toinen osoittautuu nahjukseksi?
Mitä teet jos...
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy miettiä.
Mikäli toisella ei ole havaittavissa minkäänlaista henkistä kasvua, eikä hän ole halukas oppimaan ja muuttumaan, on syytä vaihtaa maisemaa.
Ei kannata haaskata aikaansa keskinkertaisuuksiin. Tappitilanne.
Tuosta ei seuraa muuta kuin ärsytystä.Monta tapaa motivoida, yhdellä tavalla hänestä ainakin pääsisi nopeasti eroon tai sitten olisi niin ärsytetty ja hän osoittaisi ettei olisi nahjus. Pieni mielen sorkinta riittää. 😉
- Anonyymi
Pyöritän päätä ja kerron siitä frendille.
- Anonyymi
Potkaisen pellolle?
- Anonyymi
Sitähän ei ihan heti tiedä, onko sitä vai ei? Alku jännitys voi tuntua jo toisille siltä?
- Anonyymi
Kyllä sen näkee melko heti, saako mitään aikaan vai onko pysähtyneisyyden tilassa nahjustelemassa. Reipas ihminen on ihan eri asia kun nahjusteleva luikero.
Miksi pitäisi mitään tehdä jos olisi kaikin puolin mieleinen nahjus? kyllä minä mieluummin ottaisin jonkun vaikka vähän laiskahkonkin naisen jos hän vain olisi tyytyväinen elämäänsä ja minua muuten miellyttäisi. Paljon mukavampi varmaan olisi kumppanina kuin joku jatkuvasti itseltään ja muilta mahdottomia suorituksia vaativa pingottaja.
- Anonyymi
Näin on, ei kannata asiaa nähdä joko tai, koska olemme yksilöitä hyvine ja huonoine puolineen.
- Anonyymi
Jännämiehet on nahjuksia ja aina jännämiehet saa naisia ja naiset siitää lapsia jännämiesten kanssa. Naiset puhuu itseään aina pussiin ettei jännämiehet kiinnosta.
- Anonyymi
Nahjus on sellainen, joka ei saa mitään aikaiseksi.
Riippuu vähän siitä, onko muuten ihana tyyppi. Mut mä oon aika malttamaton. Pyydän kerran, ehkä kaksi, ja jollei toinen tee, niin teen itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011422
- 1337040
- 1015833
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415171- 524321
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304079- 613554
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323551- 793080
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223075