Niin ketä kaipailet?
Ketä kaipailet palstalle
61
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa kuulua ikävä-palstalle paremminkin juttu mutta samapa tuo täällä ei ketään haittaa.
Minä en tiedä kaipailenko ketään, yritän miettiä.... ei tule helposti kyllä mieleen ketään. 3 peellä alkavaa tuli mieleen
Pönttis
Peppis
Pikkulikka- Anonyymi
Pikkulikan profiili on vielä olemassa.
Anonyymi kirjoitti:
Pikkulikan profiili on vielä olemassa.
Mukava likka, ei oo näkynyt useampaan vuoteen
Ai ketä kaipaan? No, ... , no ,.. no, ... ei tule mieleen...
Musta se pikkukakkonen oli jotenkin veikeä 🤗Onko häntä näkynyt?
Ja aina olis riemastuttava nähdä vanhoja logiikkalaisia , vaikka timanttiaa, papua, Kukkomiestä, Koppista..- Anonyymi
rakastuitko heihin vai tapasitko heidät ja he antoivat sinulle jotain tosi ihanaa
Anonyymi kirjoitti:
rakastuitko heihin vai tapasitko heidät ja he antoivat sinulle jotain tosi ihanaa
Rakastuminen vaatisi tapaamista.En ole tavannut kuin yhden palstalaisten, elisaketun. Ja vaikka ellu ihana onkin, niin rakastuminen olisi hieman vahva sana.
- Anonyymi
Musta Kekkonen, Urho Kaleva Kakkonen, uusi lastenohjelma jossa otetaan huomioon maahanmuuttajat ja mustat miehet myös.
Jotenkin näissä Pelle Miljoonan jutuissa on hyviä ja teräviä sanontoja, tässäkin missä on Andy McCoykin esiintyy: Pelle Miljoona Oy - Hei Hei Hei: https://www.youtube.com/watch?v=bqAgv6kGOKQ - Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Rakastuminen vaatisi tapaamista.En ole tavannut kuin yhden palstalaisten, elisaketun. Ja vaikka ellu ihana onkin, niin rakastuminen olisi hieman vahva sana.
nyt menin sanattomaksi mutta ettekö kummatkin ole naisia no miltä elisakettu maistui ja sanoiko hän miltä sinä vai oliko vain yksipuolisesti no oliko ihana kokemus vai jatkuuko vieläkin tapaamiset niin muuten hieno homma mutta etkö ole varattu
Anonyymi kirjoitti:
nyt menin sanattomaksi mutta ettekö kummatkin ole naisia no miltä elisakettu maistui ja sanoiko hän miltä sinä vai oliko vain yksipuolisesti no oliko ihana kokemus vai jatkuuko vieläkin tapaamiset niin muuten hieno homma mutta etkö ole varattu
Niin, siksipä en rakastunut, koska olen tylsästi heteronainen. Tapaamiset voi olla myös ihan ystävyys-henkisiä Oliko tää ylläri?:)
- Anonyymi
Niin, siksipä en rakastunut, koska olen tylsästi heteronainen. Tapaamiset voi olla myös ihan ystävyys-henkisiä Oliko tää ylläri?:)
kyllä kummankin on täytynyt olla ihhastunut no oliko elisakettu sitten pettymys niin harvemmin sitä muuten tavataan tai oliko se vain kokeilu ja huomasit että olet hetero mutta kiva kokemus vai jäikö huono maku suuhun ja elisa olikin pettymys
- Anonyymi
asiasta toiseen millainen elisakettu ooli ulkonäöltään tumma vai vaalea ja millainen vartalo tissit kasvot pepa yms oli ja oliko sen näköinen että saa miehen kuin miehen vai joutuuko vähän aikaan odottaa että löytäisi miehen ulkonäöllisesti ja muutenkin
Anonyymi kirjoitti:
kyllä kummankin on täytynyt olla ihhastunut no oliko elisakettu sitten pettymys niin harvemmin sitä muuten tavataan tai oliko se vain kokeilu ja huomasit että olet hetero mutta kiva kokemus vai jäikö huono maku suuhun ja elisa olikin pettymys
Niin, se tapaaminen tarkoitti meillä, kahdella hetero-naisella tylsästi vain sitä, että tavattiin Turussa yhdessä pubissa, missä juotiin muutama lasillinen ja juteltiin niitä näitä. Sitten mentiin taas eri teille.Elisakettu ei ihan mua varten tullut Turkuun saakka, vaan hänellä oli muuta menoa siellä suunnalla.
Ja tuohon toiseen kysymykseen, Ellulla oli ja on sama miekkonen mitä silloinkin. Ja kyllähän hän täälläkin on kertonut olevansa varattu. Ihan turhaan nyt yrität kehitellä välillemme mitään romanttista:) Ihmisillä, vaikka kahdella naisella, kuten kahdella miehelläkin voi olla muitakin yhteisiä asioita kuin seksuaaliset intressit. Eikö itselläsi ole lainkaan miespuolisia ystäviä, joita voisit tavata vaikka baarissa tai harrastuksessa?.- Anonyymi
Niin, se tapaaminen tarkoitti meillä, kahdella hetero-naisella tylsästi vain sitä, että tavattiin Turussa yhdessä pubissa, missä juotiin muutama lasillinen ja juteltiin niitä näitä. Sitten mentiin taas eri teille.Elisakettu ei ihan mua varten tullut Turkuun saakka, vaan hänellä oli muuta menoa siellä suunnalla.
Ja tuohon toiseen kysymykseen, Ellulla oli ja on sama miekkonen mitä silloinkin. Ja kyllähän hän täälläkin on kertonut olevansa varattu. Ihan turhaan nyt yrität kehitellä välillemme mitään romanttista:) Ihmisillä, vaikka kahdella naisella, kuten kahdella miehelläkin voi olla muitakin yhteisiä asioita kuin seksuaaliset intressit. Eikö itselläsi ole lainkaan miespuolisia ystäviä, joita voisit tavata vaikka baarissa tai harrastuksessa?.niin niinhän se elisakettu voi väittää että tuli turkuun katsomaan pilviä tai sukulaisen luokse ja sen kanssa ottaa auringosta kuvia esim työpalaveriin yms mutta totuus tuli varta vasten sinua varten sinne tai sinun takiasi no kai varatutkin pettää ja jotkut kokeilee samaakin sukupuolta niin joku klikkasi tai valehtelet ja oikeasti rakastelitte niin tiedä totuutta no miksi kaksi tuntematonta naista tai miestä tapaisivat toisensa ei tule mitään muuta mieleen kuin seksi tai treffit ja katsotaan ihastutaanko no on minulla yksi isäni ja veljeni ja siskojeni miehet no kai hekin jos liikaa pyytelisin niin sanoisivat että haluavat olla siskojeni kanssa ennemmin ja veljet vaimojen kanssa no voishan sukulaismiehiäkin pyytää no mieluummin menen yksin mutta ei sitten kyllä muita miähiä tee tavata mieli niin naisten kanssa kyllä lähden mielelläni
Anonyymi kirjoitti:
niin niinhän se elisakettu voi väittää että tuli turkuun katsomaan pilviä tai sukulaisen luokse ja sen kanssa ottaa auringosta kuvia esim työpalaveriin yms mutta totuus tuli varta vasten sinua varten sinne tai sinun takiasi no kai varatutkin pettää ja jotkut kokeilee samaakin sukupuolta niin joku klikkasi tai valehtelet ja oikeasti rakastelitte niin tiedä totuutta no miksi kaksi tuntematonta naista tai miestä tapaisivat toisensa ei tule mitään muuta mieleen kuin seksi tai treffit ja katsotaan ihastutaanko no on minulla yksi isäni ja veljeni ja siskojeni miehet no kai hekin jos liikaa pyytelisin niin sanoisivat että haluavat olla siskojeni kanssa ennemmin ja veljet vaimojen kanssa no voishan sukulaismiehiäkin pyytää no mieluummin menen yksin mutta ei sitten kyllä muita miähiä tee tavata mieli niin naisten kanssa kyllä lähden mielelläni
Voi voi, olet toivoton. Eihän me elisaketun kanssa mitään vieraita oltu sitä paitsi. Tunnettiin toisemme palstalta ja vähän muutakin kautta, ennen kuin tapasimme. Mutta voit pitää fantasiasi, mitäpä se minua haittaa:)
- Anonyymi
Voi voi, olet toivoton. Eihän me elisaketun kanssa mitään vieraita oltu sitä paitsi. Tunnettiin toisemme palstalta ja vähän muutakin kautta, ennen kuin tapasimme. Mutta voit pitää fantasiasi, mitäpä se minua haittaa:)
ok uskotaan nyt sinua mutta tuo vaan tuli heti mieleen ja pettämistä en ymmärrä lainkaan ja oletin että miehiä tapailet tai tavannut mutta ei tullut mieleen että naista mutta ok uskon sinua mutta peini epäilys jäi takaraivoon että mikäköhän olet naisiasi mutta uskotaan nyt naisen sanaan
En välttämättä ketään, mutta ilahdun muutaman palstalle ilmestymisestä. Koska pidän heidän ajatuksistaan ja seurastaan.
- Anonyymi
Pidän näistä Pelle Miljonääri Oy:n jutuista, on hyviä sanoituksia, luulen että monetkin artistit mielellään itse laittavat youtubeen vapaaseen kuunteluun omia juttujaan, kun rahalla ei ole sinänsä merkitystä mitä saa ihmisten ostamista levyistä, varsinkin jos virus estää ihmisiä lähtemästä kotoa, on hupia niitä kuunnellessa ja katsellessa.
Jascal kirjoitti:
Kiitoksia, Lillis saapuu kiittämään myöhemmin tai sitten annetaan piiskaa. 😋🤗🤗
Ole hyvä, mistäs tiesit olevasi yksi heistä? 😉
Jan1 kirjoitti:
Ole hyvä, mistäs tiesit olevasi yksi heistä? 😉
Järkeilin sen sillä että olen kuluvan kahden viikon aikana kommunikoinut täällä pääsääntöisesti kanssasi. 😂 Olemme joko tosi omituisia tai sitten ne muut ovat liian kuivia ja suppeita.
Jascal kirjoitti:
Järkeilin sen sillä että olen kuluvan kahden viikon aikana kommunikoinut täällä pääsääntöisesti kanssasi. 😂 Olemme joko tosi omituisia tai sitten ne muut ovat liian kuivia ja suppeita.
Hyvin järkeilty. 😂
Ööm, omituisia valitaan se. 😁Jan1 kirjoitti:
Hyvin järkeilty. 😂
Ööm, omituisia valitaan se. 😁Omituisia ja omituisen kosteita ja mehukkaita. 😂
Jascal kirjoitti:
Omituisia ja omituisen kosteita ja mehukkaita. 😂
Nallekarkkimaisen venyviä ja taipuisia. 😌
Jascal kirjoitti:
Kiitoksia, Lillis saapuu kiittämään myöhemmin tai sitten annetaan piiskaa. 😋🤗🤗
😄😄
Jan1 kirjoitti:
Nyt on nenä painomusteessa? 🤓
🤗
🧞♂️💫Juuh, 15. päivään asti pitäisi jaksaa nyt. Sit alkaa "kesäloma", meni syteen tai saveen.
Lillis2020 kirjoitti:
Juuh, 15. päivään asti pitäisi jaksaa nyt. Sit alkaa "kesäloma", meni syteen tai saveen.
Oho, jäi kaikki hymiötkin... 😅
....🧚🏼♀️....Lillis2020 kirjoitti:
Juuh, 15. päivään asti pitäisi jaksaa nyt. Sit alkaa "kesäloma", meni syteen tai saveen.
Okei. Jaksaa jaksaa. Tulis vaan ne kesäkelit! En kyllä tiedä onko tänä kesänä miten mikään toiminnassa, missä voisi kesällä käydä. Miten toi korona nyt riehaantuu vielä.
Tällä viikolla olis ollut Espanjaan lähtö, mutta se meni nyt. 🥴
Ehkä ensi vuonna.Lillis2020 kirjoitti:
Oho, jäi kaikki hymiötkin... 😅
....🧚🏼♀️....Ei haittaa, hymyilet kuitenkin ilman hymiöitäkin. 🙄😄
Jan1 kirjoitti:
Okei. Jaksaa jaksaa. Tulis vaan ne kesäkelit! En kyllä tiedä onko tänä kesänä miten mikään toiminnassa, missä voisi kesällä käydä. Miten toi korona nyt riehaantuu vielä.
Tällä viikolla olis ollut Espanjaan lähtö, mutta se meni nyt. 🥴
Ehkä ensi vuonna.Kiitti, joo. täytyisi tsempata. Nyt vähän kyllä tökkii..... jotain keskittymisvaikeuksiakin 🙄😅
Täytyy toivoa että rajoituksia puretaan hiljalleen. En usko että suomen talous kestäisi sitä että kaikki paikat olisi kiinni koko kesän yli. Voi sinua.... ajattele niin, että ehdit kasvattaa matkakassaa ja sitten voit vaikka olla pidempään tai jotain ensi vuonna 🤗Lillis2020 kirjoitti:
Kiitti, joo. täytyisi tsempata. Nyt vähän kyllä tökkii..... jotain keskittymisvaikeuksiakin 🙄😅
Täytyy toivoa että rajoituksia puretaan hiljalleen. En usko että suomen talous kestäisi sitä että kaikki paikat olisi kiinni koko kesän yli. Voi sinua.... ajattele niin, että ehdit kasvattaa matkakassaa ja sitten voit vaikka olla pidempään tai jotain ensi vuonna 🤗Noh, täytyy fokusoitua. 😊👍
Ei se talous kestäkkään, nyt jo tulee talous olemaan kuristuksissa, saati jos kesällä pidettäisiin huvipuistot, tapahtumat yms. täysin poissuljettuina.
Joo, totta. Pidempään tai jotain, mitä nyt sitten ensi vuosi tuokaan tullessaan. 🤗Lillis2020 kirjoitti:
😁 Kuin Hangon keksi...
Mielikuvittelen. 🤪💫
Lillis, hymy... 🙃LILLISIN HYMY! 🤪🥵😜🤩🥰😁Jan1 kirjoitti:
Mielikuvittelen. 🤪💫
Lillis, hymy... 🙃LILLISIN HYMY! 🤪🥵😜🤩🥰😁Ai niinku näin vai? 😁
No vaikka nainenruuduntakaa-tyyppiä. Varmaan vielä vaikuttaakin palstalla ja niinpoispäin, mutta ei käytä enää nikkiään. 🤔
Mutta on toisaalta kiva, kun on ketä kaivata. 😊
Sehän kertoo, että on kokenut jotain mukavaa.- Anonyymi
Minulla on nyt etsittynä vanhan levymme kaikki materiaalit, piti tonkia vanhoista tallenteista juttuja, hyvin löytyivät ne sitten... DVD-juttu meidän vanhoista, todella hyvä idea, voisi tehdä ja saan tehdä... tuo meidän levy on sellainen: muutamien yksityisten ihmiset täydellinen Copyright-hallinta, jollain Teostollakaan ei ole mitään tyekemistä meille, omakustanne, kallista oli, nooh mutta säilyy kokonaan itsellä se valta, eikä millään firmalla ole mitään tekemistä :D
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on nyt etsittynä vanhan levymme kaikki materiaalit, piti tonkia vanhoista tallenteista juttuja, hyvin löytyivät ne sitten... DVD-juttu meidän vanhoista, todella hyvä idea, voisi tehdä ja saan tehdä... tuo meidän levy on sellainen: muutamien yksityisten ihmiset täydellinen Copyright-hallinta, jollain Teostollakaan ei ole mitään tyekemistä meille, omakustanne, kallista oli, nooh mutta säilyy kokonaan itsellä se valta, eikä millään firmalla ole mitään tekemistä :D
Täällä taas pellolla on multaa.
- Anonyymi
Satunnaisesti käyn joo. Nyt piti tulla tähän ketjuun kattomaan, että kaipailetko. ;)
Mulle kuuluu hyvää, oon mennyt itseeni useammin kuin palstalle. Kiitos paljon sun fiksujen juttujen siitä itsensä tuntemisesta. Sillä tiellä ollaan ja toivottavasti etenen jonnekin hyvään paikkaan/tilaan. Resilientimmäksi ihmiseksi. Kiitos että potkit ihmisiä palstalla, muhun osui ja pääsin eteenpäin.
Mulla on ikävä sitä aspergernörttipoikaa, todellavaikeeta-nimimerkillä joskus kirjoittanutta, jonka kanssa jaksoin vääntää pitkät pätkät. Mitähän hänelle kuuluu.
Tuo levytyyppi yllä on joku ihan muu kuin minä.
t. NRT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satunnaisesti käyn joo. Nyt piti tulla tähän ketjuun kattomaan, että kaipailetko. ;)
Mulle kuuluu hyvää, oon mennyt itseeni useammin kuin palstalle. Kiitos paljon sun fiksujen juttujen siitä itsensä tuntemisesta. Sillä tiellä ollaan ja toivottavasti etenen jonnekin hyvään paikkaan/tilaan. Resilientimmäksi ihmiseksi. Kiitos että potkit ihmisiä palstalla, muhun osui ja pääsin eteenpäin.
Mulla on ikävä sitä aspergernörttipoikaa, todellavaikeeta-nimimerkillä joskus kirjoittanutta, jonka kanssa jaksoin vääntää pitkät pätkät. Mitähän hänelle kuuluu.
t. NRTTai eihän todellavaikeeta enää mikään poika ole, kunhan oli samanhenkinen kuin nuoruuteni kaveripiirin nörttipojat, ja nosti mukavat muistot pintaan.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Siellä olisi siis yritysjohtajille lapioimista, kun he ovat niitä työttömiä ihmisiä Suomen valtiossa, lusmut.
Anonyymi kirjoitti:
t. NRTNo ihan sinä potkit siinä mitä minäkin. 😊
Hyvä kuulla taas jotain susta. 😊
Todellavaikeaa on varmaan pari kertaa sen jälkeen kirjoittanut vielä, ei tosin tunnistettavasti, mutta jotenkin iinnokkaasti mulle kirjoitti. Sihän oli se nainen mikä diggas siitä eritoten... en muista nikkiä? 🤔
Joo, toi on vähän höppänä. Puhelee lämpimikseen kaikkea. Kova kkk-mies kuulemma ollut. 😁- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Tee mullistavia, koko valtakuntaakin mullistavia ja pyllitäviä asioita niistä mullista.
Mutta niin rakenna pieni minigolf-juttu niistä tasoitat ne ja sitten se pitää laittaa vain hiekan ja mullan kevyttä seosta ja ruohonsiemeniä, sellainen oma pikkuinen oma minigolf-juttu, jos on tilaa, voi pyöritellä palloja siinä.
Älä tee tahallisesti turhan möykkyistä ja haastavaa, tein tuollaisen itse kerran, tuli vähän turhan haastava viheriöstä kun tein tahallisesti möykkyjä siihen :D - Anonyymi
Disse kirjoitti:
No ihan sinä potkit siinä mitä minäkin. 😊
Hyvä kuulla taas jotain susta. 😊
Todellavaikeaa on varmaan pari kertaa sen jälkeen kirjoittanut vielä, ei tosin tunnistettavasti, mutta jotenkin iinnokkaasti mulle kirjoitti. Sihän oli se nainen mikä diggas siitä eritoten... en muista nikkiä? 🤔
Joo, toi on vähän höppänä. Puhelee lämpimikseen kaikkea. Kova kkk-mies kuulemma ollut. 😁Todellavaikeeta oli tyypillinen ätmi.. valitti naisen puutteesta mutta kun joku osoitti kiinnostusta, löysi kymmenen tekosyytä miksi ei halua tutustua.
Anonyymi kirjoitti:
Todellavaikeeta oli tyypillinen ätmi.. valitti naisen puutteesta mutta kun joku osoitti kiinnostusta, löysi kymmenen tekosyytä miksi ei halua tutustua.
No ainakin halusi puhua. Ehkä oli jumittunut johonkin näkökulmaan, mutta silti halusi koettaa etsiä jotain.
Jonkinlainen sosiaalinen hahmotushäiriö oli, mutta sille ei voi mitään jos ei vaikka voi toisten ilmeistä vaikka tunnistaa toisten tunteita... ja muutenkin.
Kyllä mä diggasin tyypistä. 😊- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellavaikeeta oli tyypillinen ätmi.. valitti naisen puutteesta mutta kun joku osoitti kiinnostusta, löysi kymmenen tekosyytä miksi ei halua tutustua.
Sehän se nörttipojissa/miehissä onkin viehättävää, että jos nainen tykkää haasteista niin kuin minä, niin on sitä hommaa vikittelyssä vähäksi aikaa. Lisää kiinnostusta, kun ei heti saa, mutta samalla pitää olla jotain saumaa avautumassa lisää, mikä kannustaa jatkamaan. Että hiljaa hyvä tulee ja paras puuro kypsyy, kunhan ei täysin viilene. Eli pitää sen miehenkin vähän avautua tai osoittaa, että kiinnostusta voisi olla ja kuori raottua kun rauhallisesti edetään.
Taitaa olla mulla kevättä rinnassa.
NRT Anonyymi kirjoitti:
Sehän se nörttipojissa/miehissä onkin viehättävää, että jos nainen tykkää haasteista niin kuin minä, niin on sitä hommaa vikittelyssä vähäksi aikaa. Lisää kiinnostusta, kun ei heti saa, mutta samalla pitää olla jotain saumaa avautumassa lisää, mikä kannustaa jatkamaan. Että hiljaa hyvä tulee ja paras puuro kypsyy, kunhan ei täysin viilene. Eli pitää sen miehenkin vähän avautua tai osoittaa, että kiinnostusta voisi olla ja kuori raottua kun rauhallisesti edetään.
NRTKummassakin vissiin. 😉
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kummassakin vissiin. 😉
Etenkin sydämen puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NRTKaikenlainen hidas vikittely on naismaista ja äärimmäisen ärsyttävää.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlainen hidas vikittely on naismaista ja äärimmäisen ärsyttävää.
Voi johtua hyvinpitkälti siitä, että hän on nainen. 😀
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Voi johtua hyvinpitkälti siitä, että hän on nainen. 😀
Et voi tietää sitä. Et voi tietää sitäkään, kumpi minä olen.
Anonyymi kirjoitti:
Et voi tietää sitä. Et voi tietää sitäkään, kumpi minä olen.
Eihän sitä voi... eikä sillä mulle väliä...
- Anonyymi
Nuo sanat ketä kaipailet on mulle vaikeita.
En kaipaa palstalta ketään, mutta muualta juuri nyt, tässä hetkessä kovasti erästä miestä, kehen sain hieman tutustua. Toivon, että hänellä on kaikki hyvin. Ikävä-palstalle... - Anonyymi
=))))))
- Anonyymi
Taidan kjaivava Ronald Reagania sekä Richard Nixonia :D
- Anonyymi
Hienoja mekkoja ja höpötyksiä oli hallituksella, mutta tuollainen titteli: henkilöstöpäällikkö suuressa yhtiössä, helppo olisi potkia pois talousjohtajia, kun tehtävänä olisi juurikin sellainen.
Olen aika tyytyväinen tuohon saksalaisten suunnittelemaan Braunin partakoneeseen, höylätyyppinen uusi kone.
Tuli mieleen että minkähänlaisia tyttösillä on kauniiden säärien ajelussa koneet.
- Anonyymi
Voisiko aloittaja itse kommentoida tähän? :)
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132041
- 1131667
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947