Mitä mieltä oot lippalakeista

Anonyymi

tai muista päähineistä?

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehille intiaanipäähine ja naisille pupunkorvat! 👌

      • Anonyymi

        Tässä ei kysytty sun seksiroolifantasioista!


    • Anonyymi

      Tuulisella säällä lakki kuin lakki lämmittää päätä. Minun on vaikea tunnistaa ihmisiä joilla on päähine. Mutta se on toisarvoinen asia. Päähineen kohdalla mennään terveys edellä.

    • Anonyymi

      Kunhan ei ruokapöydässä eikä kirkossa 😇

    • Anonyymi

      Juurikasvu peittyy.

    • Anonyymi

      Melkein se on pakko jotain käyttää silloin kun tukka on pesemättä.

      • Anonyymi

        ..ja mun kullalla oli aina talvella pipo. mitä mieltä siitä pitäis olla? Lämmittää ja peittää. Hyvä keksintö.


    • Anonyymi

      Teinien juttuja

      • Anonyymi

        tai niiden jotka ulkoilee paljon. Haloo :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itselleni ei oikeen sovi mikään lippalakki, mutta niille joille sopii nii ihan jees ja samoin muutkin päähineet. Näin viime kesänä hänet (naisen) lippalakissa ja hän näytti erilaiselta mutta siltikin tosi nätiltä ja hottikselta ;)

    • Anonyymi

      Mulle tuli ikävä yhtä pipopäätä😪

      • Anonyymi

        Voi voi, kyllä nyt hymyilyttää...


    • Anonyymi

      Mulle on ihan sama miltä näyttää, käytän kirkkaassa auringonpaisteessa häikäisyn takia ja myös suojaamaan kasvoja palamiselta.

      • Anonyymi

        UV-voide suojaa ihoa paremmin kuin Haloska-lakki.


      • Anonyymi

        Ihan sama juttu täällä. Vaikka sanoinkin ettei itselleni sovi niin kyllä minä silti joskus niitä käytän juurikin kyseisten syiden takia. Taas joku käsitti väärin. Ei ollut mitenkään tarkoitus olla töykeä, ja itsellänikin kyllä menee mukavuus ja hyödyt ulkonäkö juttuhen edelle vaatteissa ja muissa asusteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama juttu täällä. Vaikka sanoinkin ettei itselleni sovi niin kyllä minä silti joskus niitä käytän juurikin kyseisten syiden takia. Taas joku käsitti väärin. Ei ollut mitenkään tarkoitus olla töykeä, ja itsellänikin kyllä menee mukavuus ja hyödyt ulkonäkö juttuhen edelle vaatteissa ja muissa asusteissa.

        Ehtaa halosta 12 piiiitkän vuoden ajan. :D Ulkonäkö on se mitä kuvastat ja se keihin vetoat johtuu siitä miltä näytät, imago on kylläkin enemmän kuin pelkkä vaatetus, imago on jopa enemmän kuin pukeutuminen..


    • Anonyymi

      Stetsoni on hot!

    • Anonyymi

      Ihan hirveitä.nii naisella ku miehellä😺

      • Anonyymi

        Jep :D punaniska-tyyli


    • Anonyymi

      Aivan mahtavia !!!

    • Anonyymi

      Se riippuu täysin ihmisen tyylistä sopiiko ja mikä

    • Anonyymi

      Lippis on aika lapsellinen päähine, työvaate. Mun mielestä. Lyhyelle miehelle hattu on vain koon pönkitystä. Muuten ok.

    • Anonyymi

      Lätsä miehellä 👍

    • Anonyymi

      Jotkut käyttää kypärää, jotta näyttäisivät pidemmiltä. Kauheessa helteessä kypärä päässä.

    • Anonyymi

      Hyvä juttu. Itsekin omistan useamman lippiksen. Päähineet suojaa auringolta.

    • Anonyymi

      Oikein käytettynä ihan ok ja tarpeellinenkin välillä, mutta se pitää ymmärtää myös riisua pois tilanteissa, joissa sitä ei kuulu pitää.

    • Anonyymi

      Jahka teiltä alkavat hiukset lähteä, voi päähine tulla arvoon arvaamattomaan.

      • Anonyymi

        Lankkia kaljulle!


      • Anonyymi

        Yhdyn edelliseen. Pidän lippistä, mutta en häpeä ohenevia hiuksiani.


    • Anonyymi

      Sopii 15 vuotiaille ja siitä alaspäin.

      • Anonyymi

        joo ja sitten taas 40:sta eteenpäin, kun ulkonäkö ei enää olekaan se maailman tärkein juttu


    • Anonyymi

      Lippis on mulle välttämätön työvaate. Se on toiminnallisesti kaikkein paras. Lippa suojaa kasvoja ja silmiä, kupu hiuksia. Muutenkin päähineet ovat mulle funktionaalisia. Pipo pakkasta vastaan ja kypärät vaaroja. Ulkonäöksi en hattuja käytä paitsi naamiaisasuissa. En myöskään arvioi tai tuomitse toisten hatuvalintoja. Heillä voi olla hyvät käytännön syynsä, eikä ole asiani arvostella niitä.

      Onpa melkoinen ikäväaihe. 😄

    • Anonyymi

      MULLE ON IHAN SAMA MITÄ SILLÄ MIEHELLÄ ON PÄÄLLÄ.
      SE ON HOT VAATTEISTA RIIPPUMATTA.

    • Anonyymi

      Kruunu on ok.

    • Eilen ja tänään oli kylmä ilman pipoa!

    • Anonyymi

      Voin kertoa mielipiteeni jos se vaikuttaa elämääsi jotenkin oleellisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1590
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1062
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1049
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      153
      839
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      752
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      719
    7. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      34
      644
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      640
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      620
    Aihe