Hopealankayhteys onttoon maapalloon?

Anonyymi

Onko mahdollista että sielu on kytketty langallisesti onton maapallon energiaan? Kuinka moninapainen (hopea?)lanka signaalin siirtoon tarvitaan, riittääkö normaali 2-karvainen lanka? Vai onko yhteys sittenkin langaton?

13

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maalanka tarvitaan aina muuten sielu katoaa avaruuteen.

• Anonyymi

Mikä voima sen sinne vetäisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä voima sen sinne vetäisi?

Astraalipainovoima eli jeesuksen musta aukko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Astraalipainovoima eli jeesuksen musta aukko.

Tämä meni hieman yli myönnetään.

• Anonyymi

Maalanka oli hauska, jokainen sähköjä asentanut tajuaa.

• Anonyymi

Maapallo ei ole ontto, vaan sulaa kiviainesta.

• Anonyymi

On sulaa hulluutta väittää maapalloa kiveksi, voit kysyä hyväksymiltäsi papeilta, missä se taivas on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sulaa hulluutta väittää maapalloa kiveksi, voit kysyä hyväksymiltäsi papeilta, missä se taivas on.

Minä vastasin kuin piispat.

• Anonyymi

Niuvannniemen potilas taas vastailee itselleen sekavia.

• Anonyymi

Se olen kyllä minä joka vastasin aloitukseen, Aloitus vastaa piispojen puhetta, mutta sinä et uskalla piispojen paskapuheita kiistää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olen kyllä minä joka vastasin aloitukseen, Aloitus vastaa piispojen puhetta, mutta sinä et uskalla piispojen paskapuheita kiistää.

Oletko Rainer vai sen kaveri, no väliäkö sillä. Olet pilannut koko palstan, ihmiset eivät uskalla enää kirjoittaa täällä kun olet jatkuvasti höpöttämässä ontosta maapallosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko Rainer vai sen kaveri, no väliäkö sillä. Olet pilannut koko palstan, ihmiset eivät uskalla enää kirjoittaa täällä kun olet jatkuvasti höpöttämässä ontosta maapallosta.

Rainer ei kirjoita tänne mitään. Rainer kirjoittaa viisautta vain suurten profeettainsa kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olenko minä, joku Rainer ei minulla ole pitkävartisia saappaita.
        Osta kello on hyvä kellooo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      4113
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2403
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2131
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1292
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1250
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1139
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1102
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      908
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      830
    Aihe