miksi nauratte skitsoille..
..se ei ollu mikää vitsi
tulee vihanen olo koska ei voi sille mitää
miksi ihmiset tekee niin.
14
<50
Vastaukset
Ketkä nauraa ketkä ei. Isoäitini sairasti skitsofreniaa ja mua se ei huvittanut, suretti kyllä sillä hän oli aivan ihana ihminen, jonka elämä olisi ollut helpompaa ilman skitsofreniaa.
- Anonyymi
Varmaan 99% nauraa. Vasta sitku mainitsee erikseen skitsofreniasta nii monet esittää tekopyhinä mukavaa ettei leumattais ilkeäksi. Sen näkee parhaiten eleistä ja virneistä joita ei money osaa piilottaa.
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan 99% nauraa. Vasta sitku mainitsee erikseen skitsofreniasta nii monet esittää tekopyhinä mukavaa ettei leumattais ilkeäksi. Sen näkee parhaiten eleistä ja virneistä joita ei money osaa piilottaa.
En usko, että noin moni nauraa. Moni ehkä hämmentyy ja kavahtaa, koska ei ymmärrä mikä ja mitä skitsofrenia on. Ja miten pitäisi itse olla ihmisen seurassa, jolla on skitsofrenia.
Hämmennyksestäkin voi nauraa. Peitelläkseen hämmennyksen tai jopa pelon.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
En usko, että noin moni nauraa. Moni ehkä hämmentyy ja kavahtaa, koska ei ymmärrä mikä ja mitä skitsofrenia on. Ja miten pitäisi itse olla ihmisen seurassa, jolla on skitsofrenia.
Hämmennyksestäkin voi nauraa. Peitelläkseen hämmennyksen tai jopa pelon.Se on noidankehä nauru ja virnuilu lisää vihaa, vihaisuus lisää pelkoa.
Et saa tuota käännettyä viattomuudeksi millään. Näen tämän toiminnan satanismina. Mutta en tee mitään kosk olen uskovainen. Anonyymi kirjoitti:
Se on noidankehä nauru ja virnuilu lisää vihaa, vihaisuus lisää pelkoa.
Et saa tuota käännettyä viattomuudeksi millään. Näen tämän toiminnan satanismina. Mutta en tee mitään kosk olen uskovainen.Kyllä siitä noidankehäkin voi muodostua, epäilemättä.
Pelko sinällään on viatonta, reaktio. Ihminen pelkää ehkä mitä teet vihaisena. Entä jos sinulle hymyillään, koska yrittävät viestittää sinun ja/tai tilanteen olevan ok?
Ettei sulla ole mitään syytä olla heille vihainen? Ei halua sulle pahaa.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Kyllä siitä noidankehäkin voi muodostua, epäilemättä.
Pelko sinällään on viatonta, reaktio. Ihminen pelkää ehkä mitä teet vihaisena. Entä jos sinulle hymyillään, koska yrittävät viestittää sinun ja/tai tilanteen olevan ok?
Ettei sulla ole mitään syytä olla heille vihainen? Ei halua sulle pahaa.Sen huomaa jos virne on kiusaajan virnettä joka provosoi ja yllyttää.
Tai hymyilyä jolla viestittää jotain muuta.
Just se kiusaaja virne on sitä pahuutta ja satanismia. Anonyymi kirjoitti:
Sen huomaa jos virne on kiusaajan virnettä joka provosoi ja yllyttää.
Just se kiusaaja virne on sitä pahuutta ja satanismia.Kyllä niissä hymyissä erojakin on. Hyvän aikeisia ja pahansuopia. Koita ymmärtää, ymmärrätkin että pahansuovat virnuilevat omaa ymmärtämättömyyttään.
Se on ehkä jopa pienisieluisuutta, mutta monesti myös sitä ettei ymmärrä toisen asiaa tai tilannetta. Ei osaa asettua toisen asemaan, empatisoida.Anonyymi kirjoitti:
Sen huomaa jos virne on kiusaajan virnettä joka provosoi ja yllyttää.
Just se kiusaaja virne on sitä pahuutta ja satanismia.Valvottaako sinuakin kuu? Täysikuu on 7.5. 2020. Tuollahan tuo taivaalla nyt näkyy ja loimottaa. Heräsin 2 aikaan ja enää ei väsytä.
Liian valoisaa.
- Anonyymi
Jotkut ehkä nauraa, tietämättömyyttään, ei tiedä miten suhtautua sairastuneeseen tai ei ole tietoa sairaudesta millään tavalla, kun omaisista tai suvusta ketään ei sairasta sitä, niin, ihmisellä ei voi olla minkäänlaista tietoa kuinka vaikea sairaus on.
ne joilla on omakohtaista kokemusta, ymmärtävät sairaudesta enemmän, ei siis,
ennen minua arvosteltiin kun en kyennyt samaan kuin muut ja osa nauroi kuitenkin, mutta ei enää, se johtui siitä että toinen sairastui kanssa vakavasti ja hänelle tuli muutenkin hankaluuksia elämässä, eikä hän tiennyt tilannettani, koska en kertonut sitä hänelle, mutta nykyisin hänellä menee ihan hyvin, hoidot kehittyneet, eikä hän tee sitä enää, nauroi pari kertaa, mutta ei se haittaa,
luultavasti tietää jo että sairastan, vaikka varmasti ihmettelikin käytöstäni,
osa ei arvosta siltikään, vaikka tietää että toinen sairastaa, pitää itseään jotenkin parempana, se porukka on onneksi harvassa, niiden kanssa voi jutella, mutta onneksi ei tarvitse olla enempää tekemisissä, se kannattaa muistaa,
omaiset arvostavat, mutta ei minun töpeksimistä vuosien varrella, kun olen ollut todella vaikeasti sairas, mutta nykyisin he arvostavat kun olen kuntoutunut johonkin suuntaan jo,
pitäisi vain kertoa sairaudesta avoimesti, niin, ihmiset eivät ihmettelisi tai pitäisi jotenkin laiskana, mitä ei juurikaan juuri näy minussa nykyisin, lääkityksen kehittymisen myötä,
tuossa hoidot kehittyvät todella nopeasti mielestäni tulevaisuudessa, eikä minua juurikaan väsytä nykyisin tämän lääkkeen ansiosta, pikku hiljaa tämä lääke poistaa negatiivisia oireita, jotka ovat skitsofreniassa juuri niitä pahimpia mitä kuvitella saattaa, kun ne vievät toimintakyvyn.
geodon richter yhtiön valmistama lääke, jos kiinnostaa, tai jos haluatte toimintakyvyn paljon paremmaksi vuosien päästä, niin, kannattaa kysellä tästä lääkkeestä,
nyt, on tärkeää että syö monipuolista ruokavaliota, liikkuu kohtuullisesti ja vaikka lukee entistä enemmän että aivot saavat happea, ja verta ja henkistä aivopurtavaa että ne vaikuttavat aivojen toimintakyvyn perimmäiseen syyhyn.
ja täytyy ymmrärtää että ennen ei tiedetty tästä sairaudesta juurikaan mitään, ja tieto on lisännyt ihmisten ymmärtämystä, ennen kun sairastin ihmisten asenteet olivat todella tylyjä muutenkin,
mutta, ihan hyvin nykyisin menee ja koitan tosiaan mennä niin moneen hoitoon kuin mahdollista, että tulen kuntoon, ja se vaatii tosiaan rahaa, joten koitan kerätä sitä, en tuhlaa ja kannattaa muistaa ottaa joka päivä lääkkeet, sillä ne poistavat oireita, ei niitä turhaan sanota psyykelääkkeiksi, sillä ne vaikuttavat tosiaan psyykkeeseen ajan myötä,
lääkkeet, kelan taksi ja magneettistimulaatiohoidot, (nämä 2 lähitulevaisuudessa) yms. se on vuodessa jonkisen verran yli 1000 euron lasku, joten on hyvä säästää tosiaan rahaa nyt ja jatkossakin. - Anonyymi
Miksi nauratte kissoille?
- Anonyymi
ei sulle ainakaan naureta, mjau. =)
- Anonyymi
Kissat voivat leikkiä olevansa oravia, eräs työkaveri näytti kuvan miten kissa seisoo takajaloillaan kuin orsbvs.
Jotkut nauraa jotkut ei. Joiltakin puuttuu riittävä sivistys ja ymmärrys. Henkilöitä on laidasta laitaan, joitakin huvittaa monellakin tavalla ihan pienet merkityksettömät yksityiskohdat joissakin ihmisissä, heillä tapahtuu täysin autonominen ja spontaani arvioiminen muista. Ihmismieli on kuin avaruus, se on äärettömän tyhjä vaikka siellä jotakin joskus on, toisilla enemmän kuin toisilla mutta joskus jokaisella tähti syttyy ja silloin siellä on enemmän kuin aikaisemmin.
Ihmisen sanaton viestintä kertoo paljon, kannattaa jättää ne naureskelevat ja ivalliset omaan arvoonsa, heillä kuitenkin on omat puutteensa.- Anonyymi
olet oikeassa, pitäisi aikuistua enemmän ja nähdä asiat kypsemmin,
pikku hiljaa sitä onneksi huomaa asiat eri tavalla kuin aikaisemmin,
onneksi saan oppia paljon viisaammilta kuin itse olen, että opin, ja tulen toivottavasti yhtä viisaaksi, siksi yleensä juttelen niiden kanssa jotka tietävät asoista, että opin ja näen asiat eri tavalla kuin ennen.
elämänkokemuskin avartaa, vaikka lukisi enimmäkseen nettiä, kumpikin tukee toinen toistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262456- 1142086
- 1211739
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451567Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949