Eminem-fanit, TÄNNEPÄIN!!!

kissa

eli kaikki jotka pitää eminemistä, niin pistäkää kantaan!! mikä teiän mieletsä on eminemissä parasta? mun mielestä:
musa
ulkonäkö
eminemin kanta ihmisistä
ja tietty se, kun emiem on lapsirakas!!!
laittakaa oikeesti emiemistä jotain tänne, niin sekin mies saa ansiota..:)

18

1166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss kultahelmi

      räppäri, toivottavasti ei toteuta uhkaustaan jättää biisihommat.

    • Man

      Opettele kirjottaa xD

      • kissa

        sanoppa mitä muuta tossa on pieles paitsi isot kirjaimet.. ´niin ei mun mielestä ainakaan mitään..


      • Man
        kissa kirjoitti:

        sanoppa mitä muuta tossa on pieles paitsi isot kirjaimet.. ´niin ei mun mielestä ainakaan mitään..

        No kirjotit tällee siin lopus
        kun emiem on lapsirakas!!!
        laittakaa oikeesti emiemistä jotain tänne, niin sekin mies saa ansiota..:)

        nii et mun tietääkseen se on Eminem eikä emiem xD


    • pikku shady

      no musa mutta eniten niistä piirteistä tykkään että sillä on laaja sanavarasto ja biisit rimmaa hyvi :)

    • gegs

      on paras koska
      - osaa räpätä
      - siisti vaatetyyli
      - hyvän näköinen
      - ihana ääni

      noi ainakin nyt tulee mieleen :)

      • fanittaja

        no varmaan ainakin se että on älyttömän lahjakas ihminen, ja onhan se kyllä todella hyvännäkönenkin :D
        Ja mun mielestä sekin on hienoa, että kun ajattelee mistä se on lähtenyt ja minne asti se on noussut. Se on hienoa ettei se ole luovuttanut.

        Aivan mahtavamega hienolta ihmiseltä se tuntuu, tietty olis mahatava jos joskus pääsis siihen tutustumaan (haaveilee...)

        Mutta kyllä ehdottomasti ykköstä Eminemissä on se että on niin lahjakas musiikissa, lisäksi sillä on hyviä mielipiteitä ja on vaan niin paras!


      • Jumalauta
        fanittaja kirjoitti:

        no varmaan ainakin se että on älyttömän lahjakas ihminen, ja onhan se kyllä todella hyvännäkönenkin :D
        Ja mun mielestä sekin on hienoa, että kun ajattelee mistä se on lähtenyt ja minne asti se on noussut. Se on hienoa ettei se ole luovuttanut.

        Aivan mahtavamega hienolta ihmiseltä se tuntuu, tietty olis mahatava jos joskus pääsis siihen tutustumaan (haaveilee...)

        Mutta kyllä ehdottomasti ykköstä Eminemissä on se että on niin lahjakas musiikissa, lisäksi sillä on hyviä mielipiteitä ja on vaan niin paras!

        Nyt näyttää olevan niin että kaikki eminem fanit on 13 wee tyttöjä. Oppikaa hyväksymään että se teki parhaat biisinsä vuosituhannen vaihteessa ja se vihaa teidän laisi rikkaita hyvinvointivaltioiden lapsia jotka ei voi koskaan ymmärtää millainen on oikee getto.


      • äöäöäöä
        Jumalauta kirjoitti:

        Nyt näyttää olevan niin että kaikki eminem fanit on 13 wee tyttöjä. Oppikaa hyväksymään että se teki parhaat biisinsä vuosituhannen vaihteessa ja se vihaa teidän laisi rikkaita hyvinvointivaltioiden lapsia jotka ei voi koskaan ymmärtää millainen on oikee getto.

        jep...parhaat biisit tuli ja meni...edelleen kyllä lahjakas...


      • xXx
        Jumalauta kirjoitti:

        Nyt näyttää olevan niin että kaikki eminem fanit on 13 wee tyttöjä. Oppikaa hyväksymään että se teki parhaat biisinsä vuosituhannen vaihteessa ja se vihaa teidän laisi rikkaita hyvinvointivaltioiden lapsia jotka ei voi koskaan ymmärtää millainen on oikee getto.

        Mä en haluu arvostella eminem faneja, mutta me ei todellakaan tiedetä millasta se todellisuudes on vaik tullaan ampumaan. Eminem sanoo monis biiseissää et sitä on puukotettu ja hakattu, mut monest meist ei tajuu millast se oikeesti on. Oppikaa ymmärtämään elämän tosi-asiat eikä vaa jotai et EMINEM ON IHQ


      • kissa
        Jumalauta kirjoitti:

        Nyt näyttää olevan niin että kaikki eminem fanit on 13 wee tyttöjä. Oppikaa hyväksymään että se teki parhaat biisinsä vuosituhannen vaihteessa ja se vihaa teidän laisi rikkaita hyvinvointivaltioiden lapsia jotka ei voi koskaan ymmärtää millainen on oikee getto.

        sori, mut mä en oo 13, mut lika kyllä.. oon itte asias 15, et kyl mä muuten älyän, et 13wee likat huutaa et `hei jee, eminem on paras koska se kiroilee!` mut mä en ajattele tollei..


      • ämmä ämmässä
        fanittaja kirjoitti:

        no varmaan ainakin se että on älyttömän lahjakas ihminen, ja onhan se kyllä todella hyvännäkönenkin :D
        Ja mun mielestä sekin on hienoa, että kun ajattelee mistä se on lähtenyt ja minne asti se on noussut. Se on hienoa ettei se ole luovuttanut.

        Aivan mahtavamega hienolta ihmiseltä se tuntuu, tietty olis mahatava jos joskus pääsis siihen tutustumaan (haaveilee...)

        Mutta kyllä ehdottomasti ykköstä Eminemissä on se että on niin lahjakas musiikissa, lisäksi sillä on hyviä mielipiteitä ja on vaan niin paras!

        Kuulkaas harvat kuuntelee rappii siksi kun joku on hyvän näkönen, ja miksköhän se eminem on niin paljon paremman näkönen kun esim (tupac, snoop, etc) no siks kun se on valkoinen, nii kelpaa tollaselle suomalais pissiksellekin! Vittu mua nykyään hävettää
        sanoa että kuuntelen eminemiä kun teidänlaiset on pilannut kaiken!!!


      • Tony
        ämmä ämmässä kirjoitti:

        Kuulkaas harvat kuuntelee rappii siksi kun joku on hyvän näkönen, ja miksköhän se eminem on niin paljon paremman näkönen kun esim (tupac, snoop, etc) no siks kun se on valkoinen, nii kelpaa tollaselle suomalais pissiksellekin! Vittu mua nykyään hävettää
        sanoa että kuuntelen eminemiä kun teidänlaiset on pilannut kaiken!!!

        Muakin harmittaa et tollaset 13 vee tytöt kuuntelee eminemii... Siis jos joku sanoo eminemiä IHQUKSI, ni nyt voi hiukan naurahtaa, että senlaisiahan eminem dissaa biiseissään..
        kyl noi junnarit pilaa jutun


      • inhjh9u
        Jumalauta kirjoitti:

        Nyt näyttää olevan niin että kaikki eminem fanit on 13 wee tyttöjä. Oppikaa hyväksymään että se teki parhaat biisinsä vuosituhannen vaihteessa ja se vihaa teidän laisi rikkaita hyvinvointivaltioiden lapsia jotka ei voi koskaan ymmärtää millainen on oikee getto.

        se on ghetto eikä getto , mut mitä sanoit olit kyl oikees.


    • minä

      että "valkoisen räpin ruhtinas.." muuntautumiskykyinen, osaa tehdä erilaisia biisejä. Parhaat biisit: Stan, Criminal, Guilty conscience, Rock Bottom, white america, lose yourself, bitch please2

    • vittuuntunut

      On uus keskustelu todellakin, mutta päätinpä kommentoida. Mun mielestä kaikki, jotka haluavat eminemiä kuunnella, niin saakin kuunnella. Toista on se, jos väittää fanittavansa, eikä tiedä paskanvertaa eminemistä, ja fanittaa sitä siks koska se on hyvännäköne?

    • HAISTAKAA V***U

      ei eminemiä faniteta sen ulkonäön takia vaan koska se vetää niin vitu hyvi ja sanotukset on toista maata kun "vittu jes mulla on huora takapenkillä" eminemin sanotukset kertoo elämästä ja tosiasioista joita tapahtuu joissakin perheissä ja on koskettavia lauluja joidenkin mielestä.

    • Anonyymi

      Jep

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe