Jouduin sairaalaan, hemoglobiini 44

Anonyymi

Olin syönyt disperiinejä viikkotolkulla, unohtanut vatsansuojalääkkeen ja muutenkin mokaillut lääkkeiden kanssa. Nyt olen kotona omalla vastuulla, sairaalassa vaan itkin. En kestänyt siellä enää. Sain neljä pussia verta suoneen kuiteskin .

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oma hemoni oli joskus 180. tuo on aika heikko.

      Olisiko disperiinin syönti aika lopettaa?

      Miksi edes syöt niitä? Nyt kysymään lääkäriltä.

      ja INR arvot verikoikeista!

      Tuo on niin laihaa verta ettei enää hapetus pelaa.

    • Anonyymi

      jos alkaa tummumaan soita lanssi!

      • Anonyymi

        itseasiassa soita lanssi älä edes yritä tänne postata mitään.


    • Anonyymi

      44.. voi helvetti.

    • Anonyymi

      112 nyt heti.

    • Anonyymi

      Tuollainen verensiirtomäärä on vasta vähäistä ensiapua ja hoitoa on ollut tarkoitus jatkaa. Kun olin isossa leikkauksessa ja runsaan verenvuodon vuoksi hemoglobiini putosi normaalista 120 arvostani n. 90:een minulle annettiin lisää punasoluja kahtena päivänä, kummallakin kerralla kaksi pussia, ennen kuin hemoglobiini oli taas normaali (tuolloin siis vuotokin oli saatu lopetettua).

      Sairaalassa sinua piti vielä tutkia kuinka paha verenvuoto on syntynyt vatsalaukkuusi tai suolistoon. Nuo ongelmat pitäisi korjata ennen kuin hemoglobiinin voisi edes saada nousemaan normaalisti. Pelkillä verensiirroilla ei tehdä kuin ensiapua.

      Miksi edes olet käyttänyt Disperiiniä? Onhan olemassa runsaasti muitakin tulehduskipulääkkeitä jotka eivät aiheuta vuotavia vatsahaavoja ja suolistoverenvuotoa.

      • Anonyymi

        Minulla on vahvat kipulääkkeet, siis Lyrica, Panacod ja Norflex. Minä harrastan zumbaa ja siitä menee helposti hartiat jumiin, kauhee niskasärky, jne. Siksi ostin Disperiniä. Jos haluat saarnata ja haukkua, niin soita mulle suoraan. Et uskalla kuiteskaan, joten mä en laita mun numeroa tähän, senkin pentu!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on vahvat kipulääkkeet, siis Lyrica, Panacod ja Norflex. Minä harrastan zumbaa ja siitä menee helposti hartiat jumiin, kauhee niskasärky, jne. Siksi ostin Disperiniä. Jos haluat saarnata ja haukkua, niin soita mulle suoraan. Et uskalla kuiteskaan, joten mä en laita mun numeroa tähän, senkin pentu!!

        Omapahan on vatsahaavasi. Toivottavasti pahenee.


      • Anonyymi

        Ei ole olemassa mitään tulehduskipulääkettä, joka ei aiheuta vatsahaavaa.

        Ainoa ilman reseptiä saatava kipulääke, joka ei aiheuta vatsahaava on parasetamooli (kaupan niminä Pnadol, Paramax jne...). Niitä on paljon eri nimisinä, mutta vaikuttava aine pitää olla parasetamooli. Sillä ei ole vaikuitusta vatsan limakalvoihin ja se on muutenkin turvallinen kipulääke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole olemassa mitään tulehduskipulääkettä, joka ei aiheuta vatsahaavaa.

        Ainoa ilman reseptiä saatava kipulääke, joka ei aiheuta vatsahaava on parasetamooli (kaupan niminä Pnadol, Paramax jne...). Niitä on paljon eri nimisinä, mutta vaikuttava aine pitää olla parasetamooli. Sillä ei ole vaikuitusta vatsan limakalvoihin ja se on muutenkin turvallinen kipulääke.

        Tuolta ylenpää huomasinkin, että käytät nyt jo parasetamoolia (Panacod). Silloin et voi lisätä parasetamolin käyttöä. Seuraava askel on lääkärisi käsissä. Hän voi määrätä voimakkaampia kipulääkkeitä, jos näkee tarpeelliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole olemassa mitään tulehduskipulääkettä, joka ei aiheuta vatsahaavaa.

        Ainoa ilman reseptiä saatava kipulääke, joka ei aiheuta vatsahaava on parasetamooli (kaupan niminä Pnadol, Paramax jne...). Niitä on paljon eri nimisinä, mutta vaikuttava aine pitää olla parasetamooli. Sillä ei ole vaikuitusta vatsan limakalvoihin ja se on muutenkin turvallinen kipulääke.

        Joo mä tiedän. Mun ei olisi pitänyt muutenkaan käyttää Disperiniä, koska mulla on sellanen masennuslääke, jonka kanssa ei sais käyttää mitään Disperiniä taikka Buranaa. Olisi pitänyt käyttää vatsansuojalääkettä, mutta olin jättänyt sen pois jo pari vuotta sitten. Kyllä siellä sairaalassa saatiin hemoglobiini jotain sataan ja päästivät kotiin. Olihan se järkytys, kun on aina ollut melko hyvät veriarvot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on vahvat kipulääkkeet, siis Lyrica, Panacod ja Norflex. Minä harrastan zumbaa ja siitä menee helposti hartiat jumiin, kauhee niskasärky, jne. Siksi ostin Disperiniä. Jos haluat saarnata ja haukkua, niin soita mulle suoraan. Et uskalla kuiteskaan, joten mä en laita mun numeroa tähän, senkin pentu!!

        Kumpikohan tässä on pentu? Voisin olla varmasti äitisi, ehkä jopa mummosi. Missäköhän kohdassa olen haukkunut sinua viestissäni?

        Miksi et ostanut Panadolia koska olet jo käyttänyt muutenkin parasetamolia. Parasetamoli on nimenomaan kipulääke eikä ole haitallista suolistolle, kunhan pysyy suositelluissa maksimimäärissä ettei maksa vaurioitu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikohan tässä on pentu? Voisin olla varmasti äitisi, ehkä jopa mummosi. Missäköhän kohdassa olen haukkunut sinua viestissäni?

        Miksi et ostanut Panadolia koska olet jo käyttänyt muutenkin parasetamolia. Parasetamoli on nimenomaan kipulääke eikä ole haitallista suolistolle, kunhan pysyy suositelluissa maksimimäärissä ettei maksa vaurioitu.

        Et voi olla minun mummo, koska hän on kuollut . Mä olen ite 43-vuotias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi olla minun mummo, koska hän on kuollut . Mä olen ite 43-vuotias.

        Voisit siis olla lapseni, koska olet iältäsi saman ikäinen keskimmäisen lapseni kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit siis olla lapseni, koska olet iältäsi saman ikäinen keskimmäisen lapseni kanssa.

        Niin joo. Teillä hoitajilla on ällä duuni ja surkea palkka. Siksi teidän on pakko purkaa omaa ketutustanne tämmösellä palstalla. Töissä otatte silmätikuksi jonkun tietynlaisen potilaan, kohtelee häntä huonosti ja kirjoitatte raporttiin omia sävellyksiänne potilaan käytöksestä. Jos potilas oli teikäläisten provosoinnin johdosta suutahtanut taikka ruvennut itkemään, niin te oitis kirjoittamaan raporttiin, että potilas on käyttäytynyt aggressiivisesti. Jos huomaatte, että potilas puhuu puhelimessa, niin sit oitis meluamaan huoneeseen ja kalkattamaan suurella äänellä sen huonekaverille, jne . Ihan tahallista tekoa sen jälkeen, kun otin yhteyttä potilasasiamieheen. Hoitajat rupesivat häiritsemään kaikin keinoin, en saanut ruokaa enkä lääkkeitä, puhelujani häirittiin, minua kohdeltiin kuin hylkiötä. Onneksi potilasasiamies tajusi heti tuon touhun, kun kuuli hoitsujen kovaäänisen esityksen puheluni aikana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe