Oman rakastavan miehen joka hoitaa kun saatte koronan. Olette liian yksinäisiä eikä yksin asuminen kannata vaan masennutte ja mietitte miksi elämäsi on niin yksinäistä mutta voitte vaikuttaa siihen kun annatte yksinäisille miehille mahdollisuuden tutustua. Yksin ei ole hyvä kuolla.
Kyl te naiset tarviitte miehen
12
52
Vastaukset
- Anonyymi
Paino sanalle MIEHEN. Siitä se sitten kiikastaakin.
Yksinäiset ruikuttajat ja itsesäälissä nautiskellen kieriskelevät itseään "mieheksi" nimittävät lapatossut ei kiinnosta eikä niistä ole mitään iloa.
Nainen pystyy elämään todella hyvää ja täyspainoista elämää yksin, ja varsinkin kun sellaista tyyppiä jota MIEHEKSI voi nimittää saa hakea kissojen ja koirien kanssa.
Itse en kyllä missään nimessä suostuisi jonkun surkean itsetunnon omaavan itsesäälisen surkimuksen kannattelijaksi!
Jos miehen ottaisin, hänen pitää sitten olla myös mies.Vanhan ajan miehinen mies vai nykyaikainen mies?
Aloittaja mieti kun miehet pääsivät naisista ja painajaisista, näin tuumattiin yhdessä 80-luvulla Juhan kappaleessa. Musiikki ja niiden sanoitukset sisältävät aina jonkun merkityksen. 😂
- Anonyymi
En tarvitse miestä sillä miehet mielummin pelaa pleikkaria ja keksivät parempaa tekemistä kun auttaisivat sairasta puolisoaan.
- Anonyymi
Kärpästen herra... kerran meille teemuineen te,mpaui siis todella suuri määrä kärpäsiä ikkunasta sisälle, joka oli aika huvittavaakin sinänsä, mutta noita kärpäsi tunkeutui jo tuhansiakin siälle kerralla :D
Jokainen päättää itse, mitä tarvitsee ja mitä ei tarvitse.
- Anonyymi
Nyt projisoit omaa tilannettas ja tuntemuksias muihin.
- Anonyymi
On aika inhottavakin juttu tuo mikä nytkin TV5-kadonneet.... ihmiset katoavat ja kuolevat jos sekaantuvat vääriin porukoihin.
- Anonyymi
On kahdenlaisia miehiä. Niitä jotka juo viinaa ja seurustelevat ja niitä jotka on raittiita yksinään.
T viinamiehen avopuoliso- Anonyymi
Miehet tietää ongelmia. Kun on ilman miestä elämästä voi nauttia ja olla tyytyväinen omaan itseensä niin henkisesti kuin fyysisesti.ei tarvii olla tuntosarvet pystyssä että mistäkähän nyt tuulee ja mitä multa tänään odotetaan tai vaaditaan.rentoa elämää ja ihanasti itsekästä sinkkuna.olen sen vaan tullut huomanneeksi vaikken sinkkuutta joskus itselleni ajatellut. Ehkä törmäsin ja törmäsinki vääriin tyyppeihin.en enä sitä riskiä tahdo ottaa.enkä kyllä parisuhteisiin enä uskokkaan.turhaan oikeaa etsitte sellaista ei olemassa ole.eikä tule.ei kenellekkään.sori nyt vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet tietää ongelmia. Kun on ilman miestä elämästä voi nauttia ja olla tyytyväinen omaan itseensä niin henkisesti kuin fyysisesti.ei tarvii olla tuntosarvet pystyssä että mistäkähän nyt tuulee ja mitä multa tänään odotetaan tai vaaditaan.rentoa elämää ja ihanasti itsekästä sinkkuna.olen sen vaan tullut huomanneeksi vaikken sinkkuutta joskus itselleni ajatellut. Ehkä törmäsin ja törmäsinki vääriin tyyppeihin.en enä sitä riskiä tahdo ottaa.enkä kyllä parisuhteisiin enä uskokkaan.turhaan oikeaa etsitte sellaista ei olemassa ole.eikä tule.ei kenellekkään.sori nyt vaan.
Hyvä kirjoitus! Juuri näin!
- Anonyymi
Miehellä ei tee mitään. Miehet tuovat ongelmia elämään , on parempi olla sinkkuna. Miehestä ei ole mitään hyötyä edes enkä tarkoita raha hyötyä vaan sellaista rakkauden hyötyä jossa olla tasa-arvoisia. Miehet pettää lopulta.
- Anonyymi
Ennemmin jelvetti jäätyy kun minä otan enää yhtäkään miestä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615163Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183252- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162328- 1291835
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601461Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1071318- 951297