Älkää leikkikö toisten tunteilla

Anonyymi

Muistakaa että työpaikkaan liittyvät ihastumiset voivat olla toiselle osapuolelle vaikeita ja voimaavieviä. Ainakin silloin kun toinen osapuoli perääntyy oudosti ja yllättäen.
Miettikää miksi haluatte tuottaa toiselle unettomia öitä ja häiritä hänen ammatillista elämäänsä, antamall ensin vaikutelman, että olette ihastuneita, mutta sitten ette kuitenkaan kerro todellisia tunteitanne.
Onko tuo aikuisen ihmisen tapa käyttäytyä?
Mielestäni ei.

17

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asiat voisi aina mennä paljon mallikkaammin ja paremmin, mutta ei se sille toisellekkaan ole aina helppoa. Varsinkin kun toisen työpaikka ja työt olennaisesti vaikuttavat kanssakäymiseen. Kiinnostuksen osoittaminen ja yleensäkin ajan viettäminen ei ole niin helppoa kun ei tiedä toisen kiireistä ja velvollisuuksista, mutta varovasti tunnustelemalla pääsee varmasti eteenpäin. 😎

      • Anonyymi

        Hei aloittaja. Lähtökohtaisesti olet vastuussa omista tunteistasi ainoastaan. Et voi pakottaa ketään ihastumaan ja rakastumaan. Ymmärrätkö, joku voi ihastua vain hetkeksi, seuraavana päivänä jo nauraa asialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei aloittaja. Lähtökohtaisesti olet vastuussa omista tunteistasi ainoastaan. Et voi pakottaa ketään ihastumaan ja rakastumaan. Ymmärrätkö, joku voi ihastua vain hetkeksi, seuraavana päivänä jo nauraa asialle.

        En ole aloittaja, mutta voi kun se ihminen johon ihastuin, olisi sanonut minulle suoraan sen, että ne hänen ajatuksensa olivat hänelle vaan naurettavaa. Olisi säästynyt paljolta surulta.


    • Anonyymi

      Aloituksessa täyttä asiaa. Jos itse voisin nyt kääntää kelloa ajassa taaksepäin, tekisin sen. Palaisin erääseen hetkeen, jolloin havahduin siihen, että en lopulta näe hänessä mitään erityistä. Mutta en välittänyt siitä, halusin kokea ihastumisen tunnetta. Puskin jotenkin väkisin taas kiinnostumaan hänestä. Ja lopulta päädyin itsekin kokemaan sydänsuja tämän asian tähden, kiinnyin itse liikaa. Jos voisin tällä tiedolla palata ajassa takaisin, toimisin nyt eri tavalla.

      • Anonyymi

        Eeeiii... todella toivon ettei tämä ole minulle. Avoimuudella ja rohkeudella antaa tunteen viedä, olisi menty pitkälle.


      • Anonyymi

        Kiitos tosi paljon. Toivottavasti saat kokea samanlaista mitä mulle teit. Et kuitenkaan saa turha toivo. Halusin ainoastaan tehdä töitä ja olin just eheytynyt aikasemmasta jutusta niin sinä pilasit kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tosi paljon. Toivottavasti saat kokea samanlaista mitä mulle teit. Et kuitenkaan saa turha toivo. Halusin ainoastaan tehdä töitä ja olin just eheytynyt aikasemmasta jutusta niin sinä pilasit kaiken.

        Olen itseasiassa kokenut tuollaista nuorempana erittäin paljon. Ehkä olen siitä jotenkin henkisesti vammautunut ja kieroutunut, ehken tajua jos leikin jonkun tunteilla. Toisaalta järjellä tajuan, että joku voi ihastua minuun liikaa. Mutta sitten toisaalta en tajua sitä niiden henkisten vammojeni takia.


      • Anonyymi

        Näitä hetkiä, jolloin ihmettelin ja ihmettelen edelleen, että mitä hänessä oikein näen, oli tosin useitakin, mutta sitten vaan jatkoin siitä huolimatta. En ymmärrä miksi. Olen itse ihan sekaisin, tiedän sen. Mutta en tiedä mitä tehdä tälle päälleni.

        Toisaalta kaipaan häntä sairaalloisen paljon, mutta sitten usein on ollut tilanteita, joissa havahdun ja ihmettelen, "mitä ihmettä hänessä näen". Olen yrittänyt ja yrittänyt miettiä asiaa, mistä tämä johtuu. Onko oikeasti kyse siitä, että haluan vain kokea ihastumisen voimakasta huumaa ja jotain romanssia ja suuria tunteita? Välitänkö oikeasti siitä ihmisestä, haluanko vain kokea näitä tunteita?
        Tässä oli välissä tänä vuonna pari muutakin ihastumista. Mutta en nähnyt heitä kovin usein, niin ne ihastumiset eivät menneet kovin syvälle. Tästä sekoilusta tekee vielä pahemman se, että olen myös varattu.
        t. kellon kääntäjä kirjoittaja/nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itseasiassa kokenut tuollaista nuorempana erittäin paljon. Ehkä olen siitä jotenkin henkisesti vammautunut ja kieroutunut, ehken tajua jos leikin jonkun tunteilla. Toisaalta järjellä tajuan, että joku voi ihastua minuun liikaa. Mutta sitten toisaalta en tajua sitä niiden henkisten vammojeni takia.

        Ja sitten, toisinaan vanhat katkeruudet ja viha nousee niin pintaan, että silloin en edes välitä. Toisinaan olen täysin empatiakyvytön, mutta haluan itse vaan palvontaa ja ihailua. T. sama nainen


    • Anonyymi

      Salattuja elämiä ei pidä sitoa työpaikkoihin, paikathan on vain reikiä varten.

      • Anonyymi

        Lässynlää. Sekopää akka, katso peiliin ja kasva aikuiseksi. Peli on peliä ja itse siihen lähdit mukaan. Aina ei voi voittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lässynlää. Sekopää akka, katso peiliin ja kasva aikuiseksi. Peli on peliä ja itse siihen lähdit mukaan. Aina ei voi voittaa.

        Ja tämä oli tolle t. sama naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lässynlää. Sekopää akka, katso peiliin ja kasva aikuiseksi. Peli on peliä ja itse siihen lähdit mukaan. Aina ei voi voittaa.

        Olen yrittänyt kasvaa aikuikseksi, mutta persoonallisuushäiröisenä se ei näytä etenevän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittänyt kasvaa aikuikseksi, mutta persoonallisuushäiröisenä se ei näytä etenevän.

        No sehän ei taas ole muiden, ainakaan pakosta aikaansa kanssasi viettävän työyhteisön, ratkaistava ongelma. Ehkä työterveydestä löytyisi sulle apua?


    • Anonyymi

      Tottakai toinen osapuoli perääntyy, jos tulee ristiriitaista viestiä tai jotain sellaista toimintaa, että kokee olevansa ei toivottu henkilö.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Helppoa kun vai osaa ja haluaa. M/LPR


    • Anonyymi

      Ei ole tarkoitus leikkiä kenenkään tunteilla. Tilanne on oikeastaan se, että pidän itseäni niin omituisen, kummallisen ja ruman näköisenä naisena, että en usko kenenkään voivan ihastua saati rakastua minuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe