Talvipenis ja sen heitto, siinäpä se siis kysymys onkin.
Joko olette heittäneet talvipeniksen?
10
<50
Vastaukset
Ikiroutaan taitaa jäädä, toimeettomana eikä sille etsitä käyttöä. =)
Tuo on jo koronaa vakavampaa. Jotain lepraa.
Viime viikonloppuna kävin heittämässä talvipeniksen Littoistenjärvessä. Uin hetken aikaa, sitten kuristin hauen penikselläni, grillasin sen Silveradon pakosarjan päällä ja söin perkaamatta. Hyvä proteiininlähde reenisafkaksi.
Katos vaan, sullahan onkin sitten oikein voimakas penis, kun sillä kerran pystyy jopa kaloja pyytämään:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ootko muuten missä treenaamaan päässyt viime aikoina? Ajattelin kun se Impivaaran uimahalli ja sen punttisali ovat varmasti olleet suljettuna:))))))))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi
Nyt oli niin lämmin talvi, ettei kai talvipenis ongelmaa päässyt syntymään. Naisena pohdin...
- Anonyymi
No, en tiedä kun alkoi taas herpes kukkiman näin keväällä
- Anonyymi
Sain herpeksen afrikkalaiselta tytöltä viime syksynä ja nyt päätti uusia kolmannen kerran, herpes kutistaa kullin kun se haluaa vetäytyä kuoreensa.
Ikävä tauti josta ei pääse ikinä eroon ja kaiken huipuksi sen saa vaikka käyttää kondomia, itekin käytin kondomia sen Senegalilaisen kanssa, mutta iski kullin juureen mihin tytön mehut vuotivat kun hän ratsasti. Samaan paikkaan on jo pari kertaa uusiutuneet näppylät.
- Anonyymi
Pipot eli pippelit päähän ja kondomit sormiin kuin suojahanskata, muoviset käsineet.
Sitä tämä maailmanlaajuinen ilmaston kylmeneminen nyt aiheuttaa.- Anonyymi
Ei tosiaan auta kondomi herpekseen jos se keksii hypätä mehujen kautta, mutta sainhan kaunista afrikkalaisyttöä, tosin ei ollut eka, oon saanut paria Kenialaista, yhtä Nigerialaista ja yhtä tosi seksikästä Madagasgarilta.
- Anonyymi
Itse leikkaan tukkasetin kohta, on typerää jos on pitkät hiukset kesällä ilmaston näin viilentyessä, kesäksi 15mm.
Ostin kyllä joo Braunin hienon uuden partahirviön, mutta ei sillä voi hiuksia leikata, muuten on hieno partis eli partakone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635479Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193732Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172756- 1392021
- 161785
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171534- 951347
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171096- 681062
- 8797