TDI autoja ei enää tarvita-kustannukset ja saasteet

Anonyymi

7

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teslalla ajaminen maksaa todella paljon koska sen käyttäjä joutuu maksamaan joka kuukausi, mitä 500eur autoon vakuutukset.

TDI kuski ajaa varmasti 5-10 kertaa edullisempia kilometrejä. Koska on mahdollista ostaa 3000€ auto tai halvempikin. Etenkin paljon työmatkaa ajavan ei kannttaisin ostaa "kallista " yli 10teur autoa koska saman kilometrit ajaa muutaman tuhannen vanhemmalla premium autolla.

Auton hinta on suurin kuluerä.

• Anonyymi

Kyllä TDI Volkkareita tarvittas täällä jos ei olis tuota älytöntä diesel veroa.. Autobild uusin numero testas taloudellisimmat autot VW 1.6 tdi oli taloudellisin auto ei Tojotan hybriditkään pärjänneet ja päästöt on varmasti pienet kun polttoainetta palaa erittäin vähän.. Ihmetyttää nuo VLTP Päästömittaukset kun Vw Dieselille ilmoitetaan paljon isommat CO2 päästöt mitä tojon hybridille vaikka tojo vei litran sadalla enempi polttoainetta. Huijauksen makua selvästi hybrideihin päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä TDI Volkkareita tarvittas täällä jos ei olis tuota älytöntä diesel veroa.. Autobild uusin numero testas taloudellisimmat autot VW 1.6 tdi oli taloudellisin auto ei Tojotan hybriditkään pärjänneet ja päästöt on varmasti pienet kun polttoainetta palaa erittäin vähän.. Ihmetyttää nuo VLTP Päästömittaukset kun Vw Dieselille ilmoitetaan paljon isommat CO2 päästöt mitä tojon hybridille vaikka tojo vei litran sadalla enempi polttoainetta. Huijauksen makua selvästi hybrideihin päin.

Tuo testisykli on tehty ja suunniteltu suosimaan hybridejä, että saataisiin höynäytettyä ihmiset vaihtamaan autonsa nuorempaan. Ainakin meillä tuo kusetus on toiminut hyvin.

• Anonyymi

Ja muistakaa edes ajovalon poltinta ei saa vaihdattaa muualla kuin Teslan omassa huollossa.Sitä ei koske se laki joka muuttui jotta normi auton saa nykyisin korjauttaa muuallakin kuin merkkihuollossa eikä mene takuu.Teslan takuu loppuu siihen jos vaikka jarrut huollat itse tai muualla kuin Tesllann huollossa. Koskee myös akun takuuta silloin.
      Ja Dieselit ei kuole mihinkään paitsi kenties henkilöautot sillä 100% hyötyliikenne toimii dieselautoilla ja samoin kaikki työkoneetkin ja sähkö ei niissä ole vaihtoehto kun ei ole saatavilla kuin pari rekkaa ja pari pakettiauto vaihtoehtoa ja pakulla ei sitten 1800kg:n peräkärryä vedellä eikä ajella kuin 200km täydellä "kuormalla"

• Anonyymi

vety tulee

ootamma sitä

• Anonyymi

Sitä saatiin odottaa todella pitkään, voit jopa kuolla sitä ennen.

• Anonyymi

No en kuitenkaan Teslaa ostaisi, vaan odottelen normaali-ihmisen mittapuun mukaista sähköautoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      247
      2633
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      13
      2171
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      324
      1888
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1639
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      87
      1554
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1250
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1093
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1016
    Aihe