Miksi todella lyhyt kaverini saa aina naisen

Anonyymi

Itse olen melkein kaksi metrinen mutta en vain saa naista.
Kaverini on 160 senttinen ja naisia riittää. Itselläni ei ole ainuttakaan vaikka olen yrittänyt. Olen kuitenkin jo yli 30 vuotias ja kaverini on vasta 25.

Meidän luonteissa on eroa todella paljon. Olen ujo ja hiljainen kun taas kaverini on itsevarma eikä pelkää jutella kenellekään. Hän on aina iloinen kun itse olen hieman vakava vaikkakin huumorintajuinen.
Ulkonäöllä ei ole mitään väliä ilmeisesti vaan luonteella.
Kaikki luulevat että kun menen baariin niin voin vaan valita. Ei todellakaan ole näin. Joskus varmaan on ollu mutta nykynainen on vahva ja itsenäinen jolla on aivot.

26

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyhyillä on tarve näyttää, jospa naisen mielestä se on hyvä kun seksilelua viihteeltä etsii?

    • ei miehet voi valita. naiset tekevät valinnan.

      • Anonyymi

        Kyllä miehetkin valitsee tai voivat torjua naisen. Rakkaus on aina kahden kauppa! :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miehetkin valitsee tai voivat torjua naisen. Rakkaus on aina kahden kauppa! :)

        se edellyttäisi, että naiset lähestyisivät miehiä - jota eivät tee


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        se edellyttäisi, että naiset lähestyisivät miehiä - jota eivät tee

        Kyllä minä ainakin olen aina ilmaissut kiinnostuksen miehelle. En pidä mistään kissa ja hiiri-leikeistä. Sellainen tuhlaa molempien aikaa. Tietysti olen myös sanonut, jos ei kiinnosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin olen aina ilmaissut kiinnostuksen miehelle. En pidä mistään kissa ja hiiri-leikeistä. Sellainen tuhlaa molempien aikaa. Tietysti olen myös sanonut, jos ei kiinnosta.

        hyvä, se on vaan niin harvinaista, että nainen lähestyisi tälle tuntematonta miestä.


    • Anonyymi

      Ei lyhyt mies saa ketä vain, ellei kysymys ole jostain rikkaasta julkisuuden henkilöstä. En jaksa uskoa, että monikaan 160cm mies, joka on miehen mittapuulla todella lyhyt, saisi pysyvään suhteeseen kovinkaan monta naista. Hyvä, jos edes puolisoa löytää. Itse asiassa todella harvassa ne naiset, jotka ottaa noin lyhyen miehen. Usein naiset pitää miehen pituuden minimivaatimuksena 175-180cm pituutta.

      • Anonyymi

        Alle 180 cm ei ole miehiä lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alle 180 cm ei ole miehiä lainkaan.

        Kyllä lyhytkin mies voi löytää puolison. Siinä tärkeimpänä on löytää sellainen nainen, jolla pituudella ei ole niin merkitystä. En silti usko, että miehen lyhyys olisi erityisesti tavoiteltava ominaisuus niin kuin pitkä pituus on. Tiedän monia 170-175cm miehiä, joilla on puoliso. Tuollainen mies voi olla myös fyysisesti viehättävä kokonaisuudessaan. Tiedän myös monia alle 170cm miehiä, joilla on puoliso. Ihan tavallisilla lyhyillä miehillä, jotka eivät ole julkisuuden henkilöitä eikä erityisen varakkaita, voi olla puoliso.

        On siis olemassa naisia, joille miehen lyhyys on ehdoton ei aina, olipa ne muut ominaisuudet mitä tahansa. Sitten on myös niitä, joita se miehen lyhyys ei haittaa, jos muut ominaisuudet on hyviä. Sitten on tietysti niitäkin naisia, joille riittää, että kumppani on miespuolinen eikä niillä ominaisuuksilla niin väliä. On myös eri asia, jos mies on 160cm tai jos mies on 175cm. Varmaan vaikein tilanne on miehillä, jotka on alle 170cm tuon pituuden suhteen. Kyllä niitä naisia kuitenkin aina on, jotka suostuu ottamaan alle 175cm tai alle 170cm miehen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lyhytkin mies voi löytää puolison. Siinä tärkeimpänä on löytää sellainen nainen, jolla pituudella ei ole niin merkitystä. En silti usko, että miehen lyhyys olisi erityisesti tavoiteltava ominaisuus niin kuin pitkä pituus on. Tiedän monia 170-175cm miehiä, joilla on puoliso. Tuollainen mies voi olla myös fyysisesti viehättävä kokonaisuudessaan. Tiedän myös monia alle 170cm miehiä, joilla on puoliso. Ihan tavallisilla lyhyillä miehillä, jotka eivät ole julkisuuden henkilöitä eikä erityisen varakkaita, voi olla puoliso.

        On siis olemassa naisia, joille miehen lyhyys on ehdoton ei aina, olipa ne muut ominaisuudet mitä tahansa. Sitten on myös niitä, joita se miehen lyhyys ei haittaa, jos muut ominaisuudet on hyviä. Sitten on tietysti niitäkin naisia, joille riittää, että kumppani on miespuolinen eikä niillä ominaisuuksilla niin väliä. On myös eri asia, jos mies on 160cm tai jos mies on 175cm. Varmaan vaikein tilanne on miehillä, jotka on alle 170cm tuon pituuden suhteen. Kyllä niitä naisia kuitenkin aina on, jotka suostuu ottamaan alle 175cm tai alle 170cm miehen.

        Tämä viesti lähentelee tyhmintä viestiä mitä olen lukenut. En tunne yhtäkään anonyymiä jota joku olisi huolinut puolisoksi.


    • Anonyymi

      160 cm kaverilla on rahaa sinulla ei.

    • Anonyymi

      Kuten jo itsekin sanoit, kaverisi on itsevarma, iloinen ja puhelias. Tällä tavalla hän ainakin juttelee huomattavasti useamman naisen kanssa kuin sinä. Vaikka toisille ei hänen pituuteensa kelpaisikaan, tapaa hän myös niitä joille hän kelpaa. Yksi illassa kuitenkin riittänee ja jos hän puhuu vaikka kymmenelle naiselle, josta viimeinen hänen kanssaan lähtee jatkoille, on hän onnistunut.
      Jos sinä juttelet illan aikana vaikka yhdelle tai kahdelle naiselle, joilta molemmilta olet saanut pakit, niin kaverisi on kuitenkin saanut pakkeja 5-10 kertaa enemmän, mutta hän on silti voittaja.
      Sinä tiedät jo mistä kiikastaa. Ota kaveristasi mallia ja puhu naisille enemmän. Kun totut pakkien saamiseen, ne eivät enää tunnu niin pahalta. Samalla opit havainnoimaan naisten elekieltä, kuulemaan äänensävyjä, kuuntelemaan ja juttelemaan. Mitä sinulla on menetettävää istumalla hiljaa ja harmissasi?

      • Anonyymi

        Se jatkoille lähteminen ei vielä takaa yhtään mitään. Parisuhteeseen on pitkä matka. Luulen, että lyhyiden miesten on helpompi löytää joku IRL kuin deittisovellusten kautta, joissa useissa ilmoitetaan myös pituus. Ehkä helpoiten lyhyt nuorimies löytää jonkun lukioikäisenä ja opiskeluvuosina samasta kaveriporukasta tai harrastuspiireistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se jatkoille lähteminen ei vielä takaa yhtään mitään. Parisuhteeseen on pitkä matka. Luulen, että lyhyiden miesten on helpompi löytää joku IRL kuin deittisovellusten kautta, joissa useissa ilmoitetaan myös pituus. Ehkä helpoiten lyhyt nuorimies löytää jonkun lukioikäisenä ja opiskeluvuosina samasta kaveriporukasta tai harrastuspiireistä.

        ei deittisovellukset toimi yhdellekkään miehelle


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        ei deittisovellukset toimi yhdellekkään miehelle

        Tietenkin ne toimii. Eihän ne muuten toimis naisillekkaan :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin ne toimii. Eihän ne muuten toimis naisillekkaan :D

        ei tietenkään toimi - mies ei ole missään vaiheessa parinmuodostuksessa naisen kanssa samalla tasolla.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        ei deittisovellukset toimi yhdellekkään miehelle

        Eikös se ole niin, että jos nainen saa miestä niin myös mies saa naista? Tolla määritelmällä se ainaki toimii. Kaikki voittaa, kun tinderis tulee pareja.


    • Anonyymi

      Siksi, että suurin osa miehen viehätysvoimasta tulee sosiaalisista taidoista eikä ulkonäöstä.
      Hyvä uutinen on, että sosiaalisia taitoja voi kehittää vaikkapa tutustumalla Mysteryn oppeihin.

      • Anonyymi

        Mystery oli kyl yks vitsi ja tosi "old news". Sen vanha kaverihan kirjotti hirveet paljastukset siitä, miten Mysteryn metodit ei toimi tyyliin ikinä ja siksi asioiden kuvaamisessa kestää ikuisuus, jos ne ei palkkaa ihmisiä esiintymään.

        Muutenkaan nää monet ulkomailla hyvin toimivat metodit ei toimi täällä, kun suomalaiset on enimmäkseen introverttejä :P


      • Anonyymi

        Kerropa sillä tavalla hyvin tiivistetysti, miten tämä Mystery tehoaa nimenomaan vahvoihin, itsenäisiin ja aivot omistaviin naisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa sillä tavalla hyvin tiivistetysti, miten tämä Mystery tehoaa nimenomaan vahvoihin, itsenäisiin ja aivot omistaviin naisiin?

        Hyvät sosiaaliset taidot toimivat itsenäisiin, vahvoihin naisiin, eikä siinä mitään ihmeellistä ole.
        Jotkut miehet on niin pihalla ja arkoja naisten suhteen, etteivät esimerkiksi ikinä tule suudelleeksi naista vaikka treffeillä kävisivätkin vaan odottavat täydellistä hetkeä treffeistä toiseen. Ratkaisuna tähän voi opetella tunnistamaan naisen kiinnostuksen merkkejä ja sitä miten ”täydellinen hetki” luodaan.


    • Anonyymi

      Veneentappi saa tumputtaa, tällänen kunnon kaljamaha äijä saa naiset polvilleen

    • Anonyymi

      Minäkin 190 yli mies. En millään saa naista. Monet lyhkäset saa naisia ja heillä näyttää olevan tyttöystävät

    • Anonyymi

      Se että on melkeen kaksi metrinen voi olla enemmänkin huono kuin hyvä juttu, ainakin jos yrität saada paljon lyhyempää naista. Ei hirveen usein nimittäin nää pareja, joilla on iso pituusero.

    • Se johtuu varmaan mun miellyttävästä luonteesta, et mää oon niin suosittu naisniikumaailmas.

    • Anonyymi

      Aloittajalle tiedoksi: Lyhyt mies naisen jalkojen välissä mahdollistaa naisen vapaan hengityksen ja usein miehen suu on rontojen korkeudella. Lyhyt mies on kuin ohjailtava hieromasauvva joka imeskelee rintoja samalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe