Enää ei saa korjata omia kirjoitusvirheitä! Antakaa olla, me tajutaan kyllä.
Paitsi sitten jos sen virheen takia koko merkitys muuttuu, mutta ei siis muuten. Onko selvä?
Nyt tulee uusi sääntö palstalle:
31
<50
Vastaukset
Mutta kenestä tehdään sääntöpoliisi?
Sinä vai Jälkkäri-istuja?
Ja mikä on sanktio?Julkinen nuhtelu ja jalkapuu.
Ei mutta oikeasti kun ei niitä yhden kirjaimen kirjoitusvirheitä lukija edes huomaa, ennen kuin niitä aletaan korjailemaan. Niih.Wwuwuw kirjoitti:
Julkinen nuhtelu ja jalkapuu.
Ei mutta oikeasti kun ei niitä yhden kirjaimen kirjoitusvirheitä lukija edes huomaa, ennen kuin niitä aletaan korjailemaan. Niih.Mutta jos virhe vaivaa kirjoittajaa henkisesti?
Pitäisiköhän pyrkiä palstalla täydelliseen oikeakielisyyteen?
Se on sitten yksi kommentti per päivä ja oikolukua niin maan pirusti.Thymallus kirjoitti:
Mutta jos virhe vaivaa kirjoittajaa henkisesti?
Pitäisiköhän pyrkiä palstalla täydelliseen oikeakielisyyteen?
Se on sitten yksi kommentti per päivä ja oikolukua niin maan pirusti.No, se on sitten henkisen eheytymisen aika..
Wwuwuw kirjoitti:
Julkinen nuhtelu ja jalkapuu.
Ei mutta oikeasti kun ei niitä yhden kirjaimen kirjoitusvirheitä lukija edes huomaa, ennen kuin niitä aletaan korjailemaan. Niih.Ihmisillä valitettavasti on taipumus saivarrella ja kiinnitä erityistä huomiota lähes poikkeuksetta epäkohtiin. Vaikka ihmiset ymmärtääkin mistä on kyse niin monen sormet syyhyävät samalla kun nuppi hirttää kiinni. Antaa tulla kömmähdyksiä ja virheitä
Voidaan myös ottaa että laitetaan vain yltiöpositiivista pumpulia ja pidetään ne omat negatiot itsellään. Jos joku sortuu niin rangaistuksena ymmärrys, positiivinen lähestyminen ja virtuaali hali/pusu ällömakeilu.Jascal kirjoitti:
Ihmisillä valitettavasti on taipumus saivarrella ja kiinnitä erityistä huomiota lähes poikkeuksetta epäkohtiin. Vaikka ihmiset ymmärtääkin mistä on kyse niin monen sormet syyhyävät samalla kun nuppi hirttää kiinni. Antaa tulla kömmähdyksiä ja virheitä
Voidaan myös ottaa että laitetaan vain yltiöpositiivista pumpulia ja pidetään ne omat negatiot itsellään. Jos joku sortuu niin rangaistuksena ymmärrys, positiivinen lähestyminen ja virtuaali hali/pusu ällömakeilu.Itsesaivartelua..
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Ihmisillä valitettavasti on taipumus saivarrella ja kiinnitä erityistä huomiota lähes poikkeuksetta epäkohtiin. Vaikka ihmiset ymmärtääkin mistä on kyse niin monen sormet syyhyävät samalla kun nuppi hirttää kiinni. Antaa tulla kömmähdyksiä ja virheitä
Voidaan myös ottaa että laitetaan vain yltiöpositiivista pumpulia ja pidetään ne omat negatiot itsellään. Jos joku sortuu niin rangaistuksena ymmärrys, positiivinen lähestyminen ja virtuaali hali/pusu ällömakeilu." Jos joku sortuu niin rangaistuksena ymmärrys, positiivinen lähestyminen ja virtuaali hali/pusu ällömakeilu."
Älä hiivatissa lupaile tuollaisia, sulla on kohta yks väärinymmärretty, pers´kärpänen kintereilläs. Anonyymi kirjoitti:
" Jos joku sortuu niin rangaistuksena ymmärrys, positiivinen lähestyminen ja virtuaali hali/pusu ällömakeilu."
Älä hiivatissa lupaile tuollaisia, sulla on kohta yks väärinymmärretty, pers´kärpänen kintereilläs.Uskoisin että se kärpänen lentää hyvin äkkiä karkuun. 😁
SLEVÄ!
- Anonyymi
Heh, hyvä :D
- Anonyymi
Minka minä sille mahdan, jos älypuhelimen räpellys kirjoitus sovellus muuttaa kirjoitettua tekstiä ihan toiseksi, mitä on kirjoittanut.
Esim. tämä sanan se muuttaa Tämä eli isolla etukirjaimella alkavaksi keskellä lausetta.
Ei sana "tämä" ole kenekään nimi tai erisnimi.
Älypuhelimen tekstin muuttaja muuttaa kirjoitettua tekstiä ihan omin luvin toiseksi, mitä on kirjoittanut.Wwuwuw kirjoitti:
No ota se asetuksista pois, niin mäkin oon tehny. 🙄
Ja huom. mä en nyt siis niistä itse kirjoitusvirheistä ketään moiti, vaan niistä turhista korjailuista. Ei niitä kukaan edes huomaisi ellei kirjoittaja tse niitä alleviivaisi korjauksillaan.
Wwuwuw kirjoitti:
Ja huom. mä en nyt siis niistä itse kirjoitusvirheistä ketään moiti, vaan niistä turhista korjailuista. Ei niitä kukaan edes huomaisi ellei kirjoittaja tse niitä alleviivaisi korjauksillaan.
Moitin nyt sisäisiä pilkunnussijoita..yli-itsekontrollointia..
Höpsistä. Saa korjata jos haluaa. Se on vaan kestettävä nyt wuppis 🤗
Disse-san lainatakseni "sekin sika tulee aikanaan"
... että virheetkin jää korjaamatta 😉Yritän parhaani mukaan noudattaa annettua sääntöa, mutta mitään en lupaa.
Tämän vanhan läppärin näppikset eivät aina suostu yhteistyöhön. Se heittelee kirjaimia miten sattuu ja useita niitä puuttuu välistä. Tää ei oikein pysy mun tahdissa mukana. Saatte arvailla mun tekstejä.
Onhan sekin viihdyttävää. :)Juujuu.. ei ne pikku virheet tekstissä haittaa. Ei tää mikään kieliopin koe ole..
Ja se on vain hauskaa jos joku huomaamatta sanoo jotain pöljää.. Disse vitsaili viimeksi jotain duurista, kun kirjoitin vahingossa jotain mollista.. en edes muista enää mikä se ap sana oli..Wwuwuw kirjoitti:
Juujuu.. ei ne pikku virheet tekstissä haittaa. Ei tää mikään kieliopin koe ole..
Ja se on vain hauskaa jos joku huomaamatta sanoo jotain pöljää.. Disse vitsaili viimeksi jotain duurista, kun kirjoitin vahingossa jotain mollista.. en edes muista enää mikä se ap sana oli..Antaa mennä vaan. Tekstiä tulee, laadusta en mene takuuseen. :)
tosi..typy kirjoitti:
Antaa mennä vaan. Tekstiä tulee, laadusta en mene takuuseen. :)
Mun piti silloin kirjoittaa duunari, mutta kirjoitin duuri..
Enkä edes huomannut. Mutta juu, jos sana muuttaa merkitystään, niin sitten annan luvan korjata. 😌Wwuwuw kirjoitti:
Mun piti silloin kirjoittaa duunari, mutta kirjoitin duuri..
Enkä edes huomannut. Mutta juu, jos sana muuttaa merkitystään, niin sitten annan luvan korjata. 😌Thänks! Täytyy muistaa, siinä tilanteessa olen luvan kanssa liikkeellä. Muussa tapauksessa tulee keppiä ja kuritusta. :D
- Anonyymi
Klä me ummmttetas.
Eijg plast lloe nsia.
xLiner Sika selvä! Eiku aika, eiku siis sikahan se...
Wwuwuw kirjoitti:
Enks vaa ookki..honk, honk.🔉
Oot, oot. 😀
Mä käristän just grillissä kanaa. 😃😋
Tyrkkään vaan kaalisalaatin kanssa sit ääntä kohti, kunhan ovat hiilenä. 😬
Jonkun kirjoittaessa "sika kultaa muistot", sitä vaistomaisesti aina vilkaisee näppäimistöään, onko se lukiessa eteen osunut virheellinen lähellä oikeaa kirjainta.
Nykyiset oikolukuohjelmistotkin osaavat nämä mokat jo korjata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794