Nainen mitä tekisit

Anonyymi-ap

Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa maitoo 2kg perunoita 2 pkt 400g sika nauta jauhelihaa jauhoo sokerii 8 kananmunaa 10 kpl sämpyläsäkki pötkö balkan makkaraa ja koko päivä täytyis pärjätä ja lapsilla kiljuva nälkä eli tämmönen kysymys voisi olla emännän koulun päättö kokeessa

157

775

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Ei siinä ruveta enää kokkailemaan, jos lapsilla on kiljuva nälkä. Mies on mitä ilmeisimmin jo mokannut ja jättänyt lapset ruolkimatta. Passitan miehen tekemään lapsille leivät ja sitten sitä ruokaa. Mieshän sitä selvästi on noin vajaavaiset aineksetkin ostanut, että hoitakoon itse.

      • Anonyymi
        UUSI

        Et pääsis emännän koulu koetta läpi millaisen äidin ja vaimon sinusta saisikaan


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pääsis emännän koulu koetta läpi millaisen äidin ja vaimon sinusta saisikaan

        Luojan kiitos. Tuollaisen reputtaisin periaatteestakin ja siksi olen hyvä äiti ja kumppani. En pidä perheelle täysihoitolaa, vaan jokainen oppii elämän kannalta tärkeät taidot.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pääsis emännän koulu koetta läpi millaisen äidin ja vaimon sinusta saisikaan

        Sinä välis et läpäise mitään miehuuskoetta. Olet miehen irvikuva.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pääsis emännän koulu koetta läpi millaisen äidin ja vaimon sinusta saisikaan

        Jos siinä kokeessa ja koulussa opetetaan tekemään huonoa ja eoäterveellustä ruokaa, niin onneksi en.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pääsis emännän koulu koetta läpi millaisen äidin ja vaimon sinusta saisikaan

        Itse et uskalla lähteä treffeille. Jänishousu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pääsis emännän koulu koetta läpi millaisen äidin ja vaimon sinusta saisikaan

        Ensin ukkoa nuijalla päähän niin vaikenee.Sitten saa kokkailla rauhassa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Luojan kiitos. Tuollaisen reputtaisin periaatteestakin ja siksi olen hyvä äiti ja kumppani. En pidä perheelle täysihoitolaa, vaan jokainen oppii elämän kannalta tärkeät taidot.

        Viipaloitua Balkanin pannulla lämmittää sämpylän väliin ja sitten jatkaa puuhia.


      • Anonyymi
        UUSI

        Kananmunista kasvattaisin kanoja, jotka olisivat syötävissä ensi kesänä. Perunoista ja maidosta taikoisin mummonmuusia, oman mummon perinteitä vaalien. Minulla on takataskussa aiolikastiketta, jolla maustaisin muusia. Sikanauta jauhelihan lahjoittaisin naapurin lapsille, jos sen kelpuuttavat, toteaisin vain, että muuten jougådun ruokkimaan näillä metsän petoja. Meidän perheessä ku ei syödä punaista lihaa niin kauan kuin minä toimin keittiössä. Rucola salaattia löytyy kans omasta jääkaapista, tomaattia ja jäävuori salaattia. Motivoisin lapsia, että ensi kesänä meillä on itse kasvatettuja kanoja, jotka maistuu paremmalle kuin kaupan broilerit. Tonnikalaa vedessä, löytyy aina kaapista, jonka sekoitan muusin joukkoon. Toteaisin lopuksi, et kyllä näillä aineksilla saadaan kylläinen olo.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kananmunista kasvattaisin kanoja, jotka olisivat syötävissä ensi kesänä. Perunoista ja maidosta taikoisin mummonmuusia, oman mummon perinteitä vaalien. Minulla on takataskussa aiolikastiketta, jolla maustaisin muusia. Sikanauta jauhelihan lahjoittaisin naapurin lapsille, jos sen kelpuuttavat, toteaisin vain, että muuten jougådun ruokkimaan näillä metsän petoja. Meidän perheessä ku ei syödä punaista lihaa niin kauan kuin minä toimin keittiössä. Rucola salaattia löytyy kans omasta jääkaapista, tomaattia ja jäävuori salaattia. Motivoisin lapsia, että ensi kesänä meillä on itse kasvatettuja kanoja, jotka maistuu paremmalle kuin kaupan broilerit. Tonnikalaa vedessä, löytyy aina kaapista, jonka sekoitan muusin joukkoon. Toteaisin lopuksi, et kyllä näillä aineksilla saadaan kylläinen olo.

        Meillä on töissä ajatushautomo, kananmunat voi jättää sinne haudottavaksi, kunnes alkaa kuulumaan piipitystä, sen jälkeen pahvilaatikkoon ja ovat valmiit kotiin kannettaviksi?


    • Anonyymi
      UUSI

      Mitä jos nyt käyttäisit niitä omia aivojas kun kerran naisia ei tarvita mihinkään.

      • Anonyymi
        UUSI

        Eli ei osattu tehdä mitään arvasihan tuon


      • Anonyymi
        UUSI

        Väliksellä ei ole aivoja.


    • UUSI

      Onhan lapsilla iskä, tehköön ruokaa. Minä en muilta huushollin hommilta ennätä.

      • UUSI

        Ja usein tekeekin, kun on jauhelihaa tai kanaa tai tarvitsee leipoa. Tämä on saatu vähitellen hivutettua iskän työnkuvaan mukaan. 😉

        Hän osaa, paremmin kun minä nuo ruoat joita tekee.


    • Anonyymi
      UUSI

      Noista saisi jauhelihaperunasoselaatikon ja balkanista munakkaan. Mausteita olis hyvä olla myös.

    • UUSI

      Itseäni välillä myötähävettäisi olla mies, ellen olisi niin paksunahkainen ja asosiaalinen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kysymys on teoreettinen, koska noin urpon miehen kanssa ei missään tapauksessa olisi mitään lapsia.

      • Anonyymi
        UUSI

        Alotuksessa ei kyllä millään lailla sanottu miksi joutuisi eikä myöskään, että aina joutuisi.


    • Anonyymi
      UUSI

      Olen aivan liian hyvä ennakoimaan asioita, joten tuollaista tilannetta ei tulisi eteen. En selvästikään olisi itse enää talouden muonavahvuudessa, jos noin pääsisi käymään. Miehen olisi siis pakko pärjätä omillaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Onneksi välis ei voi saada naista eikä siten lapsiakaan. Lapsiparat, olisi kammottava kohtalo.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tos pitää muistaa aina kun lapsia on että ketsuppia sipulia suolaa ja hilloja.Noista saa kyllä munakasta sämpylän väliin jos on suolaa ripaus.Teetä ei sitten ole joten voi keittää vettä ja vähän maitoa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tos pitää muistaa aina kun lapsia on että ketsuppia sipulia suolaa ja hilloja.Noista saa kyllä munakasta sämpylän väliin jos on suolaa ripaus.Teetä ei sitten ole joten voi keittää vettä ja vähän maitoa.

        Äkkiä metsään keräämään sieniä mustikkaa ja onki käteen.


    • Anonyymi
      UUSI

      Nyt meni äimän käeksi naiset ei osaa tehdä mitään miehenä minä tekisin keittäisin perunoita ja tekisin jauhelihakastiketta tai jauhelihakeiton ja pannukakkua ja voileipiä balkanista ja sämpylöistä ja siihen kahvit eli kyl yks päivä pärjättäis

      • Anonyymi
        UUSI

        Ja naiset ihmettelee miksi he on sinkkuja


      • Anonyymi
        UUSI

        Aika karsea keitto, kun pelkkää lihaa ja perunaa. Ei maistu kastikekaan yhtään miltään noilla aineksilla. Pullaa ja sen päälle balkkania, hyi helvetti. Ja mauton pannukakku, ilman mitään päällä. Jättäisin väliin ja lähtisin lasten kanssa kauppaan ja kiroaisin moisten tarpeiden ostajan alimpaan helvettiin. Syököön yksinään moskansa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja naiset ihmettelee miksi he on sinkkuja

        Se ei ole ihme että sinä olet ikisinkku


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika karsea keitto, kun pelkkää lihaa ja perunaa. Ei maistu kastikekaan yhtään miltään noilla aineksilla. Pullaa ja sen päälle balkkania, hyi helvetti. Ja mauton pannukakku, ilman mitään päällä. Jättäisin väliin ja lähtisin lasten kanssa kauppaan ja kiroaisin moisten tarpeiden ostajan alimpaan helvettiin. Syököön yksinään moskansa.

        Hän ei selvästikkään ymmärtänyt kysymystä 😄 Ei ollut vaihtoehtona mennä kauppaan, minkä nämä nyky typyt senkin mielellään delegoisi miehelle kuin ei enää ole kokkaustaitoja eikä käsitystä miten ruoka tehdään niistä tarpeista mitä nyt sattuu olemaan.
        Sellaisia vinkumaijoja nyky " naiset "


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei selvästikkään ymmärtänyt kysymystä 😄 Ei ollut vaihtoehtona mennä kauppaan, minkä nämä nyky typyt senkin mielellään delegoisi miehelle kuin ei enää ole kokkaustaitoja eikä käsitystä miten ruoka tehdään niistä tarpeista mitä nyt sattuu olemaan.
        Sellaisia vinkumaijoja nyky " naiset "

        Nykymaailmassa käytössä on niitä aineksia, joita olet kotiisi hankkinut. Kuka hankki tarkoituksella aineksia, joista ei saa hyvää ruokaa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei selvästikkään ymmärtänyt kysymystä 😄 Ei ollut vaihtoehtona mennä kauppaan, minkä nämä nyky typyt senkin mielellään delegoisi miehelle kuin ei enää ole kokkaustaitoja eikä käsitystä miten ruoka tehdään niistä tarpeista mitä nyt sattuu olemaan.
        Sellaisia vinkumaijoja nyky " naiset "

        "eikä käsitystä miten ruoka tehdään niistä tarpeista mitä nyt sattuu olemaan"

        Jep ja juuri tuossahan se ongelma noissa aineksissa olikin. Ei noista saa tuollaisenaan mitään oikeasti syötävän makuista aikaiseksi, saati sitten tervellistä. Pitäisi illa vähintään ne "kodin perus ruokatarvikkeet ja mausteet" käytössä, mutta eihän niitä oltu ostettu. Ei näytä olevan edes suolaa olemassa, kun ei ollut varattu muuta kuin sokeria. Että mitähän muuta sieltä kaapista nyt sitten löytyy, vai täysin mautonta ruokaako pitää laittaa.

        Herra saa ihan itse syödä sokerilla maustetun jauhelihakeittonsa. Keitän lapsille kananmunaa ja perunoita ja heidät ruokittuani otan muksut ja häivyn paikalta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika karsea keitto, kun pelkkää lihaa ja perunaa. Ei maistu kastikekaan yhtään miltään noilla aineksilla. Pullaa ja sen päälle balkkania, hyi helvetti. Ja mauton pannukakku, ilman mitään päällä. Jättäisin väliin ja lähtisin lasten kanssa kauppaan ja kiroaisin moisten tarpeiden ostajan alimpaan helvettiin. Syököön yksinään moskansa.

        Tuossa kyllä näkyy että on pumpulissa eletty. Meillä opetettiin sitä syödään mitä on laitettu eikä kitistä. Ruoka ei ole ilmaista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa kyllä näkyy että on pumpulissa eletty. Meillä opetettiin sitä syödään mitä on laitettu eikä kitistä. Ruoka ei ole ilmaista.

        Meillä taas on jo vanhempani osanneet tehdä ruokaa. Sen toisen jauhelihapaketin sijasta kun olis vaikka ostanut sipulia ja porkkanaa, niin olis tullut parempaa ruokaa ja säästynyt vähän rahaakin. Huomaa, että sä tosiaan ole kasvanut pumpulissa etkä ole koskaan joutunut miettimään ruoan hintaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa kyllä näkyy että on pumpulissa eletty. Meillä opetettiin sitä syödään mitä on laitettu eikä kitistä. Ruoka ei ole ilmaista.

        Tuo balkanmakkarakin on ihan järkyttävän kallis ja turha ostos, jolla hinnalla olis saanut päiväksi ruokaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä taas on jo vanhempani osanneet tehdä ruokaa. Sen toisen jauhelihapaketin sijasta kun olis vaikka ostanut sipulia ja porkkanaa, niin olis tullut parempaa ruokaa ja säästynyt vähän rahaakin. Huomaa, että sä tosiaan ole kasvanut pumpulissa etkä ole koskaan joutunut miettimään ruoan hintaa.

        No jos nuo nyt sattuu olemaan. Se oli kysymys. Tarviiko joka asiasta urputtaa. Hyvä että ovat osanneet. Mistähän sinäkin tiedät mitä minä olen joutunut miettimään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo balkanmakkarakin on ihan järkyttävän kallis ja turha ostos, jolla hinnalla olis saanut päiväksi ruokaa.

        Niin no sitä nyt ei kysytty.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä taas on jo vanhempani osanneet tehdä ruokaa. Sen toisen jauhelihapaketin sijasta kun olis vaikka ostanut sipulia ja porkkanaa, niin olis tullut parempaa ruokaa ja säästynyt vähän rahaakin. Huomaa, että sä tosiaan ole kasvanut pumpulissa etkä ole koskaan joutunut miettimään ruoan hintaa.

        Meillä vanhemmat kasvatti itse ruokaa ja vihannekset, perunat, porkkanat, salaatit kurkut, tomaattit ei niitä ostettu kesällä ollenkaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no sitä nyt ei kysytty.

        Sinähän se aloit hinnasta puhua, joten turhaan mulle valitat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä vanhemmat kasvatti itse ruokaa ja vihannekset, perunat, porkkanat, salaatit kurkut, tomaattit ei niitä ostettu kesällä ollenkaan.

        Niin meilläkin, mutta se ei kuitenkaan auta helpottamaan aloituksen hiton huonoja ostoksia. Meillä kasvatettiin kaikki juurespuoli koko tarpeeksi ja säilöttiin kellariin. 🙂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se aloit hinnasta puhua, joten turhaan mulle valitat.

        Niin jos marsit kaupaaan kun ei kelpaa. Yhtenä päivänä ei voi syödä muka jotain mikä ei ole ns. terveellistä. Ihan turhaa mielenosoitusta mielestäni. Jos on nälkä ja lapsilla on nälkä niin ei ole niin vaarallista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos nuo nyt sattuu olemaan. Se oli kysymys. Tarviiko joka asiasta urputtaa. Hyvä että ovat osanneet. Mistähän sinäkin tiedät mitä minä olen joutunut miettimään.

        Huonoista ostoksista pitää ehdottomasti valittaa, varsinkin jos oma ukko olisi noin tollo, ettei osaa edes yhtä sipulia ja suolaa hankkia ja sitten pitäisi vielä muka hänelle jotain kokata. Kokatkoon itse, kun on tuon toivottoman ostoskorin hankkinutkin. Oppiipahan sitten ehkä jatkossa ajattelemaan paremmin mitä ostaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonoista ostoksista pitää ehdottomasti valittaa, varsinkin jos oma ukko olisi noin tollo, ettei osaa edes yhtä sipulia ja suolaa hankkia ja sitten pitäisi vielä muka hänelle jotain kokata. Kokatkoon itse, kun on tuon toivottoman ostoskorin hankkinutkin. Oppiipahan sitten ehkä jatkossa ajattelemaan paremmin mitä ostaa.

        Jaa mä en ole noin nipo. Jos mies haluaa noita syödä syököön. Toisena päivänä jotain muuta. Elämässä isompiakin murheita.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin meilläkin, mutta se ei kuitenkaan auta helpottamaan aloituksen hiton huonoja ostoksia. Meillä kasvatettiin kaikki juurespuoli koko tarpeeksi ja säilöttiin kellariin. 🙂

        Mutta se oli kysymys. Sähän voit tehdä oman aloituksen paremmista raaka aineista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos nuo nyt sattuu olemaan. Se oli kysymys. Tarviiko joka asiasta urputtaa. Hyvä että ovat osanneet. Mistähän sinäkin tiedät mitä minä olen joutunut miettimään.

        "Mistähän sinäkin tiedät mitä minä olen joutunut miettimään."

        Itsepä tuonkin aloitit, eli samat sanat. "Tuossa kyllä näkyy että on pumpulissa eletty."


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos marsit kaupaaan kun ei kelpaa. Yhtenä päivänä ei voi syödä muka jotain mikä ei ole ns. terveellistä. Ihan turhaa mielenosoitusta mielestäni. Jos on nälkä ja lapsilla on nälkä niin ei ole niin vaarallista.

        Idiotismista huomauttaminen ei ole koskaan turhaa. Se on aina vain ja ainoastaan järkevää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos marsit kaupaaan kun ei kelpaa. Yhtenä päivänä ei voi syödä muka jotain mikä ei ole ns. terveellistä. Ihan turhaa mielenosoitusta mielestäni. Jos on nälkä ja lapsilla on nälkä niin ei ole niin vaarallista.

        Se, että lapsilla on nälkä, on selvästi tuon ruokakassin hankkijan vika.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa mä en ole noin nipo. Jos mies haluaa noita syödä syököön. Toisena päivänä jotain muuta. Elämässä isompiakin murheita.

        Toki. Jos MIES tahtoo noita syödä, niin sen kun syö. Missä on muiden ruoka? Vai pelkkää itseäänkö se ukko miettii?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se oli kysymys. Sähän voit tehdä oman aloituksen paremmista raaka aineista.

        Ja aloitukseen on koko ajan vastattu, juuri sen mukaan mitä ajatuksia se herättää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mistähän sinäkin tiedät mitä minä olen joutunut miettimään."

        Itsepä tuonkin aloitit, eli samat sanat. "Tuossa kyllä näkyy että on pumpulissa eletty."

        Kyllä mä noista ruokaa saisin aikaseksi ja sille jolle ei kelpaa olkoon syömättä. Hyvi yksinkertaista mielestäni.


      • Anonyymi
        UUSI

        Tosta jää aamuksi sämpylät balkanit.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiotismista huomauttaminen ei ole koskaan turhaa. Se on aina vain ja ainoastaan järkevää.

        Mulla ei tapana ripittää aikuista ihmistä sen ostoksista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki. Jos MIES tahtoo noita syödä, niin sen kun syö. Missä on muiden ruoka? Vai pelkkää itseäänkö se ukko miettii?

        Sitten voi seuraavan kerran ostaa muuta. Onio tuo niin vaarallista. Mikä ihmeen tarve aina ne ukkonsa haukkua.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki. Jos MIES tahtoo noita syödä, niin sen kun syö. Missä on muiden ruoka? Vai pelkkää itseäänkö se ukko miettii?

        Ne joille ei kelpaa voi olla syömättä. Eiköhän jos nälkä oikeasti on kelpaa ruoka kuin ruoka.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä noista ruokaa saisin aikaseksi ja sille jolle ei kelpaa olkoon syömättä. Hyvi yksinkertaista mielestäni.

        Saahan sitä syötävää aikaiseksi. Sitä sopii kuitenkin kyseenalaistaa, että mitä järkeä moisissa ostoksissa on ja niiden hankkijan on myös hyvä tajuta, ettei niissä oikein ole.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että lapsilla on nälkä, on selvästi tuon ruokakassin hankkijan vika.

        Tuolla ruoka määrällä jos on vielä nälkä niin se on nirsoutta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei tapana ripittää aikuista ihmistä sen ostoksista.

        Mulla on, jos joudun hänen ostoksistaan kärsimään. Sehän se oli koko aloituksen pointti, että niistä joutuisi itsekin kärsimään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten voi seuraavan kerran ostaa muuta. Onio tuo niin vaarallista. Mikä ihmeen tarve aina ne ukkonsa haukkua.

        Jos ukko on noin idiootti, niin riåitus on ehdottomasti tarpeen ja tosiaan hoitakion sen kokkauksen itse, kun tuollaisia kerta osti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne joille ei kelpaa voi olla syömättä. Eiköhän jos nälkä oikeasti on kelpaa ruoka kuin ruoka.

        Jup. Mä pärjään kyllä vuorokauden ilmankin ruokaa. Ukko kokatkoon muksuille suolatonta keitettyä jauhelihaa ja perunoita vedessä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla ruoka määrällä jos on vielä nälkä niin se on nirsoutta.

        Jep. Satun tykkäämään ruoasta, joka maistuu edes joltakin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on, jos joudun hänen ostoksistaan kärsimään. Sehän se oli koko aloituksen pointti, että niistä joutuisi itsekin kärsimään.

        Kärsimään. Okei. Yhtenä päivänä joudut syömään jotain mitä itse et halua. Minkälainen mies kuuntelee valitusta tuollaisesta?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärsimään. Okei. Yhtenä päivänä joudut syömään jotain mitä itse et halua. Minkälainen mies kuuntelee valitusta tuollaisesta?

        Paha ruoka on ikävää syötävää. Ei siitä mieli psrane lapsillakaan.

        Ilmeisesti täystollo mies. Fiksun miehen ei tarvitse, kun ei sellainen hanki tuollaisia ostoksia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärsimään. Okei. Yhtenä päivänä joudut syömään jotain mitä itse et halua. Minkälainen mies kuuntelee valitusta tuollaisesta?

        Jos mies kerta HALUAA syödä suolatonta jauhelihaa ja perunaa, niin sitten hän varmasti myös mielellään itse kokkaa sen "herkkunsa". Se on itsestään selvää, että kenenkään ei ole koskaan pakko syödä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Paha ruoka on ikävää syötävää. Ei siitä mieli psrane lapsillakaan.

        Ilmeisesti täystollo mies. Fiksun miehen ei tarvitse, kun ei sellainen hanki tuollaisia ostoksia.

        Nehän oli kaapissa. Eihän aloituksessa edes lukenut että mies on kaupassa käynyt. Kysymys oli mitä tekisit?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nehän oli kaapissa. Eihän aloituksessa edes lukenut että mies on kaupassa käynyt. Kysymys oli mitä tekisit?

        Ilmiselvästi mies on käynyt. Kuka muu muka? En mä ostaisi ikinä tuollaista tavaraa ja muksuilla olisi lappu mukanaan.

        Keittäisin perunoita ja kanamunia. Ne menevät mauttominakin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Paha ruoka on ikävää syötävää. Ei siitä mieli psrane lapsillakaan.

        Ilmeisesti täystollo mies. Fiksun miehen ei tarvitse, kun ei sellainen hanki tuollaisia ostoksia.

        Tuskinpa tuollaisen pirttihirmun kanssa uskaltaa mies ostaa mitä haluaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa tuollaisen pirttihirmun kanssa uskaltaa mies ostaa mitä haluaa.

        Mä olen kilttiäkin kiltimpi, mutta huolin vain miehen, jolla on omatkin aivot. Niin ja joka itsekin tajuaa jotain ruoanlaitosta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa tuollaisen pirttihirmun kanssa uskaltaa mies ostaa mitä haluaa.

        Ai niin ja mun mieheni ostaa aina juuri sitä mitä haluaa ja osaa myös itse katsoa kaapeista mikä on vähissä. Hän ei osta kasaa tavaraa ja lykkää niitä kenellekään muulle, että keksi noista jotakin, vaan on miettinyt valmiiksi mitä syödään ja mitä kaikkea siihen tarvitaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja mun mieheni ostaa aina juuri sitä mitä haluaa ja osaa myös itse katsoa kaapeista mikä on vähissä. Hän ei osta kasaa tavaraa ja lykkää niitä kenellekään muulle, että keksi noista jotakin, vaan on miettinyt valmiiksi mitä syödään ja mitä kaikkea siihen tarvitaan.

        Niin no sinä olet onnekas että sinulla on mahdollisuus nirsoilla. Suomessakin on useita jotka elää köyhyysrajan alapuolella joissa syödään mitä sattuu olemaan. Sitä meinasin sillä pumpuli jutuilla. Me joilla vara valita mitä ostetaan niin voisi edes yrittää ajatella jos ei olisi muuta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa tuollaisen pirttihirmun kanssa uskaltaa mies ostaa mitä haluaa.

        Ja jos olisi niin, että mieheni haluaisi jotain ruokaa, muttei tiedä mitä siihen tulee, niin hän osaa kysyä tyyliin "Mä haluaisin huomenna syödä ... . Mitä siihen pitäis ostaa?" tai jos kaupassa on joku tarjous, eikö hän tiedä mitä siitä voisi tehdä, niin hän osaa sanoa "Kaupassa on tosi hyvä tarjous ... . Mitä siitä vois tehdä ja mitä muuta siihen pitäis ostaa?" Hän ei ole mikään ruoanlaittoihme, mutta tajuaa onneksi kysyä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmiselvästi mies on käynyt. Kuka muu muka? En mä ostaisi ikinä tuollaista tavaraa ja muksuilla olisi lappu mukanaan.

        Keittäisin perunoita ja kanamunia. Ne menevät mauttominakin.

        Jospa ne on jäänyt kaappiin eikä muuta enää ole. Eikä varaa mennä kauppaan tai ei pääse kauppaan. Mitä tekisit?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no sinä olet onnekas että sinulla on mahdollisuus nirsoilla. Suomessakin on useita jotka elää köyhyysrajan alapuolella joissa syödään mitä sattuu olemaan. Sitä meinasin sillä pumpuli jutuilla. Me joilla vara valita mitä ostetaan niin voisi edes yrittää ajatella jos ei olisi muuta.

        Taas oletat. Ei hän sillä rahalla pitänyt olla tässä merkitystä.

        Sipuli ja porkkana ei paljon maksa ja jos on varaa balkkaniin, niin aloittajakaan ei joudu joka penniä laskemaan. Mä osaan kyllä tehdä ruokaa erittäin halvalla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen kilttiäkin kiltimpi, mutta huolin vain miehen, jolla on omatkin aivot. Niin ja joka itsekin tajuaa jotain ruoanlaitosta.

        Mä nyt en ole ruuanlaittoa pitänyt ikinä minään kriteerinä kumppanille. Tuossahan tuo on oppinut rinnalla laittamaan ruokaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no sinä olet onnekas että sinulla on mahdollisuus nirsoilla. Suomessakin on useita jotka elää köyhyysrajan alapuolella joissa syödään mitä sattuu olemaan. Sitä meinasin sillä pumpuli jutuilla. Me joilla vara valita mitä ostetaan niin voisi edes yrittää ajatella jos ei olisi muuta.

        Erityisesti silloin, jos ollaan köyhyysrajan alapuolella, ei tehdä tuollaisia aloituksen kaltaisia ostoksia. Silloin joka ainoa ateria ja mitä siihen hankitaan, on viimeisen päälle mietitty ja laskettu. Sä et ilmeisesti ole sitten koskaan elänyt pienillä rahoilla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa ne on jäänyt kaappiin eikä muuta enää ole. Eikä varaa mennä kauppaan tai ei pääse kauppaan. Mitä tekisit?

        Johan sanoin. Jos sieltä kaapista löytyy muutakin, kuten vaikka yksi sipuli, niin se pitää mainita. Kenelläkään, jolla on oikeasti rahat vähissä, ei vain jää kaappiin paria pakettia jauhelihaa ja balkanpötkö.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä nyt en ole ruuanlaittoa pitänyt ikinä minään kriteerinä kumppanille. Tuossahan tuo on oppinut rinnalla laittamaan ruokaa.

        En minäkään. En mä olisi tuota valinnut, jis ruonlaittotaito olisi kriteeri. Aivot ja niiden käyttötaito ovat kuitenkin välttämätön kriteeri.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Erityisesti silloin, jos ollaan köyhyysrajan alapuolella, ei tehdä tuollaisia aloituksen kaltaisia ostoksia. Silloin joka ainoa ateria ja mitä siihen hankitaan, on viimeisen päälle mietitty ja laskettu. Sä et ilmeisesti ole sitten koskaan elänyt pienillä rahoilla.

        Sä et osaa vastata kysymykseen. Jauhat vaan tyhjänpäiväisiä asioita. Eihän minun raha asiat sinulle kuulu. Asiatonta. Kyllä mulla on ruokaa kaapit täynnä tälläkin hetkellä.Minä puhun aloituksen tekstistä kysymyksestä jota siinä kysyttiin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Erityisesti silloin, jos ollaan köyhyysrajan alapuolella, ei tehdä tuollaisia aloituksen kaltaisia ostoksia. Silloin joka ainoa ateria ja mitä siihen hankitaan, on viimeisen päälle mietitty ja laskettu. Sä et ilmeisesti ole sitten koskaan elänyt pienillä rahoilla.

        Missään ei lue että ne on ostoksia. Ne ovat kaapissa olevia ruokia. Missään ei lue kuka ne on ostanut ja minne vaan kysyttiin mitä tekisit?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et osaa vastata kysymykseen. Jauhat vaan tyhjänpäiväisiä asioita. Eihän minun raha asiat sinulle kuulu. Asiatonta. Kyllä mulla on ruokaa kaapit täynnä tälläkin hetkellä.Minä puhun aloituksen tekstistä kysymyksestä jota siinä kysyttiin.

        Mähän olen vastannut jo useampaan kertaan. Etkö sä osaa lukea, vai muistiko pätkii, kun kysyt samoja asioita useamman kerran?

        Aloituksesta minäkin tässä koko ajan puhun. Enkä ole esittänyt yhtääkään kysymystä sinun raha-asioistasi ... sinä sen sijaan olet olettanut minusta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas oletat. Ei hän sillä rahalla pitänyt olla tässä merkitystä.

        Sipuli ja porkkana ei paljon maksa ja jos on varaa balkkaniin, niin aloittajakaan ei joudu joka penniä laskemaan. Mä osaan kyllä tehdä ruokaa erittäin halvalla.

        Miteb sinun on niin vaikeaa ymmärtää että sinulla ei olisi muuta käytettävissä kui nuo. Ei olisi mahdollisuutta mennä kauppaan ei olisi mahdollista tehdä muista aineista. Mitä tekisit. Sitä kysyttiin!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Missään ei lue että ne on ostoksia. Ne ovat kaapissa olevia ruokia. Missään ei lue kuka ne on ostanut ja minne vaan kysyttiin mitä tekisit?

        Kenelläkään, jolla on rahat tiukilla, ei vsin unohdu tuollaisia kaappiin. Koeta nyt päättää millä olkipollella yrität ratsastaa, äläkä hypi yhdestä toiseen. 😃


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miteb sinun on niin vaikeaa ymmärtää että sinulla ei olisi muuta käytettävissä kui nuo. Ei olisi mahdollisuutta mennä kauppaan ei olisi mahdollista tehdä muista aineista. Mitä tekisit. Sitä kysyttiin!

        Ja siihen kysymykseen on jo monesti vastattu. Mikä siinä on sinulle niin vaikeasti ymmärettävää?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies kerta HALUAA syödä suolatonta jauhelihaa ja perunaa, niin sitten hän varmasti myös mielellään itse kokkaa sen "herkkunsa". Se on itsestään selvää, että kenenkään ei ole koskaan pakko syödä.

        Ei se nyt niin vaarallista ole yhden päivän ajan syödä suolatonta ruokaa. Onhan tuossa sämpylöitä joissa suolaa ja makkara.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nyt niin vaarallista ole yhden päivän ajan syödä suolatonta ruokaa. Onhan tuossa sämpylöitä joissa suolaa ja makkara.

        Kuka muka on vaarallisuudesta puhunut? Ei kiinnosta syödä. Mä pärjään kyllä ilmankin. Jos mies haluaa mussuttaa tuota, niin aivan vapaasti. Mä jätän myös ne sämpylät ja makkarat väliin, kuten jo totesin kun kerroin mitä tekisin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelläkään, jolla on rahat tiukilla, ei vsin unohdu tuollaisia kaappiin. Koeta nyt päättää millä olkipollella yrität ratsastaa, äläkä hypi yhdestä toiseen. 😃

        Sehän oli kysymys tässä aloituksessa? Eihän tässä puhuta mitään rahasta. Huomautin vain sinulle siitä kun et tunnu osaavan ajatella ettei muuta olisi. Yritin saada sinut hahmottamaan ettei olisi mahdollista mennä kauppaan. Et osaa nyt jotenkin sisäistää sitä ettei muuta olisi ja todellakin joutuisit syömään päivän noita. Mutta turha jauhaa et hahmota kysymystä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siihen kysymykseen on jo monesti vastattu. Mikä siinä on sinulle niin vaikeasti ymmärettävää?

        Eli suolaton jauheliha peruna mössö miehesi valmistama olisi ainut mitä osaisit tehdä. Kiitos. Tämä hyvä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli suolaton jauheliha peruna mössö miehesi valmistama olisi ainut mitä osaisit tehdä. Kiitos. Tämä hyvä.

        Onko sulla oikeasti noin pahoja muistiongelmia? Katso vaikka 21:31:04, jos muisti kaipaa virkistystä. Vai lätkytätkö ihan tyhkänpäiten, kun et muuta osaa?

        Mies tietenkin saa edelleen syödä sitä suolatonta jauhelihaa, jos tahtoo. Omani tosin ei taatusti tahtoisi 😂.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka muka on vaarallisuudesta puhunut? Ei kiinnosta syödä. Mä pärjään kyllä ilmankin. Jos mies haluaa mussuttaa tuota, niin aivan vapaasti. Mä jätän myös ne sämpylät ja makkarat väliin, kuten jo totesin kun kerroin mitä tekisin.

        Eipä tässä nyt ketään kiinnostanut syötkö sinä vai et.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän oli kysymys tässä aloituksessa? Eihän tässä puhuta mitään rahasta. Huomautin vain sinulle siitä kun et tunnu osaavan ajatella ettei muuta olisi. Yritin saada sinut hahmottamaan ettei olisi mahdollista mennä kauppaan. Et osaa nyt jotenkin sisäistää sitä ettei muuta olisi ja todellakin joutuisit syömään päivän noita. Mutta turha jauhaa et hahmota kysymystä.

        Sano se tuolla, joka jatkuvasti alkaa jauhaa rahasta. On väliä, ei ole, on ei on ei. Ei se osaa päättää miten tuo raha tähän liittyy, vai eikö liity. Mä en ole kertaakaan aloittanut jauhamaan rahasta, mutta hän kokee tarpeelliseksi hypätä ajoittain tuon olkipollen selkään. Jauhaa tyhjänpäiväisiä, ei tajua kysymyksiä, eikä näemmä muista vastauksiakaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään. En mä olisi tuota valinnut, jis ruonlaittotaito olisi kriteeri. Aivot ja niiden käyttötaito ovat kuitenkin välttämätön kriteeri.

        Mitä sitten? Ei minua kiinnosta se asia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tässä nyt ketään kiinnostanut syötkö sinä vai et.

        Aloittajaa kiinnosti "miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa". Minut on mainittu molemmissa vaihtoehdoissa, joten minun syömiseni kuuluu kysymykseen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Ei minua kiinnosta se asia.

        Miksi ihmeessä sitten jauhat asiasta, jollei se kerta kiinnosta? Olet vain mainitsematta, niin sitten siitä ei puhuta, kun ei kerta kiinnosta. Yksinkertaista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla oikeasti noin pahoja muistiongelmia? Katso vaikka 21:31:04, jos muisti kaipaa virkistystä. Vai lätkytätkö ihan tyhkänpäiten, kun et muuta osaa?

        Mies tietenkin saa edelleen syödä sitä suolatonta jauhelihaa, jos tahtoo. Omani tosin ei taatusti tahtoisi 😂.

        Täytyy kyllä tunnustaa ettei tämä keskustelu niin paljoa kiinnostanut että muistaisin jotain tuollaista. Kävin välillä suihkussakin ja katson elokuvaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy kyllä tunnustaa ettei tämä keskustelu niin paljoa kiinnostanut että muistaisin jotain tuollaista. Kävin välillä suihkussakin ja katson elokuvaa

        Sitten on erikoista, että edes oletit, etteikö sinulle olisi vastattu. No mutta eihän se ollut likimainkaan ainoa oletuksesi tässä, joten se lienee siis sinulle tyypillisyä - oletella vähän mitä sattuu, vaikka "ei kiinnosta".


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy kyllä tunnustaa ettei tämä keskustelu niin paljoa kiinnostanut että muistaisin jotain tuollaista. Kävin välillä suihkussakin ja katson elokuvaa

        Ja siis katso nyt hyvä ihminen sitä elokuvaa, kun kerta katsot elokuvaa. Ei se leffa täällä pyöri.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis katso nyt hyvä ihminen sitä elokuvaa, kun kerta katsot elokuvaa. Ei se leffa täällä pyöri.

        Kiitti niin teen. Mukavaa illan jatkoa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti niin teen. Mukavaa illan jatkoa.

        Hyvää leffailtaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sitten jauhat asiasta, jollei se kerta kiinnosta? Olet vain mainitsematta, niin sitten siitä ei puhuta, kun ei kerta kiinnosta. Yksinkertaista.

        Ihan vaan huvin vuoksi. 😂😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan huvin vuoksi. 😂😂

        Eli kuitenkin sen verran kiinnosti. Näin oletinkin, että ei kukaan tolleen jutustele asioista, jotka eivät yhtään kiinnosta. Ei ainakaan yksikään normaali ihminen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kuitenkin sen verran kiinnosti. Näin oletinkin, että ei kukaan tolleen jutustele asioista, jotka eivät yhtään kiinnosta. Ei ainakaan yksikään normaali ihminen.

        Ihan tympii välillä lukea kun ette mitään muuta tee kun haukutte täällä muita. Aloittaja kävi sääliksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tympii välillä lukea kun ette mitään muuta tee kun haukutte täällä muita. Aloittaja kävi sääliksi.

        Häntä haukuvaa ja väkivallalla uhkailevaa yksilöä kannattaakin sääliä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Häntä haukuvaa ja väkivallalla uhkailevaa yksilöä kannattaakin sääliä.

        Mä en häntä tunne. Minusta tämä on harmiton aloitus. Suhtaudun siihen niin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tympii välillä lukea kun ette mitään muuta tee kun haukutte täällä muita. Aloittaja kävi sääliksi.

        Ahaa. Tulemalla itse väliin haukkumaan ja louskuttamaan vähän lisää haukkuminen ja louskuttaminen tunnetusti vähenee. Päätit sitten itsekin vain haukkua täällä muita. Sellasta se on. Onneksi sun itse harrastamasi haukkuminen ei kuitenkaan tympäise sua.👍


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en häntä tunne. Minusta tämä on harmiton aloitus. Suhtaudun siihen niin.

        Eipä se mitään. Saat anteeksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa. Tulemalla itse väliin haukkumaan ja louskuttamaan vähän lisää haukkuminen ja louskuttaminen tunnetusti vähenee. Päätit sitten itsekin vain haukkua täällä muita. Sellasta se on. Onneksi sun itse harrastamasi haukkuminen ei kuitenkaan tympäise sua.👍

        En tietääkseni ole haukkunut ketään. Pumpulissa kasvamisen epäily ei ole haukkumista. Mutta minustahan esitettiin taas vaikka minkälaista väitettä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano se tuolla, joka jatkuvasti alkaa jauhaa rahasta. On väliä, ei ole, on ei on ei. Ei se osaa päättää miten tuo raha tähän liittyy, vai eikö liity. Mä en ole kertaakaan aloittanut jauhamaan rahasta, mutta hän kokee tarpeelliseksi hypätä ajoittain tuon olkipollen selkään. Jauhaa tyhjänpäiväisiä, ei tajua kysymyksiä, eikä näemmä muista vastauksiakaan.

        Olen sama henkilö.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa. Tulemalla itse väliin haukkumaan ja louskuttamaan vähän lisää haukkuminen ja louskuttaminen tunnetusti vähenee. Päätit sitten itsekin vain haukkua täällä muita. Sellasta se on. Onneksi sun itse harrastamasi haukkuminen ei kuitenkaan tympäise sua.👍

        Ai niin pirttihirmuina pidän jokaista naista joka ripittää miestään turhanpäiten. Eli ei mitään henkilökohtaista. En tosiaan muista aina asioita kovin hyvin vähän neurologisia ongelmia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietääkseni ole haukkunut ketään. Pumpulissa kasvamisen epäily ei ole haukkumista. Mutta minustahan esitettiin taas vaikka minkälaista väitettä.

        Kyllähän se nimittelyn ja tyhjänolettamisen puolelle meni, mutta ei sun tietenkään tarvitse sitä itse tajuta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sama henkilö.

        Sitten tuo on aika huokestuttavaa. Ensiksi itse, alat puhua rahasta, sitten se ei liitykään asiaan, sitten taas alat puhua rahasta ja seuraavaksi moitit jotakuta toista siitä, että raha ei liity asiaan. Hieman sekavaa ulosantia sulla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se nimittelyn ja tyhjänolettamisen puolelle meni, mutta ei sun tietenkään tarvitse sitä itse tajuta.

        En ole nimitellyt. Luin tuon keskustelun läpi kyllä. En ala kanssasi väittelemään. Tiedän mitä olen kirjoittanut jos koet sen niin ihan yksi hailee minulle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se nimittelyn ja tyhjänolettamisen puolelle meni, mutta ei sun tietenkään tarvitse sitä itse tajuta.

        Sulla nyt tarve kokea jotain ylemyyttä muutenkin näköjään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin pirttihirmuina pidän jokaista naista joka ripittää miestään turhanpäiten. Eli ei mitään henkilökohtaista. En tosiaan muista aina asioita kovin hyvin vähän neurologisia ongelmia.

        Siitä vaan. Mäkin pidän torveloina ihmisiä, jotka eivät tajua millä asioilla on väliä todellisessa elämässä väliä ja millä ei. Ei mitään henkilökohtaista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin pirttihirmuina pidän jokaista naista joka ripittää miestään turhanpäiten. Eli ei mitään henkilökohtaista. En tosiaan muista aina asioita kovin hyvin vähän neurologisia ongelmia.

        Sitten en lainkaan sovi määritelmiisi pirttuhirmusta. Mä en ikinä mainitse turhanpäiväisistä asioita, vain hyvin oleellisista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nimitellyt. Luin tuon keskustelun läpi kyllä. En ala kanssasi väittelemään. Tiedän mitä olen kirjoittanut jos koet sen niin ihan yksi hailee minulle.

        Sinusta muiden haukkuminen voi olla täysin ok. Et sä ainoa noin ajatteleva ole.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten en lainkaan sovi määritelmiisi pirttuhirmusta. Mä en ikinä mainitse turhanpäiväisistä asioita, vain hyvin oleellisista.

        Ei se haittaa minä pidän sinua kuitenkin sellaisena kaikesta huolimatta. 🥰 ja miehesi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä vaan. Mäkin pidän torveloina ihmisiä, jotka eivät tajua millä asioilla on väliä todellisessa elämässä väliä ja millä ei. Ei mitään henkilökohtaista.

        Oho alat haukkumaan. No siitä vaan. Jos se piristää 😂😂 mä en lue enää tätä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla nyt tarve kokea jotain ylemyyttä muutenkin näköjään.

        Se on sun juttusi. Minä en harrasta sellaista. Mun puolestani saat olla mitä olet, kun ei se minun elämääni kosketa. Mulla ei ole tarvetta tulla kenellekään jostain pumpuleista selittelemään ja hyvin sekavaan tyyliin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa minä pidän sinua kuitenkin sellaisena kaikesta huolimatta. 🥰 ja miehesi.

        Ihan vapaasti saat ajatella toisin kuin juuri väitit. Itseäsihän sä siinä kyseenalaistat. Ja taas oletat olemattomia. Mun mieheni pitää mua edelleen naisista kilteimpänä ja huomaavaisimpana. No äitinsä jälkeen toki. Ihan sille tasolle en pysty (enkä halua) kuin äiti lapselleen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho alat haukkumaan. No siitä vaan. Jos se piristää 😂😂 mä en lue enää tätä.

        Eipä tuo kummoisempi haukku ole kuin omasikaan, että älä säikähdä itseäsi.

        Eihän sun pitänyt muutenkaan tätä lukea enää pitkään aikaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Häntä haukuvaa ja väkivallalla uhkailevaa yksilöä kannattaakin sääliä.

        Koville otti,jauhelihakeitto ja jauhelihakastike? Etkö ole tottunut syömään kotiruokaa? Joutuuko sinkkumiehet etsimään tuollaisista naisista naista itselleen? Kai jokaiselta suolaa,sipulia löytyy omasta takaa?vai joka asian täytyy sanoa erikseen? On siinä nainen tai naikkonen. Sääliksi käy sinkkumiehiä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kuka hitto nuo ostokset on tehnyt? Mihin on jääneet kaikki kasvikset ja ruoan maku? Missä on kunnon leipä, eikä edes sopivia tarvikkeita sellaisen leipomiseen?

    • Anonyymi
      UUSI

      Mieheni ei kyllä söisi isommassa määrin mitään sellaista, jota noista saisi aikaiseksi. Voisi syödä puolikkaan leivän, jos nälkä olisi kamala, mutta sitten vauhdilla hakemaan täydennystä, että saisi kunnon ruokaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Samaa mietin tuon listan lukiessani, että eihän tyosta saisi aikaiseksi mitään mistä perheeni olisi tyytyväinen. 😃


      • Anonyymi
        UUSI

        Kunnollista ruokaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnollista ruokaa.

        Mikä on kunnon ruokaa miähen mielestä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on kunnon ruokaa miähen mielestä

        Sehän nyt riippuu mitä tekee mieli, mutta ei hän todellakaan ikinä halua pelkkää peruna ja lihaa, vaan kyllä ruoan pitää joltakin maistuakin. Eilen meillä esimerkiksi syötiin chili con carnea, tänään spagetti bolognesea.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän nyt riippuu mitä tekee mieli, mutta ei hän todellakaan ikinä halua pelkkää peruna ja lihaa, vaan kyllä ruoan pitää joltakin maistuakin. Eilen meillä esimerkiksi syötiin chili con carnea, tänään spagetti bolognesea.

        Eli vehnäjauhoja. Vai mistäs luulit että pasta on tehty ?🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli vehnäjauhoja. Vai mistäs luulit että pasta on tehty ?🤣

        Valitinko mä jossain vehnäjauhoista vai sinuako ne vehnäjauhot ahdistavat? Kuka sun käskee syödä pelkkää pastaa, kun siinä on kastikekin mukana? Pastaa taas on monenlaista, joissa monissa on paljon muutakin kuin vehnäjauhoja. Eli kerro tarkemmin millaisesta pastasta puhut, jos haluat tietää mistä se on tehty. Chili Con Carne taas syödään meillä yleensä perunoiden kanssa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän nyt riippuu mitä tekee mieli, mutta ei hän todellakaan ikinä halua pelkkää peruna ja lihaa, vaan kyllä ruoan pitää joltakin maistuakin. Eilen meillä esimerkiksi syötiin chili con carnea, tänään spagetti bolognesea.

        Ei varmasti maistu itse tehty jauhelihakastike tai keitto. Kun sosiaalitoimisto maksaa lidliin ostokset? On helppo hakee spagettia kastikkessa valmisrasiassa tai uncle bens kastikkeita kun sosiaalitoimisto maksaa kaiken? Lidlin ruokiin tottunut, ei maistu kotiruuat ja lapsille ei maistu kouluruuat vaan täytyis olla kebabbii tai pitsaa? Lapset ja suolisto tottunut pitsaan ja valmisaterioihin kun sosiaalitoimisto maksaa, maksaa mitä vain . Se on niin iisii sossu maksaa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti maistu itse tehty jauhelihakastike tai keitto. Kun sosiaalitoimisto maksaa lidliin ostokset? On helppo hakee spagettia kastikkessa valmisrasiassa tai uncle bens kastikkeita kun sosiaalitoimisto maksaa kaiken? Lidlin ruokiin tottunut, ei maistu kotiruuat ja lapsille ei maistu kouluruuat vaan täytyis olla kebabbii tai pitsaa? Lapset ja suolisto tottunut pitsaan ja valmisaterioihin kun sosiaalitoimisto maksaa, maksaa mitä vain . Se on niin iisii sossu maksaa?

        Kotiruoka ei maistu? Vuosikaudet sossu maksaa ,ei siinä kotiruuat maistu eikä tee kotiruokaa,sossu maksaa lidlin ruokaa.helppo ostaa valmisruoka paketteja. Kotiruoka pahaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotiruoka ei maistu? Vuosikaudet sossu maksaa ,ei siinä kotiruuat maistu eikä tee kotiruokaa,sossu maksaa lidlin ruokaa.helppo ostaa valmisruoka paketteja. Kotiruoka pahaa.

        Kun sossu maksaa, ei tarvi tehdä kotiruokaa vaan pitseriaan syömään. Lapset tarvii elämyksiä ja pitsaruokaa sossu maksaa. Pitsa ja valmisruat kunnon ruokaa sossun maksamaa ruokaa. Lapset ja vanhemmat viedään taksilla pitseriaan. Sossu maksaa. Lapset tarvii ihmismäistä elämää sosdu maksaa taksit ja pitseria ruuat,joka päivä.Sossu maksaa kaiken?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sossu maksaa, ei tarvi tehdä kotiruokaa vaan pitseriaan syömään. Lapset tarvii elämyksiä ja pitsaruokaa sossu maksaa. Pitsa ja valmisruat kunnon ruokaa sossun maksamaa ruokaa. Lapset ja vanhemmat viedään taksilla pitseriaan. Sossu maksaa. Lapset tarvii ihmismäistä elämää sosdu maksaa taksit ja pitseria ruuat,joka päivä.Sossu maksaa kaiken?

        Sossulainen palkat pois ja hinnat ylös. Jos ei varaa ei tarvi mitään. Sossu maksaa kaiken,ei huolen päivää. Kerran sossuasiakkaaksi sen jälkeen sossu maksaa koko loppu elämän . Ei huolen häivää. Ei kotiruokii tarvi valmistaa ja moskaa syödä


    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi naisen pitäisi ”läpäistä emäntäkoulu” kun sinä itse et täytä vähäisimpiäkään miehenä olemisen kriteerejä?

    • Anonyymi
      UUSI

      Kesäistä keittoa lihalla ilmeisesti

    • Anonyymi
      UUSI

      Sen verran huonot antimet, että käskisin miehen laittamaan sämpylät kakaroille ensihätään ja lähtisin ruokakauppaan ostamaan parempia aineksia.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mitäs vikaa on jauhelihakastikkeessa ja perunoissa tai jauhelihakeitossa ja jos nuo on paskaa ruokaa niin mikä on hyvää kotiruokaa ja sämpylä ja balkanin siivu on pahaa niin mikä on hyvää


    • UUSI

      Välishän on ajatusmaailmaltaan leventänyt repertuaariaan. Enää ei pelkkää makkaraperunaa. Oho! 😁

    • UUSI

      En mitään. En ole pyrkimässä Emäntäkouluun, eikä minua tarvitse testata. Voin ilmoittaa, että olen tähänkin saakka ruokkinut molemmat lapseni, eikä ole koskaan tarvinnut nälissään aloittaa päivää, tai mennä nukkumaan. Aina on ollut sapuskaa tarjolla, myös miehelle.

      Oikeasti, meillä mies on paljon parempi kokki, kuin minä. Annan miehelle vapaat kädet toteuttaa itseään keittiössä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Saahan tuosta nyt vaikka mitä, perunamaitoa, perunavelliä, jauhelikastiketta, jauhelihapihvit, munakasta jne jne..

    • UUSI

      Tenaville makkarasämpylät ja maitolasit kouraan.

      Uunipataan sekaisin siivutettua perunaa ja sitä jauhelihaa (joka alkukärvennetty pannussa). Päälle valutetaan muna-maitoseosta.
      Oletettavasti talossa on myös mausteita, öljyä, voita ym.

      Lättyjä jauhoista, maidosta ja munista (hillo puuttuu listalta, mutta sokerillakin pärjää).

      Muita ongelmia (mieluummin ratkaistaviksi mahdottomia, sillä vain ne ovat mielenkiintoisia)?

      • UUSI

        Ai niin, olen lapissa paistanut lätyt aiemmin samalla pannulla käristyn lohen rasvalla, sillä ravitsemusvarastovastaava oli unohtanut pakata mukaan voita.
        Hyvin onnistui, mutta maku oli tietysti melko lohinen.


      • Anonyymi
        UUSI
        buddy-love kirjoitti:

        Ai niin, olen lapissa paistanut lätyt aiemmin samalla pannulla käristyn lohen rasvalla, sillä ravitsemusvarastovastaava oli unohtanut pakata mukaan voita.
        Hyvin onnistui, mutta maku oli tietysti melko lohinen.

        Tää 16:37 hyvä.
        Ylempänä: olisit saanut nälkäiset lapset ravittua.
        Hienoa.
        Vilma


      • Anonyymi
        UUSI

        Noin hyvät eväät saa 2 päivän ruuat kevyesti.Kuten täällä onkin hyviä ehdotuksia jauheliha keitto ja kastike tai laatikko.Lätyt ja sokeria päälle.Kaikkea on runsaasti.Sämpylää voi lämmittää pannulla sekunnin ja väliin lämmitettyä makkara viipaletta.Jopa paistettu muna.Riippuu lapsen iästä.Keitettyä vettä mihin maitoa vähän sokeria lapset pärjää sillä.Nöin jää maitoa vaikka munakastikkeeseen tai munakkasseen.Vaihtoehtoja on vaikka lihapullat ja keitetyt perunat.Ei noissa nälkään kuole.Jauhelihakastike perunoilla jo vie nälän.Usein lapset saa energiaa sokerivedestä.Hedelmät puuttuu mutta kunnon isä tietysti syöttää vitamiinia.Lätyistä saa mustikkahillon kanssa ja kermavaahdon tosi herkkua mutta ei nyt tässä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei uppoisi meillä noista tehty ruoka. Joskus parisuhteen alkuaikoina yritin mieheltä kysellä millaista ruokaa hän tahtoo ja hänelle oli aina ihan sama. No jonkun kummalliset stereotyyppisen olettaman vallassa ajattelin, että mies nyt haluaa ainakin lihaa ja toteutin tuota olettamaani. Jossain kohtaa mies sitten alkoi myös laittaa ruokaa ja kokkailuaan kohteliaasti totesi, että hän ymmärtää kyllä mun tykkäävän lihasta, mutta hän itse nyt haluaa usein vähän kevyempää ja enemmän kasvuspitoista ja ettei hän usein välttämättä kaipaa lihaa ollenkaan. Että juu ei mitään pelkkiä jauhelihoja ja perunoita meille kiitos. Muksut taas pyytelis kunnon leipää ja siihen juustoa, salaattia, tomaattia. Kananmunat menis kyllä kunnollisen leivän kanssa, mutta tuohon balkaniin ei koskis kukaan. No ehkä se koiralle kelpais?

    • Anonyymi
      UUSI

      Perunamuusi ja jauhelihapihvit. Jälkkäriksi pannari, tosin en tiedä miten onnistuu ilman rasvaa. Välipalana sitten makkarasämpylää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Yleisesti vastaan. Oon tosi huono tekemään ruokaa. Sinkkuna ja lapsettomana tulee vähemmän tehtyä. Kysyisin mitä mä teen? Eli ensiksi, kysymys, mitä muut haluis onko toiveita ja sitten ensi apuun lapsille maitoa sämpylät ja keittäsin vähän kanamunia.
      Kai nyt ne tietäisi mitä pitäs tehdä ja neuvosivat. Ja ehkä sanoivat että eikä, eikä, kun jotakin muuta kuin mitä aluksi mietin. Ja sitten ohjeistuksella ehkä selviäisin. Ehkä en.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ja jos ei lopputulos olisi mieluinen, ja mökötystä olisi. Niin jahtaisin ja ripottelisin sokeria niskaan.


    • Anonyymi
      UUSI

      Tämäkin on pelkkä mielikuvitustilanne, joka ei missään kohdassa voisi olla minulle mahdollinen. Lapsiperheessä on huolehdittava ensinnäkin siitä, että lapsille on tarjolla kunnon ruokaa oikea-aikaisesti. Se tarkoittaa erityisesti sitä, että jääkaapissa on AINA OLTAVA tarvittavat ruuanlaittoainekset. Se tarkoittaa myös, että perheessä SOVITAAN kumpi tekee ruokaa ja mitä ruokaa tehdään, kumpi käy kaupassa.

      - Sheena

    • UUSI

      Tottahan sais tehtyä vaikk mitä,

      pariksi päiväksi...

      Tai riippuu kuinka syöppöjä ollaan..

      Aamupalaksi makkaraleivät paistetuil mun*l,

      Muussia ja lihapullia ruuaksi,

      Hamppareita iltapalaksi,

      Jälkkäriks pannaria tai lättyjä...

      Ja vaikka tiikerikakunkin kun
      voita ja kaakaoo löytyis lisäks kaapista.


      Mitäs sitten seuraavaks?

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos ei kaapista noiden lisäksi edes mausteita ja mielellään sipulia ja jotain muutakin kasvikunnan tarviketta löydy, niin kovin mautonta on ruoka. Lieneekö sillä siis yhtään mitään väliä mitä noista tekee, kun ei se kuitenkaan miltään tule. maistumaan. Liha paistetaan ja pilkotaan sitä makkaraa sekaan. Siinä nyt sentään edes jotain maustettakin on perunat kypsiksi ja muusiksi, pikkasen maitoa sekaan ja lihamössö ja perunamuusi sekasin. Kai se nyt edes joltain maistuu.

      • Anonyymi
        UUSI

        Juu, mutta ei nämä kato tajua, ettei edes se suola ostamatta sinne kaappiin ilmesty. Musta kaikki noi kokkisodat ja muut vastaavat oli aikanasn tyystin naurettavia ohjelmia. Niillä oli aina just noi kodin perus tarvikkeet ja mausteet käytössään ja tosi useinhan se annokset olikin sitten käytännössä lähinnä sitä mukamas kotoa valmiiksi löytyvää tavaraa. Jos tuohon alotuksen satsiin saan lätkästä mitä vaan omista kaapeistani oikeastaan aina löytyvää, niin koko alotus ei ole edes haasteen puolikas. Jos taas mennään oikeasti noilla mitä tuossa lukee, niin mautonta tulee olemaan, mutta kyllä noilla hengissä selviää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mutta ei nämä kato tajua, ettei edes se suola ostamatta sinne kaappiin ilmesty. Musta kaikki noi kokkisodat ja muut vastaavat oli aikanasn tyystin naurettavia ohjelmia. Niillä oli aina just noi kodin perus tarvikkeet ja mausteet käytössään ja tosi useinhan se annokset olikin sitten käytännössä lähinnä sitä mukamas kotoa valmiiksi löytyvää tavaraa. Jos tuohon alotuksen satsiin saan lätkästä mitä vaan omista kaapeistani oikeastaan aina löytyvää, niin koko alotus ei ole edes haasteen puolikas. Jos taas mennään oikeasti noilla mitä tuossa lukee, niin mautonta tulee olemaan, mutta kyllä noilla hengissä selviää.

        Noinpa juuri. Makkara tosiaan on tuossa ainoa millä vois maustaa. Eli jauheliha-balkanmureke, jauheli-balkankastike, jauheliha-balkankeitto, jauheliha-balkanperunalaatikko, jauheliha-balkanmunakas, jauheliha-balkanpannukakku ja toisella pellillä tavallinen pannari sokerilla jne. Tuskin kummoisia kulinaarisia elämyksiä, mutta pitää nälän poissa. Sämpylöitä voi käyttää murekkeeseen ja sitten mureketta taas sämpylän päälle 😂.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinpa juuri. Makkara tosiaan on tuossa ainoa millä vois maustaa. Eli jauheliha-balkanmureke, jauheli-balkankastike, jauheliha-balkankeitto, jauheliha-balkanperunalaatikko, jauheliha-balkanmunakas, jauheliha-balkanpannukakku ja toisella pellillä tavallinen pannari sokerilla jne. Tuskin kummoisia kulinaarisia elämyksiä, mutta pitää nälän poissa. Sämpylöitä voi käyttää murekkeeseen ja sitten mureketta taas sämpylän päälle 😂.

        Kananmuna kastike keitetyt perunat.Niin sipuli.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kananmuna kastike keitetyt perunat.Niin sipuli.

        Balkan munakas mutta jos olisi sipulia sipulimunakas.Tai purjo perunakeitto.Sitruuna on hyvä mauste ja vitamiini.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kananmuna kastike keitetyt perunat.Niin sipuli.

        Suolatonta ja mautonta. Ei kummoinen elämys sekään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Balkan munakas mutta jos olisi sipulia sipulimunakas.Tai purjo perunakeitto.Sitruuna on hyvä mauste ja vitamiini.

        Vaan eipä ole, kun tomppeli ei ostanut. Ihan turha siis pohtia, että sitä tai tuota voisi. Eipä voi, kun ei ole aineksia.


    • Anonyymi
      UUSI

      Laittaisin sen miehen fileiksi😉🤷‍♀️

    • Anonyymi
      UUSI

      Kuka helvattu ostaa vielä pötköjä balkanmakkaraa?? 🤮

    • Anonyymi
      UUSI

      Keitetyt perunat ja jauhelihakastke
      Jauhelihaperunalaatikko
      Letut
      Makkara-muna-voileivät

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      806
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe