Taka-ajatus?

Anonyymi

Jos nainen haluaa tapailla kaveripohjilla ja kysyy mieheltä "Ollaanhan me kaveripohjilla ja eihän sulla ole taka-ajatuksia?", niin tarkoittaako se ettei ole vaan valmis seksiin vai tarkoittaako se ettei ikinä halua seurustella just sen miehen kanssa. Olen yhtä naista tapaillut harrastusten merkeissä ja Vappuna nähtiin kahvilla ja pientä ihastustakin meillä on ollut, vaikkei olla oltu sängyssä tai edes pussattu, vaan korkeintaan halattu ollaan ja tanssittu lähekkäin kiinni toisissamme. Kun viestissä sanoin naista kaunottareksi, niin siinä kysyi ettei vaan ole taka-ajatuksia ja haluu mielellään nähdä kaveripohjilla. Olen tähän naiseen tosissaan rakastunut ja tästä naisesta olisi suurin toive ikinä seurustelukumppaniksi. Kun tämä nainen haluaa tapailla mun kanssa kaveripohjilla, niin onhan se parempi kun ei mitään, mutta oon kovasti rakastunut tähän naiseen. Osaako kukaan neuvoa että voiko mulla mahiksia tämän naisen suhteen? Olen aiemminkin seurustellut ja ex-kumppanin kanssa lähti liikkeelle kaveripohjilta. Tiedän toki että uusia löytyy, mutta en ole koskaan ollut näin rakastunut, kun nyt oon ja kaipaan kovasti juuri tätä naista. Hyviä neuvoja otan mielelläni vastaan, kiitos.

35

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se on määritellyt teidän suhteen jo alkumetreillä. Suosittelen kääntämään katseen toisaalle.

      • Anonyymi

        Onko tosissaan mahdotonta????? Ex-kumppanin kanssa tapailtiin aluksi kaveripohjilla ja suhde kehittyi ja 2 vuotta oltiin yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tosissaan mahdotonta????? Ex-kumppanin kanssa tapailtiin aluksi kaveripohjilla ja suhde kehittyi ja 2 vuotta oltiin yhdessä.

        ... ja sitten se loppui.

        Voi voi sentään.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Sinkku(poika)mies vastaa: tuttu kommentti. Siksi aikoinaan jätin nettideittailut yms, kun ei kiinnostanut pidemmän päälle "vain kaverina" oleminen.

        Itse sanoisin, että pidemmän päälle olet naiselle vain hetken turvasatama - paremman puutteessa. Kun se potentiaalinen, vielä parempi kumppaniehdokas löytyy kulman takaa, kyllä siinä teidän kaverisuhteet jäävät samantien.

        Mutta, naisen logiikkaahan ei voi ymmärtää. Ainakin itse vastaavassa tilanteessa miehenä en sulkisi "takaa-ajatuksen" mahdollisuutta pois - tarkoittaen siis aikanaan parisuhdetta ja seksiä. Mulla se vain vaatii aikansa eli haluan ensin tutustua naiseen, ja jos palaset loksahtele kohdalleen, miksi naista ei voisi/pitäisi/saisi ajatella elämänkumppanina, jolloin kuvioihin tulee myös seksi? Onko se jotenkin vaarallista?!

        No, ehkä olen vanhoillinen, mutta pelkän seksin tarpeen voi hoitaa omalla kädelläkin ilman, että tarvii sekaantua irtosuhteisiin, joissa on nykyisin niin terveydelliset kuin taloudelliset (elatusmaksun) riskinsä (ainakin miehellä), kun ihmiset koheltaa nykyisin pää märkänä punkasta punkkaan sekä suhteesta toiseen.

        Mun mielestä etenkään parisuhteeseen on turha mennä vain siksi, että viikon, vuoden tai parin jälkeen ollaan heti eroamassa. Osalla naisista on myös taipumus "elää" päässänsä mahdollinen tuleva suhde, ja tehdä omia puhtaasti olettamuksiin perustuvia päätöksiä. Ikävä kyllä, en ole vielä nähnyt yhtäkään ihmistä, joka osaa ennustaa tulevaisuuden. Mutta, se on tullut nähtyä, että tulevaisuutta on vaikea ennustaa, ja ainakin itselle se on tuonut elämässä paljon sellaista, mitä ei ole voinut ainakaan edes lapsena kuvitella. Sama koskee parisuhdetta, eli tulevaisuutta on vaikea ennustaa, ja elämässä saattaa tulla myös ikäviä yllätyksiä, kuten vaikka se, että jos pariskunnalla on ikäeroa, nuorempi kuolee yllättäen vuosia/vuosikymmeniä aikaisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tosissaan mahdotonta????? Ex-kumppanin kanssa tapailtiin aluksi kaveripohjilla ja suhde kehittyi ja 2 vuotta oltiin yhdessä.

        Se on huomannut ja aavistelee että sinulla on taka ajatuksia siksi kysyy ettet pettyisi koska hän ei ole kiinnostunut sinusta ja teidän suhteenne ei muutu miksikään muuksi kuin kaveruudeksi. Hän voi jossain kohtaa löytää kumppanin ja jos sinä luulet että teillä on jotain enemmän siitä saattaa tulla kaikenlaisia ongelmia.


    • Anonyymi

      Hänellä voi hyvinkin olla joku toinen kiikarissa? Haluaa olla hänelle lojaali niin kauan kuin toivoa on hänen suhteen?

    • älä tuhlaa aikaa friendzonettajiin

      • Anonyymi

        Juuri näin, friendzone on miehelle jatkuvaa pakkien saamista, baarissakin saa pakit vain kerran pari per muija, mutta fz hemmo saa niitä koko "ystävyyden" ajan.


    • Anonyymi

      Jos nainen sanoo suoraan, että kaveripohjalla niin eiköhän se tarkoita juuri sitä. Ota vastuu omista tunteistasi ja ymmärrä että hän tekee saman olemalla suora asiasta. Älä rupea ahdistelemaan. Teet hänen tilanteen vaikeaksi jos et pysty käsittelemään omia tunteitasi ja painostat. Hän kuitenkin selvästi välittää vaikka ei syty sinusta samalla tavalla kuin sinä hänestä. Jos et pääse tunteistasi yli ja yrität jotain, voi olla että välit joudutaan katkaisemaan kokonaan. Pitääkö naisen olla v-mäinen että viesti menisi joskus oikeasti perille jos perus ystävällinen suoruus ei toimi? Toivottavasti ei...
      Timitys ilmaisi asiansa huonosti. Miehet ja naiset voivat olla kavereita ja ihan vain kavereita. Se on vaan vaikeampaa sellaisten kanssa jotka muuttuvat riippuvaisiksi tai omistushaluisiksi vaikka mitään romanttista ei ole tapahtunut ja tunteista on puhuttu suoraan. Niissä tilanteissa joutuu harkitsemaan etäisyyden ottamista. Ei nainen ole aloittajalle mitään velkaa eikä ole johdatellut aloittajaa.
      ja tämän kommentin tilanne pätee molempiin suuntiin. Kunhan molemmat osapuolet puhuvat suoraan mitä odottavat kaverisuhteelta, ei kumpikaan ole vastuussa toisen tunteista.

      • Anonyymi

        Juuri tämä! Niin monta kertaa tullut vaikeita tilanteita miesten kanssa, vaikka oon alusta asti suoraan sanonut.


      • Anonyymi

        Olen keskustelun aloittaja ja tässä tuntuu olevan fiksuin vastaus. En todellakaan ole ajatellutkaan että tämä nainen olis mulle mitään velkaa. Tiedän myös ettei tämä nainen halua mua mitenkään loukkaa. Olemme myös sopineet että lähdemme yhdessä huvipuistoon, sitten kun Korona on ohitse. Onhan toki kaveripohjalla lähteminenkin huvipuistoon parempi, kun ei mitään. En ole koskaan ahdistellut ketään ja muutenkin vihaan niitä turvapaikanhakija ulkomaalaisia äijiä, joilta ei saa olla turvassa. En ole vielä viesteillä sanonut suoraan tunteistani, mutta haluaisin tämän naisen tietävän ettei tunteeni koskaan katoa ja haluaisin jotenkin kertoa sen sille kasvotusten että mitä tunnen sitä kohtaan ja haluisin myös sanoa että on mulle kaveripohjillakin parempi, kun ei mitään ja en haluaisi kaikesta huolimatta välejäkään katkaista, kun mä tiedän ettei tämä nainen halu mulle mitään pahaa. Mutta ei mun ole tarkoitus ahdistaa ja painostaa yhtään mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen keskustelun aloittaja ja tässä tuntuu olevan fiksuin vastaus. En todellakaan ole ajatellutkaan että tämä nainen olis mulle mitään velkaa. Tiedän myös ettei tämä nainen halua mua mitenkään loukkaa. Olemme myös sopineet että lähdemme yhdessä huvipuistoon, sitten kun Korona on ohitse. Onhan toki kaveripohjalla lähteminenkin huvipuistoon parempi, kun ei mitään. En ole koskaan ahdistellut ketään ja muutenkin vihaan niitä turvapaikanhakija ulkomaalaisia äijiä, joilta ei saa olla turvassa. En ole vielä viesteillä sanonut suoraan tunteistani, mutta haluaisin tämän naisen tietävän ettei tunteeni koskaan katoa ja haluaisin jotenkin kertoa sen sille kasvotusten että mitä tunnen sitä kohtaan ja haluisin myös sanoa että on mulle kaveripohjillakin parempi, kun ei mitään ja en haluaisi kaikesta huolimatta välejäkään katkaista, kun mä tiedän ettei tämä nainen halu mulle mitään pahaa. Mutta ei mun ole tarkoitus ahdistaa ja painostaa yhtään mihinkään.

        Kyllä mua on pelkästään suomalaiset miehet painostelleet, mutta se siitä. Kyllä se nainen sulle näyttää, jos hälläkin sittenkin tunteet herää. Nauti kaveruudesta, kävi miten kävi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen keskustelun aloittaja ja tässä tuntuu olevan fiksuin vastaus. En todellakaan ole ajatellutkaan että tämä nainen olis mulle mitään velkaa. Tiedän myös ettei tämä nainen halua mua mitenkään loukkaa. Olemme myös sopineet että lähdemme yhdessä huvipuistoon, sitten kun Korona on ohitse. Onhan toki kaveripohjalla lähteminenkin huvipuistoon parempi, kun ei mitään. En ole koskaan ahdistellut ketään ja muutenkin vihaan niitä turvapaikanhakija ulkomaalaisia äijiä, joilta ei saa olla turvassa. En ole vielä viesteillä sanonut suoraan tunteistani, mutta haluaisin tämän naisen tietävän ettei tunteeni koskaan katoa ja haluaisin jotenkin kertoa sen sille kasvotusten että mitä tunnen sitä kohtaan ja haluisin myös sanoa että on mulle kaveripohjillakin parempi, kun ei mitään ja en haluaisi kaikesta huolimatta välejäkään katkaista, kun mä tiedän ettei tämä nainen halu mulle mitään pahaa. Mutta ei mun ole tarkoitus ahdistaa ja painostaa yhtään mihinkään.

        Tiiättekö muuten mitä tuli mieleen ihan uusi konsepti huvipuistolaitteelle (toivon provikoita, jos käytätte ideaa, yllä pidolta löytyy kaikkien yhteystiedot ja puskasta otetut stalkkauskuvat kuin salakuvat sisätiloista) eli koronapyörä. Koronapyörä on laite, jossa ihmiset sulloutuvat ihan kiinni toisiinsa seisten laitteessa, joka pyörittää heitä vinhaa vauhtia. Läheinen kontakti muihin ihmisiin tuo laitteeseen huvipuistolaitteelta vaadittavaa jännityksen ja pelon tuntua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiättekö muuten mitä tuli mieleen ihan uusi konsepti huvipuistolaitteelle (toivon provikoita, jos käytätte ideaa, yllä pidolta löytyy kaikkien yhteystiedot ja puskasta otetut stalkkauskuvat kuin salakuvat sisätiloista) eli koronapyörä. Koronapyörä on laite, jossa ihmiset sulloutuvat ihan kiinni toisiinsa seisten laitteessa, joka pyörittää heitä vinhaa vauhtia. Läheinen kontakti muihin ihmisiin tuo laitteeseen huvipuistolaitteelta vaadittavaa jännityksen ja pelon tuntua.

        Eikö parempi nimi ois Viruslinko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö parempi nimi ois Viruslinko?

        Joo, mutta mihin ne ihmiset sieltä linkottaisiin? Portilleko ja uusi porukka sisään?


      • ei kaveripohja-meno ole mitään välittämistä. se on juurikin sitä, ettei välitä.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        ei kaveripohja-meno ole mitään välittämistä. se on juurikin sitä, ettei välitä.

        Jaa sinäkö et välitä kavereistasi? No se on sinun asiasi.

        Useimmat normaalit ihmiset kyllä välittävät kovastikin kavereistaan. Mutta sinä oletkin aika special snowflake ja niinnn kovin erilainen kuin kaikki muut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sinäkö et välitä kavereistasi? No se on sinun asiasi.

        Useimmat normaalit ihmiset kyllä välittävät kovastikin kavereistaan. Mutta sinä oletkin aika special snowflake ja niinnn kovin erilainen kuin kaikki muut.

        tuo on vain yksipuolinen kaverisuhde. mies on friendzonetettu. ei ole oikea kaverisuhde, että toinen haluaa jotain muuta.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        ei kaveripohja-meno ole mitään välittämistä. se on juurikin sitä, ettei välitä.

        Minkäköhän takia se nainen sitten haluu tuhlaa aikaansa kaveripohjilla näkemisessä???? Jos itse en välittäisi tippaakaan siitä henkilöstä, joka kiinnostuisi musta ja mä en siitä, niin en mä silloin välttämättä haluis tapailla sitä, josta en välitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkäköhän takia se nainen sitten haluu tuhlaa aikaansa kaveripohjilla näkemisessä???? Jos itse en välittäisi tippaakaan siitä henkilöstä, joka kiinnostuisi musta ja mä en siitä, niin en mä silloin välttämättä haluis tapailla sitä, josta en välitä.

        naiset haluavat kerätä ympärilleen ihailijoita egoaan pönkittämään.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        tuo on vain yksipuolinen kaverisuhde. mies on friendzonetettu. ei ole oikea kaverisuhde, että toinen haluaa jotain muuta.

        Jos kaveri alkaa haluamaan kaveruutta enemmän, se ei ole friendzonettamista vaan ihastuneen ihmisen omaa hölmöyttä. Kaverit on kavereita, ei niihin ole tarkoitus ihastua. Sillä on moni kaveruus pilattu, että toinen osapuoli tykästyy.

        Se on sen ihastujan asia lopettaa kaveruus, jos ei osaa olla kaverinsa kanssa vain kaveri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaveri alkaa haluamaan kaveruutta enemmän, se ei ole friendzonettamista vaan ihastuneen ihmisen omaa hölmöyttä. Kaverit on kavereita, ei niihin ole tarkoitus ihastua. Sillä on moni kaveruus pilattu, että toinen osapuoli tykästyy.

        Se on sen ihastujan asia lopettaa kaveruus, jos ei osaa olla kaverinsa kanssa vain kaveri.

        kaveri on kaveri kun 2 ihmistä niin haluaa, eikä niin, että vain toinen.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        kaveri on kaveri kun 2 ihmistä niin haluaa, eikä niin, että vain toinen.

        Niin, jos on alun alkaen oltu kavereita ja toinen menee ihastumaan, niin silloin ei tosiaan olla enää kavereita. Se ihastumaan mennyt pilaa kaveruuden siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sinäkö et välitä kavereistasi? No se on sinun asiasi.

        Useimmat normaalit ihmiset kyllä välittävät kovastikin kavereistaan. Mutta sinä oletkin aika special snowflake ja niinnn kovin erilainen kuin kaikki muut.

        Sinkkumies vastaa...

        Ikävä fakta vain on niin, että aloittajan kuvailemissa tapauksissa ihmissuhteet harvemmin kehittyvät sille tasolle, että siihen liittyisi välittämistä - siis muuta kuin parisuhdetta ja seksiä noin rautalangasta väännettynä.

        Oikeat kaverisuhteet ovat sitten erikseen, eikä niissä erikseen tarvitse asettaa erilaisia alkuehtoja. Oikeat kaverisuhteet ovat pikemminkin elinikäisiä, eikä ne kysele ihmisen siviilisäätyä ja ihmisen elämäntilannetta.


    • Anonyymi

      Sähän ite jo alotuksessasi kerrot vastauksen kysymykseesi. Ihmiset on erilaisia. Osa haluaa lähteä kaveripohjalta, osa heti sata lasissa. Osa ei vielä tiedä tunteita, mutta tunteet voi kehittyä. Ajatus ei ikinä voi tulla mitään liittyy monesti myös melko nuoriin, jyrkkiin ja elämää kokemattomiin ihmisiin. Pikkasen elämänkokemusta omaavat ja ei kontrollifriikit tietävät, että elämä monesti yllättää eikä tommosta ehdotonta ei koskaan voi ehkä sanoa. Poikkeuksena on tietty, jotkut toisessa olevat asiat esim.päihteet ym.joita ei tosiaan voi hyväjsyä.

    • Anonyymi

      Unohda koko juttu. Se nainen ei ole sinua varten ja hän tietää sen itse, luultavasti tiedät sen itsekin.

    • Anonyymi

      Oikea vastaus tuohon "kaveripohjalta":

      Tee selväksi, että se sopii, mutta parhaana kaverinasi odotat häneltä, että hän auttaa sinua löytämään sen oikean. Jos tämä ei sovi, niin sitten sinulla on aina muita kiireitä kun tuo nainen haluaisi lähteä kaveripohjalta kanssasi bilettämään.

    • Anonyymi

      Se tuo timitys vittu tiedä mistään mitää vitu liimanhaistelija kun on..

    • Anonyymi

      Naiset on oikukkaita tapauksia mihin ei mikään logiikka pysty. Naiset voi etsiä vuosia sellaista tyyppiä jonka he itse ovat luokitelleen kaveriksi jonka kanssa pyörivät päivittäin ja joka tekee juuri ne asiat jotka unelmien mies tekisi. Sitten ihmettelevät miksi sellaista ei löydy. Olet löytänyt jo mutta itse luokitellut hänet kaveriksi. Mukavalle kiltille naiselle löytyy lopulta partneriksi 16 vuotiaaksi aivotoiminnaltaan jäänyt Janne joka on alkoholisoitunut väkivaltainen kohtelee paskasti ei voi luottaa yhtään mutta nainen rakastaa häntä ja yrittää muuttaa sen kaverin kaltaiseksi jonka on itse rajoittanut kaveriksi. Ei voi käsittää..

    • Anonyymi

      Mitä tulee taka ajatuksiin niin jokaisella heteromiehellä jotka näkee viehättävän naisen oli sitten kaveri tai mikä vaan pyörii takaraivossa välillä mitä jos ajatus. Mies valehtelee jos väittää että on 100% kaveri mielessä. Miksihän ne "kaveriksi" valikoidut naiset on aina hyvän näköisiä mistähän johtuu ja niiden kanssa ollaan mahdollisimman paljon tekemisissä ja heille heitetään kaksimielistä läppää..

    • Anonyymi

      Miltä tuntuu olla lämmittäjänä,jollekin muulle
      ,että saa sitten työnnellä valmiiksi sinun lämmittämää lihaa.

    • Anonyymi

      No kerrot että haluaisit mahdollisesti parisuhteen. Kun taka-ajatuksia kysyi.

    • Anonyymi

      Haluaa varmistaa että tiedät olevasi kaverì ettei tule ongelmia kun hän löytää miehen. Epäilen vahvasti ettei ihastumista ole ollut missään muualla kuin korviesi välissä.

    • Anonyymi

      Ei halua sinusta puhdasta kaveruutta enempää. Olet hänelle seuralainen, avec ja ajanviettokaveri, ilman seksiä, hempeilyjä tai syvällisyyksiä. Lemppaa sellaiset.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe