Koronakuolleiden määrällä liioitellaan ja peloitellaan

Yhä selvemmin näyttää siltä, että koko koronapandemialla huijataan ja pelotellaan ihmisiä, jotta heidät saataisiin ottamaan suunnitteilla oleva rokotus, joka saattaa sisältää mikrosirun, joka on ihmisen digitaalinen identiteetti. Sen kautta ihmisiä voidaan kontrolloida ja valvoa ja ilman sitä ihminen ei voi hoitaa raha-asioitaan eikä muitakaan yhteiskunnallisia palveluja. Se kuuluu osana WHO:n ID2020 hankkeeseen.

On hyvin kyseenalaista, onko edes koko koronavirusta edes olemassa. Voi olla, että kyse on vain tavanomaisesta kausi-influenssasta, jolle on annettu vain uusi nimi "korona", jota sitten markkinoidaan uutena vaarallisena tautina. Tosiasiassa siihen ei tiettävästi ole kuollut yhtään sen enempää ihmisiä kuin keskimäärin normaaliin kausi-influenssaan. Kuolinlukuja yritetään kuitenkin erilaisilla kepulikonsteilla suurennella, jotta saataisiin ihmiset pelon ja hysterian valtaan.

Esim. Suomen Terveys ja Hyvinvointilaitos THL luokittelee koronakuolemiksi kaikki kuolemat, jos henkilö on ennen kuolemaansa ollut covid-19 positiivinen, riippumatta siitä, mikä on ollut todellinen kuolinsyy. Eli jos tällainen henkilö kuolee liikenneonnettomuudessa, niin kuolinsyyksi merkitään korona.

Erään saamani tiedon mukaan, amerikkalainen terveysjärjestö "Medicare" maksaa sairaaloille 12.000 euroa (13.000 dollaria), jos kuolema ilmoitetaan koronakuolemaksi.

Seuraavassa video, missä italialainen kansanedustaja arvostelee maansa koronakuolemien vääristelyä ja valheita (suomalainen tekstitys)

https://www.youtube.com/watch?v=-J50qhIFdkg

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
        Ikävä
        60
        6934
      2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
        Ikävä
        100
        3552
      3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
        Oulainen
        26
        2900
      4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
        Ikävä
        21
        2598
      5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
        Ikävä
        27
        2183
      6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
        Suomi24 Blogi ★
        359
        1871
      7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
        Ikävä
        25
        1790
      8. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
        Ikävä
        11
        1712
      9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
        Tunteet
        32
        1668
      10. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
        Ikävä
        51
        1576
      Aihe