Teidän miesten täytyy

Anonyymi

Muutta omaa elämäntapaanne jos haluatte joskus naisen kanssa seurustella. Eli miten syötte, juotte, teette teidän pitää tehdä kotöitä, osata siivota ja olla siistin näköisiä nyt aluksi. Mies jota vähän aikaa näin söi makkaraa ja joi kaljaa, söi lihapiirakkaa ja roskaruokaa, ei tiskannut eikä ollut siivonnut asuntoaan pitkään aikaa enkä uskaltanut eteistä pitemmälle miehen asuntoon kun näin sen likaisuuden jo siinä. Muuten ehkä fiksu mies mutta elämänhallinta ihan hukassa. Ja kehtasi vielä väittää että elämässä ei ole ongelmia mutta jos ei osaa edes siivota niin se on iso ongelma.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      nainen joka ei siivoa poikamiesten sotkuja on suurempi ongelma.

    • Täytyykö miesten muuttaa elämäntapaansa vai sinun suhtautumistasi?

      Mitäs sitten kun se mies on siistin näköinen, osaa siivota ja tekee kotitöitä. Käyttää syödessään veistä ja/tai haarukkaa ja osaa juoda vettä lasista?

      Minkälainen se sinun pitää olla aluksi ja lopuksi?

      Näit yhtä miestä vähän aikaa ja milloin tapahtui se välähdys että tuo kokemasi asia on verrannollinen juuri tämän palstan mieskäyttäjien keskuudessa?

    • Anonyymi

      Täytyykö niidenkin muuttaa elämäntapaa jotka ovat siistejä ja syövät kunnon ruokaa?

    • Niin siis tuollaisten miesten ehkä on hyvä miettiä mitä elämänhallinnalla tarkoitetaan. Muutenhan miehiä on monenlaisia, kuten on naisiakin. Mikä kenenkin vahvuuksiin ja heikkouksiin sitten ynnätään.

      Mua aina itseäni meinaa ärsyttää, kun puhutaan ne, te, kaikki miehet/naiset. Mutta koitan lukea niin, että koskee kuvauksenlaisia tyyppejä vaan.

    • Anonyymi

      jouduitko lähtemään koska mies sanoi mene pois äläkä ikinä palaa koska siinä näki heti mikä nainen olet niin kunnon nainen olisi heti ottanut emännän elkeet ja sanonut tai miettinyt että nyt siivoan tulevan mieheni poikamies kodin ja minä rupean talon emännäksi

    • Anonyymi

      Kela etsiikin surkeiden sossujen korvaajia. Jospa sieltä löytyisi uusi ammatti. Etsiessä.

    • Anonyymi

      Ehkä prinsessojen tulisi laskeutua valtaistuimella ja peikon ryömiä ulos luolastaan.

      • Anonyymi

        Riippuu kumpi on enemmän toista vailla.


    • Anonyymi

      itsestä se kaikki lähtee, puhtaus, siisteys, liikunta ja terveelliset ruokavaliot,
      lupaan lopettaa kotikaljan juomisen ja roskaruuan syömisen, mutta osittain kun olen täällä on syötävä sitä mitä on, mutta korvaan suurimman osan ihan puhtaalla vedellä ja vihreällä teellä, se korvaa sitä hyvin.

      lupaan putsata asuntoni paremmaksi, kun menen joskus sinne,

      klassinen ota itseäsi niskasta kiinni sana on toiminut minulla kaikista parhaiten, 2 kertaa se on sanottu minulle ja millään muulla sanalla ei ole yhtä toimivaa sanomaa,
      joten sanon itselleni jälleen kerran, 3 kerran että ota itseäsi niskasta kiinni ja tee jotain konkreettista elämässäsi, vielä kerran.

      asunto on siisti, yleisesti ottaen ja syön suhteellisen terveellisesit ja liikun kohtalaisesti verrattuna suurimpaan osaan esim. nuorista, mutta aina voi parantaa ja haluan parantaa suoritustani, sillä elämä on lyhyt ja sen eteen täytyy tehdä töitä.

    • Anonyymi

      Kaikennäköistä miestä on ja etsivät naisia mutta eivät osaa elämässä perusjuttuja kuten siivota ja hakevat naisesta vain siivoojaa jotta itse voivat juoda kaljaa ja pelata pelejä. Parempi naisen pysyä sinkkuna niin pääsee helpommalla ja mielelläni siivoon omat sotkut mutta miehen palvelijaksi en ala.

    • Anonyymi

      Nämä äijät täällä kitisee kun naiset sitä ja naiset tätä, mutta eivät tajua ettei sen niiden kitinän takia naiset mihinkään muutu. Itseään voivat kyllä muuttaa.

    • Anonyymi

      Mun kämppä on siistimpi kun yhdenkään jännämiehen käyttämän naisen. Imuroin kahdesti viikossa eikä tiskiä ole koskaan vaan tiskaan ne heti kun olen ruokaillut.

    • Miksi koko kämppä olla siivottuna. Viikoittain siivoon olohuoneen ja sen makuuhuoneen, jossa nukun ja nihkeellä mopilla. Miksi sitä toista makuuhuonetta pitäisi siivota, kun ei siellä kukaan asu. Keittiöö hinkkaan useimmin. Tiedän että koko lattia laminaatti pitäisi vaihtaa. Parkettia olen ajatellut, mutta se on jäänyt. Keitän perunaa ja jotain sen kanssa. Ihan lihansyöjä olen. En syö roskaruokaa enkä eineksiä, kun on niin pahoja, ne närästää. Miksi itselleen pitäisi tehdä mitään viiden tähden ruokalistoja. Olutta juon joskus, mutta en kotona. Ulkomuotoni on omasta mielestäni siisti. Parta ajettu ja hiukset leikattu. Koronan takia pääsi pitkäksi, mutta nyt ok. En jaksa mitään herrasmies lookia. Eli hupparia käytän, mutta se on ihan uusi ja makso yli 70 euroo. Tennaritkin uudet noin 120 euroo ja kolme paria tänä keväänä. Kaatuuko se näihin vaatteisiin vai tohon parkettiin tai johonkin muuhun se mun elämän hallinta?

    • Anonyymi

      Ei helkkarissa. En enää alkaisi muuttamaan tapojani naisten takia, On sitäkin kokeiltu, mutta ei siitä mitään tule.

      • Anonyymi

        Entä yhden naisen, sen oikean takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä yhden naisen, sen oikean takia?

        Ei sellaista ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe