Yhä selvemmin näyttää siltä, että koko koronapandemialla huijataan ja pelotellaan ihmisiä, jotta heidät saataisiin ottamaan suunnitteilla oleva rokotus, joka saattaa sisältää mikrosirun, joka on ihmisen digitaalinen identiteetti. Sen kautta ihmisiä voidaan kontrolloida ja valvoa ja ilman sitä ihminen ei voi hoitaa raha-asioitaan eikä muitakaan yhteiskunnallisia palveluja. Se kuuluu osana WHO:n ID2020 hankkeeseen.
On hyvin kyseenalaista, onko edes koko koronavirusta edes olemassa. Voi olla, että kyse on vain tavanomaisesta kausi-influenssasta, jolle on annettu vain uusi nimi "korona", jota sitten markkinoidaan uutena vaarallisena tautina. Tosiasiassa siihen ei tiettävästi ole kuollut yhtään sen enempää ihmisiä kuin keskimäärin normaaliin kausi-influenssaan. Kuolinlukuja yritetään kuitenkin erilaisilla kepulikonsteilla suurennella, jotta saataisiin ihmiset pelon ja hysterian valtaan.
Esim. Suomen Terveys ja Hyvinvointilaitos THL luokittelee koronakuolemiksi kaikki kuolemat, jos henkilö on ennen kuolemaansa ollut covid-19 positiivinen, riippumatta siitä, mikä on ollut todellinen kuolinsyy. Eli jos tällainen henkilö kuolee liikenneonnettomuudessa, niin kuolinsyyksi merkitään korona.
Erään saamani tiedon mukaan, amerikkalainen terveysjärjestö "Medicare" maksaa sairaaloille 12.000 euroa (13.000 dollaria), jos kuolema ilmoitetaan koronakuolemaksi.
Seuraavassa video, missä italialainen kansanedustaja arvostelee maansa koronakuolemien vääristelyä ja valheita (suomalainen tekstitys)
https://www.youtube.com/watch?v=-J50qhIFdkg
Koronakuolleiden määrällä liioitellaan ja peloitellaan
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606934- 1003552
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262900- 212598
- 272183
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3591871- 251790
- 111712
- 321668
- 511576