Mitä Donna Donatello on tilannut Raumalta, jos se ei ole Timo Similä?
(hihitystä)
Yleisökysymys
35
<50
Vastaukset
Mitä sellaista on Raumalla, mitä pääkaupunkiseudulla ei ole?
Mietipä sitä.
(hihitystä)- Anonyymi
Paskanen jokivesi?
Funeau kirjoitti:
Ai siellä on jokin likaviemäri?
En tiennyt.
(hihitystä)Mjaa
No tuossa melko lähellä jymisee Vantaanjoki mereen, eikä sekään nyt niin kirkasta moskaa ole, mutta melottavaa.
(hihitystä)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Mjaa
No tuossa melko lähellä jymisee Vantaanjoki mereen, eikä sekään nyt niin kirkasta moskaa ole, mutta melottavaa.
(hihitystä)Mulle kehuttiin Rauman mukulakivikatua :)
Anonyymi kirjoitti:
Mulle kehuttiin Rauman mukulakivikatua :)
No en mä nyt mitään helvetin katua tänne tilaa.
Onks sulla kaikki pöntössä?
(hirn)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
No en mä nyt mitään helvetin katua tänne tilaa.
Onks sulla kaikki pöntössä?
(hirn)Mut haluttiin viedä katselemaan Raumaa vaikkei sitä ihan 10 arvioitukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Mut haluttiin viedä katselemaan Raumaa vaikkei sitä ihan 10 arvioitukaan.
AI jaa
Kuka sellaista ehdotti? En minä muista ainakaan puhuneeni mitään asiasta.
Olen varmaan ollut päissäni.
(naurua)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
AI jaa
Kuka sellaista ehdotti? En minä muista ainakaan puhuneeni mitään asiasta.
Olen varmaan ollut päissäni.
(naurua)Rauma -tuo merenkävijöiden mekka.
Anonyymi kirjoitti:
Rauma -tuo merenkävijöiden mekka.
Mjaa
Tiesitkö että kuuluisa 5. linja on kokenut muodonmuutoksen?
Mukulakivet kaivettiin ylös ja tilalle laitettiin asvaltti.
Hyi vittu
(hihi)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Mjaa
Tiesitkö että kuuluisa 5. linja on kokenut muodonmuutoksen?
Mukulakivet kaivettiin ylös ja tilalle laitettiin asvaltti.
Hyi vittu
(hihi)En tiennyt, mutta pitäähän se se(kin) mennä katsomaan.
Funeau kirjoitti:
Sanotaan vielä hinta.
400€
(hih)Siellähän valmistetaan ja myydään käsittääkseni viini- ja viinatynnyreitä, niin sellaisen ostit Timolle.
Uus märkäpuku?
Hyvä veikkaus, mutta pieleen. Mulla on märkkäreitä niin paljon, että sullekin (venyttämällä) saadaan oma.
(hihityatä)Funeau kirjoitti:
Hyvä veikkaus, mutta pieleen. Mulla on märkkäreitä niin paljon, että sullekin (venyttämällä) saadaan oma.
(hihityatä)Olet tilannut siiguliis Kongsberg Maritime Finland Oy:ltä uuden potkurin?
Disse kirjoitti:
Olet tilannut siiguliis Kongsberg Maritime Finland Oy:ltä uuden potkurin?
Ei lokeissa ole potkuria vaan siivet.
😁Funeau kirjoitti:
Ei lokeissa ole potkuria vaan siivet.
😁Rauman Lukon kausikortin kaudelle 2020-2021? Pakko tyytyä siihen, kun Tepsi kyntää kuin Kverneland ja siellä ollaan oltu aikaa edellä, kun on pelattu tyhjille katsomoille...
- Anonyymi
Kiukaan tilasit.
Peräruiske. 😂
Jascal kirjoitti:
Timo kun laukee, on Donnan mieli raukee, ilman peräruisketta tosin ei enää putket aukee.
Mikäs mulkun nyplääjä se sinäkin oikein olet?
Wwuwuw kirjoitti:
Mikäs mulkun nyplääjä se sinäkin oikein olet?
Kerro sinä oi mahtava ja suuri intuitiivinen kansakouluihminen. 🤗
Jascal kirjoitti:
Kerro sinä oi mahtava ja suuri intuitiivinen kansakouluihminen. 🤗
Noh, joku puhelinmmyyjä.. veikkaisin. Myyt seura- lehteä mummoille samalla kun nypläät..its..pitsiä☝️
Wwuwuw kirjoitti:
Noh, joku puhelinmmyyjä.. veikkaisin. Myyt seura- lehteä mummoille samalla kun nypläät..its..pitsiä☝️
Epäloogista ehtiä nypläämään pitsiä myydessään seura-lehteä mummoille. 🖖
Jascal kirjoitti:
Epäloogista ehtiä nypläämään pitsiä myydessään seura-lehteä mummoille. 🖖
Aijuu..
Kun on miesaivot..niin.. juu.Wwuwuw kirjoitti:
Aijuu..
Kun on miesaivot..niin.. juu.Ei, vaan koska seura-lehti käy niin hyvin kaupaksi niin ei ehdi kuin ottamaan tilauksia vastaan ja varmistaa niiden täytäntöönpano.
Ilmeisesti monissa tapauksissa miesaivot ovat tuhansia valovuosia joitakin naisaivoja edellä. 🖖Jascal kirjoitti:
Ei, vaan koska seura-lehti käy niin hyvin kaupaksi niin ei ehdi kuin ottamaan tilauksia vastaan ja varmistaa niiden täytäntöönpano.
Ilmeisesti monissa tapauksissa miesaivot ovat tuhansia valovuosia joitakin naisaivoja edellä. 🖖Eksää ossoo äänitystä käyttää?
Wwuwuw kirjoitti:
Eksää ossoo äänitystä käyttää?
Aidosti läsnä asiakaspalvelutilanne, kun puhelu maksaa 2,90 minuutti pvm joudutaan käyttämään puhelinvaihdetta ja - keskusta, jotta mummot ja papat voivat turista tuntikausia huokeisiin hintoihin.
- Anonyymi
Rauman nypläystyyppiset pitsiverhot. Tähän män malliin: https://fi.wikipedia.org/wiki/Rauman_Pitsiviikko
Pitsiä..
Ei tule Raumasta muuta mieleen, paitsi trauma..🙄- Anonyymi
Raiman pitsiviikot ja Rauman lukko. Perkuleen kovia jääkiekkoilijoita ovat raumalaiset näin helsinkiläisenä tuumaten. Eivät ole porilaiset eivätkä turkulaiset yhtä kovia mällin siirtelijöitä.
Anonyymi kirjoitti:
Raiman pitsiviikot ja Rauman lukko. Perkuleen kovia jääkiekkoilijoita ovat raumalaiset näin helsinkiläisenä tuumaten. Eivät ole porilaiset eivätkä turkulaiset yhtä kovia mällin siirtelijöitä.
Joku munalukko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302295
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292148Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121559Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131454Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 961111
- 171057
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon18828Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks121791