Alternative nainen+tavallinen mies

Anonyymi

Ihan näin mielenkiinnosta, mitä tavallisen tyyliset miehet odottavat pitemmän päälle erikoisemman tyylisistä naisista?
Onko mielessä ainoastaan yhden illan pano, vai onko mahdollista olla yhdessä ilman että olisi tarvetta muuttaa kumppanin ulkonäköä?
Tuntuu, että pitemmällä aikavälillä miehet eivät haluaisi että se oma tyyli näkyy missään muualla kuin makuuhuoneen puolella.
Itse olen yli 30 vuotias metalli/gootti tyylinen nainen. Ja saan toisinaan positiivista huomiota tavallisen tyylisiltä miehiltä, ja olen ollut joskus suhteessakin niin sanotun tavallisen tyylin omaavan miehen kanssa. Mutta se oli ongelmallista. Alussa mies ihastui tyyliini, mutta suhteen edetessä se alkoi selkeästi häiritsemään. Ja nimenomaan tyylini, ei ulkonäköni yleisesti ottaen.
Tiedostan että olen ihan kohtuullisen näköinen. Todella hoikka, ja pukeudun nätisti. Erityisesti omissa piireissäni monet ihailevat huoliteltua tyyliäni. En ole siis mikään kliseinen 100 kiloinen pvc valas jolla on kulmat keskellä ottaa.

9

1782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi sun pitäisi havitella jotain normijamppaa joka on ihan eri tyylinen ihminen kuin sä kun hevimiehiäkin on suhteessa hevinaisiin ihan helvetin paljon enemmän?

• Anonyymi

Sinällään mielenkiintoista että miehiä olisi näissä piireissä enemmän. Itse en ole jotenkin huomannut tuota. Ehkä paikkakunta kohtaista.
        En itse todellakaan havittele tavallisen tyylisiä miehiä, vaan lähinnä mietin miksi nämä jampat haluaa muuta kuin niitä ihanan luonnollisia vaaleita elovena tyttöjä.
        Näihin kun törmää välillä somessa ja viihteellä ollessa. Tiedän eräänkin tavallisen tyylisen miehen, joka tuntuu olevan kiinnostunut erityisesti tyylistäni. Ettei ole se perus että sanotaan olisit tosi nätti jos meikkaisit vähemmän, vaan että olet todella nätti juuri noin.
        En kyllä tällä ikää tuon yhden suhteen perusteella enää alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa jonka tyyli poikkeaa kovin omastani.
        Omaa silmää miellyttää aina enemmän persoonallinen ulkonäkö. Eli saa olla partaa, pitkät hiukset yms.
        Sellainen joka paikasta vahattu lyhythiuksinen ken nukke on ehdoton ei.
        Itse visuaalisena ihmisenä ihastun ensimmäisenä ulkomuotoon, ja tyyliin, mutta sisin on silti se tärkein. Siksi kuten mainitsinkin joskus päätynyt suhteeseen saakka tavallisen tyylisen miehen kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinällään mielenkiintoista että miehiä olisi näissä piireissä enemmän. Itse en ole jotenkin huomannut tuota. Ehkä paikkakunta kohtaista.
        En itse todellakaan havittele tavallisen tyylisiä miehiä, vaan lähinnä mietin miksi nämä jampat haluaa muuta kuin niitä ihanan luonnollisia vaaleita elovena tyttöjä.
        Näihin kun törmää välillä somessa ja viihteellä ollessa. Tiedän eräänkin tavallisen tyylisen miehen, joka tuntuu olevan kiinnostunut erityisesti tyylistäni. Ettei ole se perus että sanotaan olisit tosi nätti jos meikkaisit vähemmän, vaan että olet todella nätti juuri noin.
        En kyllä tällä ikää tuon yhden suhteen perusteella enää alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa jonka tyyli poikkeaa kovin omastani.
        Omaa silmää miellyttää aina enemmän persoonallinen ulkonäkö. Eli saa olla partaa, pitkät hiukset yms.
        Sellainen joka paikasta vahattu lyhythiuksinen ken nukke on ehdoton ei.
        Itse visuaalisena ihmisenä ihastun ensimmäisenä ulkomuotoon, ja tyyliin, mutta sisin on silti se tärkein. Siksi kuten mainitsinkin joskus päätynyt suhteeseen saakka tavallisen tyylisen miehen kanssa.

Ei ole paikkakuntakohtaista kun alakulttuurikohtaista. Samanhenkisiä naisia ei juurikaan ole, joten naisilla on kyllä valinnanvaraa tälläkin saralla.

Ja kysehhän on pohjimmiltaan tästä: seksiin ei tarvitse olla samanlainen/tyylinen/henkinen ihminen vaan riittää, että on sama seksuaalinen suuntautuminen, MUTTA kun aletaan rakentamaan suhdetta niin tähän tarvitaan samanhenkisyyttä.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

Ei ole paikkakuntakohtaista kun alakulttuurikohtaista. Samanhenkisiä naisia ei juurikaan ole, joten naisilla on kyllä valinnanvaraa tälläkin saralla.

Ja kysehhän on pohjimmiltaan tästä: seksiin ei tarvitse olla samanlainen/tyylinen/henkinen ihminen vaan riittää, että on sama seksuaalinen suuntautuminen, MUTTA kun aletaan rakentamaan suhdetta niin tähän tarvitaan samanhenkisyyttä.

Voihan tuo toisaalta olla totta. Mutta onhan näissäkin piireissä niin montaa eri alalajia ja kategoriaa musiikillisesti ja tyylillisesti että on vaihtelua.
        Esim. puhtaasti pelkissä gooteissa on varmasti enemmän naisia kuin verraten hevi/metallinaisiin. Ja black metal genren sisällä naisia on vain murto-osa suhteessa miehiin.

Niinhän se on kuten laitoit. Suhteeseen vaaditaan muutakin kuin pelkkää fyysistä ulkokuorta.

• Anonyymi kirjoitti:

Voihan tuo toisaalta olla totta. Mutta onhan näissäkin piireissä niin montaa eri alalajia ja kategoriaa musiikillisesti ja tyylillisesti että on vaihtelua.
        Esim. puhtaasti pelkissä gooteissa on varmasti enemmän naisia kuin verraten hevi/metallinaisiin. Ja black metal genren sisällä naisia on vain murto-osa suhteessa miehiin.

Niinhän se on kuten laitoit. Suhteeseen vaaditaan muutakin kuin pelkkää fyysistä ulkokuorta.

Noh vaikka lasketaan gootit mukaan metallipiiriin, jota katsotaan nyt tässä isona kokonaisuutena sisältäen KAIKEN, niin miesvoittoista on silti. Naisillehhan tämä on ehkä hyvä juttu kun on valinnanvaraa, mutta jokaiselle hevimiehelle vaan ei ole sitä omaa naista...

• Anonyymi

"Todella hoikka". Siitäkö arvelit sen kauneutesi johtuvan? Jos olet hoikka ja haluat olla hoikka ja keräät huomiota hoikkuudellasi, toki kaverisi saattavat sinulle siitä kauniita sanoja sanoa. Se ei tarkoita, että miehet välttämättä siitä kiinnostuvat. Miksi haluat olla jokin gootti, jos kerta jo itsekin arvelet, että miehet eivät tykkää siitä. Voin vahvistaa, että kertomasi perusteella en olisi kiinnostunut kaltaisestasi.

• Anonyymi

Tarkoituksena oli aloituksessa vain suuripiirteisesti kertoa ulkonäköni. Eli en oo ehkä kaikkien ensimmäinen valinta, mutta en viimeinenkään.
        En maininnut että pelkkä hoikkuus olisi syy miksi olisin kaunis, mutta mä lasken sen omalla kohtaa parhaiksi puolikseni. Ja yleensä nimenomaan miehet ovat ihastelleet sitä, että jos nainen on söpö ja pieni kuten minä kuulemma.
        Eivät toki kaikki, koska makuja on monia, ja hyvä niin, mutta tietty sirous yleisesti ottaen naisessa tuntuu olevan haluttu ominaisuus.
        Enkä ole maininnut, että oma tyylini olisi joku ongelma että joka estää saamasta miehiä. Pikemminkin jopa toisinpäin kun välillä huomiota riittää oman genren ulkopuolelta.
        Hyvä jos et ole kiinnostunut. En itsekään olisi kiinnostunut susta.
        Olen tämän näköinen ja tyylinen siksi että ensisijaisesti pidän sitä itse viehättävänä, en siksi että viehättäisin muita.

• väärin, normaali diskopetteri ei olisi kiinnostunut vaan sitten hevimies kuten itse olen niin on hyvinkin kiinnostunut.

• Anonyymi

Voisin olla naisen kanssa joka haluaisi muuttaa itsensä mieheksi. Jos kyseessä olisi nainen jota rakastan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      72
      3289
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2343
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1879
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1851
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1431
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1286
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      24
      1281
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1197
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe