Nyt tulee uusi sääntö palstalle:

Enää ei saa korjata omia kirjoitusvirheitä! Antakaa olla, me tajutaan kyllä.

Paitsi sitten jos sen virheen takia koko merkitys muuttuu, mutta ei siis muuten. Onko selvä?

31

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta kenestä tehdään sääntöpoliisi?
      Sinä vai Jälkkäri-istuja?

Ja mikä on sanktio?

• Julkinen nuhtelu ja jalkapuu.

Ei mutta oikeasti kun ei niitä yhden kirjaimen kirjoitusvirheitä lukija edes huomaa, ennen kuin niitä aletaan korjailemaan. Niih.

• Wwuwuw kirjoitti:

Julkinen nuhtelu ja jalkapuu.

Ei mutta oikeasti kun ei niitä yhden kirjaimen kirjoitusvirheitä lukija edes huomaa, ennen kuin niitä aletaan korjailemaan. Niih.

Mutta jos virhe vaivaa kirjoittajaa henkisesti?

Pitäisiköhän pyrkiä palstalla täydelliseen oikeakielisyyteen?

Se on sitten yksi kommentti per päivä ja oikolukua niin maan pirusti.

• Thymallus kirjoitti:

Mutta jos virhe vaivaa kirjoittajaa henkisesti?

Pitäisiköhän pyrkiä palstalla täydelliseen oikeakielisyyteen?

Se on sitten yksi kommentti per päivä ja oikolukua niin maan pirusti.

No, se on sitten henkisen eheytymisen aika..

• Wwuwuw kirjoitti:

No, se on sitten henkisen eheytymisen aika..

😋🧐😋

• Wwuwuw kirjoitti:

Julkinen nuhtelu ja jalkapuu.

Ihmisillä valitettavasti on taipumus saivarrella ja kiinnitä erityistä huomiota lähes poikkeuksetta epäkohtiin. Vaikka ihmiset ymmärtääkin mistä on kyse niin monen sormet syyhyävät samalla kun nuppi hirttää kiinni. Antaa tulla kömmähdyksiä ja virheitä

Voidaan myös ottaa että laitetaan vain yltiöpositiivista pumpulia ja pidetään ne omat negatiot itsellään. Jos joku sortuu niin rangaistuksena ymmärrys, positiivinen lähestyminen ja virtuaali hali/pusu ällömakeilu.

• Jascal kirjoitti:

Ihmisillä valitettavasti on taipumus saivarrella ja kiinnitä erityistä huomiota lähes poikkeuksetta epäkohtiin. Vaikka ihmiset ymmärtääkin mistä on kyse niin monen sormet syyhyävät samalla kun nuppi hirttää kiinni. Antaa tulla kömmähdyksiä ja virheitä

Voidaan myös ottaa että laitetaan vain yltiöpositiivista pumpulia ja pidetään ne omat negatiot itsellään. Jos joku sortuu niin rangaistuksena ymmärrys, positiivinen lähestyminen ja virtuaali hali/pusu ällömakeilu.

Itsesaivartelua..

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

" Jos joku sortuu niin rangaistuksena ymmärrys, positiivinen lähestyminen ja virtuaali hali/pusu ällömakeilu."
        Älä hiivatissa lupaile tuollaisia, sulla on kohta yks väärinymmärretty, pers´kärpänen kintereilläs.

• Anonyymi kirjoitti:

" Jos joku sortuu niin rangaistuksena ymmärrys, positiivinen lähestyminen ja virtuaali hali/pusu ällömakeilu."
        Älä hiivatissa lupaile tuollaisia, sulla on kohta yks väärinymmärretty, pers´kärpänen kintereilläs.

Uskoisin että se kärpänen lentää hyvin äkkiä karkuun. 😁

• SLEVÄ!

• Ehhee..
        Pujiksella välähti💡

• Anonyymi

Heh, hyvä :D

• Anonyymi

Minka minä sille mahdan, jos älypuhelimen räpellys kirjoitus sovellus muuttaa kirjoitettua tekstiä ihan toiseksi, mitä on kirjoittanut.
      Esim. tämä sanan se muuttaa Tämä eli isolla etukirjaimella alkavaksi keskellä lausetta.
      Ei sana "tämä" ole kenekään nimi tai erisnimi.
      Älypuhelimen tekstin muuttaja muuttaa kirjoitettua tekstiä ihan omin luvin toiseksi, mitä on kirjoittanut.

• No ota se asetuksista pois, niin mäkin oon tehny. 🙄

• Wwuwuw kirjoitti:

No ota se asetuksista pois, niin mäkin oon tehny. 🙄

Ja huom. mä en nyt siis niistä itse kirjoitusvirheistä ketään moiti, vaan niistä turhista korjailuista. Ei niitä kukaan edes huomaisi ellei kirjoittaja tse niitä alleviivaisi korjauksillaan.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ja huom. mä en nyt siis niistä itse kirjoitusvirheistä ketään moiti, vaan niistä turhista korjailuista. Ei niitä kukaan edes huomaisi ellei kirjoittaja tse niitä alleviivaisi korjauksillaan.

Moitin nyt sisäisiä pilkunnussijoita..yli-itsekontrollointia..

• Höpsistä. Saa korjata jos haluaa. Se on vaan kestettävä nyt wuppis 🤗

Disse-san lainatakseni "sekin sika tulee aikanaan"
      ... että virheetkin jää korjaamatta 😉

• Ei, ei saa☝️Se on nyt semmonen sääntö ja sillä sika..😄

• Yritän parhaani mukaan noudattaa annettua sääntöa, mutta mitään en lupaa.

Tämän vanhan läppärin näppikset eivät aina suostu yhteistyöhön. Se heittelee kirjaimia miten sattuu ja useita niitä puuttuu välistä. Tää ei oikein pysy mun tahdissa mukana. Saatte arvailla mun tekstejä.
      Onhan sekin viihdyttävää. :)

• Juujuu.. ei ne pikku virheet tekstissä haittaa. Ei tää mikään kieliopin koe ole..

Ja se on vain hauskaa jos joku huomaamatta sanoo jotain pöljää.. Disse vitsaili viimeksi jotain duurista, kun kirjoitin vahingossa jotain mollista.. en edes muista enää mikä se ap sana oli..

• Wwuwuw kirjoitti:

Juujuu.. ei ne pikku virheet tekstissä haittaa. Ei tää mikään kieliopin koe ole..

Ja se on vain hauskaa jos joku huomaamatta sanoo jotain pöljää.. Disse vitsaili viimeksi jotain duurista, kun kirjoitin vahingossa jotain mollista.. en edes muista enää mikä se ap sana oli..

Antaa mennä vaan. Tekstiä tulee, laadusta en mene takuuseen. :)

• tosi..typy kirjoitti:

Antaa mennä vaan. Tekstiä tulee, laadusta en mene takuuseen. :)

Mun piti silloin kirjoittaa duunari, mutta kirjoitin duuri..

Enkä edes huomannut. Mutta juu, jos sana muuttaa merkitystään, niin sitten annan luvan korjata. 😌

• Wwuwuw kirjoitti:

Mun piti silloin kirjoittaa duunari, mutta kirjoitin duuri..

Enkä edes huomannut. Mutta juu, jos sana muuttaa merkitystään, niin sitten annan luvan korjata. 😌

Thänks! Täytyy muistaa, siinä tilanteessa olen luvan kanssa liikkeellä. Muussa tapauksessa tulee keppiä ja kuritusta. :D

• Anonyymi

Klä me ummmttetas.

Eijg plast lloe nsia.

xLiner

• Sika selvä! Eiku aika, eiku siis sikahan se...

• Honasin joo..🤗

• Wwuwuw kirjoitti:

Honasin joo..🤗

Sä oot rivakka honailee! ☝️

• Disse kirjoitti:

Sä oot rivakka honailee! ☝️

Enks vaa ookki..honk, honk.🔉

• Disse
        Wwuwuw kirjoitti:

Enks vaa ookki..honk, honk.🔉

Oot, oot. 😀

Mä käristän just grillissä kanaa. 😃😋

Tyrkkään vaan kaalisalaatin kanssa sit ääntä kohti, kunhan ovat hiilenä. 😬

• Jonkun kirjoittaessa "sika kultaa muistot", sitä vaistomaisesti aina vilkaisee näppäimistöään, onko se lukiessa eteen osunut virheellinen lähellä oikeaa kirjainta.

Nykyiset oikolukuohjelmistotkin osaavat nämä mokat jo korjata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      247
      10782
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6903
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5563
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4840
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4114
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3589
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3444
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3372
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      19
      2804
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      54
      2559
    Aihe