Kyl teil pitäis olla nainen

Anonyymi

Elämänne menee hukkaan koska ette tykkää naisista. Saavutuksenne naisista on aika heikko, saitteko edes pikkupoikina halauksia tytöiltä?

43

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei minua kukaan halannut poikana eikä miehenä ole kukaan halannut vikka viinaa olen juonut ja baareissa kävin monta vuotta. Oon niin ruma etten saa edes rumia naisia.

    • Varmaan pitäisikin, mutta mitä tehdä miehelle?

      Ei kai se tykkäämisestä kiinni ole, vähän muitakin syitä ja esteitä saattaa ihmisellä olla.
      Halauksia olen saanut. Rutkasti.

      • Pidä molemmat?


      • Thymallus kirjoitti:

        Pidä molemmat?

        Heh, ei taida onnistua. 🙄


      • Jan1 kirjoitti:

        Heh, ei taida onnistua. 🙄

        Ei sitä kuule tiedä. Hyvin neuvottelet vaan.


      • Thymallus kirjoitti:

        Ei sitä kuule tiedä. Hyvin neuvottelet vaan.

        Kyllä se melkeen on vissi ettei ynähdäkkään.


      • Thymallus
        Jan1 kirjoitti:

        Kyllä se melkeen on vissi ettei ynähdäkkään.

        Tämä yksiavioinen yhteiskuntajärjestys ja tottumus vaan syynä.

        Eikö vois olla vaan sellaista pyyteetöntä polyamoriaa?

        Uskoisitko muuten, jos kertoisin, että minulle on nainen ehdottanut että hankkisin toisen naisen hänen lisäkseen?


      • Anonyymi

        Tää ei varmaan suoraan koskenu sua. Mutta kun rakastaa olla äänessä...


      • Thymallus kirjoitti:

        Tämä yksiavioinen yhteiskuntajärjestys ja tottumus vaan syynä.

        Eikö vois olla vaan sellaista pyyteetöntä polyamoriaa?

        Uskoisitko muuten, jos kertoisin, että minulle on nainen ehdottanut että hankkisin toisen naisen hänen lisäkseen?

        Noo onhan siinä yksiavioisuudessa hyvätkin puolensa. En kyllä varmaan oikeasti kykenisi polyamoriaan. Ei kuulosta yhtään houkuttavalta.


        Uskon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää ei varmaan suoraan koskenu sua. Mutta kun rakastaa olla äänessä...

        No siinä tapauksessa anteeksi tuppautumiseni.


      • Jan1 kirjoitti:

        Noo onhan siinä yksiavioisuudessa hyvätkin puolensa. En kyllä varmaan oikeasti kykenisi polyamoriaan. Ei kuulosta yhtään houkuttavalta.


        Uskon.

        Mutta mikä juju siinä oli takana, että nainen niin halusi olevan?


      • Jan1 kirjoitti:

        Mutta mikä juju siinä oli takana, että nainen niin halusi olevan?

        Ehkä väärinkäsitys?
        Siinä vaiheessa kun minä olin sitä mieltä etten kestä tätä yhtäkään, niin tämä ehdottaa että jos toinenkin :)


      • Thymallus kirjoitti:

        Ehkä väärinkäsitys?
        Siinä vaiheessa kun minä olin sitä mieltä etten kestä tätä yhtäkään, niin tämä ehdottaa että jos toinenkin :)

        Heh, viimeinen oljenkorsi kenties?


      • Jan1 kirjoitti:

        Heh, viimeinen oljenkorsi kenties?

        No näinpä. Jotain epätoivoista sössäystä.
        En nyt siihen kelkkaan kuitenkaan ruvennut.


      • Thymallus kirjoitti:

        No näinpä. Jotain epätoivoista sössäystä.
        En nyt siihen kelkkaan kuitenkaan ruvennut.

        Eiköhän se tuossa kohtaa rupea olemaan jo myöhäistä enää eiku mutkujen.


    • Anonyymi

      Minkä takia aloittajalla ei ole seksiä?

    • Anonyymi

      pieni mieli miettii pieniä asioita.

      iso mieli miettii laajemmin.

      miksi tyytyä johonkin luuserin elämään kun voi laittaa tavoitteet euuroopan etniseen puhdistukseen ja 3ms:n voittamiseen huikeassa geenikamppailussa jossa vain vahvimmat tulevat selviämään.

    • Miksi pitäisi olla nainen, miten se elämä hukkaan ilman naista menee, miten niin en tykkää naisista?

      • "Ajatelkaapa miten paljon aikaa maailmassa on käytetty naisen lämmittämiseksi oikealle taajuudelle siihen nähden miten kauan se itse suoritus yleensä kestää? Lämmittelyyn tuhlatussa ajassa olisi esimerkiksi keretty tekemään käsittämätön määrä suurtekoja ja uusia keksintöjä. Ihmiskunta olisi huomattavasti nykyistä kehittyneempi."

        - Jouni Hynynen


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        "Ajatelkaapa miten paljon aikaa maailmassa on käytetty naisen lämmittämiseksi oikealle taajuudelle siihen nähden miten kauan se itse suoritus yleensä kestää? Lämmittelyyn tuhlatussa ajassa olisi esimerkiksi keretty tekemään käsittämätön määrä suurtekoja ja uusia keksintöjä. Ihmiskunta olisi huomattavasti nykyistä kehittyneempi."

        - Jouni Hynynen

        Pelkäätkö sinäkin naisia?
        https://www.is.fi/viihde/art-2000000215126.html


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        "Ajatelkaapa miten paljon aikaa maailmassa on käytetty naisen lämmittämiseksi oikealle taajuudelle siihen nähden miten kauan se itse suoritus yleensä kestää? Lämmittelyyn tuhlatussa ajassa olisi esimerkiksi keretty tekemään käsittämätön määrä suurtekoja ja uusia keksintöjä. Ihmiskunta olisi huomattavasti nykyistä kehittyneempi."

        - Jouni Hynynen

        Ketkä olis? Eihän niitä monikaan tee niitä suutekoja ja uusia keksintöjä kuitenkaan.



      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä olis? Eihän niitä monikaan tee niitä suutekoja ja uusia keksintöjä kuitenkaan.

        ei tee, koska energia on suunnattu toisaalle


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        ei tee, koska energia on suunnattu toisaalle

        No, sulla ei ole pelkoa naisten lämmittelystä, joten jäämme odottamaan suurtekoja ja keksintöjä. :-D


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, sulla ei ole pelkoa naisten lämmittelystä, joten jäämme odottamaan suurtekoja ja keksintöjä. :-D

        jep minä suuntaan energiani järkevämmin!


      • timitys kirjoitti:

        jep minä suuntaan energiani järkevämmin!

        Oikein tehty, jos se nainen jotakuta haluaa lämmitellä niin ihan vapaasti.


      • Jascal kirjoitti:

        Oikein tehty, jos se nainen jotakuta haluaa lämmitellä niin ihan vapaasti.

        näinpä.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        riippuu ulkonäöstä ja koosta

        No mikäs niissä pelottaa?


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        jep minä suuntaan energiani järkevämmin!

        Eli mihin? 😮


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs niissä pelottaa?

        ylipainoiset ei sytytä


    • Anonyymi

      Tyttöjen kosmetiikka-tuotteita ei kannata vahingossakaan kokeilla ja laittaa silmiin vahingossa silmiin niitä myrkkyjä.

    • Anonyymi

      Tuollainen joku kosteuttava voide tytöiltä, on hyvä itselleni, mutta jos sitä menee vahingossa silmiin: kammottava juttu sellainen nooh...

    • Anonyymi

      Jos teillä olis nainen niin ette tietäisi mitä naisen kanssa tehdä. Olisitte vaan palstalla kuitenkin koko ajan.

    • Anonyymi

      Nainen on hyvä apu seksiin silloin kun itse ei jaksa runkata.

    • Anonyymi

      Jos olisi mekko ja meikit niin voisi kokeilla olevansa nainen joku päivä kuin varaton jonkin konsernin yrityksen talousjohtaja :D

    • Enkä kyllä muista saaneeni pikkupoikana yhtäkään halausta, en tytöiltä sen enempää kuin keneltäkään muiltakaan. En minä mitenkään halauksen tarpeessa aikoinaan ollut, ja piti ihan miettiä, että koskahan semmoinen olisi mahtanut ensimmäisen kerran tapahtua.

      En muista, että olisin juuri ikinä tytöille edes puhunut ennen 20 ikävuottani. Sen jälkeen puhuin ja pussasinkin, mutta ensimmäinen mieleenjäänyt halaus lienee tapahtunut joskus 25 vuotiaana.

      Nyt kun asiaa miettii tarkemmin, on halaus jossain määrin intiimimpi suoritus kuin suudelma taikka jopa yhdyntä. On mahdollista suudella ja olla yhdynnässä, vaikka ei välittäisi toisesta minkään vertaa eikä silti tuntisi oloaan kiusaantuneeksi. Sen sijaan halaus, ellei tosissaan pidä halauksen kohteesta, saa aikaiseksi hyvin kiusallisen olotilan.

      Tai näin on minulla. Nykyään miehetkin halailevat toisiaan, joten ei se ainakaan kaikkien mielestä ole intiimi tapahtuma.

    • Jotenkin kuullostaa samalta kun sanois, että teillä pitäis kaikilla olla pieni kaivinkone... joka jätkällä. Että se jonkun laitoksen saaminen elämään olisi se juttu...

      Toivottavasti aloittajalla ei ole kotonaan naista esineenä..

      Jotkut muuten ottaa koirankin vaan kun se on kiva, sitten se ei saa liikuntaa ja on huonolla hoidolla, kun on vaan kiva. Sairasta...

    • Anonyymi

      En ymmärrä miten muuten naisiin vois tutustua kun baareissa käymällä. Nuoresta lähtien kävin baareissa ja nykyisen tyttöystävän löysin baarista ja kaksi edellistä myös. On sitä kaikenlaisissa harrastustoiminnoissa oltu mukana viimeisen 20 vuoden aikana eikä niistä mitään tyttöystävää löytynyt koska naiset ei oikeastaan halunnut tutustua selvinpäin vaikka yhtä naistakin yritin iskeä monta kuukautta. Sitten kerran sitäkin panin baari illan päätteeksi. Selvinpäin se antoi aina pakit.

    • Anonyymi

      Muistan kun sain pakit rumalta tytöltä nuorena kun hain sitä tanssimaan discossa. Kaikki muut pääsi tanssimaan mutta minä en ja niin minusta tuli ruma ätmi.

      • Anonyymi

        Minua kirvelee vieläkin tuollainen kasvovoide, kun laitoin vahingossa silmilmiin nivea sofftia, mutta ei enää pahasti koska pesin naaman kylmällä puhtaalla vedellä.


    • Anonyymi

      Jso minulla ei olis naista niin olisin jo jäänyt rekan alle. Naisettomuus masentais aika paljon.

    • Anonyymi

      Joillain voi olla se ongelma jos ei ole ollut tyttökavereita ja seksikumppaneita, miehillä siis riittävästi, voi olla masentavaa sellainen.

      Mutta tuollaiseen ei oikeasti ole muuta ratkaisua kuin tutustua naisiin enemmän.

    • Anonyymi

      Vetäkööt kaikki naiset päähän ku ei niitä kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      102
      2167
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      249
      1799
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1077
    4. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1014
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      961
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      915
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      844
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      821
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      794
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      739
    Aihe