Mitä Donna Donatello on tilannut Raumalta, jos se ei ole Timo Similä?
(hihitystä)
Yleisökysymys
35
<50
Vastaukset
Mitä sellaista on Raumalla, mitä pääkaupunkiseudulla ei ole?
Mietipä sitä.
(hihitystä)- Anonyymi
Paskanen jokivesi?
Funeau kirjoitti:
Ai siellä on jokin likaviemäri?
En tiennyt.
(hihitystä)Mjaa
No tuossa melko lähellä jymisee Vantaanjoki mereen, eikä sekään nyt niin kirkasta moskaa ole, mutta melottavaa.
(hihitystä)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Mjaa
No tuossa melko lähellä jymisee Vantaanjoki mereen, eikä sekään nyt niin kirkasta moskaa ole, mutta melottavaa.
(hihitystä)Mulle kehuttiin Rauman mukulakivikatua :)
Anonyymi kirjoitti:
Mulle kehuttiin Rauman mukulakivikatua :)
No en mä nyt mitään helvetin katua tänne tilaa.
Onks sulla kaikki pöntössä?
(hirn)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
No en mä nyt mitään helvetin katua tänne tilaa.
Onks sulla kaikki pöntössä?
(hirn)Mut haluttiin viedä katselemaan Raumaa vaikkei sitä ihan 10 arvioitukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Mut haluttiin viedä katselemaan Raumaa vaikkei sitä ihan 10 arvioitukaan.
AI jaa
Kuka sellaista ehdotti? En minä muista ainakaan puhuneeni mitään asiasta.
Olen varmaan ollut päissäni.
(naurua)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
AI jaa
Kuka sellaista ehdotti? En minä muista ainakaan puhuneeni mitään asiasta.
Olen varmaan ollut päissäni.
(naurua)Rauma -tuo merenkävijöiden mekka.
Anonyymi kirjoitti:
Rauma -tuo merenkävijöiden mekka.
Mjaa
Tiesitkö että kuuluisa 5. linja on kokenut muodonmuutoksen?
Mukulakivet kaivettiin ylös ja tilalle laitettiin asvaltti.
Hyi vittu
(hihi)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Mjaa
Tiesitkö että kuuluisa 5. linja on kokenut muodonmuutoksen?
Mukulakivet kaivettiin ylös ja tilalle laitettiin asvaltti.
Hyi vittu
(hihi)En tiennyt, mutta pitäähän se se(kin) mennä katsomaan.
Funeau kirjoitti:
Sanotaan vielä hinta.
400€
(hih)Siellähän valmistetaan ja myydään käsittääkseni viini- ja viinatynnyreitä, niin sellaisen ostit Timolle.
Uus märkäpuku?
Hyvä veikkaus, mutta pieleen. Mulla on märkkäreitä niin paljon, että sullekin (venyttämällä) saadaan oma.
(hihityatä)Funeau kirjoitti:
Hyvä veikkaus, mutta pieleen. Mulla on märkkäreitä niin paljon, että sullekin (venyttämällä) saadaan oma.
(hihityatä)Olet tilannut siiguliis Kongsberg Maritime Finland Oy:ltä uuden potkurin?
Disse kirjoitti:
Olet tilannut siiguliis Kongsberg Maritime Finland Oy:ltä uuden potkurin?
Ei lokeissa ole potkuria vaan siivet.
😁Funeau kirjoitti:
Ei lokeissa ole potkuria vaan siivet.
😁Rauman Lukon kausikortin kaudelle 2020-2021? Pakko tyytyä siihen, kun Tepsi kyntää kuin Kverneland ja siellä ollaan oltu aikaa edellä, kun on pelattu tyhjille katsomoille...
- Anonyymi
Kiukaan tilasit.
Peräruiske. 😂
Jascal kirjoitti:
Timo kun laukee, on Donnan mieli raukee, ilman peräruisketta tosin ei enää putket aukee.
Mikäs mulkun nyplääjä se sinäkin oikein olet?
Wwuwuw kirjoitti:
Mikäs mulkun nyplääjä se sinäkin oikein olet?
Kerro sinä oi mahtava ja suuri intuitiivinen kansakouluihminen. 🤗
Jascal kirjoitti:
Kerro sinä oi mahtava ja suuri intuitiivinen kansakouluihminen. 🤗
Noh, joku puhelinmmyyjä.. veikkaisin. Myyt seura- lehteä mummoille samalla kun nypläät..its..pitsiä☝️
Wwuwuw kirjoitti:
Noh, joku puhelinmmyyjä.. veikkaisin. Myyt seura- lehteä mummoille samalla kun nypläät..its..pitsiä☝️
Epäloogista ehtiä nypläämään pitsiä myydessään seura-lehteä mummoille. 🖖
Jascal kirjoitti:
Epäloogista ehtiä nypläämään pitsiä myydessään seura-lehteä mummoille. 🖖
Aijuu..
Kun on miesaivot..niin.. juu.Wwuwuw kirjoitti:
Aijuu..
Kun on miesaivot..niin.. juu.Ei, vaan koska seura-lehti käy niin hyvin kaupaksi niin ei ehdi kuin ottamaan tilauksia vastaan ja varmistaa niiden täytäntöönpano.
Ilmeisesti monissa tapauksissa miesaivot ovat tuhansia valovuosia joitakin naisaivoja edellä. 🖖Jascal kirjoitti:
Ei, vaan koska seura-lehti käy niin hyvin kaupaksi niin ei ehdi kuin ottamaan tilauksia vastaan ja varmistaa niiden täytäntöönpano.
Ilmeisesti monissa tapauksissa miesaivot ovat tuhansia valovuosia joitakin naisaivoja edellä. 🖖Eksää ossoo äänitystä käyttää?
Wwuwuw kirjoitti:
Eksää ossoo äänitystä käyttää?
Aidosti läsnä asiakaspalvelutilanne, kun puhelu maksaa 2,90 minuutti pvm joudutaan käyttämään puhelinvaihdetta ja - keskusta, jotta mummot ja papat voivat turista tuntikausia huokeisiin hintoihin.
- Anonyymi
Rauman nypläystyyppiset pitsiverhot. Tähän män malliin: https://fi.wikipedia.org/wiki/Rauman_Pitsiviikko
Pitsiä..
Ei tule Raumasta muuta mieleen, paitsi trauma..🙄- Anonyymi
Raiman pitsiviikot ja Rauman lukko. Perkuleen kovia jääkiekkoilijoita ovat raumalaiset näin helsinkiläisenä tuumaten. Eivät ole porilaiset eivätkä turkulaiset yhtä kovia mällin siirtelijöitä.
Anonyymi kirjoitti:
Raiman pitsiviikot ja Rauman lukko. Perkuleen kovia jääkiekkoilijoita ovat raumalaiset näin helsinkiläisenä tuumaten. Eivät ole porilaiset eivätkä turkulaiset yhtä kovia mällin siirtelijöitä.
Joku munalukko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28111143
- 1326988
- 955663
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385038- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303869- 613504
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323452Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222975- 782874