakkaan.

Ite tykkään että herkkutatti paras, muhennoksena. Siihen pekonia kyytiin. Slurps.

Voi olla hyvin mahdollista. Siskolle on vissiin pari kertaa käynyt joku sappishokki, joutunut ihan hoitoon. 🤔

Mä oon pitänyt tuota nernehommaa allergian syynä.... koska mähän en voi raakana herneitä napsia, kun turpoo huulet ja kurkku...mutta eihän sen pitäis kypsennettynä mitää tehdäkään...🤔

Mielenkiintoista...🤔 Liittyykös toi vähän kaikkiin kasvispöperöihin? Artisokasta ja ties mistä kasviksista tehty sosekeittokin oli liikaa mun ruuansulatukselle....🤔

• elisakettu kirjoitti:

Ketullehan kelpaa. Survotaan vielä kana sinne kaveriksi

Ja kiedotaan pekoniin.... tarjoillaan karjalanpaistin kanssa. 😆

• Disse kirjoitti:

Voi olla hyvin mahdollista. Siskolle on vissiin pari kertaa käynyt joku sappishokki, joutunut ihan hoitoon. 🤔

Mä oon pitänyt tuota nernehommaa allergian syynä.... koska mähän en voi raakana herneitä napsia, kun turpoo huulet ja kurkku...mutta eihän sen pitäis kypsennettynä mitää tehdäkään...🤔

Mielenkiintoista...🤔 Liittyykös toi vähän kaikkiin kasvispöperöihin? Artisokasta ja ties mistä kasviksista tehty sosekeittokin oli liikaa mun ruuansulatukselle....🤔

Taisit vauvana olla koliikkilapsi?

En ole sappi asiantuntija mutta tutustapa sappi dieettiin, onko yhteistä. Kaikki kasvikset ei ole kielletty, mutta jotkut prosessoituu eri tavoin ruuansulatuskanavassa. se just miks on nii paljon mahaongelmaisia. Foodmapissa omansa, ärtyneessä suolessa, jotkut saa vähintään väänteitä mistä tahansa.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Yök, en söisi mutta tuossa disselle haggisohje:

http://www.nakitjamuusa.fi/haggis-tuo-skottien-lahja-outoja-ruokia-pelkaavalle/

Syötkö sä maksalaatikkoa? Vaikka äitien paistamaa, vai miten se mainos nyt kuuluikaan.
        Ei kuulemma haggis paljon eroa meidän perinteisestä maksalaatikosta. Veli oli käymässä Skotlannissa ja oli maistanut sikäläistä perinne herkkua, kyllä sitä syömään pystyi; vaikka suomalaisten maksalaatikko on edottomasti kuulemma parempaa

• elisakettu kirjoitti:

Taisit vauvana olla koliikkilapsi?

En ole sappi asiantuntija mutta tutustapa sappi dieettiin, onko yhteistä. Kaikki kasvikset ei ole kielletty, mutta jotkut prosessoituu eri tavoin ruuansulatuskanavassa. se just miks on nii paljon mahaongelmaisia. Foodmapissa omansa, ärtyneessä suolessa, jotkut saa vähintään väänteitä mistä tahansa.

Sanotaanko, että en muista. 🤔😁

No kyllä oon huomannut, että kaikkea ei pysty vetämään. Tuliset eväät pitää jättää sivuun, liian rasvaset tökkii ja sit jotkin kasvispöperöt. 😬

• Munuaiset, maksa, aivot, mahalaukku, pallit, silmät, suolet. Pinaattikeittoa en oksentamatta syö. 😃

• pallit..... 😂

Mä voi sen pinaattikeiton syödä, jos sä hoidat sen kaalin 😅

• Lillis2020 kirjoitti:

pallit..... 😂

Mä voi sen pinaattikeiton syödä, jos sä hoidat sen kaalin 😅

Joo syököön pallit itse kuka on saanut päähänsä niitä syöttääkin. Hyi yöh.. 🤮

Ihan reilu työnjako. 😊👍

• Pinaattikeitto on hyvää.

Pinaattikeitto on hyvää.

Hyi yöh.. 🤮

Millon oot viimeksi syönyt? Ota kokeeksi joskus kaupasta tuommoinen apetitin pinaattikeitto:

https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/prod.apetit.fi/product-images/Kotimainen_Pinaattikeitto_400g_RGB_HR.jpg

Tuo kun ei maistu oikein miltään, tosi neutraali maku niin luulen että voisit alkaa jopa tykkäämään.

Ei tästä ole kuin vuosia. Tytär haluaa pinaattikeittoa välillä, tykkää pakasteista. Mua etoo jo sen näkeminen.

Pinaattilettuja kyllä syön ja muuten. Keittona ei vaan uppoa. Jäänyt joku yökötys.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Pinaattikeitto on hyvää.

Pinaattikeitto tosiaan on hyvää! Ostan aina valmiina kun en ole sitä oppinut vielä tekemään.

• Anonyymi kirjoitti:

Pinaattikeitto tosiaan on hyvää! Ostan aina valmiina kun en ole sitä oppinut vielä tekemään.

Minä joskus kokeilin tehdä mutta ei tullut niin hyvää kuin valmiina saatava, johtui varmaan siitä kun käytin pakastepinaattia. Tuoreesta pinaatista varmaan saisi melko hyvän itsekin tekemällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pinaattikeitto on karmeaa 🤮

Pinaattikeitto on hyvää.

Jep kuin myös kaalikääryleet.😁

• valtakunta kirjoitti:

Jep kuin myös kaalikääryleet.😁

Joo, kaalikääryleet on hyviä. Harmi vaan kun niin isotöisiä ettei itse tule ikinä tehdyksi.

• Mitään eksoottisista eläimistä laitettua ja/tai tutumpienkaan eläimien eksoottisia osia. En mm. syö etanoita vaikka ne joidenkin mielestä on hyviä enkä jotain aivomuhennoksia tms. suostuisi maistamaan. Varmaan joku hanhenmaksa eksottisin jota olen maistanut ja oksensin sitten. En myöskään alkaisi näyttämään jollain suurströmmingillä tai maailman vahvimmalla chilillä että olenpa kova jätkä kun tätä syön. Kaikki "normaali" ruoka kyllä menee, hedelmistä ja vihanneksista tehtyjä juttuja voi oikeastaan mitä tahansa maistaa. Makkaroista ja eineksistä jää ne halvimmat ja huonoimmat syömättä, ehkä voisi mutta ei huvita.

• Mitä toi suurström on?

• elisakettu kirjoitti:

Mitä toi suurström on?

Hapansilakka = surströmming

• Lillis2020 kirjoitti:

Hapansilakka = surströmming

Aihe, olisi pitänyt oivaltaa. Mutta ei sitä meillä olekaan koskaan syöty. Eiks ole enempi länsirannikon herkkuja?

• elisakettu kirjoitti:

Aihe, olisi pitänyt oivaltaa. Mutta ei sitä meillä olekaan koskaan syöty. Eiks ole enempi länsirannikon herkkuja?

Ruotsissa sitä syödään, ei niinkään Suomessa, edes länsirannikolla. :)

• Raakaa sipulia, yhden mainitakseni

• Anonyymi

Naapurin aivot puoliraakana pannulla paistettinuna, Hannes Luennoitsija- Lecter -tyyliin.

Minä pidin aika paljon tuosta Remedyn tekemästä Death Rally -pelistä (ajatus aivoista tietokonepeleihin)... Hyper-Marketissa on sellainen testijuttu missä voi kokeilla ja pelailla pelejä.

• Anonyymi

Eikö edes raaka valkosipuli?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö edes raaka valkosipuli?

Ei ainakaan houkuttelevalle kuulosta

• Hyönteisiä en ainakaan.

• Oletko muuten huomannut että se joku pari-kolme vuotta sitten vallinnut sirkkainnostus hävisi. Oli tulossa vaikka mitä sirkkatuotetta kun niillä pilattiin hyviä ruokia mutta kun kukaan ei niitä ostanut ne sitten vain vähin äänin poistettiin myynnistä.

Oletko muuten huomannut että se joku pari-kolme vuotta sitten vallinnut sirkkainnostus hävisi. Oli tulossa vaikka mitä sirkkatuotetta kun niillä pilattiin hyviä ruokia mutta kun kukaan ei niitä ostanut ne sitten vain vähin äänin poistettiin myynnistä.

Olen huomannut, muistaakseni Fazer toi silloin leivät markkinoille ja alkuun jotkut hamstrasivat ne pois kauppojen hyllyiltä, sen jälkeen ei ollut menekkiä. Ilmeisesti moni on yrittänyt sirkkaa tunkea jos johonkin ja odottelevat huonolla onnella uutta tulemista samoilla tuotteilla.

• Anonyymi

Siansorkka hapankaalilla. Jouduin palauttamaan annoksen.

AsianVierestä

• Suuurtströmmingin silliä en söisi. Purkki on pullistunut sillin käymisen aiheuttaman paineen vaikutuksesta ja purkki suositellaan avattavan ulkona ja avaajalle suojalasit päähän, koska purkkia avattaessa rosikuu sisältöä ympäriinsä.
      Haju on kuulemma kuvottava, eikä sisältökään hivele silmiä.
      Enkä söisi mitään koiraa, lepakoita, tai muitakaan iljettäviä otuksia.

• Anonyymi

En syö, simpukoita, etanoita ehkä muitakaan nilviäisiä missään muodossa, jos vain tiedän niitä olevan pitsassa syömättä jää. Enkä syö ostereitakaan, koska ne pitää niellä elävinä. Kaviaari vaikka on suurta herkkua joillekin ihmisille, ei maistu mulle, muikun ja ahvenen, matteen mädistä taas pidän. Ja täällä Dissen mainitsema svenssonien hapansilakka jää aivan taatusti... omaan haisevaan arvoonsa, ei kelpaa mulle.

Olen kyllä syönyt kerran Rakfiskiä, norjalaista hapatettua taimenta, kun en tiennyt mitä se oli. Ihan hyvälle se maistui, pitää myöntää. Ihan kiintonaista lohta, joka todellakaan ei haissut... kuten hapansilakka tai itsetehty hapankaali!

Kaikki muut kalat kepaa mulle syötäväksi, savustetut, graavatut grillatut, loimutetut ja paistetut/haudutetut, ...mitä nyt eteeni on tullut. Kala on herkkuani.

Niin niistä muista syötäväksi kelpaavista eläinten sisäelimistä; syön munuaisia, eivätkä maistu tai haise virtsalla, jos sen osaa valmistaa.
      Maksaa eri muodoissa naudan sydäntä ja lampaan suolia. Luonnon kuoressa olevat pitkät nakit, esim. on valmistettu käsiteltyihin pestyihin lampaan suoliin!

Hyvää ruokahalua! Mulle ne maistuvat ainakin ja ovat vielä hintavampiakin mitä kuorettomat -> lihan jämistä, jänteistä jauhettu seos mihin lisätty jauhoja, liivatetta ym. epämääräistä kemikaalia homeenestoaineista alkaen.

Oikein arvasit!

• Olin varma että sinä nyt söisit mitä tahansa. Olet varmaankin palstan paras kokki.

• Anonyymi

Hmmm... Rekattujen tekemää ruokaa. Jokainen heistä haluis varmaan myrkyttää minut... :D

• Pitäisikin joskus pitää nyyttikestimuotoinen palstamiitti. Siinä olisikin lekureilla ihmettelemistä kenen tuomat myrkyt lopullisesti aiheutti kuoleman.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Pitäisikin joskus pitää nyyttikestimuotoinen palstamiitti. Siinä olisikin lekureilla ihmettelemistä kenen tuomat myrkyt lopullisesti aiheutti kuoleman.

Ei varmaan joo sardiineja tarjoillsa leivänpäälle, eikä aterimiakaan ole ollenkaan, sormin on syötävä ruoka pahvilautaselta marokon vankiloissakin.

• En ainakaan minä tai löytyisit kellarista lukittuna🥰

• Anonyymi

Mitään mihin liiittyy joku vaara esim. pallokala. En myöskään sushia. Enkä ostereita, en varmaan etanoitakaan pystyisi.

• Anonyymi

Kaloista puheenollen: uusi innostukseni ovat tomaattisardiit leivän päällä, saa rasiossa noita sardiineja, pikkukaloja, kuin muikut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaloista puheenollen: uusi innostukseni ovat tomaattisardiit leivän päällä, saa rasiossa noita sardiineja, pikkukaloja, kuin muikut.

Mulle tuli mieleen, kun olin alle kouluikäinen niin mä ihastuin espanjalaisiin säilykekaloihin, jotka oli säilötty oliiviöljyiseen tomattikastikkeeseen, Sardiineja ja makrillia muistaakseni ne kalat olivat. Aivan sairaanhyvää pelkän leivän kanssa, kun se maustettu kastike kävi voista, ei tarvittu mitään muuta siihen lisäksi! Niitä vaan en ole nähnyt enää vuosiin missään myytävän;...tuli ihan nostalginen olo!

• Anonyymi

Kaikkea listalla esitettyä voisin ainakin maistaa. Hapansilakat ja kiveksetkin. Nilviäiset ja hyönteiset ja sisälmykset nyt on ihan peruskauraa muutenkin. Pallokalan kohdalla harkitsisin kyllä.

• Anonyymi

Kaikkea listalla esitettyä voisin ainakin maistaa. Hapansilakat ja kiveksetkin. Nilviäiset ja hyönteiset ja sisälmykset nyt on ihan peruskauraa muutenkin.

-Rohkea rokan syö... mutt uhkarohkea; mitä tahansa!

• Anonyymi

Ihmisen silmä tai lehmän silmä raakana jotta pupilli vielä sinua katselee kun sen syöt naamaasi, tuijottavan elävän silmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisen silmä tai lehmän silmä raakana jotta pupilli vielä sinua katselee kun sen syöt naamaasi, tuijottavan elävän silmän.

Meteorin palasia kun tähdenlentoja näkyi taivaalla äsken, tein toivomuksen kun näin oikein hienon sellaisen :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meteorin palasia kun tähdenlentoja näkyi taivaalla äsken, tein toivomuksen kun näin oikein hienon sellaisen :D

Taisteluhävittäjä-lentokoneiden jotain flare-harhautuspanoksia voivat olla, mutta luulen eivät olleet :D

Niin korkealla ja pikkupalasia palamassa ilmakehässä.

• Anonyymi

Miksi vastaukseni "Balut muna" on poistettu!?!?!? Sitä en suostuisi syömään missään olosuhteissa. Onhan se ällöttävä, mutta tuskin kuitenkaan kirjoitettuna poiston arvoinen, nyt kun kysymys tällaisista inhokeista oli.

• Anonyymi

En vaikka ketsuppiä
      Mut se tekköö hyvän maun sapuskoon

Ja tarvii sitä

Mut lihhoo miä en pysty syömöön

Kun se on niin vahvoo

Harvoin syön mutta se vuoatii kunnon pakkaset se lihansyönti!!

Mie en söis mitteen riistoo tai paljoo l8htakiiään

Kun tekövät mahasairooks

Mutta onneks nyt pystyypi hoitomiään itteensä eri tuotteillä ja liäkkeillä

Ja paljon on erilaisia hoitomuotoja

Kuten esim.
      Jalkojenhoitoojjaa!!

Rupoo kuivamiiään ja lohkeilemaan kantapiät

Ja aivot pikkuhiljoo

Ja miä oon jo hoidossa ollu vuosikaudet !

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3705
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      2990
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2898
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      365
      1961
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1141
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      209
      1112
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      929
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      921
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      105
      904
    Aihe