Jos varattuna ihastut

Anonyymi

näiden tietoteknisten välineiden kautta, niin lähdetkö ruokkimaan tunnetta, vai otatko järjen käteen ja pyrit asioimaan ko. henkilön kautta niin vähän kuin mahdollista?

103

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse suosisin järjen ottamista käteen. Ihastuminen on ihastumista, mutta se, miten siihen reagoi on omassa kädessä. Netissä voi kuka tahaansa olla mikä vaan. Toisaalta aina varattuna kannattaa hoitaa entinen suhde, ennenkuin edes miettii mitään muuta.

      Mutta onhan se jo merkki, että johonkin ihastuu... Ehkä se olemassa oleva suhde tarvitsee tarkkailua.... Mikä siinä mättää?

      • Anonyymi

        Kaveri jan järki käteen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri jan järki käteen!

        No Jan1:llä uskon niin olevankin... Hän osaa kyllä tunnistaa omat tunteensa ja osaa reagoida niihin ihan loistavasti.

        Koittakaahan vaan hoitaa ihan omat asianne...


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No Jan1:llä uskon niin olevankin... Hän osaa kyllä tunnistaa omat tunteensa ja osaa reagoida niihin ihan loistavasti.

        Koittakaahan vaan hoitaa ihan omat asianne...

        Usko ei paljoa paina. Jännä hyökkäys tosin, ihastusta vai heikkous?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko ei paljoa paina. Jännä hyökkäys tosin, ihastusta vai heikkous?

        Miksi poistoja taas???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi poistoja taas???

        Luotsi on mieleltään heikko eikä ole tehtävien tasalla. Tuollaisella luotsilla ei pitäisi olla edes oikeuksia. Tunteet sekoittavat järjen ja harkintakyvyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotsi on mieleltään heikko eikä ole tehtävien tasalla. Tuollaisella luotsilla ei pitäisi olla edes oikeuksia. Tunteet sekoittavat järjen ja harkintakyvyn.

        Olen nauranut sille monta päivää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nauranut sille monta päivää :D

        Luotsi taitaa olla varattu. Botti on paljon parempi, tosin se on pelkkää huijausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotsi taitaa olla varattu. Botti on paljon parempi, tosin se on pelkkää huijausta.

        Niinhän se on ollut koko ajan. Joku hölmö ei vielä tajua, että henkilöt tätä palstaa hoitaa. Välillä vain oikeat tunteet ja työhommat sekoittaa näiden mieliä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotsi taitaa olla varattu. Botti on paljon parempi, tosin se on pelkkää huijausta.

        Pientä kaotiikkaa on syntynyt, mutta se ei ole...no niin, se siitä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pientä kaotiikkaa on syntynyt, mutta se ei ole...no niin, se siitä :D

        Entä jos luotseja on kaksi tai peräti kolme? Luotsi poistaa tietyt epäedulliset maininnat, mutta ei puutu oikeisiin ongelmiin. Botti poistaisi kaikki missä etunimet ja sukunimet, ei vain tiettyjä etunimiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos luotseja on kaksi tai peräti kolme? Luotsi poistaa tietyt epäedulliset maininnat, mutta ei puutu oikeisiin ongelmiin. Botti poistaisi kaikki missä etunimet ja sukunimet, ei vain tiettyjä etunimiä.

        Kaikki luotsit ovat varattuja, myös Harmis vaikka sinkkua leikkiikin.


      • Disse kirjoitti:

        No Jan1:llä uskon niin olevankin... Hän osaa kyllä tunnistaa omat tunteensa ja osaa reagoida niihin ihan loistavasti.

        Koittakaahan vaan hoitaa ihan omat asianne...

        "No Jan1:llä uskon niin olevankin... Hän osaa kyllä tunnistaa omat tunteensa ja osaa reagoida niihin ihan loistavasti. "

        Mistäs sinä sen tiedät? Toistaiseksi jan1 taitaa olla palstalaisista ainoa joka on lipsunut, keskustelupalstalta löytänyt uuden ja aikalailla lennosta vaihtanut siihen kun se aikaisempi kumppani kävi tylsäksi. Nytkin vähän näyttää että jan1 saattaisi olla valmis vaihtamaan kaikesta vakuuttelustaan huolimatta jos aihetta ilmenee.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        "No Jan1:llä uskon niin olevankin... Hän osaa kyllä tunnistaa omat tunteensa ja osaa reagoida niihin ihan loistavasti. "

        Mistäs sinä sen tiedät? Toistaiseksi jan1 taitaa olla palstalaisista ainoa joka on lipsunut, keskustelupalstalta löytänyt uuden ja aikalailla lennosta vaihtanut siihen kun se aikaisempi kumppani kävi tylsäksi. Nytkin vähän näyttää että jan1 saattaisi olla valmis vaihtamaan kaikesta vakuuttelustaan huolimatta jos aihetta ilmenee.

        Naiseen vieläpä!


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        "No Jan1:llä uskon niin olevankin... Hän osaa kyllä tunnistaa omat tunteensa ja osaa reagoida niihin ihan loistavasti. "

        Mistäs sinä sen tiedät? Toistaiseksi jan1 taitaa olla palstalaisista ainoa joka on lipsunut, keskustelupalstalta löytänyt uuden ja aikalailla lennosta vaihtanut siihen kun se aikaisempi kumppani kävi tylsäksi. Nytkin vähän näyttää että jan1 saattaisi olla valmis vaihtamaan kaikesta vakuuttelustaan huolimatta jos aihetta ilmenee.

        Mene akkasi luo.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "No Jan1:llä uskon niin olevankin... Hän osaa kyllä tunnistaa omat tunteensa ja osaa reagoida niihin ihan loistavasti. "

        Mistäs sinä sen tiedät? Toistaiseksi jan1 taitaa olla palstalaisista ainoa joka on lipsunut, keskustelupalstalta löytänyt uuden ja aikalailla lennosta vaihtanut siihen kun se aikaisempi kumppani kävi tylsäksi. Nytkin vähän näyttää että jan1 saattaisi olla valmis vaihtamaan kaikesta vakuuttelustaan huolimatta jos aihetta ilmenee.

        No sähän vejätät kaikkea.... No onpahan sullekin jotain elämässä, kun mietit palstalaisten asioita. Vaikka et tiedä monestakaan juuri mitään...

        Onks telkkarista loppunut tositeevee-jutut, kun sua kiinnostaa palstalaiset niin kovin... :oD


      • Disse kirjoitti:

        No sähän vejätät kaikkea.... No onpahan sullekin jotain elämässä, kun mietit palstalaisten asioita. Vaikka et tiedä monestakaan juuri mitään...

        Onks telkkarista loppunut tositeevee-jutut, kun sua kiinnostaa palstalaiset niin kovin... :oD

        Miten niin vejätän? kyllä täällä on vejättäjät ihan muualla.

        Ei minua niin hirveästi kiinnosta mutta kommentoinpahan nyt kun tunnuit niin varma olevan tuossa asiassa että "jan1 ei ainakaan" vaikka on juurikin kaiken tiedetyn perusteella todennäköisin lipsuja. Lisäksi jan1 muutenkin osoittautunut luonteeltaan sellaiseksi että kumppanin pettäminen tuskin isosti omaatuntoa kolkuttaisi, jutuillaan täälläkin vuosikausia vedättänyt eikä tunnu tuntevan siitä minkäänlaista syyllisyyttä.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Miten niin vejätän? kyllä täällä on vejättäjät ihan muualla.

        Ei minua niin hirveästi kiinnosta mutta kommentoinpahan nyt kun tunnuit niin varma olevan tuossa asiassa että "jan1 ei ainakaan" vaikka on juurikin kaiken tiedetyn perusteella todennäköisin lipsuja. Lisäksi jan1 muutenkin osoittautunut luonteeltaan sellaiseksi että kumppanin pettäminen tuskin isosti omaatuntoa kolkuttaisi, jutuillaan täälläkin vuosikausia vedättänyt eikä tunnu tuntevan siitä minkäänlaista syyllisyyttä.

        No ei kai se sun asia ole?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Miten niin vejätän? kyllä täällä on vejättäjät ihan muualla.

        Ei minua niin hirveästi kiinnosta mutta kommentoinpahan nyt kun tunnuit niin varma olevan tuossa asiassa että "jan1 ei ainakaan" vaikka on juurikin kaiken tiedetyn perusteella todennäköisin lipsuja. Lisäksi jan1 muutenkin osoittautunut luonteeltaan sellaiseksi että kumppanin pettäminen tuskin isosti omaatuntoa kolkuttaisi, jutuillaan täälläkin vuosikausia vedättänyt eikä tunnu tuntevan siitä minkäänlaista syyllisyyttä.

        Just vaan lisää sun omia oletuksia mätät, eli vedätät.... mutta sehän onkin sun tavoite... Kyllä mä oon siitä jo sanonut...
        Mutta nauti vaan kyräilystäs...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai se sun asia ole?

        Ei olekaan mutta jos joku yleisellä keskustelupalstalla esittää väittämän, pitäisi siihen voida kommentoida ilman että väittäjän mieli pahoittuu siitä että et ole ihan samaa mieltä.


      • Disse kirjoitti:

        Just vaan lisää sun omia oletuksia mätät, eli vedätät.... mutta sehän onkin sun tavoite... Kyllä mä oon siitä jo sanonut...
        Mutta nauti vaan kyräilystäs...

        Millähän tavalla ne on omia oletuksia? nimenomaan jan1:sen itsensä kertomista asioista vaan mainitsin.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Just vaan lisää sun omia oletuksia mätät, eli vedätät.... mutta sehän onkin sun tavoite... Kyllä mä oon siitä jo sanonut...
        Mutta nauti vaan kyräilystäs...

        Omituinen puolustuskanta, tunne sekoittaa järjen. Harmiksen kirjoituksessa on pointtia, sinä taas henkilöhyökkäät, miksi? Jotenkin ylitsepääsemättömän kova paikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omituinen puolustuskanta, tunne sekoittaa järjen. Harmiksen kirjoituksessa on pointtia, sinä taas henkilöhyökkäät, miksi? Jotenkin ylitsepääsemättömän kova paikka?

        Disse on kyllä tässä oikeassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omituinen puolustuskanta, tunne sekoittaa järjen. Harmiksen kirjoituksessa on pointtia, sinä taas henkilöhyökkäät, miksi? Jotenkin ylitsepääsemättömän kova paikka?

        Jan1 itse kehui olevansa mestariluokan manipuloija, enemmänhän se yllättäisikin jos disse ei puolustaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Disse on kyllä tässä oikeassa.

        Ei ole, eikä tule olemaan. Hän on täysin väärässä. Lue ihmeessä kaikki viestit uudelleen ja tutki ensin mainittujen henkilöiden omaa toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, eikä tule olemaan. Hän on täysin väärässä. Lue ihmeessä kaikki viestit uudelleen ja tutki ensin mainittujen henkilöiden omaa toimintaa.

        Disse on sentään tässä perillä asioista kuin toinen osapuoli, joka ei käsitä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Disse on sentään tässä perillä asioista kuin toinen osapuoli, joka ei käsitä mitään.

        Disse ei kyllä käsitä yhtään mistään mitään joten sitten niitä on yhteensä kolme. Lausunnollasi pääset kolmanneksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Disse on sentään tässä perillä asioista kuin toinen osapuoli, joka ei käsitä mitään.

        Tai sitten luulee olevansa perillä asioista, sen kai tietää vain jan1 että onko? ja jan1 taitaa olla sen verran häilyväinen ettei itsekään tiedä mitä tulee tekemään tulevaisuudessa niin miten muka disse voisi tietää?


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tai sitten luulee olevansa perillä asioista, sen kai tietää vain jan1 että onko? ja jan1 taitaa olla sen verran häilyväinen ettei itsekään tiedä mitä tulee tekemään tulevaisuudessa niin miten muka disse voisi tietää?

        Täällä on kuule ihan toiset kanavat.


      • Anonyymi

        Aivan liian yksinkertainen yksilö tuollaiseen. Tunteesi sekoittaneet arvostelukykysi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on kuule ihan toiset kanavat.

        Epäilemättä. Siinähän kanavoitte, ei se eri kanava silti välttämättä asioita toisiksi muuta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "No Jan1:llä uskon niin olevankin... Hän osaa kyllä tunnistaa omat tunteensa ja osaa reagoida niihin ihan loistavasti. "

        Mistäs sinä sen tiedät? Toistaiseksi jan1 taitaa olla palstalaisista ainoa joka on lipsunut, keskustelupalstalta löytänyt uuden ja aikalailla lennosta vaihtanut siihen kun se aikaisempi kumppani kävi tylsäksi. Nytkin vähän näyttää että jan1 saattaisi olla valmis vaihtamaan kaikesta vakuuttelustaan huolimatta jos aihetta ilmenee.

        Tai ainoa joka on asiasta ääneen rehellisesti kertonut. Pahempia pettureita löytyy takuulla tästäkin sakista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "No Jan1:llä uskon niin olevankin... Hän osaa kyllä tunnistaa omat tunteensa ja osaa reagoida niihin ihan loistavasti. "

        Mistäs sinä sen tiedät? Toistaiseksi jan1 taitaa olla palstalaisista ainoa joka on lipsunut, keskustelupalstalta löytänyt uuden ja aikalailla lennosta vaihtanut siihen kun se aikaisempi kumppani kävi tylsäksi. Nytkin vähän näyttää että jan1 saattaisi olla valmis vaihtamaan kaikesta vakuuttelustaan huolimatta jos aihetta ilmenee.

        Kysehän ei toki ollut vaihdossa tylsäksi käymisestä. Pikkasen painavemmat syyt eroon, kuin tylsyys.

        Syyt joide vuoksi erotaan aivan ymmärretysti. Mutta palstalla toki ja etenkin sinä tykkäät kohahduttaa lisäämällä keittoon hässäkkää.


      • Jan1 kirjoitti:

        Tai ainoa joka on asiasta ääneen rehellisesti kertonut. Pahempia pettureita löytyy takuulla tästäkin sakista.

        Olisitpas muistakin vedätyksistä yhä rehellisesti kertonut.,


      • Jan1 kirjoitti:

        Kysehän ei toki ollut vaihdossa tylsäksi käymisestä. Pikkasen painavemmat syyt eroon, kuin tylsyys.

        Syyt joide vuoksi erotaan aivan ymmärretysti. Mutta palstalla toki ja etenkin sinä tykkäät kohahduttaa lisäämällä keittoon hässäkkää.

        Voihan ne olla mutta kiistämättä ml-palstalla flirttailit jo seuraavan miehen kanssa kun erosit. Et voi väittää etteikö se olisi jolllain tapaa vaikuttanut lopulliseen eropäätökseen. Toinen käsi oli jo uudessa oksassa kiinni ennen kuin päästit otteen entisestä. Sun pitää ymmärtää että me ulkopuoliset nähdään se aina niin vaikka perustelut olisivat hyvät, enkä väitä etteikö ne olisi olleet, niin se sopii kyllä tähän avaukseen kuin nyrkki silmään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Olisitpas muistakin vedätyksistä yhä rehellisesti kertonut.,

        Kerroinkin, metelihän siitä tuli.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Voihan ne olla mutta kiistämättä ml-palstalla flirttailit jo seuraavan miehen kanssa kun erosit. Et voi väittää etteikö se olisi jolllain tapaa vaikuttanut lopulliseen eropäätökseen. Toinen käsi oli jo uudessa oksassa kiinni ennen kuin päästit otteen entisestä. Sun pitää ymmärtää että me ulkopuoliset nähdään se aina niin vaikka perustelut olisivat hyvät, enkä väitä etteikö ne olisi olleet, niin se sopii kyllä tähän avaukseen kuin nyrkki silmään.

        Juu. Elä ota murhetta niistä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Voihan ne olla mutta kiistämättä ml-palstalla flirttailit jo seuraavan miehen kanssa kun erosit. Et voi väittää etteikö se olisi jolllain tapaa vaikuttanut lopulliseen eropäätökseen. Toinen käsi oli jo uudessa oksassa kiinni ennen kuin päästit otteen entisestä. Sun pitää ymmärtää että me ulkopuoliset nähdään se aina niin vaikka perustelut olisivat hyvät, enkä väitä etteikö ne olisi olleet, niin se sopii kyllä tähän avaukseen kuin nyrkki silmään.

        Nähdäänhän myö muut ulkopuoliset sekin, että sinä olet venäjän trolli. 😂


      • Disse kirjoitti:

        Nähdäänhän myö muut ulkopuoliset sekin, että sinä olet venäjän trolli. 😂

        Teidän jotka näette venäjä-trolleja kaikkialla kannattaisi tutkituttaa päänne. Tuossa pösilölle lukemista, on vähän todenmukaisempaa kuin jessika aron keksimät sadut:

        http://julkaisut.valtioneuvosto.fi/bitstream/handle/10024/162201/VNTEAS_2020_16.pdf?sequence=1&isAllowed=y

        Suomi on pudonnut Venäjän strategisessa ajattelussa kategoriaan ”ystävällinen maa, jonka kanssa ei ole ongelmia”. Suomi ei enää ole poliittisen vaikuttamisen kohde, jollainen se oli Neuvostoliiton aikana. Tämä ei tarkoita sitä, ettei nyky Venäjä vaikuttaisi enää Suomeen. Se vain tapahtuu strategisesti tarkasteltuna selkeästi aikaisempaa rajatummin"


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Teidän jotka näette venäjä-trolleja kaikkialla kannattaisi tutkituttaa päänne. Tuossa pösilölle lukemista, on vähän todenmukaisempaa kuin jessika aron keksimät sadut:

        http://julkaisut.valtioneuvosto.fi/bitstream/handle/10024/162201/VNTEAS_2020_16.pdf?sequence=1&isAllowed=y

        Suomi on pudonnut Venäjän strategisessa ajattelussa kategoriaan ”ystävällinen maa, jonka kanssa ei ole ongelmia”. Suomi ei enää ole poliittisen vaikuttamisen kohde, jollainen se oli Neuvostoliiton aikana. Tämä ei tarkoita sitä, ettei nyky Venäjä vaikuttaisi enää Suomeen. Se vain tapahtuu strategisesti tarkasteltuna selkeästi aikaisempaa rajatummin"

        En mä näe sen kummemmin mitään... 😁

        Jos päästän just mielikuvituksen laukkaamaan, näen ihan mitä itse haluan. Luulis sen sinunkin jo tajuavan pitkällä palstakokemuksella. 😁

        Se mitä täällä ihmisistä irtoaa on todella murto-osa, mistä kannattaa mitään johtopäätöksiä vetää ja varmaan myös tiedät itsekin sen, miten turhaa niitä on lähteä itseään ja elämäänsä täysin leväyttämättä kaikille kertomaan.... ja sittenkin kaikki käy kimppuun. Muistanet Mylmyrin....

        No Jan1;kin sen tietää.... turhaa säkin vatvot.


    • Anonyymi

      Ruokaan kun ei ole kenelläkään varaa niin ihmisiä ei tarvitse ruokkiakaan lainkaan.

    • Anonyymi

      Etäisyys ja aika auttaa.....

      • Anonyymi

        Varsinkin välimatka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin välimatka.

        Lähempänä kasvaisi houkutus tavata ja tapaaminen taas voisi johtaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähempänä kasvaisi houkutus tavata ja tapaaminen taas voisi johtaa....

        Voi luoja!!! Ei missääään nimessä ei ei ei vaaan tapaamisia!!!! Siinä saattaa nähdä toisen!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja!!! Ei missääään nimessä ei ei ei vaaan tapaamisia!!!! Siinä saattaa nähdä toisen!!!

        Ja rakastua varattuna...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja rakastua varattuna...

        Varattu osapuoli kantaa vastuun.


    • Anonyymi

      Nettipalsta ihastus on vähän kuin olisi kaukosuhteessa kohteeseen, toisaalta turvallinen, yksipuolisuus anoon, ellei molemmat ole rekkautuneita.
      Järjellä tulee pelata ja välttää varatun tunteita siirtää kohteeseen, ei tule kuin särkyneitä sydämiä ja turhia selityksiä.

      • Anonyymi

        Kuolema vain auttaa ihmisiä.... kertoo Eino Eerikki Sanna Samarin ja mahalääkepasketit, samarinit jokaiselle kansalaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolema vain auttaa ihmisiä.... kertoo Eino Eerikki Sanna Samarin ja mahalääkepasketit, samarinit jokaiselle kansalaiselle.

        Vähän outo vastaus sulta, huomasitko itse?
        Kuolema tulee jokaiselle aikanaan Samariinilla tai ilman, jokainen valitkoon paskettien parhaat. Käyn hetken siedätyshoitoa läpi, syksyllä uskoisi tulevan tulosta.


    • Anonyymi

      Mitäs pahaa ihastumisessa on? Jotkut sanoo mua pilkallisesti lumikuningattareksi, kun isku yritykset ovat olleet turhia. Mutt tosiasiassa mä saatan helpostikin ihastua johonkin ihmiseen, eikä silloin sukupuolella tai iälläkään ole mitään merkitystä!
      Ihastumisia tulee ja menee enkä mä niitä rajoittele, jos ihminen on ihastuttava persoona... jotkut jääneet pitempiaikaiseksikin tuttavuuksiksi, ystäviksi.

      Ja kyllähän mun suhteeni ovat alkaneet aina ihastuksista, joka on sitten aikaa myöden syventynyt ystävyyden kautta rakkaudeksi... ja lopulta pettymykseksi. The end!

      Mutt minä en usko ett mitään romanssia syntyisi jonkun ihastukseni kohteen kanssa, jos mulla on parisuhde toiseen mieheen jo olemassa. Mulle ei ainakaan koskaan ennen ole tapahtunut niin ja tuskin koskaan tulevaisuudessakaan tapahtuu.
      Mulla on ihan oma arvomaailmani, jota ulkopuolisen on tosi vaikea ymmärtää, sen mä olen huomannut jo aikoja sitten.

      Mun nuorempi veljenikin syyttää mua tekopyhäksi, koska mä en voi unohtaa/sivuttaa petetyksi tulemistani. Puolustaa ja puhuu sen kyseisen "rotan" puolesta mulle "järkeä", kun "se asia" ei kuulemma merkinnyt miehelle mitään!
      Valitettavasti mulle se merkkasi; Mähän olin jäänyt sivuraiteille, minut oli ohitettu!
      Äijä saa rakentaa ihan millaisen junan itselleen haluaa; mutt ilman minua!
      Mulla joko on yksinvaltiuus mieheen tai unohdetaan koko asia... satuu se miten paljon tahansa minuun. Kipu hellittää kyllä aikanaan. Se on kerrasta poikki, eikä uusintoja tule! Siinä se mun mielipiteeni lyhyesti kerrottuna, eikä mulla ole" haku päällä," mä tulen toimeen yksinänikin... uskoisin.

    • Anonyymi

      Ei kukaan tervejärkinen ihastu johonkin anonyymiin palstailijaan, jos sitä tuolla tarkoitetaan.

      • Anonyymi

        Palstoilla on syntynyt parejakin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstoilla on syntynyt parejakin..

        Palstoilla on erottukin syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstoilla on erottukin syystä.

        Palstoilla on kuolemaan tuomittuja lapsia ja minikokoisia ruumisarkkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstoilla on syntynyt parejakin..

        Se ei kumoa tuota väittämää.


      • Anonyymi

        No joo itseasiassa se on jo outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo itseasiassa se on jo outoa.

        Ei oudompaa kuin tinder tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstoilla on syntynyt parejakin..

        Sanoisin, että jos kaksi sadasta, muutoin melkoista utopiaa. Sen verran paksua valetta täällä ainakin miehet syöttävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oudompaa kuin tinder tms.

        Tinderissä katotaan kuvia, niinkuin deittipalveluissa yleensäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderissä katotaan kuvia, niinkuin deittipalveluissa yleensäkin.

        Kuvia voi katsoa kuvienjakopalvelujenkin kautta.


    • Anonyymi

      Hmm. En oo itse ainakaan tehny mitään väärää koskaan. Pari kertaa käynyt niin elämässä. mutta se menee kyllä ohi.
      Yhden kerran oli houkutus liian suuri, mutta lopulta pidin sit jotain viiden päivän taukoja et juttelin vähempi koska ollaan kavereita ja hän on ihana tyyppi ja hauska muutenki. Nyt helpottanut jo. Voi jutella mutta viattomasti.
      Kai sitä kaverille saa jutella????

      • Anonyymi

        Ainii tää on sit IRL homma eikä palstalla.


    • Nou vei! Omalla kohdallani tuollainen skenario on täysin mahdoton. Monestakin syystä.
      On hyvin epätodennäköistä ihastua pelkän tietotekniikan avulla. Syvien tunteiden herättämiseen tarvitaan paljon enemmän. Toki omiin harhakuviin ja -kuvitelmiin voi ihastua, mutta omalla kohdalla tuo ei ole realistista. Asiallinen linja pysyy.

      Itsellä pysyy nuttura tiukalla, älli päässä ja lämpimät tunteet kohdistuvat vain yhteen henkilöön.

      • Anonyymi

        Ei vaan edelleenkään käsitä, että varattuna silti kurkitaan Sinkku-palstoille. Kiima se on joka teitäkin juoksuttaa. Nimimerkeistä sinä olet naurettavin parisuhteilija sinkuissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan edelleenkään käsitä, että varattuna silti kurkitaan Sinkku-palstoille. Kiima se on joka teitäkin juoksuttaa. Nimimerkeistä sinä olet naurettavin parisuhteilija sinkuissa!

        Totta. keskustelupalstoja on paljon, mutta jostain syystä alakategoria Sinkut viehättää varatuiksi itseään tituleeraavia. Näille ollaan sivusta vähän hymisty...mut joo, jokainen tietää tän niin niin vannotun ”varattujen” kuvion..,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan edelleenkään käsitä, että varattuna silti kurkitaan Sinkku-palstoille. Kiima se on joka teitäkin juoksuttaa. Nimimerkeistä sinä olet naurettavin parisuhteilija sinkuissa!

        Tuolla sivun esittelytekstissä käsketään "Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun." Onhan sitä toteltava.

        Jatkan naurettavalla linjallani, tee sinäkin samoin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. keskustelupalstoja on paljon, mutta jostain syystä alakategoria Sinkut viehättää varatuiksi itseään tituleeraavia. Näille ollaan sivusta vähän hymisty...mut joo, jokainen tietää tän niin niin vannotun ”varattujen” kuvion..,

        Miksi joku sinkku teki ton aloituksen tänne sitä täs ihmetellään. Miksi varatut kiinnostaa sinkkuja. Sitä ollaan vaan vähän naureskeltu😄😄😄


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Tuolla sivun esittelytekstissä käsketään "Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun." Onhan sitä toteltava.

        Jatkan naurettavalla linjallani, tee sinäkin samoin. :)

        Jatka vaan. Sulla tosin ei ole uskottavuutta, mutta hauska just tätä nimimerkkiä lukea :D Näet samat ajatuksen vaihdot voi tehdä niissä muissakin kategorioissa, mut juu, ne ei ookaan niin kiehtovia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi joku sinkku teki ton aloituksen tänne sitä täs ihmetellään. Miksi varatut kiinnostaa sinkkuja. Sitä ollaan vaan vähän naureskeltu😄😄😄

        Aloittajan sekä varattujen motiiveista ei tietoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatka vaan. Sulla tosin ei ole uskottavuutta, mutta hauska just tätä nimimerkkiä lukea :D Näet samat ajatuksen vaihdot voi tehdä niissä muissakin kategorioissa, mut juu, ne ei ookaan niin kiehtovia

        Ei tämä ole mikään uskon asia. Jokainen palstailee missä ja miten haluaa.
        Mikä saa sinut luulemaan, etten palstailisi muilla keskustelufoorumeilla?
        Sinulla ei ole tietoa, vain pelkkiä olettamuksia. Heittelet arvauksiasi ympäriinsä ja toivot niiden jossain vaiheessa osuvan. Heh! Nyt tuli huti!

        En ole koskaan ottanut tätä palstailua mitenkään vakavasti, enkä meinaa aloittaa nytkään. :)


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Ei tämä ole mikään uskon asia. Jokainen palstailee missä ja miten haluaa.
        Mikä saa sinut luulemaan, etten palstailisi muilla keskustelufoorumeilla?
        Sinulla ei ole tietoa, vain pelkkiä olettamuksia. Heittelet arvauksiasi ympäriinsä ja toivot niiden jossain vaiheessa osuvan. Heh! Nyt tuli huti!

        En ole koskaan ottanut tätä palstailua mitenkään vakavasti, enkä meinaa aloittaa nytkään. :)

        Huti mistä? Sähän olet varattu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huti mistä? Sähän olet varattu :D

        Eli asia pitää tasan paikkansa 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huti mistä? Sähän olet varattu :D

        Heh! Annahan kun selitän.
        Mitä jos kävisit lukemassa sen oman viestisi ensin, johon vastasin? Tuo huti-kommenti liittyy sun olettamukseen, etten muka viihdy muissa kategorioissa, ainoastaan täällä.
        Eikö aukene?

        Haluatko lisää ohjeistusta?


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Heh! Annahan kun selitän.
        Mitä jos kävisit lukemassa sen oman viestisi ensin, johon vastasin? Tuo huti-kommenti liittyy sun olettamukseen, etten muka viihdy muissa kategorioissa, ainoastaan täällä.
        Eikö aukene?

        Haluatko lisää ohjeistusta?

        Sä se tarviit ohjeistusta. Haloo. -> sinkkupalsta.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Heh! Annahan kun selitän.
        Mitä jos kävisit lukemassa sen oman viestisi ensin, johon vastasin? Tuo huti-kommenti liittyy sun olettamukseen, etten muka viihdy muissa kategorioissa, ainoastaan täällä.
        Eikö aukene?

        Haluatko lisää ohjeistusta?

        Eikö kumppanisi viihdytä sinua?


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Heh! Annahan kun selitän.
        Mitä jos kävisit lukemassa sen oman viestisi ensin, johon vastasin? Tuo huti-kommenti liittyy sun olettamukseen, etten muka viihdy muissa kategorioissa, ainoastaan täällä.
        Eikö aukene?

        Haluatko lisää ohjeistusta?

        Ei se ole mikään selitys eikä siitä ollut kysymys. Parentelehan sisällönlukutaitoa tai sitten vain tahallesi ymmärrät väärin niinkuin kaikki tietävät myös betoniraudoittaja yhdistys :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä se tarviit ohjeistusta. Haloo. -> sinkkupalsta.

        Miten niin muka? Perustele.

        Minähän olen täällä ystävällisesti jakamassa ohjeita, jotta jonain päivänä ette enää olisi sinkkuja, vaan löytäisitte sen kumppanin ja osaisitte toimia asiaan kuuluvalla tavalla.

        Sinun pitäisi olla nöyrästi kiitollinen! :))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kumppanisi viihdytä sinua?

        Hän tekee nyt töitä. Mulla on tylsää.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Miten niin muka? Perustele.

        Minähän olen täällä ystävällisesti jakamassa ohjeita, jotta jonain päivänä ette enää olisi sinkkuja, vaan löytäisitte sen kumppanin ja osaisitte toimia asiaan kuuluvalla tavalla.

        Sinun pitäisi olla nöyrästi kiitollinen! :))

        Hahah jakele vaan. Mulla toisin kun sulla ei ole tänne roskakasaan aikaa. Oikeat henkilöt odottaa. Jatka toki neuvomista. Nämä ovat sen tarpeessa 👍 Ehkä säkin löydät järkevän suunnan, tsemppiä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mikään selitys eikä siitä ollut kysymys. Parentelehan sisällönlukutaitoa tai sitten vain tahallesi ymmärrät väärin niinkuin kaikki tietävät myös betoniraudoittaja yhdistys :D

        Mitä kohtaa sinä et ymmärrä sivun tervehdystekstistä? "Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun".

        Laitoin tämän nyt toiseen kertaan, vain sinua varten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hahah jakele vaan. Mulla toisin kun sulla ei ole tänne roskakasaan aikaa. Oikeat henkilöt odottaa. Jatka toki neuvomista. Nämä ovat sen tarpeessa 👍 Ehkä säkin löydät järkevän suunnan, tsemppiä!

        En ole täällä suuntaa etsimässä, vaan sitä antamassa. Nämä eksyneet tarvitsevat neuvoja.

        Olen antanut itseni ymmärtää olevaani paras mahdollinen tapaus juuri siihen tehtävään.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Hän tekee nyt töitä. Mulla on tylsää.

        😂😂😂


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        En ole täällä suuntaa etsimässä, vaan sitä antamassa. Nämä eksyneet tarvitsevat neuvoja.

        Olen antanut itseni ymmärtää olevaani paras mahdollinen tapaus juuri siihen tehtävään.

        Sähän olet sitten kuin aurauskalusto parimetrisessä hangessa 😂🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sähän olet sitten kuin aurauskalusto parimetrisessä hangessa 😂🤣

        Kaunis ja romanttinen ilmaus. Olen imarreltu. Kiitos. :D


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Kaunis ja romanttinen ilmaus. Olen imarreltu. Kiitos. :D

        Jykevä ja leveä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jykevä ja leveä!

        Noh, meitä on moneksi. Onneksi olkoon kaikille mitoillesi. Ole rohkeasti oma itsesi! :D


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Noh, meitä on moneksi. Onneksi olkoon kaikille mitoillesi. Ole rohkeasti oma itsesi! :D

        Jos et (taas) näe, kommentti oli sinulle aiheeseen kiitokset :D


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Noh, meitä on moneksi. Onneksi olkoon kaikille mitoillesi. Ole rohkeasti oma itsesi! :D

        Sä olet mies mitä moni palstalainen ei tiedä :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet mies mitä moni palstalainen ei tiedä :D

        Sä olet huomionhakuinen ja heikkolahjainen nahjus, sen tietää kaikki. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos et (taas) näe, kommentti oli sinulle aiheeseen kiitokset :D

        Sinä se vaan jaksat kommentoida turhuuksia. Miksi haet huomiotani? Kaipaatko neuvojani?
        Onhan tämä tietysti imartelevaa, mutta ei anna sinusta kovinkaan imartelevaa kuvaa. :)


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Sä olet huomionhakuinen ja heikkolahjainen nahjus, sen tietää kaikki. :D

        Hahhah hohhoh ”typsyllä” livahti (taas) nahkoihin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hahhah hohhoh ”typsyllä” livahti (taas) nahkoihin!

        Nääh, ei näin vähästä. Sinuun tuo kommentti hauskasti osu ja uppos. Mukavaa piristää iltaasi. :D


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Nääh, ei näin vähästä. Sinuun tuo kommentti hauskasti osu ja uppos. Mukavaa piristää iltaasi. :D

        Nääh, multinikki heippa 🤣🤢


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nääh, multinikki heippa 🤣🤢

        Olet taas väärässä. Sullahan tulee tänään paljon huteja.
        Et ole taaskaan terävimmilläsi. Hehe! Ylläri! :D


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Olet taas väärässä. Sullahan tulee tänään paljon huteja.
        Et ole taaskaan terävimmilläsi. Hehe! Ylläri! :D

        Oliko sulla sanottavaakin mies?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sulla sanottavaakin mies?

        Sanottavaa on paljonkin, mutta en ole mies. Onko sulla vaikea keskustella muiden kuin miesten kanssa? :D

        Inttäminen ei muuta asiaa miksikään. Mistä haluaisit keskustella?


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Sanottavaa on paljonkin, mutta en ole mies. Onko sulla vaikea keskustella muiden kuin miesten kanssa? :D

        Inttäminen ei muuta asiaa miksikään. Mistä haluaisit keskustella?

        Mies, kerro asiasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mies, kerro asiasi?

        Jos olet noin miehenkipeä, koputat väärälle ovelle. :D


    • Anonyymi

      Monet naiset ihastuneet netissä ja menettäneet koko omaisuutensa kun mies pyytää rahaa niin nainen lähettää ja nainen menettää kaiken.

      • Anonyymi

        Lähettäisin vain paskaiset hiihtokalsarit 😂 niillä jos äijä rahoiksi pistää niin 😂


    • Anonyymi

      Naiset on kyllä tyhmiä oikeasti. Ihastuvat pelkän kuvankin perusteella ja mies onkin sitten joku paska jännämies ja hakkaa naista ja monet naiset menettäneet myös henkensä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3776
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      232
      3338
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2643
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      111
      2161
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      21
      2148
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      2007
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1805
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1802
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      307
      1527
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1392
    Aihe