Kielletty tunne

Anonyymi

Kaipaan niin paljon sua. En saisi.
Päällimmäisenä tunteena on tällä hetkellä vain ikävä. Se tuntuu niin musertavalta ja kuristavalta. Tiedän etten taida olla sulle erityisen tärkeä, sulla on niin paljon ystäviä. Ehdit vain tulla tärkeäksi, en olisi saanut päästää sua niin lähelle.
En tiedä miksi tykkään susta niin paljon. Saat mut hyvälle mielelle. Tunnut niin tutulta.
Joskus olet ollut etäinen ja välttelevä, se sattuu. Ehkä olen ollut itsekin. En saa rakastaa, se sattuu.
Mies johon vahingossa ihastuin. Todella paljon. Ihana, kiltti, huomaavainen. Itsevarma ja iloinen. Toisinaan epävarma ja ehkä yksinäinenkin. Tavallinen ja siksi vastustamaton. Sitä olet. En vain voi kertoa kuinka ikävöin.
Toivottavasti kaikki on hyvin vaikka tämä kevät on kamala.

23

1153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta auttaako lopulta tuon kirjoittaminen? Se tuskin auttaa itseäsikään ja roikotat vain itseäsi ja muita samassa tilanteessa olevia tunnetasolla. Voimia silti ja jaksamista.

    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitit. Itsekin joskus tänne oon purkanut ikävän tuntoja ja kaipausta. Puhuminen on eniten oma tapani saada oloa paremmaksi. Eniten minuun koskee jollen saa puhua kaipaamani ihmisen kanssa. Jotenkin siihen on tottunut ja turtunut. Siitä syystä käyn harvemmin palstalla koska tämä voi ruokkia sitä ikävää vielä enemmän. Tiedän, että kun arki alkaa, keskityn jälleen työhön ja painan ikävän tunteet sivuun. Voimavarat on suunnattava arjen haasteisiin.
      Voimia sinulle kaipauksesi keskelle. Ikävä ettet sinäkään voi kertoa ikävöinnistäsi hänelle.

      • Anonyymi

        Tää tosiaan ruokkii valheellisesti tunteita ja antaa turhaa toivoa. Vähemmän palstaa, enemmän elämää.

        T. Nainen sivusta


    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitettu ap. Itselläni naisena aika samanlainen tilanne.

    • Anonyymi

      Ole kaikille osapuolille rehellinen äläkä piilottele mitään.

    • Anonyymi

      Sama tunne... Kun emme nää

      • Anonyymi

        Ketä kaipaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kaipaat?

        Naisen nimi alkaa e kirjaimella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen nimi alkaa e kirjaimella

        Entä sinun nimesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sinun nimesi?

        Oliko ella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sinun nimesi?

        t kirjaimella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sinun nimesi?

        Pp.


    • Anonyymi

      Niin olen niin yksinäinen mies.. Ja tykkään susta paljon en vaan uskalla näyttää.. Jospa ensikuussa nähdään...

      • Anonyymi

        Hyviä unia yksinäinen mies. Niin kauan kuin on elämää, on myös toivoa💫 ✨Näkemisiin🤝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä unia yksinäinen mies. Niin kauan kuin on elämää, on myös toivoa💫 ✨Näkemisiin🤝

        Olen tämän kuun lomalla ja ikävä on kova terveisin yksinäinen mies..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tämän kuun lomalla ja ikävä on kova terveisin yksinäinen mies..

        Koiran kanssa ihmetellään maaliman menoa t:yksinäinen mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tämän kuun lomalla ja ikävä on kova terveisin yksinäinen mies..

        Miten vietät lomaa sinä yksinäinen....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten vietät lomaa sinä yksinäinen....?

        Kalastellen eipä sitä ihmeempiä nyt voi tehdä kun korona


    • Anonyymi

      Tämä oli kuin minulle. Meillä on jotakin meneillään, jos minulta kysyt. Meillä on sanaton yhteys, jota muu yhteydenpito tukee. Sanat, joita toisillemme sanomme kertovat kiinnostuksesta ja jännityksestä, joka vallitsee välillämme. Odotan, mitä tästä kehkeytyy.

    • Anonyymi

      Tunnen samoin erästä miestä kohtaan. Ekaa kertaa elämässäni joku sekotti mun pään niin että tekis mieli hakea mielenterveysapua hänen takiaan.

      • Anonyymi

        Lisään vielä että kaikkein paras ja helpottavin ratkaisu on vain päästää irti hänestä!!


    • Anonyymi

      Kerro hänelle tunteistasi, yleensä se helpottaa. Harvoin kukaan mieltään pahoittaa, jos saa kuulla positiivisia asioita. Auta sydäntäsi.

      • Anonyymi

        Tämä on hyvänä muistutuksena. Pitäisi osata kertoa positiivisella tavalla, se voisi auttaa vaikkei olisikaan molemminpuolista. Itse en kai osannut, tajusin sen vasta jälkikäteen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe