savis kertoo Totuus Jumalasta. !!!!

Jumalan Galluppi

Kauan on jo karismaattiset huutaneet Jeesus tule ihan kohta . Oletko valmis. Tuleeko antikristus vai Kristus?

MITÄ MIELTÄ OLET SINÄ ? Onko ollut hujjaus temppu saada sydämet auki ottamaan vastaan kuka vaan joka ensimmäiseksi tulee. Sekaisin kun uskovat ovat nykyisin . Niin ottavat erehdyksissään antikristus vastaan . Kun heluulevat että nyt Jeesus tulee ja monet ovat niin vanhoja ja väsyneitä kun haluavat vain pois että jokainen joka tarjoutuu viemään heitä niin hän täytyy olla Kristus. Sanoisin kavala juoni. Olkaa varovaisia. Ihminen on niin erehtyväinen.

9

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tästäkin Jeesus raamatun evankeliumissa sanoo:

"älkää seuratko niitä jotka sanovat: "katso hän on täällä, ja "aika on lähellä"

• Anonyymi

Hyvä kommentti !!

• Anonyymi

>> Onko ollut hujjaus temppu saada sydämet auki ottamaan vastaan kuka vaan joka ensimmäiseksi tulee. <<

Huijaus on ollut erinomainen ja sen vuoksi ensimmäisenä tuleva yliluonnollinen ihmeidentekijä julistetaan Israelin ja koko maailman messiaaksi. Eli maailma, monet uskovat mukaan lukien, erehtyvät ottamaan antikristuksen vastaan, koska enin osa on uskonut epäraamatullisen opetuksen Kristuksen hakevan uskovat pois maailmasta ennen antikristuksen saapumista.

Haloo uskovat ja kaikki muutkin ihmiset!!!! Ensin tulee antikristus maailmaan ja julistaa olevansa jumala ja tekee suuria ihmeitä. Ja vasta sitten oikea Kristus palaa!!!!!! Kun Jeesus palaa, se on kuin salaman leimaus idästä länteen, jota koko maailma todistaa. Ja hän tuhoaa antikristuksen.

• Anonyymi

Minä ainakin uskon, että Jeesus tulee noutamaan oman morsamensa täältä maailmasta ennen antikristus ja Jumalan vihan aikaa.
        Tempaus voi tapahtua vaikka tänä yönä. Olemmeko valmiit?
        Minulla on tämä autuas toivo, samoin kuin suurimmalla osalla kaikista uudestisyntyneistä kristityistä.
        En kuitenkaan tuomitse sinua, vaikka uskotkin toisin.
        Tärkeintä on, että synnit on pesty pois teuratetun karitsan Jeesuksen Kristuksen viattomalla verellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin uskon, että Jeesus tulee noutamaan oman morsamensa täältä maailmasta ennen antikristus ja Jumalan vihan aikaa.
        Tempaus voi tapahtua vaikka tänä yönä. Olemmeko valmiit?
        Minulla on tämä autuas toivo, samoin kuin suurimmalla osalla kaikista uudestisyntyneistä kristityistä.
        En kuitenkaan tuomitse sinua, vaikka uskotkin toisin.
        Tärkeintä on, että synnit on pesty pois teuratetun karitsan Jeesuksen Kristuksen viattomalla verellä.

Paha se on oikeaa oppia tuomitakaan vääräksi.

Raamattu sanoo, että raamattu ei voi raueta tyhjiin. Ja se raukeaisi tyhjiin, jos ne asiat eivät tapahtuisi, mitä kuuluu tapahtua ennen Jeesuksen paluuta, vaan hän palaisikin hetkenä minä hyvänsä.

Vaikka Jeesus tulee yllättäen, hän ei silti tule koska tahansa. Jeesus ei tullut tähän maailmaankaan koska tahansa, vaan vasta, kun aika oli oikea, lähetti Jumala Jeesuksen. Jeesus itsekin käski seuraamaan aikain merkkejä, jotta tietäisimme, milloin aika on lähellä.

Asioiden, jotka on raamatussa mainittu, pitää siis ensin tapahtua, jotta Jeesus voi palata. Joka muuta väittää, kumoaa raamatun sanan. Eikä raamattuun voisi edes luottaa, jos asiat tapahtuisivat milloin tahansa.

Sinun uskosi ja logiikkasi mukaan Uusi Jerusalemkin voisi laskeutua taivaasta vaikka jo tänään, mitä sillä niin väliä, vaikka sitä ennen onkin vielä monia tapahtumia tapahtumatta raamatun mukaan. Jne.

Valvominen ja Herran odotus ovat kyllä raamatullisia, koska silloin suhde häneen pysyy oikeanlaisena ja koska oman elämämme päätös voi tosiaankin olla edessä koska tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu sanoo, että raamattu ei voi raueta tyhjiin. Ja se raukeaisi tyhjiin, jos ne asiat eivät tapahtuisi, mitä kuuluu tapahtua ennen Jeesuksen paluuta, vaan hän palaisikin hetkenä minä hyvänsä.

Vaikka Jeesus tulee yllättäen, hän ei silti tule koska tahansa. Jeesus ei tullut tähän maailmaankaan koska tahansa, vaan vasta, kun aika oli oikea, lähetti Jumala Jeesuksen. Jeesus itsekin käski seuraamaan aikain merkkejä, jotta tietäisimme, milloin aika on lähellä.

Asioiden, jotka on raamatussa mainittu, pitää siis ensin tapahtua, jotta Jeesus voi palata. Joka muuta väittää, kumoaa raamatun sanan. Eikä raamattuun voisi edes luottaa, jos asiat tapahtuisivat milloin tahansa.

Sinun uskosi ja logiikkasi mukaan Uusi Jerusalemkin voisi laskeutua taivaasta vaikka jo tänään, mitä sillä niin väliä, vaikka sitä ennen onkin vielä monia tapahtumia tapahtumatta raamatun mukaan. Jne.

Valvominen ja Herran odotus ovat kyllä raamatullisia, koska silloin suhde häneen pysyy oikeanlaisena ja koska oman elämämme päätös voi tosiaankin olla edessä koska tahansa.

Niinpä niin. Valitettavasti monet sotkevat morsiusseurakunnan tempauksen ja Jeesuksen toisen tulemisen keskenään.
        Ne ovat kaksi erillistä tapahtumaa. Tempaus tapahtuu arvaamatta, eikä kukaan voi sitä etukäteen tietää. Ja se voi tapahtua vaikka heti. Ei ole mitään tapahtumattomia profetioita, jotka estäisivät.
        Jeesuksen toinen tulemus tapahtuu tänne maan päälle 7 vuoden vihanajan jälkeen, ja se voidaan tietää melko tarkasti etukäteen laskemalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä oli kommentti !!

• Anonyymi

Nuorista olisin enemmän huolissani.

• Anonyymi

Ehkä sitten teet jotain nuorten hyväksi?

Jeesus on kiinnostunut pelastamaan kaikki, lapsista, nuorista, keski-ikäisistä ja vanhuksista lukien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2171
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1420
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1386
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1245
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      948
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      162
      838
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      742
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      736
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe