Tämäkin alkoi ihan nollasta, ja todennäköisesti on ollut vain minun päässäni.
Sinun näkeminen on ollut minun päivien piriste vaikka se onkin ollut vain pieni pala kummankin työpäivää. Sinun olemuksesi on sellainen että tuntuu kuin mun kaikki huolet jäisi hetkeksi mielestä pois. Niitä pieniä hetkiä olen aina odottanut ja vaikka ne on nykyään hyvin satunnaisia niin on ne silti tärkeitä.
Yritän päästä tästä tunteesta eroon koska ei sillä oikeasti ole mitään mahdollisuuksia kasvaa arjessa.
Kiva silti nähdä sinua. Minulla ainakin on joka kerta vähän perhosia vatsassa.
Olet ihana mies. Onnen tyttö se sinun rouvasi.
Pistetään kevätauringon piikkiin
Anonyymi
2
108
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mulla oo mitään rouvaa. Ehkä tiedät kuitenkin sen varmaksi ja eri henkilö kyseessä.
- Anonyymi
Joo hänellä on parempi puolisko kotona oottamassa.
Joten unohdan ihan suosiolla ja toivon hälle onnellista elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20611881- 298218
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596303Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1765221- 564967
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai504508Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164418- 1193916
- 823415
- 531957