Alternative nainen+tavallinen mies

Anonyymi

Ihan näin mielenkiinnosta, mitä tavallisen tyyliset miehet odottavat pitemmän päälle erikoisemman tyylisistä naisista?
Onko mielessä ainoastaan yhden illan pano, vai onko mahdollista olla yhdessä ilman että olisi tarvetta muuttaa kumppanin ulkonäköä?
Tuntuu, että pitemmällä aikavälillä miehet eivät haluaisi että se oma tyyli näkyy missään muualla kuin makuuhuoneen puolella.
Itse olen yli 30 vuotias metalli/gootti tyylinen nainen. Ja saan toisinaan positiivista huomiota tavallisen tyylisiltä miehiltä, ja olen ollut joskus suhteessakin niin sanotun tavallisen tyylin omaavan miehen kanssa. Mutta se oli ongelmallista. Alussa mies ihastui tyyliini, mutta suhteen edetessä se alkoi selkeästi häiritsemään. Ja nimenomaan tyylini, ei ulkonäköni yleisesti ottaen.
Tiedostan että olen ihan kohtuullisen näköinen. Todella hoikka, ja pukeudun nätisti. Erityisesti omissa piireissäni monet ihailevat huoliteltua tyyliäni. En ole siis mikään kliseinen 100 kiloinen pvc valas jolla on kulmat keskellä ottaa.

9

1412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi sun pitäisi havitella jotain normijamppaa joka on ihan eri tyylinen ihminen kuin sä kun hevimiehiäkin on suhteessa hevinaisiin ihan helvetin paljon enemmän?

      • Anonyymi

        Sinällään mielenkiintoista että miehiä olisi näissä piireissä enemmän. Itse en ole jotenkin huomannut tuota. Ehkä paikkakunta kohtaista.
        En itse todellakaan havittele tavallisen tyylisiä miehiä, vaan lähinnä mietin miksi nämä jampat haluaa muuta kuin niitä ihanan luonnollisia vaaleita elovena tyttöjä.
        Näihin kun törmää välillä somessa ja viihteellä ollessa. Tiedän eräänkin tavallisen tyylisen miehen, joka tuntuu olevan kiinnostunut erityisesti tyylistäni. Ettei ole se perus että sanotaan olisit tosi nätti jos meikkaisit vähemmän, vaan että olet todella nätti juuri noin.
        En kyllä tällä ikää tuon yhden suhteen perusteella enää alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa jonka tyyli poikkeaa kovin omastani.
        Omaa silmää miellyttää aina enemmän persoonallinen ulkonäkö. Eli saa olla partaa, pitkät hiukset yms.
        Sellainen joka paikasta vahattu lyhythiuksinen ken nukke on ehdoton ei.
        Itse visuaalisena ihmisenä ihastun ensimmäisenä ulkomuotoon, ja tyyliin, mutta sisin on silti se tärkein. Siksi kuten mainitsinkin joskus päätynyt suhteeseen saakka tavallisen tyylisen miehen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinällään mielenkiintoista että miehiä olisi näissä piireissä enemmän. Itse en ole jotenkin huomannut tuota. Ehkä paikkakunta kohtaista.
        En itse todellakaan havittele tavallisen tyylisiä miehiä, vaan lähinnä mietin miksi nämä jampat haluaa muuta kuin niitä ihanan luonnollisia vaaleita elovena tyttöjä.
        Näihin kun törmää välillä somessa ja viihteellä ollessa. Tiedän eräänkin tavallisen tyylisen miehen, joka tuntuu olevan kiinnostunut erityisesti tyylistäni. Ettei ole se perus että sanotaan olisit tosi nätti jos meikkaisit vähemmän, vaan että olet todella nätti juuri noin.
        En kyllä tällä ikää tuon yhden suhteen perusteella enää alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa jonka tyyli poikkeaa kovin omastani.
        Omaa silmää miellyttää aina enemmän persoonallinen ulkonäkö. Eli saa olla partaa, pitkät hiukset yms.
        Sellainen joka paikasta vahattu lyhythiuksinen ken nukke on ehdoton ei.
        Itse visuaalisena ihmisenä ihastun ensimmäisenä ulkomuotoon, ja tyyliin, mutta sisin on silti se tärkein. Siksi kuten mainitsinkin joskus päätynyt suhteeseen saakka tavallisen tyylisen miehen kanssa.

        Ei ole paikkakuntakohtaista kun alakulttuurikohtaista. Samanhenkisiä naisia ei juurikaan ole, joten naisilla on kyllä valinnanvaraa tälläkin saralla.

        Ja kysehhän on pohjimmiltaan tästä: seksiin ei tarvitse olla samanlainen/tyylinen/henkinen ihminen vaan riittää, että on sama seksuaalinen suuntautuminen, MUTTA kun aletaan rakentamaan suhdetta niin tähän tarvitaan samanhenkisyyttä.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        Ei ole paikkakuntakohtaista kun alakulttuurikohtaista. Samanhenkisiä naisia ei juurikaan ole, joten naisilla on kyllä valinnanvaraa tälläkin saralla.

        Ja kysehhän on pohjimmiltaan tästä: seksiin ei tarvitse olla samanlainen/tyylinen/henkinen ihminen vaan riittää, että on sama seksuaalinen suuntautuminen, MUTTA kun aletaan rakentamaan suhdetta niin tähän tarvitaan samanhenkisyyttä.

        Voihan tuo toisaalta olla totta. Mutta onhan näissäkin piireissä niin montaa eri alalajia ja kategoriaa musiikillisesti ja tyylillisesti että on vaihtelua.
        Esim. puhtaasti pelkissä gooteissa on varmasti enemmän naisia kuin verraten hevi/metallinaisiin. Ja black metal genren sisällä naisia on vain murto-osa suhteessa miehiin.

        Niinhän se on kuten laitoit. Suhteeseen vaaditaan muutakin kuin pelkkää fyysistä ulkokuorta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan tuo toisaalta olla totta. Mutta onhan näissäkin piireissä niin montaa eri alalajia ja kategoriaa musiikillisesti ja tyylillisesti että on vaihtelua.
        Esim. puhtaasti pelkissä gooteissa on varmasti enemmän naisia kuin verraten hevi/metallinaisiin. Ja black metal genren sisällä naisia on vain murto-osa suhteessa miehiin.

        Niinhän se on kuten laitoit. Suhteeseen vaaditaan muutakin kuin pelkkää fyysistä ulkokuorta.

        Noh vaikka lasketaan gootit mukaan metallipiiriin, jota katsotaan nyt tässä isona kokonaisuutena sisältäen KAIKEN, niin miesvoittoista on silti. Naisillehhan tämä on ehkä hyvä juttu kun on valinnanvaraa, mutta jokaiselle hevimiehelle vaan ei ole sitä omaa naista...


    • Anonyymi

      "Todella hoikka". Siitäkö arvelit sen kauneutesi johtuvan? Jos olet hoikka ja haluat olla hoikka ja keräät huomiota hoikkuudellasi, toki kaverisi saattavat sinulle siitä kauniita sanoja sanoa. Se ei tarkoita, että miehet välttämättä siitä kiinnostuvat. Miksi haluat olla jokin gootti, jos kerta jo itsekin arvelet, että miehet eivät tykkää siitä. Voin vahvistaa, että kertomasi perusteella en olisi kiinnostunut kaltaisestasi.

      • Anonyymi

        Tarkoituksena oli aloituksessa vain suuripiirteisesti kertoa ulkonäköni. Eli en oo ehkä kaikkien ensimmäinen valinta, mutta en viimeinenkään.
        En maininnut että pelkkä hoikkuus olisi syy miksi olisin kaunis, mutta mä lasken sen omalla kohtaa parhaiksi puolikseni. Ja yleensä nimenomaan miehet ovat ihastelleet sitä, että jos nainen on söpö ja pieni kuten minä kuulemma.
        Eivät toki kaikki, koska makuja on monia, ja hyvä niin, mutta tietty sirous yleisesti ottaen naisessa tuntuu olevan haluttu ominaisuus.
        Enkä ole maininnut, että oma tyylini olisi joku ongelma että joka estää saamasta miehiä. Pikemminkin jopa toisinpäin kun välillä huomiota riittää oman genren ulkopuolelta.
        Hyvä jos et ole kiinnostunut. En itsekään olisi kiinnostunut susta.
        Olen tämän näköinen ja tyylinen siksi että ensisijaisesti pidän sitä itse viehättävänä, en siksi että viehättäisin muita.


      • väärin, normaali diskopetteri ei olisi kiinnostunut vaan sitten hevimies kuten itse olen niin on hyvinkin kiinnostunut.


    • Anonyymi

      Voisin olla naisen kanssa joka haluaisi muuttaa itsensä mieheksi. Jos kyseessä olisi nainen jota rakastan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe