Sen jälkeen on hyvä ku ei ihan heti tarvii tehdä sitä uudestaan.
Kun on runkannut
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea.
- Anonyymi
Kiitos!
Säästit aikaa, vaivaa ja silkkaa rahaa. 😏
Kyllä joskus on niinkin, että pitää aika pian uudestaan. Useamman kerran päivässä. :D
- Anonyymi
Oikeasti? ;-)
- Anonyymi
Mä teen sitä korkeintaan 3 kertaa päivässä.
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti? ;-)
Ihan oikeasti joo. Enkat taitaa olla 5 kertaa päivässä. Joskus on kutkattanut kovasti.
Jascal kirjoitti:
Kuulostaa urheilusuoritukselta tai jännetupilta. Rannevamma ja tenniskyynärpää. 😂
Heh, kyllähän siinä vähän syke nousee ja hengästyttää. 😅
Ei pitäisi miettiä mitään kiihottavaa, joskus ei tarvitse edes miettiä se vaan on semmonen kutina päällä.Anonyymi kirjoitti:
Mä teen sitä korkeintaan 3 kertaa päivässä.
Joka päivä? Vai silloin tällöin? Joka päivä ei kyllä tee mieli, mutta joskus on useita päiviä niin että tulee vaan tarvetta.
Jan1 kirjoitti:
Heh, kyllähän siinä vähän syke nousee ja hengästyttää. 😅
Ei pitäisi miettiä mitään kiihottavaa, joskus ei tarvitse edes miettiä se vaan on semmonen kutina päällä.Vielä ei ole ylivilkasta oireyhtymää. 😂
Jan1 kirjoitti:
Kausiluontoisesti. 🙄😆
Kausi kerrallaan, 1000 suoritusta 9kk jonka jälkeen 3kk loma ja loman loppupuolella treenataan parit harjoitukset. 😂 Jotkut oikeasti hinkuttaa koko ajan menemään ja toiset ei. Onneksi itse en (vielä) saa orgasmeja imuroidessa ja mopatessa. 😵
Jascal kirjoitti:
Kausi kerrallaan, 1000 suoritusta 9kk jonka jälkeen 3kk loma ja loman loppupuolella treenataan parit harjoitukset. 😂 Jotkut oikeasti hinkuttaa koko ajan menemään ja toiset ei. Onneksi itse en (vielä) saa orgasmeja imuroidessa ja mopatessa. 😵
Pystyt pitämään 3kk loman? Niinno fiiliksen mukaan, eihän aina ole minkäänlaisia fiiliksiä mihinkään aktiviteettiin. Joskus on hiljaisiakin kausia.
Imuroidessa ja mopatessa nyt lähinnä unohtuu koko homma. Ellei kukaan tule häiriköimään ja herpaannuttamaan keskittymistä siivoamiseen.Jan1 kirjoitti:
Pystyt pitämään 3kk loman? Niinno fiiliksen mukaan, eihän aina ole minkäänlaisia fiiliksiä mihinkään aktiviteettiin. Joskus on hiljaisiakin kausia.
Imuroidessa ja mopatessa nyt lähinnä unohtuu koko homma. Ellei kukaan tule häiriköimään ja herpaannuttamaan keskittymistä siivoamiseen.Ajattelin kyllä että sinä pystyisit. Olen hengellinen johtaja enkä koskaan onanoi. 😳🙄🤣
Imuri ja moppiorgasmi onneksi on naisten vaiva, ei meidän miesten. Meillä ei ole triljoonaa orgasmia päivässä syndroomaa. 😛 Jokin orgasmivaiva toki voi tulla jolloin vain orgasmia pukkaa tahtomattaan. Siinä tosin loppuu se normaali elämä kun kaupassa tomaatteja valiten saa orgasmi viidesti.
- Anonyymi
Kyllä usein on heti otettava uusiksi.
Joskus 10 kertaa päivässä.- Anonyymi
Meneekö yli 10 s veltosta velttoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneekö yli 10 s veltosta velttoon?
Tottahan nyt, joskus kymmenen minuuttiakin
- Anonyymi
Mastutoidessa ei saa haaveilla palstalaisista!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Eikö nainen olis helpompi?
- Anonyymi
Öhh....Ei.
- Anonyymi
Kuinkas moni nainen haluaa panna useasti päivässä, moni ei edes päivittäin. Sitäpaitsi runkkaus on huomattavasti nopeampaa ja helpompaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkas moni nainen haluaa panna useasti päivässä, moni ei edes päivittäin. Sitäpaitsi runkkaus on huomattavasti nopeampaa ja helpompaa.
Riippuu naisista. Aika huolestuttavaa jos noin on.
- Anonyymi
Monta kerta oon runkatessa miettiny naista, joka on mut estäny Facebookissa ja Instagramissa ja joka ei kestäny nähdä mua ammattikoulussa.
- Anonyymi
Kannattaaa hommata nainen tekemään likainen työ. Itseään hiplaaminen on rikos.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302305
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292218Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121579Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131474Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1001145
- 171087
- 90941
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19838Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks128822